Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor.

 

Bine ai venit

Multa bafta si multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vin si eu pentru inceput cu o intrebare. cum am mai spus ultimul motor al meu a fost o aprilia rst futura, motor care trage de jos bine. Inca nu mi-am dat seama daca suzuki (fabr. 2000) pana la 5000 ture trebuie sa mearga...cum sa spun...fara prea multa vlaga,"agatat", ceva de genul, iar dupa 5000 sa o ia ca din prastie. Recunosc ca nu am apucat sa ma uit sa vad ce sunt cu carburile. Rog posesorii sa-mi spuna daca e normal ca pana in 4500-5000 ture sa fie mai mofturos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?p=5276030

 

care aveti cont puteti citi despre gixerul 1000 k5 care in doar 30 de luni a ajuns la 100k mile parcurse...fara nici o interventie asupra valvelor

 

articolul asta ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa-mi vand k5'u :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile.

Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei)

Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, :scratch: eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! :rolleyes:

 

DSC01723.jpg

 

DSC01722.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! :rolleyes:

 

 

 

 

noi cand spuneam asta tu nu credeai ?! :P

 

si cu miarul... e miar, normal ca rupeee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inconstient ala care ti-a lasat gixu pe mana

I-am promis ca o sa-i placa si motocicletei. Deci, n-a fost viol. :makeout:

 

 

gata stau de sase... m-am prins... vrei sa imi zici ca vrei k8-ul meu de 600 pe rr-ul tau nu?

Nu stiam cum sa te intreb. :D Lasand gluma, cred ca mi-ar fi greu acum sa ma acomodez cu un 600 (fie el Honda, Suzuki, Yamaha), cu atat mai mult cu cat astept ca cele 88 de kg pe care le am sa fie puse in miscare foarte repede. :rusinica:

 

 

noi cand spuneam asta tu nu credeai ?!

si cu miarul... e miar, normal ca rupeee

Tind sa cred ca "problema" cu puterea s-ar rezolva cu un K5/6 sau K7/8 de 1000. :D Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile.

Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei)

Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, :scratch: eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc.

este ultimul model de carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo , Alo. Frati de arme am si eu o mare rugaminte la voi. Daca are cineva prin casa un Borcanel Lichid Frana Fata pt un GSXR(nu conteaza anul ca se potrivesc de la unu la altul la cele dupa 2000) si ar vrea sa il vanda/faca cadou dati-mi si mie de stire ca ma cam intereseaza. Multumesc din tot sufletelul meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo , Alo. Frati de arme am si eu o mare rugaminte la voi. Daca are cineva prin casa un Borcanel Lichid Frana Fata pt un GSXR(nu conteaza anul ca se potrivesc de la unu la altul la cele dupa 2000) si ar vrea sa il vanda/faca cadou dati-mi si mie de stire ca ma cam intereseaza. Multumesc din tot sufletelul meu :)

 

de la srad nu se potriveste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, saptamana care vine(99%)sper sa fiu proprietar de gsxr 750 / 1998 il iau de la o cunostinta dar stiti cum e vorba aia"fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu". Motorul a stat in garaj nefolosit timp de 3 ani (de cand si-a luat omu haiabusa) :grinbandit: Asi dori niste pareri si opinii de la voi pt ca nu am habar cu ce se mananca aceasta motocicleta. Multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, saptamana care vine(99%)sper sa fiu proprietar de gsxr 750 / 1998 il iau de la o cunostinta dar stiti cum e vorba aia"fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu". Motorul a stat in garaj nefolosit timp de 3 ani (de cand si-a luat omu haiabusa) :grinbandit: Asi dori niste pareri si opinii de la voi pt ca nu am habar cu ce se mananca aceasta motocicleta. Multam fain

Ai grija ca este un pic mai mult de jumatate de hayabusa!!!

Si schimba toate consumabilele inclusiv cauciucrile pentru ca sunt batrane.

Este o bestie de motocicleta ai mare grija, fuge cu 300!!!

Este fiabila si gasesti si piese multe pentru ea!

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu piesele, nu e chiar asa cum zici...

Motorul fiind de 750, gasesti mai greu unele piese.

Eu am stat 2 saptamani in cautari pentru un Capac Rotor, ca sa gasesc la niste baieti din Cluj.

 

Ce e drept, are multe comune cu 600 si 1000... dar poate depinde si de cum iti e norocul.

 

 

Apropos, de unde fac si eu rost de un senzor de viteza? Ca sa stiu si eu cand merg cu 60 si cand merg cu 160.....

Editat de One-Track-Mind
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu piesele, nu e chiar asa cum zici...

Motorul fiind de 750, gasesti mai greu unele piese.

Eu am stat 2 saptamani in cautari pentru un Capac Rotor, ca sa gasesc la niste baieti din Cluj.

 

Ce e drept, are multe comune cu 600 si 1000... dar poate depinde si de cum iti e norocul.

 

 

Apropos, de unde fac si eu rost de un senzor de viteza? Ca sa stiu si eu cand merg cu 60 si cand merg cu 160.....

Iti dau eu 150 ron ;)

 

Nou este asa+transport....SENSOR, SPEED 34990-35F00 1 $100.30

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu 150 ron ;)

Revin luna viitoare, dupa salariu... luna asta am tocat tot.... si nici la jumatatea lunii nu suntem...

 

Totul este sa stii unde sa cauti si ce sa cauti ;)

Adevarat, dar stiam si ce caut, si unde... am postat si aici pe forum... oricum... treaba-i incheiata, am facut rost de el, merge perfect.

 

 

O singura mini-problema imi apare:

Pornirea la cald da mai multe rateuri decat pornirea la rece.

Adica, la rece, dau de buton, porneste instant.

La cald, dupa ce ajunge la minunatele temperaturi de peste 100 grade C, parca ceva blocheaza ceva... sunt oarecum paralel cu mecanica, dar stiu ca n-ar trebui sa se intample asa ceva.

Daca las mobra la umbra cat ma dezechipez, fumez eu o tigara, si ma reechipez, porneste iarasi... tot mai greu decat normal, dar porneste.

 

La fel facea si cu capacul vechi, deci nu e de la capacul nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...