raduprint01 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 da, e foarte important s-o lasi sa se incalzeasca un pic pana sa-i dai forja poti porni cu ea dupa ce o mers 1-2 minute, da in maxim 3-4000 de ture, eu asa fac pana ajunge la 70 de grade ai zis mai devreme ceva de iesitul in afara orasului, acuma mai in gluma mai in serios, cred ca afara esti mai in siguranta decat prin circulatie oricum, sa ai bafta de ea si cat mai multi km fara incidente Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? auzi da miarul cum are ambreiajul?pe cablu sau hidraulic? daca e pe cablu poate acesta sa-ti faca figuri, oricum cel mai bine treci pe la un service cu el ca sunt destul de multe posibilitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 nu vrea nimeni o toba leo vince sbk pt suzuki gsxr 2001-2003 ,prindere in 4 suruburi? Pret 135 euro fix. Toba scoate un sunet gros si frumos. Tel:0724 794 456 mai am parbriz double bouble de la fabbri pentru srad, si aripa carbon tot pentru acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 salut baieti, scuze de offtopic dar poate gasesc aici vreun amator de schimb.. m-ar interesa un gixer de 600 k4. ofer cbr 929 plus diferenta. daca este vreunu din voi interesat, dati un semn. poze si detalii aveti la semnatura mea.mersi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 am lasat si eu motoru in service .... revin cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Felicitari 4600 sau 700 nu conteaza pretul e corect mai ales ca-i full arrow !Cand am vb cu baiatul in iarna sau primavara parca cerea mult mai muuuuult... Daca te hotaresti so dai anunta-ma da sam te voi anuntza dar nu prea curand cred ,am facut din ea o mica racheta sag facut ,cauciucuri etc. de toate consumabile schimbate tot ce trebuie o sa te anuntz daca ma decid mai spre iarna mersi pt aprecieri Editat Iulie 16, 2009 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 stie cineva unde gasesc un vibrochen de srad de 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 am lasat si eu motoru in service .... revin cu amanunte. revizie sau ceva mai nasol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ceva foarte nasol. am si eu nevoie de un link catre un catalog piese de schimb cu preturi. sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) uite aici http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm asta ca sa faci o idee despre ce ai nevoie transformi in euro si comanzi la b&s aduc si cea mai mica piulitza de plastic Editat Iulie 17, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 cel mai bine noteaza-ti codul de piesa dupa alpha-sports si suna la bds si intreaba cat costa ca nu e chiar acelasai pret<unele sunt mai scumpe altele mai ieftine> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 sarumana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 sarumana ! iti place sa ne tii in supans? ce ai patit la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 are dreptate kelu ! daca tot ai deschis subiectul ..... baga mare, nu te jena ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata. Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu. Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine ! Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r. Bravo mah, sa vii vineri cu el la parc sa il vad si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Aha,o sa incerc.Merci frumos.Merci Balaure,am fost si vineri acum,exact cand l-am luat.Da-mi un pm cu id-ul tau de mess,sa te bag in lista Mesaj completat Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine ! Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT ! Aha...Am mai observat ca daca tin apasat pe butonul de sub led,imi apare pe ecran ca un paratrasnet.Ala ce stie sa faca?Sau ala e semnul ca ledul v-a palpai,adika ca este in pozitia on? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar77scv Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 salutare am o intrebare cum las codita la un gsx r600 mai jos proprietarul ete mai mic de inaltime si ajunge doar cu varfurile jos multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 uff, in sfarit am reusit sa ma apropii de final cu aripioara spate in principiu mai trebuie doar vopsita si putin prelucrate marginile. Sa-mi spuneti ce parere aveti (inca se mai poate modifica), si daca vreti careva sa va fac, un PM. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 salutaream o intrebare cum las codita la un gsx r600 mai jos proprietarul ete mai mic de inaltime si ajunge doar cu varfurile jos multumesc S-a mai discutat problema pe acest topic, am dat si un link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 felicitari pentru aripioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar77scv Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 S-a mai discutat problema pe acest topic, am dat si un link. SI TOTUSI? IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) SI TOTUSI?IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV MULTUMESC Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. La modelele 600 K1 pana la K5 kiturile sunt identice. aici poti sa vezi cum arata: http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Editat Iulie 21, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.