aladin1 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ..erai mai usor in pantaloni scurti si deaia se ridica usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 nu ai treaba cu racirea , cel putin eu nu am avut-o si la fel cum zicea cineva mai sus e o adevarata fiara , si cu ea ma tineam de r1 iar pe autostrada eram in paralel cu r1 , cel putin cu un consum mai mare dar , eram satisfacut de ea , era o nebuna e un motor foarte ok , cel putin din punctul meu de vedere , daca ii schimbi uleiul la timp , te duce muuuult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Multumesc pentru pareri , intre timp i-am facut si ITP+asigurare si am iesit la cateva drumuri . Intr-adevar m-a speriat , dar am inceput sa ma obisnuiesc cu monstruletul . Eu sunt mai slabanog (67 Kg) si simt ca pierd foarte repede din aderenta spate (fata de FZR600) . Cum se testeaza amortizorul de ghidon ? Ar trebui sa incerc sa misc brusc de ghidon si sa simt o forta de franare,nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea. Editat Septembrie 29, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 ia uite sorine cum ai invatat tu ce e mai bun de la mine ) asa e cum zice sorin cu amortizorul. asa am facut si eu dar eu am pus 15W ca la 20 era beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am si eu o intrebare: pot folosi slick-uri pe strada ? auzisem o chestie ca daca m-a prins ploaia incaltat in slick-uri o sa am zero aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cum sa ai 0 aderenta pe uscat cu slikuri de caificari,de ex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Impropriu spus 0 aderenta. Omu probabil vrea sa mearga cu slickuri din martie pana in noiembrie. In general cei care vor sa mearga cu slickuri pe strada sunt cei care vor sa impresioneze sa se afiseze cu slickuri din care atarna franjuri. Cu siguranta nu ai nevoie de ele pe strada. Editat Septembrie 30, 2011 de Luci03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora. 30 km/h ???? alooooooooo nu am avut mai mult de 5 la ora din sacele pana in cheia. musai din ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Depinde de curbe . Nu fi asa tragic. P.S :Curbe de Cheia da,curbe de bulevarde ,nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada Respect pt ceea ce afirmi, dar, tu ai verificat personal ? Eu am verificat, am fost curios, aveam si o gramada de slickuri ramase de la curse, si , surprize!!! Chiar merg. Am mers si pe ploaie, cu mega morcov in fund, daca stii ca ai patine in picioare nu cazi, inveti sa frinezi. Chestia e ca , cu picioarele pe jos, 20-30km/h, am tras mai tare frina sa vad cit tine, nu am reusit sa pierd aderentza dar concluzia e ca daca mergi civilizat cu viteza legala, lasi distantza mai mare fatza de masina de dinaitea ta poti sa te DEPLASEZI. Pe uscat merg brici, anvelopele slick, soft, chiar si cele medium sint OK. Cazi mai repede cu un cauciuc de strada nou facut sa tzina 10 000km. Nu mai vorbesc de cauciucurile de strada care au deja 1 an vechime de cind au fost montate pe motoreta, au stat in soare, apa, prezinta clar semne de crapare, imbatrinire. Concluzie: cauc slick merg si pe strada, numai sa stii sa le alegi. Normal ca daca te prinde politia, dai amenda si platesti la RAR taxa de prostie. Problema mare e ca , ca si cu cele stradale sau cele race omologate si pt street, trebuie sa fie fabricate recent, sa nu aibe urme de crapare. Un amanunt foarte important: cauciucurile race noi, rulate citeva sesiuni, intrari pe pista(incalzite la minim 80grd C) se invinetzesc dupa ce au stat nerulate 1-2-3 saptamini. Cele care nu se mai invinetzesc inseamna ca deja s-au evaporat din ele toate substantzele care-i dau elasticitate. Nu trebuie sa prezinte absolut nici o crapatura superficiala. Uitete la anvelopele de strada de citeva luni montate si ai sa vezi zeci de mimi mici crapaturi, semne de imbatrinire. Cauciucuri slick se gasesc la pretz derizoriu, nu fac nici un fel de reclama, dar decit opinci legale imbatrinite vizual mai bine slickuri ilegale proaspete. Nu luati afirmatia mea ca o reclama, nu am vindut nimanui vreun slick. Azi am dat gratis un set unui amic care vrea sa se mai dea pe Amckart dupa ce ultima data a cazut din cauza unei anvelope fatza tare, el a stiut ca risca dar ca toata lumea nepatzita a sperat ca lui nu i se intimpla. Editat Septembrie 30, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea. Amortizorul meu pare sa nu fie original (nu am vazut nici un surub de golire), in schimb am in varful tijei de ghidaj o rotita cu 4 pozitii care regleaza forta de franare. Era dat pe pozitia 0 (adica 0 forta de franare). L-am mutat pe pozitia 3 acum si intr-adevar se simte diferenta in ceea ce priveste stabilitatea . Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer . Asa le spune la toti ) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Asa le spune la toti ) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva. Ms pentru intentie, dar mi-am confectionat unul pe genunchi (arata ingrozitor, dar isi face treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goro Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Sal, sunt nou posesor de un k1. Tre sa fac autentificarea, am ITP valabil, dar si xenoane. Am inteles ca ar face astia figuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) Sal, sunt nou posesor de un k1. Tre sa fac autentificarea, am ITP valabil, dar si xenoane. Am inteles ca ar face astia figuri!!! sa o stapanesti sanatos fac figuri ei dar daca cotizezi si tu ceva numai fac : )) ... Editat Octombrie 2, 2011 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor. Bine ai venit Multa bafta si multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 salut,merge cineva maine,sau miercuri o tura pe cheia? Doar pentru o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare am si io nevoie de un releu de incarcare<nu stau sa mai caut din urma dar stiu ca se dezmembrau niste motoare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 am de vanzare un parbriz oem pentru suzuki gsxr 600 750 k6 k7 ,stare foarte buna 100ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 vin si eu pentru inceput cu o intrebare. cum am mai spus ultimul motor al meu a fost o aprilia rst futura, motor care trage de jos bine. Inca nu mi-am dat seama daca suzuki (fabr. 2000) pana la 5000 ture trebuie sa mearga...cum sa spun...fara prea multa vlaga,"agatat", ceva de genul, iar dupa 5000 sa o ia ca din prastie. Recunosc ca nu am apucat sa ma uit sa vad ce sunt cu carburile. Rog posesorii sa-mi spuna daca e normal ca pana in 4500-5000 ture sa fie mai mofturos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Daca ai carburi , atunci incearca sa reglezi surubul pilot(amestecul aer-benzina) al carburatorului. Pana in 4-5k rpm amestecul este reglat in mare prin intermediul acestui surub . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.