mandibula Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 sunt off-topic, dar aruncati un ochi aici , se intampla in romania /index.php?showtopic=498664 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 sunt off-topic, dar aruncati un ochi aici , se intampla in romania /index.php?showtopic=498664 eu am lovit pe cineva cu masina<eu vinovat 100%>am mers la biroul de asigurari, am completat amandoi formularele , dar la 2 sapt am fost chemat inapoi sa mai relatez odata accidentul si sa spun ca a avut si celalalt sofer parte de vina pt ca era o paguba insemnata<lucru pe care am refuzat sa-l fac.> singura solutie e sa-l chemi pe vinovat in instanta ramanand ca el sa se judece cu asigurarile<evita sa faci tu asta ca dureaza enorm si au si avocati buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) eu am lovit pe cineva cu masina<eu vinovat 100%>am mers la biroul de asigurari, am completat amandoi formularele , dar la 2 sapt am fost chemat inapoi sa mai relatez odata accidentul si sa spun ca a avut si celalalt sofer parte de vina pt ca era o paguba insemnata<lucru pe care am refuzat sa-l fac.>singura solutie e sa-l chemi pe vinovat in instanta ramanand ca el sa se judece cu asigurarile<evita sa faci tu asta ca dureaza enorm si au si avocati buni nu merge sa dai in judecata pe vinovat atat timp cat isi recunoaste vina si merge la asigurari si spune ca el nenea gigi a dat peste tine e vorba de dinamica accidentului pe care ei o altereza evident sa nu iti dea banii (nu au nici un interes) daca nu are asigurare atunci da ... dai in judecata vinovatul singura varianta in care poti sa dai in judecata un asigurat e pe parte civila - vatamari daune morale, plata spitalizarii dar pentru daune materiale nu se prea pate de aia este asigurarea in instanta o sa zica - da e vina mea sunt asigurat - poftim polita de asigurare - te descurci si evident ai sa platesti toate cheltuielile de judecata (aiurea) - desi ma indoiesc ca daca iti vei angaja un avocat se va ajunge la in instanta Editat Martie 23, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 sunt off-topic, dar aruncati un ochi aici , se intampla in romania Salut, imi pare rau sa aud asta, am avut si eu de luat bani de la asigurari (si inca mai am de luat)... Nu cunosc exact situatia si nici nu este domeniul meu, dar poti sa incerci sa faci o reclamatie la CSA. Pe mine m-au ajutat destul de prompt acum doi ani. Mailul parca era office@csa-isc.ro. Despre asiguratori in general nu cred ca mai are rost sa spun nimic.... Mesaj completat ah, acum am vazut pe topicul celalalt ca ai vorbit la csa Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 topicul celalalt e postat gresit...la echipamente. am fost la csa, am mai cerut o reanalizare, dar sunt sanse mici sa se rezolve usor. probabil va tb sa dau in judecata firma de asigurari, pt ca producatorul acc. s-a declarat vinovat, a dat polita...etc. sa revenim la ale noastre: sandele , da tie de ce iti tb ram-urile ? ce au ale tale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) are cineva o aripa fata de 600 K1? Editat Martie 24, 2010 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 are cineva o aripa fata de 600 K1? incearca sa ti-o faci din fibra vb cu mad max eu la el mi-am facut-o si sunt chiar multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Are cineva discuri SH de srad 600 din 2000 in stare buna? Cumpar chiar si unul singur. 0745037022. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mystik4l Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 salut` ... ma poate ajuta cineva cu o parere/solutie : am un gixxxer de 1100/`92 ...si vreau un parbriz mai inalt...sau unul stoc dar sa fie clar` . pe al meu am fost nevoit sa il vopsesc pentru ca era foarte zgariat. deasemenea daca stiti cum pot face un capac pentru zilele cand nu vreau pasager in spate` ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 cu parbrizul e simplu: îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete. vei fi surprins de rezultat. bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 topicul celalalt e postat gresit...la echipamente.am fost la csa, am mai cerut o reanalizare, dar sunt sanse mici sa se rezolve usor. probabil va tb sa dau in judecata firma de asigurari, pt ca producatorul acc. s-a declarat vinovat, a dat polita...etc. sa revenim la ale noastre: sandele , da tie de ce iti tb ram-urile ? ce au ale tale ? Mandibula eu am air-ram diferite,unul normal si unul look carbon le-as vrea identice plus ca nu am sitele de la ram-air insa am inteles ca se pot confectiona Deocamdata vreau sa vopsesc motorul si restul pe parcurs P.S ai spus ca imi donezi un levier de frana/ambreiaj,il vreau.In rest....am mai descoperit un surub lipsa la carena laterala si....iar incep sa cersesc suruburi cu inbus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 cu parbrizul e simplu:îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete. vei