Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt off-topic, dar aruncati un ochi aici , se intampla in romania

 

/index.php?showtopic=498664

eu am lovit pe cineva cu masina<eu vinovat 100%>am mers la biroul de asigurari, am completat amandoi formularele , dar la 2 sapt am fost chemat inapoi sa mai relatez odata accidentul si sa spun ca a avut si celalalt sofer parte de vina pt ca era o paguba insemnata<lucru pe care am refuzat sa-l fac.>

singura solutie e sa-l chemi pe vinovat in instanta ramanand ca el sa se judece cu asigurarile<evita sa faci tu asta ca dureaza enorm si au si avocati buni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am lovit pe cineva cu masina<eu vinovat 100%>am mers la biroul de asigurari, am completat amandoi formularele , dar la 2 sapt am fost chemat inapoi sa mai relatez odata accidentul si sa spun ca a avut si celalalt sofer parte de vina pt ca era o paguba insemnata<lucru pe care am refuzat sa-l fac.>

singura solutie e sa-l chemi pe vinovat in instanta ramanand ca el sa se judece cu asigurarile<evita sa faci tu asta ca dureaza enorm si au si avocati buni

nu merge sa dai in judecata pe vinovat atat timp cat isi recunoaste vina si merge la asigurari si spune ca el nenea gigi a dat peste tine

 

e vorba de dinamica accidentului pe care ei o altereza evident sa nu iti dea banii (nu au nici un interes)

 

daca nu are asigurare atunci da ... dai in judecata vinovatul

 

singura varianta in care poti sa dai in judecata un asigurat e pe parte civila - vatamari daune morale, plata spitalizarii dar pentru daune materiale nu se prea pate de aia este asigurarea

 

in instanta o sa zica - da e vina mea sunt asigurat - poftim polita de asigurare - te descurci si evident ai sa platesti toate cheltuielile de judecata (aiurea) - desi ma indoiesc ca daca iti vei angaja un avocat se va ajunge la in instanta

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt off-topic, dar aruncati un ochi aici , se intampla in romania

Salut, imi pare rau sa aud asta, am avut si eu de luat bani de la asigurari (si inca mai am de luat)... :rose:

Nu cunosc exact situatia si nici nu este domeniul meu, dar poti sa incerci sa faci o reclamatie la CSA. Pe mine m-au ajutat destul de prompt acum doi ani. :rose:

Mailul parca era office@csa-isc.ro.

Despre asiguratori in general nu cred ca mai are rost sa spun nimic....

Mesaj completat

ah, acum am vazut pe topicul celalalt ca ai vorbit la csa :(

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul celalalt e postat gresit...la echipamente.

am fost la csa, am mai cerut o reanalizare, dar sunt sanse mici sa se rezolve usor.

probabil va tb sa dau in judecata firma de asigurari, pt ca producatorul acc. s-a declarat

vinovat, a dat polita...etc.

sa revenim la ale noastre:

sandele , da tie de ce iti tb ram-urile ?

ce au ale tale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o aripa fata de 600 K1?

incearca sa ti-o faci din fibra

vb cu mad max eu la el mi-am facut-o si sunt chiar multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut` ... ma poate ajuta cineva cu o parere/solutie :

am un gixxxer de 1100/`92 ...si vreau un parbriz mai inalt...sau unul stoc dar sa fie clar` . pe al meu am fost nevoit sa il vopsesc pentru ca era foarte zgariat.

deasemenea daca stiti cum pot face un capac pentru zilele cand nu vreau pasager in spate` ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parbrizul e simplu:

îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete.

vei fi surprins de rezultat. :cheers:

bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul celalalt e postat gresit...la echipamente.

am fost la csa, am mai cerut o reanalizare, dar sunt sanse mici sa se rezolve usor.

probabil va tb sa dau in judecata firma de asigurari, pt ca producatorul acc. s-a declarat

vinovat, a dat polita...etc.

sa revenim la ale noastre:

sandele , da tie de ce iti tb ram-urile ?

ce au ale tale ?

Mandibula eu am air-ram diferite,unul normal si unul look carbon le-as vrea identice plus ca nu am sitele de la ram-air insa am inteles ca se pot confectiona

Deocamdata vreau sa vopsesc motorul si restul pe parcurs

 

P.S ai spus ca imi donezi un levier de frana/ambreiaj,il vreau.In rest....am mai descoperit un surub lipsa la carena laterala si....iar incep sa cersesc suruburi cu inbus :cheers: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parbrizul e simplu:

îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete.

vei fi surprins de rezultat. :cheers:

bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita

Are dreptate vei ramane surprins, cat de frumos va straluci dar numai pe MOMENT,deoarece dupa 25 de spalari,si 3 zgarietrui se exfoliaza de toata frumusetea, si poate kiar cand stai la terasa in soare in vazul tuturor si vor rade toti de tine.

