george05 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) Todea, baga si tu niste carene de pista ! E pacat de aerografie ! maestre,lasa carenel de pista....ca nu e musai sa cazi.sau ce,daca mergi tare se sterge aerograful? @todea:frumos.....asa da Editat Octombrie 9, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 ie mai ieftin acuma ca a venit toamna si ploile dar spre norocu meu am avut parte de vreme buna..120 a fost dar de obicei vara sara lejer de 150 dar circuitu' e de nota 10! Mesaj completat aici tracku ramane singurul loc unde nu dai de garda...pe strada mi-a ajuns dupa o arestare Se pare ca te-am judecat cam gresit undeva prin vara cand ti-am vazut motoreta. (aerografierea nu e pe placul meu ). Felicitari! Faine turele. Totusi pe linii drepte mai castigi timp daca te arunci cu pieptul pe rezervor, sa nu iei vantul in plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) Se pare ca te-am judecat cam gresit undeva prin vara cand ti-am vazut motoreta. (aerografierea nu e pe placul meu ).Felicitari! Faine turele. Totusi pe linii drepte mai castigi timp daca te arunci cu pieptul pe rezervor, sa nu iei vantul in plin. sunt abia la a doua tura pe track..iar la prima am dat cu bata in balta Mesaj completat maestre,lasa carenel de pista....ca nu e musai sa cazi.sau ce,daca mergi tare se sterge aerograful? @todea:frumos.....asa da inca incepator..mai am multe de invatat Editat Octombrie 9, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Se pare ca te-am judecat cam gresit undeva prin vara cand ti-am vazut motoreta. (aerografierea nu e pe placul meu ).Felicitari! Faine turele. Totusi pe linii drepte mai castigi timp daca te arunci cu pieptul pe rezervor, sa nu iei vantul in plin. Ba...pai inseamna ca...daca vezi mobra mea o sa ai impresia ca ii rup cauciucurile pe pista la cat powertape are pe ea! ))) Todea...am vazut filmuletul cu cazatrua la prima iesire la track day! Pai...pe ploicica aia, fortand, cum credeai ca o sa stai pe 2 roti? "are you alright mate?" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 anunt umanitar urgent am mare nevoie de distantierul dintre rulmentii rotii spate daca are cineva vro jeanta sparta de 5,5<gsxr600> sa ma anunte si pe mine fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Ba...pai inseamna ca...daca vezi mobra mea o sa ai impresia ca ii rup cauciucurile pe pista la cat powertape are pe ea! Todea...am vazut filmuletul cu cazatrua la prima iesire la track day! Pai...pe ploicica aia, fortand, cum credeai ca o sa stai pe 2 roti? "are you alright mate?" ) a venit omu hotarat sa ridice mobra am oprit camera inainte sa zica 'it's fucking heavy mate' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 tot un anunt umanitar, am si eu nevoie, de rotita numerotata de la maneta de frana (de pe pompe frana radiala) ,asta daca are careva o maneta rupta si nu mai are nevoie de ea si vrea sami dea mie rotita de reglaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-SUZUKI-GSXR-...=item20b41b0d1f 200 ron pretu meu.. in cutie,daca imi aduc bine aminte l-am purtat o data.nu are rost sa mai stea un an ca sa-l mai port odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 am carene de pista dar nu am avut cu ce duce motoru' pana acolo asa ca am mers pe elbtw am setat suspensiile cu 40 de lire..dar m-a luat dracu inapoi pe motor.se simte si cea mai mica denivelare M-am gandit ca asta a fost motivul de te-ai dus cu aerografia dupa tine. Eu ma gandesc sa-mi iau o duba mica, poate la anul. Mi-ar placea un Vito, sa pot sa bag si mobra si familia si sa le impac pe toate. Pe drumul pe care l-am facut am intalnit cativa cu motocicleta in duba - boierie - fara probleme de pus bagaje, loc de dormit dupa ce o dai jos ... Mai multi erau cu platforma. M-a batut un gand cand am vazut ceasul, dar ... poate altadata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 M-am gandit ca asta a fost motivul de te-ai dus cu aerografia dupa tine.Eu ma gandesc sa-mi iau o duba mica, poate la anul. Mi-ar placea un Vito, sa pot sa bag si mobra si familia si sa le impac pe toate. Pe drumul pe care l-am facut am intalnit cativa cu motocicleta in duba - boierie - fara probleme de pus bagaje, loc de dormit dupa ce o dai jos ... Mai multi erau cu platforma. M-a batut un gand cand am vazut ceasul, dar ... poate altadata. am gasit duba de inchiriat cu 55 pe zi dar cereau 750 depozit pana la urma poate i-au o platforma ca pt duba trebe alta asigurare, alta taxa de drum...ceasul cred ca se expediaza maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 am gasit duba de inchiriat cu 55 pe zi dar cereau 750 depozit pana la urma poate i-au o platforma ca pt duba trebe alta asigurare, alta taxa de drum...ceasul cred ca se expediaza maine Te mai intorci pe meleaguri natale sau te-ai mutat definitiv un UK? Daca totusi te intorci si vrei la pista frecvent eu te sfatuiesc sa vorbesti cu Zoli din CJ, de la 33Team, sigur ai avea parte de mai mult suport atat pentru deplasari cat si la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Te mai intorci pe meleaguri natale sau te-ai mutat definitiv un UK? Daca totusi te intorci si vrei la pista frecvent eu te sfatuiesc sa vorbesti cu Zoli din CJ, de la 33Team, sigur ai avea parte de mai mult suport atat pentru deplasari cat si la circuit. nu cred ca am sa ma intorc prea curand...si nu vreau sa cred ca m-am mutat definitiv aici http://www.focusedevents.com/events.asp?event_type=EURO ma tenteaza Almeria.se ocupa ei de transportul motorului,3 zile la circuit,3 nopti la hotel+mancare..doar zboru trebuie platit separat.sa vadcum stau cu cascavalu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 nu cred ca am sa ma intorc prea curand...si nu vreau sa cred ca m-am mutat definitiv aici Bine de stiut! Unde te-ai ancorat? Nu de alta dar si pe mine ma bate gandul sa roiesc in directia aia. http://www.focusedevents.com/events.asp?event_type=EURO ma tenteaza Almeria.se ocupa ei de transportul motorului,3 zile la circuit,3 nopti la hotel+mancare..doar zboru trebuie platit separat.sa vadcum stau cu cascavalu' Misto rau oferta! In functie de buget voi vedea in Ianuarie daca imi pot permite luxul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Bine de stiut! Unde te-ai ancorat? Nu de alta dar si pe mine ma bate gandul sa roiesc in directia aia. Misto rau oferta! In functie de buget voi vedea in Ianuarie daca imi pot permite luxul asta. Am ales Londra.Oferta nu e rea deloc dar pe langa alea 399 mai trebe inca pe atata pt zbor,gume poate un suvenir si chiar o masina inchiriata acolo plus ca bookingul trebuie facut din timp ca sa prinzi loc.Apropo cat e scoru pe hungaroring sau altele pe care va dati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuta Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 100 pe hungaro(lejer de tot),se merita dar... e destul de aglomerat si nu fac mai mult de o zi pe saptamana pt motociclete, nicodata 2 zile legate ... Mesaj completat la prima toti dam cu bata-n balta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Cumpar GSXR 1000 K1, K2 !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 salutare,am urmatoarea problema la suzuki gsx r 750 srad din 96.in urma unui imprumut de curent de la alt motor,suzuki gsx f 750-2005,am impresia ca un baiat nu a tinut cablurile bine si carligul de plus a atins de cadrul seii de la gsx-f.au mers probabil in scurt,si de atunci nu a mai pornit niciuna.problema e ca am desfacut pe al meu,si cand pun contactul si pompa de benzina lucreaza e ca imi da benzina pe carburatoare in sus,tasneste benzina,si pe furtunul ce vine de la carburator la filtrul de aer.scanteie da,dar bujiile sant umede in prima incercare de a porni.va rog daca ati trecut prin asa ceva,dati un pm,sau postati aici.am fost sfatuit sa schimb cdi-ul,oare de acolo sa fie?va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 salutare,am urmatoarea problema la suzuki gsx r 750 srad din 96.in urma unui imprumut de curent de la alt motor,suzuki gsx f 750-2005,am impresia ca un baiat nu a tinut cablurile bine si carligul de plus a atins de cadrul seii de la gsx-f.au mers probabil in scurt,si de atunci nu a mai pornit niciuna.problema e ca am desfacut pe al meu,si cand pun contactul si pompa de benzina lucreaza e ca imi da benzina pe carburatoare in sus,tasneste benzina,si pe furtunul