TNG Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Indreapta-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 dezmembreaza careva vreun gsxr 750 din 91-92? am nevoie de axele cu came.....pm va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 salut stie careva doua discuri de fata la 750 srad la mana a doua dar bune mi-am ovalizat unul si nu imi permit anul asta altele noi. Mai bine te duci la cineva care stie sa indrepte, spre ex eu dar stau prea departe... nu este ceva foarte complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 eu am avut o problema asemanatoare dar la discul de pe spate dar am rezolvat-o pe o masina de rectificat. voi cum le indreptati?poate o sa mai fie nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Cadru ,ciocan cauciug,eventual comparator ,indemanare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Pt ca m-a imbolnavit viitoarea sotie cu enduro trebuie sa fac loc in curte asa ca vand motocicleta care ma servit 5 ani impecabil fara nici o problema. Suzuki GSX-R 2002 K2 ,stare buna,consumabile schimbate (ulei 300v,filtru sport K&N,bujii ngk) furtune racing fata+spate, pompe de frina Racing Brembo ,cauciucuri aproape noi 95% Pirelli Supercorsa;telescop voblaj,baterie Varta,parbriz double-bubble MRA , toba finala Akrapovic etc.[/img] Pret 2550 E Tel 0721485264 Bogdan de unde ai luat parbrizul ? si cati $ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Daca sti iesirea din Buc spre Chitila prin zona aia. Intra pe id meu yahoo bogdani43 si iti explic cum sa ajungi. Parca am dat 84 euro nu mai stiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deus Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Buna seara, Zilele trecute am devenit fericitul posesor al unui gixer din 2002 de 600. Am avut pana acum kawasaki,honda si yamaha, dar pot spune ca suzuki e peste ele. A fost dragoste la prima plimbare. Am o simpla intrebare vazand ca sunt aici atatia posesori de suzuki, aveti cumva idee de unde pot cumpara niste semnale ca cele pe care le am deja? Adica sa nu fie modelul care iese in afara,ci sa fie lipite de carena. Va multumesc anticipat si un sincer bine v-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 de unde ai luat parbrizul ? si cati $ ? am eu unu asemanator, poti veni sa il vezi , iti place il iei nu nu. pretul la fata locului hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 salutare...un prieten are un suzuki gsx 750 r din '91 si are urmatoarea problema;cand la cumparat toate bune si frumoase,motocicleta mergea,a trebuit sa stea pe dreapta vreo 2 saptamani,si cand a vrut sa porneasca nu a mai gasit niciun gram de benzina in rezervor,dupa ce i.a pus benzina a pornit motocicleta,chestia este ca a gasit si putina benzina in ulei,acum a schimbat uleiul,a aschimbat bujiile(cele vechi eau afumate) si merge doar cand este motorul rece,dupa ce se incalzeste nu mai vrea sa porneasca sau daca porneste merge foate prost(cred cain 2 pistoane).Aveti idee de la ce ar putea fi?Multumesc!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 posibil sa nu dea scanteie noile bujii,am mai citit desprea asta pe forum.Dealtfel ar trebui sincronizate si carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 salutare...un prieten are un suzuki gsx 750 r din '91 si are urmatoarea problema;cand la cumparat toate bune si frumoase,motocicleta mergea,a trebuit sa stea pe dreapta vreo 2 saptamani,si cand a vrut sa porneasca nu a mai gasit niciun gram de benzina in rezervor,dupa ce i.a pus benzina a pornit motocicleta,chestia este ca a gasit si putina benzina in ulei,acum a schimbat uleiul,a aschimbat bujiile(cele vechi eau afumate) si merge doar cand este motorul rece,dupa ce se incalzeste nu mai vrea sa porneasca sau daca porneste merge foate prost(cred cain 2 pistoane).Aveti idee de la ce ar putea fi?Multumesc!Asfalt uscat! cuiul ponton dintrun carb nu mai inchide bine si ineaca un cilindru. cel mai bine sa dea jos bateria de carburatoare sa le desfaca bucati, sa le spele , curate si sa desfunde toate canalele si jiglerele , sa le monteze inapoi si sa le sincronizeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Si cum ziceam, am revenit cu 2 poze... (in curand si cateva de pe AMC, sesiunea de duminica ) Mi-am pus si crash pad-uri inainte de AMC, care arata cam asa: Editat August 9, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 sa te poarte sanatos si sa aiba grija de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris_10 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 am in plan sa achizitionez un gsxr 1000 ki din 2001 si as dori sa intreb un posesor de asemenea model ce probleme apar in timp.probelmele cu distributia de la srad mai sunt valabile la modelul asta?sau alte probleme.va multumesc.mentionez ca am avut:yamaha thundercat,kawasaki mean streak,honda hornet 900,suzuki intruder 1500vl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Revin cu problemele mobrei mele Data trecuta ma lasat in drum(200m de locul unde o tin).Am crezut in prima faza ca sunt bujiile de vina,le-am schimbat.Cand ma lasat in drum si incercam sa o pornesc,dupa ce dateam la automat luam degetul de pe buton sa incarce pompa de benzina....mergea incontinuu,nu se mai oprea dupa alea 3secunde,trebuia sa iau contactul sa se opreasca Dupa ce v-am cerut sfatul si am masurat bateria,am descoperit ca e muci.Ok no problem,am cuparat una noua azi M-am dus entuziasmat la curte sa pornesc mobra cu bateria noua,mi-am luat-o la papacioaca Pus baterie,schimbat cateva sigurante preventiv(asa am avut eu chef),dat la