Solutia perfecta pentru refacerea unui far de plastic, parbriz, ce vreti voi policarbonat, plexic, este unica si este urmatoarea:

se freaca "pana miroase a usturoi" cu smirghel minim 600 (dc ai zgarieturi mari ,adanci)daca nu ai treci direct la granulatia 1000, se freaca cu apa desigur, dupa uniformizarea totala cu 1000 adica pana nu mai ai microfisurile alea aparute datorita imbatraniri parbrizului (stat in soare) se freaca cu 2000 ,dar acum pana la uniformizarea zgarieturilor smirghelului de 1000, (am zile intregi de frecat dc adun orele).Dupa ce obtii suprafata uniforma (te prinzi tu) dai fuguta la dedeman kiar si karefour, si cumperi XERAPOL deci XERAPOL (un tub verde) este 40 lei tubuletul dar este special pentru asa ceva (am mai postat odata).

ATENTIE mediul unde aplici polishul trebuie sa fie undeva fara praf,exclus in curte, carpa trebuie sa fie material natural, bumbac (batista) nu dai abundent fi zgarcit sa mai si ramana.

Rezultatu va fi pe masura muncii depuse adica ai parbriz nou.

ATENTIE la viziere nu se da cu smilgher cu granulatie mai mica de 2000 ,se sterge putin unde este zgarietura si atat ca are un strat SPECIAL DE LAC (EXCLUS AUTO) care protejeaza policarbonatul viziera de zgarieturi fine ,deranjante, DAR pentru reimprospatarea vizierei se freaca pur si simplu cu xerapol si iese JALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Cand am dat un sfat ex lipirea unei carene sau altele, sunt testate zile intregi de catre mn. si spun din toata inima ca pe mine nu a avut cine sa ma invete si ma loveam numa de bulan..giiiiiiiiiii care nu spuneau nimic parca pierdeau ceva scarbele draku.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lacul nu se exfoliaza dacă este aplicat corect, dar intr-adevăr polishatul ar trebui sa îl aducă in starea cea mai buna :cheers:

la părea cu viziera...era bine dacă aflam si eu înainte sa experimentez ;)

ii tare a draq lacul ăla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta daca va mai si pricepeti.O singura tentativa am avut odata,si anume sa vopsesc stopurile la masina si cand le-am vazut ca au iesit zebra,am renuntat de atunci sa pun eu mana.:cheers:)))De atunci nu-mi mai incerc talentele ascunse:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o aripa fata de 600 K1?

 

Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. :cheers:

Mesaj completat

Are cineva discuri SH de srad 600 din 2000 in stare buna? Cumpar chiar si unul singur. 0745037022.

 

 

salut

 

Daca verei discuri am eu . Sunt de K1 si sunt in stare f buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? ;)

ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

Si unde mai pui ca pentru unii ii o plecere sa mai mestereasca pe la motoare ;)

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

 

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

 

un parbriz stock nu e moft deloc il iei cu 5 -10 lire dp ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

nu stiu sa-ti spun ce diferente o sa ai, dar sunt curios ce este ''ignition module'' .power commander-ul stiu ca preia cablajele de la bobine,injectoare si senzori si prelucreaza informatiile in functie de niste harti descarcate in prealabil<toti care au au spus ca se simnt diferente majore>ignition module are cumva de aface cu controlul tractiunii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

 

Investitie mare si fara sens. Daca alergi dupa timpi de pista, da, altfel nu-i vad logica. Stii la fel de bine ca mine presupun ce ai sub fund. K7-le trage foarte bine ... mari diferente nu ai sa simti.

Mesaj completat

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

 

Ce legatura are PC3-ul cu intensitatea sunetului ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se schimba carburatia ..se schimba si sound'ul putin :cheers:

ignition module ..e vba de anticip

adevarata putere se obtine din anticip si nu atat din pc3 (gestiunea raportului afr)

pacat ca in romania nu exista nimeni sa iti regleze pe banc ignition module asa cum trebuie ..de obicei o fac doar preparatorii buni si din astia nu cred ca avem prin tara ;)

 

geo tu montezi evacuarea completa arrow +pc3 si mapa din gsxr 750 cup de pe timpul cand se tinea competitia ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...