fi surprins de rezultat. bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita Are dreptate vei ramane surprins, cat de frumos va straluci dar numai pe MOMENT,deoarece dupa 25 de spalari,si 3 zgarietrui se exfoliaza de toata frumusetea, si poate kiar cand stai la terasa in soare in vazul tuturor si vor rade toti de tine. Solutia perfecta pentru refacerea unui far de plastic, parbriz, ce vreti voi policarbonat, plexic, este unica si este urmatoarea: se freaca "pana miroase a usturoi" cu smirghel minim 600 (dc ai zgarieturi mari ,adanci)daca nu ai treci direct la granulatia 1000, se freaca cu apa desigur, dupa uniformizarea totala cu 1000 adica pana nu mai ai microfisurile alea aparute datorita imbatraniri parbrizului (stat in soare) se freaca cu 2000 ,dar acum pana la uniformizarea zgarieturilor smirghelului de 1000, (am zile intregi de frecat dc adun orele).Dupa ce obtii suprafata uniforma (te prinzi tu) dai fuguta la dedeman kiar si karefour, si cumperi XERAPOL deci XERAPOL (un tub verde) este 40 lei tubuletul dar este special pentru asa ceva (am mai postat odata). ATENTIE mediul unde aplici polishul trebuie sa fie undeva fara praf,exclus in curte, carpa trebuie sa fie material natural, bumbac (batista) nu dai abundent fi zgarcit sa mai si ramana. Rezultatu va fi pe masura muncii depuse adica ai parbriz nou. ATENTIE la viziere nu se da cu smilgher cu granulatie mai mica de 2000 ,se sterge putin unde este zgarietura si atat ca are un strat SPECIAL DE LAC (EXCLUS AUTO) care protejeaza policarbonatul viziera de zgarieturi fine ,deranjante, DAR pentru reimprospatarea vizierei se freaca pur si simplu cu xerapol si iese JALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Cand am dat un sfat ex lipirea unei carene sau altele, sunt testate zile intregi de catre mn. si spun din toata inima ca pe mine nu a avut cine sa ma invete si ma loveam numa de bulan..giiiiiiiiiii care nu spuneau nimic parca pierdeau ceva scarbele draku. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 lacul nu se exfoliaza dacă este aplicat corect, dar intr-adevăr polishatul ar trebui sa îl aducă in starea cea mai buna la părea cu viziera...era bine dacă aflam si eu înainte sa experimentez ii tare a draq lacul ăla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? la` reprezentanta unul de srad costa fix 160 Euro <de vara nu?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Si unde mai pui ca pentru unii ii o plecere sa mai mestereasca pe la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Asta daca va mai si pricepeti.O singura tentativa am avut odata,si anume sa vopsesc stopurile la masina si cand le-am vazut ca au iesit zebra,am renuntat de atunci sa pun eu mana.)))De atunci nu-mi mai incerc talentele ascunse:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 are cineva o aripa fata de 600 K1? Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. Mesaj completat Are cineva discuri SH de srad 600 din 2000 in stare buna? Cumpar chiar si unul singur. 0745037022. salut Daca verei discuri am eu . Sunt de K1 si sunt in stare f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? ce sa mai uite , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc. Mesaj completat Si unde mai pui ca pentru unii ii o plecere sa mai mestereasca pe la motoare Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 ce sa mai uite , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.Mesaj completat Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia. un parbriz stock nu e moft deloc il iei cu 5 -10 lire dp ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat nu stiu sa-ti spun ce diferente o sa ai, dar sunt curios ce este ''ignition module'' .power commander-ul stiu ca preia cablajele de la bobine,injectoare si senzori si prelucreaza informatiile in functie de niste harti descarcate in prealabil<toti care au au spus ca se simnt diferente majore>ignition module are cumva de aface cu controlul tractiunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat Investitie mare si fara sens. Daca alergi dupa timpi de pista, da, altfel nu-i vad logica. Stii la fel de bine ca mine presupun ce ai sub fund. K7-le trage foarte bine ... mari diferente nu ai sa simti. Mesaj completat am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi Ce legatura are PC3-ul cu intensitatea sunetului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 se schimba carburatia ..se schimba si sound'ul putin ignition module ..e vba de anticip adevarata putere se obtine din anticip si nu atat din pc3 (gestiunea raportului afr) pacat ca in romania nu exista nimeni sa iti regleze pe banc ignition module asa cum trebuie ..de obicei o fac doar preparatorii buni si din astia nu cred ca avem prin tara geo tu montezi evacuarea completa arrow +pc3 si mapa din gsxr 750 cup de pe timpul cand se tinea competitia .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.