automat....lipsea ceva..un zgomot.Se auzea un clic de de contact la pompa de benzina si alt clic dupa 3 secunde,dar zumzaitul ala pe care il scoate cand incarca,nu se mai aude.Nu stiu exact daca e vreun motor din pompa,dar pompa nu cred ca mai incarca Stie careva vreun electriciam(Fara jepcari care se arunca la preturi mari) care e dispun sa vina sa verifice instalatia electrica? Nu de alta dar nu am nici un mijloc de transport sa duc mobra la service si nici nu pot sa il tractez cu scuterul de 250 In alta ordine de idei pot sa fac rost de o pompa sa verific daca pompa mea s-a ars,sau problema are alta problema,dar tot as avea nevoie de cineva priceput Cred ca se razbuna pe mine,anul asta l-am scos la plimbare de 3 ori,din cauza cauciucului fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 am vopsit motocicleta (in sfarsit) si am facut o plimbare pe la ranca & transalpina. maine ii pun stickerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Se vede foarte misto combinatia de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Salutare. Baieti , big F problem. In urma cu aprox o luna am dat rezervorul jos de pe motor din cauza unei garnituri de la pompa de benzina care era rupata. Am cumparat o pasta de etansare , putina manopera , rezervorul sus si gata tot bine. Dupa care ma duc si eu ca tot omu de rand la o tura cu moto din Zalau pana in Satu Mare (extraordinar , benzina nu mai curge din rezervor pe cadru , super tare.) La aprox o saptamana dupa ( reparatie ) ma duc si eu la o tura ca tot omu si constat cu stupoare ca nu mai trage motorul de la 7000 ture ; aiaiaiai , ma uit la apa- 98 , stau linistit la o pensiune , beau o cafeluta ma urc pe broscoi si dai sa puta , mere de rupe scimb in 14000 , foarte tare. De atunci si pana ieri nu ma resit sa calaresc broscoiu din cauza orelor putine petrecute la scarbici. Ma urc eu pe motor si de data asta nu mai trece peste 7000 doar daca il turez pe loc si motorul nu este foarte cald. Daca este un binevoitor printre voi cu un sfat as fi tare recunascator. Apropo din cauza ca nu prea m-am plimbat anul acesta rezervorul pe interior este cam ruginit. Moto este un GSXR 750 1998 aprox 40000 Km (ireali) - Motor tip Siringa (injectie) Editat August 12, 2011 de hicea_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Pompa de benzina,oringuri,regulator sau sita.......injectore infundate,asta daca nu ai nici un mesaj de eroare pe FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Salutare tuturor, de 2 zile sunt posesorul unui Suzuki Gsxr 600 - 97, primul meu motor momentan nu am luat nici permisul ... am facut si marea prostie sa vin pe el din stefan cel mare pana in militari, fara casca fara nimic :-s asta pentru ca la toata lumea care am apelat ba era la munte , ba era la mare, ba nu era in bucuresti. Daca se poate cineva care are timp si chef sa imi explice si mie mai multe specificatii tehnice la el( privat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 La cate informatii sunt pe net,crezi ca mai are rost intrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) .... momentan nu am luat nici permisul ... am facut si marea prostie sa vin pe el din stefan cel mare pana in militari, fara casca fara nimic :-s asta pentru ca la toata lumea care am apelat ba era la munte , ba era la mare, ba nu era in bucuresti.... Tu ai mers cu motoul din stefan pana in militari, fara permis si fara echipament? Un inceput excelent, ce-i drept... (puteai sa il rogi pe fostul proprietar sa ti-l duca pana in fata blocului... dar, tu stii mai bine) La faza asta, tot ce pot spune este ca ma bucur ca n-am fost in Bucuresti cat ai fost tu pe strada... Detalii tehnice: aici sau aici sau aici (ultimul este un review) Stii ca trebuia sa te uiti la astea inainte sa cumperi motorul, nu? Editat August 14, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 am apelat la toate cunostintele care au permis cat. A si toti erau plecati in concedii l-am rugat dar cica nu mai vrea sa se urce pe motor.. etc. si pe mecanic(el nu avea timp) ... ce puteam sa fac ? sa il imping pana acasa ? m'am exprimat gresit cand am spus specificatii, vroiam ceva mai mult decat alea alea le stiam. Am facut un topic la intretinere. stai linistit nu sunt un pericol public cum crezi tu si nu a fost prima oara cand m'am urcat pe un motor si appp am mai facut 150-200km poate chiar ne'am intalnit dar am avut echipament de data asta :-? : ) ) Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 am apelat la toate cunostintele care au permis cat. A si toti erau plecati in concedii l-am rugat dar cica nu mai vrea sa se urce pe motor.. etc. si pe mecanic(el nu avea timp) ... ce puteam sa fac ? sa il imping pana acasa ? m'am exprimat gresit cand am spus specificatii, vroiam ceva mai mult decat alea alea le stiam. Am facut un topic la intretinere. stai linistit nu sunt un pericol public cum crezi tu si nu a fost prima oara cand m'am urcat pe un motor si appp am mai facut 150-200km poate chiar ne'am intalnit dar am avut echipament de data asta :-? : ) ) Sanatate. stai linistit ca unii dintre noi nu au constientizat ca tine... nici nu stiau cate roti are motocicleta si ca cauciucurile sunt pline cu cauciuc. cat despre mobra,, pune gume noi nu te zgarcii, intinde lantul(daca mai ai ce intinde) presiunea corecta, placute bune, ulei la nivel si baga o cheia sa te racoresti, eu am fost pe transalpina si a fost super,, si echpament desigur.. ala pe primul loc nici nu trebuia sa spun,,, si gumele de preferat noi ca fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.