floppy off-road Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Eu vreau sa vand motorul meu pt ca vreau sa-mi iau un gsx r de 750 din 2000 sau 2001.Eu am unu de 750 din 91 si tot un gsx r vreau sa-mi iau pt ca imi plac la nebunie gixxerurile.Daca ar fi sa aleg intre un gsx r de 750 srad din 2000 si un gsx r 750 normal tot din 2000 pe care sa il aleg?Ajutati-ma fratilor ca nu stiu ce sa fac.Mersi mult de tot. ITI DAU EU UN GSXR 750 2001 LA SCHIMB DACA DAI CEVA DIFERENTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Stiu ca nu este bine...dar nu sunt sigur de ce . Cred ca are ceva de a face cu niste simeringuri care nu o sa se simta prea bine. Prea mult ulei inseamna k nu prea are loc de expansiune cand se incalzeste si poate inunda camera de ardere si o sa il scoti afara pe teava de esapament.Uite aici ceva in engleza despre http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-Repa...ki-Hayabusa.htm Merci, mai bine il scot cumva..merci si suzukilifeandanger! Editat Iunie 30, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Merci, mai bine il scot cumva..merci si suzukilifeandanger! Cel mai simplu in scoti cu o seringa mare, la care in loc de ac pui o bucata de ventil de bicicleta sau plasticul de pe un cablu electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Cel mai simplu in scoti cu o seringa mare, la care in loc de ac pui o bucata de ventil de bicicleta sau plasticul de pe un cablu electric la asta m-am gandit si eu cand am spus "cumva" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 la asta m-am gandit si eu cand am spus "cumva" de ce nu incerci sa desfaci putin surubul de scurgere de la baia de ulei,nu-l desfaci de tot asa sa picure putin,il inchizi te uiti la nivel daca trebuie mai lasi sa curga putin pana ajunge unde vrei tu. ,zic si eu ceva,poate nu e bine dar eu asa asi incerca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Stie cineva de unde se regleaza farurile la SRAD? Imi bat prea jos... Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Stie cineva de unde se regleaza farurile la SRAD? Imi bat prea jos...Multumesc anticipat! vezi ca sunt 2 chesti in partea dreapta la far cum stai pr motor.....unul regleaza in orizontal unul in vertical .....cu surubelnita pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 vezi ca sunt 2 chesti in partea dreapta la far cum stai pr motor.....unul regleaza in orizontal unul in vertical .....cu surubelnitapac pac! Ok. Multumesc! Se regleaza din acelasi loc pentru ambele faze sau din dreapta la lunga si din stanga la scurta? Sper sa ma descurc. Multumesc de indicatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Baieti,am si eu un gsx-r 1000 k1 la care e dus ambreiaju si vreau sa schimb eu tot kitul.Am vazut cum arata un ambreiaj si nu mi se pare chiar asa greu sa ti-l schimbi singur.Rog si eu niste pareri de la cei care au umblat prin ambreiaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Acum si piese de srad. Detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Overdozze2009 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Piese De k4 -k5 600 - 750 Piese doar de motor. Senzori motor.. ambreaj capace etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu) Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock... Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu)Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock... Numa bine trebuia sa ii faci si un consum , observai probabil un consum crescut cu 0,5 l /100km cu toba stok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sunt convins, am vazut dupa cum trage, da n-am mai avut rabdare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sunt convins, am vazut dupa cum trage, da n-am mai avut rabdare... aceiasi teorie e si cu filtrul de aer sport ! a trebuit sa schimbe configuratia centralinei fostul propietar cand l-a montat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 cu filtrul stiam demult, la masina am K&N de un an si ceva, insa la evacuare la masina nu am simtit asa o diferenta... acu incep sa strang bani si pentru K&N la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Sal ppl: Se vinde una bucata toba mivv sportline carbon ovala aproape noua ( 200 km ) pentru suzuki gsxr 600 - 750 (1996 - 2000) Pret 200 eur (neg) Tel: 0726306790. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 aceiasi teorie e si cu filtrul de aer sport ! a trebuit sa schimbe configuratia centralinei fostul propietar cand l-a montat ! ce configuratie sa schimbe ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 salutare.cine imi poate spune cum se coboara de fata un gsx-r de 600 srad din 98.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ce configuratie sa schimbe ???? centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 multam fain ! am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... pentru asta trebuie mers la un service reprezentant suzuki sau exista si alte service-uri care fac asa ceva? Editat Iulie 6, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 multam fain !am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. centralina ... e un cuvant mai lung decat CDI si cu siguranta mai italian centralina era operatoarea care facea legaturile telefonice in filmele italiene vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.