ce vine de la carburator la filtrul de aer.scanteie da,dar bujiile sant umede in prima incercare de a porni.va rog daca ati trecut prin asa ceva,dati un pm,sau postati aici.am fost sfatuit sa schimb cdi-ul,oare de acolo sa fie?va multumesc anticipat. as putea sa pun pariu ca e doar inecata<f inecata> daca faci scurt pe borna + se arde siguranta centrala de 30A aflata in mufa de la releul de pornire<dar daca se arde asta mobra e moarta, adica nu mai mere nimic la ea> daca zici ca da scanteie si se si alimenteaza cred ca e doar inecata<dai la automat cu acceleratia la maxim> asta la a ta. cealalta ce simtome are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 by the way, va spuneam ca aveam necazuri cu pornirea la rece (nu-si tinea relanti-ul); dupa ce am reglat relanti-ul la aprox. 1300 rpm nu s-a mai oprit (inainte statea pe la 1000 rpm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 as putea sa pun pariu ca e doar inecata<f inecata>daca faci scurt pe borna + se arde siguranta centrala de 30A aflata in mufa de la releul de pornire<dar daca se arde asta mobra e moarta, adica nu mai mere nimic la ea> daca zici ca da scanteie si se si alimenteaza cred ca e doar inecata<dai la automat cu acceleratia la maxim> asta la a ta. cealalta ce simtome are? tata,nu accelerez deloc,ea singura baga benzina la greu,daca arunca si pe furtunuele ce vin de la carburatoare la filtrul de aer.nu pot sa imi dau seama ce are...........mama masii..............crezi ca poti veni pana in pitesti,platesc benzina si ce ma mai costa,ca sa pun cdi-ul de pe al tau,pe al meu?te rog ffffffff mult,sa stiu daca am vreo sansa sa mai porneasca,ca ma scoate din sarite.tel meu 0725448956 Mesaj completat tata,nu accelerez deloc,ea singura baga benzina la greu,daca arunca si pe furtunuele ce vin de la carburatoare la filtrul de aer.nu pot sa imi dau seama ce are...........mama masii..............crezi ca poti veni pana in pitesti,platesc benzina si ce ma mai costa,ca sa pun cdi-ul de pe al tau,pe al meu?te rog ffffffff mult,sa stiu daca am vreo sansa sa mai porneasca,ca ma scoate din sarite.tel meu 0725448956 apropo.......sant singurul de pe aici care are astfel de mobra,am impresia ca sant detestate mobrele astea........de asta te rugam sa vii pana aici.......stam si la un gratar,am garaj unde sa verificam,poate ne ajuta si timpul ......eu stiu?.... Mesaj completat tata,nu accelerez deloc,ea singura baga benzina la greu,daca arunca si pe furtunuele ce vin de la carburatoare la filtrul de aer.nu pot sa imi dau seama ce are...........mama masii..............crezi ca poti veni pana in pitesti,platesc benzina si ce ma mai costa,ca sa pun cdi-ul de pe al tau,pe al meu?te rog ffffffff mult,sa stiu daca am vreo sansa sa mai porneasca,ca ma scoate din sarite.tel meu 0725448956 Mesaj completat apropo.......sant singurul de pe aici care are astfel de mobra,am impresia ca sant detestate mobrele astea........de asta te rugam sa vii pana aici.......stam si la un gratar,am garaj unde sa verificam,poate ne ajuta si timpul ......eu stiu?.... scuze,acum am observat ca e de 600 al tau,daca ai pe cineva cu 750,intreaba-l te rog,poate vrea sa ma ajute in sensul acesta.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Pompa de benzina este alimentata cu curent din instalatie nu este alimentata de cdi, adica poti sa iei un ''+ " de oriunde si ia va functiona normal, pentru ca motorul poate fi pornit si fara pompa de benzina (ma refer la carburatie) adica fara rezervor pe ea, Kelu a spus exact ce se intampla atunci cand pui bornele in scurt sau dai la masa cu plusul, daca da scanteie inseamna ca trebuie sa porneasca dupa ce o aerisesti scotand afara bujiile si invartind motorul in gol. Poate se rezolva ca este un fleac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 salutare,am urmatoarea problema la suzuki gsx r 750 srad din 96.in urma unui imprumut de curent de la alt motor,suzuki gsx f 750-2005,am impresia ca un baiat nu a tinut cablurile bine si carligul de plus a atins de cadrul seii de la gsx-f.au mers probabil in scurt,si de atunci nu a mai pornit niciuna.problema e ca am desfacut pe al meu,si cand pun contactul si pompa de benzina lucreaza e ca imi da benzina pe carburatoare in sus,tasneste benzina,si pe furtunul ce vine de la carburator la filtrul de aer.scanteie da,dar bujiile sant umede in prima incercare de a porni.va rog daca ati trecut prin asa ceva,dati un pm,sau postati aici.am fost sfatuit sa schimb cdi-ul,oare de acolo sa fie?va multumesc anticipat. daca ai bujii cu iridium poti sa-ti iei adio de la ele!! o data ce motoru a fost inecat bine! slabe sanse sa-ti mai mearga cu bujiile alea! dale jos invarte motoru' pune bujiile pe aragaz si punele inapo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 daca ai bujii cu iridium poti sa-ti iei adio de la ele!! o data ce motoru a fost inecat bine! slabe sanse sa-ti mai mearga cu bujiile alea!dale jos invarte motoru' pune bujiile pe aragaz si punele inapo! tata,am schimbat bujiile,tot o ineaca,cand pun contactul si dau curentin toata instalatia,imi baga pompa de benzina pe toate furtunele,tot ce vine si in filtrul de ar.nu cred ca are voie sa faca asa ceva,deci ceva e dus sigur daca incarca atata benzina incat o ineaca inainte sa dau la automat.ma gandeam ca e cdi-ul,nu mai recunoaste cata benzina ii trebuie,sau de unde mama masii...........alte relee,ceva e dus sigur.ca lucrez cu ea fara filtrulk de aer si arunca din carburatoare benzina de o iau dracii.cat despre gsx-f,nu mai zice nimik.e moarta complet.pun contact,se aprind ceasurile,dar cand sa apas starterul,nu lucreaza de nici o culoare,ca si cum nu ar avea pic de curent.probabil electromotorul.dar la a mea lucreaza si nu o ia,mama masii........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) Cum sa arunce benzina din carburatoare ? Da rezervorul jos, scoate bujiile afara invarte motorul in gol 1 minut , NU arde bujiile pe aragaz si nici cu peria de sarma sau alte tampenii gen diluant e.t.c. doar le sufli cu aer comprimat(dc ai )dc nu ai le incalzesti putin cu briketa si le stergi cu o carpa in interior sa nu mai fie ude (sa nu le scapi pe jos ca le ia mama masii lu dracu), golesti paharelele de la carb. de benzina dupa care strangi surubelul din partea de jos a carb cum era initial, umplii carb prin cele doua conducte care alimenteaza carburatoarele sau una nu mai tin minte ex. cate are( de preferat este ca golirea sa o faci prima data) , pui bujiile "indarat" cu foarte mare atentie de preferat ar fi sa ai o keie speciala pentru bujii ca cea originala a motorului, tragi socul unde sti tu ca pornea si incerci. Daca da sa porneasca inseamna ca ai scapat... verifica sa nu fi facut cineva misto de tine si sa fi bagat ceva pe toba gen spuma poliuritanica etc. Dc tot nu merge la service cu ea , am incercat sa te sun dar nu raspunde nimeni. Pt , ca intreaga operatiune sa decurga OK trebiue sa ai o trusa de scule si putin mai multa indemanare si sa scapi de euforia sau starea de tensiune care banuiesc ca o ai (ma stiu pe mine), sa ne spui dc ai reusit. Editat Octombrie 17, 2010 de dandan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) tata,am schimbat bujiile,tot o ineaca,cand pun contactul si dau curentin toata instalatia,imi baga pompa de benzina pe toate furtunele,tot ce vine si in filtrul de ar.nu cred ca are voie sa faca asa ceva,deci ceva e dus sigur daca incarca atata benzina incat o ineaca inainte sa dau la automat.ma gandeam ca e cdi-ul,nu mai recunoaste cata benzina ii trebuie,sau de unde mama masii...........alte relee,ceva e dus sigur.ca lucrez cu ea fara filtrulk de aer si arunca din carburatoare benzina de o iau dracii.cat despre gsx-f,nu mai zice nimik.e moarta complet.pun contact,se aprind ceasurile,dar cand sa apas starterul,nu lucreaza de nici o culoare,ca si cum nu ar avea pic de curent.probabil electromotorul.dar la a mea lucreaza si nu o ia,mama masii........... nu vreau sa fiu sadic.dar am o intrebare(nu ti-am citit toate postu-urile sincer,deci sa ma scuzi daca nu sunt la curent cu toate): de ce nu mergi la un mecanic?daca la tine in oras nu ai,urca mobra pe o platforma sau ceva si da o fuga pana la cel mai apropiat mecanic si rezolvi problema fara atata teorie si tambalau.my 2 cents Editat Octombrie 17, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.