delu Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor. Bine ai venit Multa bafta si multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 salut,merge cineva maine,sau miercuri o tura pe cheia? Doar pentru o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare am si io nevoie de un releu de incarcare<nu stau sa mai caut din urma dar stiu ca se dezmembrau niste motoare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 am de vanzare un parbriz oem pentru suzuki gsxr 600 750 k6 k7 ,stare foarte buna 100ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 vin si eu pentru inceput cu o intrebare. cum am mai spus ultimul motor al meu a fost o aprilia rst futura, motor care trage de jos bine. Inca nu mi-am dat seama daca suzuki (fabr. 2000) pana la 5000 ture trebuie sa mearga...cum sa spun...fara prea multa vlaga,"agatat", ceva de genul, iar dupa 5000 sa o ia ca din prastie. Recunosc ca nu am apucat sa ma uit sa vad ce sunt cu carburile. Rog posesorii sa-mi spuna daca e normal ca pana in 4500-5000 ture sa fie mai mofturos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Daca ai carburi , atunci incearca sa reglezi surubul pilot(amestecul aer-benzina) al carburatorului. Pana in 4-5k rpm amestecul este reglat in mare prin intermediul acestui surub . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?p=5276030 care aveti cont puteti citi despre gixerul 1000 k5 care in doar 30 de luni a ajuns la 100k mile parcurse...fara nici o interventie asupra valvelor articolul asta ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa-mi vand k5'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile. Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei) Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc. Editat Octombrie 7, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! Editat Octombrie 8, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 inconstient ala care ti-a lasat gixu pe mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 gata stau de sase... m-am prins... vrei sa imi zici ca vrei k8-ul meu de 600 pe rr-ul tau nu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! noi cand spuneam asta tu nu credeai ?! si cu miarul... e miar, normal ca rupeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) inconstient ala care ti-a lasat gixu pe mana I-am promis ca o sa-i placa si motocicletei. Deci, n-a fost viol. gata stau de sase... m-am prins... vrei sa imi zici ca vrei k8-ul meu de 600 pe rr-ul tau nu? Nu stiam cum sa te intreb. Lasand gluma, cred ca mi-ar fi greu acum sa ma acomodez cu un 600 (fie el Honda, Suzuki, Yamaha), cu atat mai mult cu cat astept ca cele 88 de kg pe care le am sa fie puse in miscare foarte repede. noi cand spuneam asta tu nu credeai ?! si cu miarul... e miar, normal ca rupeee Tind sa cred ca "problema" cu puterea s-ar rezolva cu un K5/6 sau K7/8 de 1000. Editat Octombrie 8, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile. Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei) Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc. este ultimul model de carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Este srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Alo , Alo. Frati de arme am si eu o mare rugaminte la voi. Daca are cineva prin casa un Borcanel Lichid Frana Fata pt un GSXR(nu conteaza anul ca se potrivesc de la unu la altul la cele dupa 2000) si ar vrea sa il vanda/faca cadou dati-mi si mie de stire ca ma cam intereseaza. Multumesc din tot sufletelul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Alo , Alo. Frati de arme am si eu o mare rugaminte la voi. Daca are cineva prin casa un Borcanel Lichid Frana Fata pt un GSXR(nu conteaza anul ca se potrivesc de la unu la altul la cele dupa 2000) si ar vrea sa il vanda/faca cadou dati-mi si mie de stire ca ma cam intereseaza. Multumesc din tot sufletelul meu de la srad nu se potriveste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 banuiesc ca se potriveste si ala...daca este ca al meu de pe k5 atunci se potriveste. Trebuie sa fie ca cel din poza atasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 iti dau eu...contra unei beri virtuale !!!! trimite-mi datele ....cat de secret vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Salutare, saptamana care vine(99%)sper sa fiu proprietar de gsxr 750 / 1998 il iau de la o cunostinta dar stiti cum e vorba aia"fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu". Motorul a stat in garaj nefolosit timp de 3 ani (de cand si-a luat omu haiabusa) Asi dori niste pareri si opinii de la voi pt ca nu am habar cu ce se mananca aceasta motocicleta. Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Salutare, saptamana care vine(99%)sper sa fiu proprietar de gsxr 750 / 1998 il iau de la o cunostinta dar stiti cum e vorba aia"fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu". Motorul a stat in garaj nefolosit timp de 3 ani (de cand si-a luat omu haiabusa) Asi dori niste pareri si opinii de la voi pt ca nu am habar cu ce se mananca aceasta motocicleta. Multam fain Ai grija ca este un pic mai mult de jumatate de hayabusa!!! Si schimba toate consumabilele inclusiv cauciucrile pentru ca sunt batrane. Este o bestie de motocicleta ai mare grija, fuge cu 300!!! Este fiabila si gasesti si piese multe pentru ea! Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) aia cu piesele, nu e chiar asa cum zici... Motorul fiind de 750, gasesti mai greu unele piese. Eu am stat 2 saptamani in cautari pentru un Capac Rotor, ca sa gasesc la niste baieti din Cluj. Ce e drept, are multe comune cu 600 si 1000... dar poate depinde si de cum iti e norocul. Apropos, de unde fac si eu rost de un senzor de viteza? Ca sa stiu si eu cand merg cu 60 si cand merg cu 160..... Editat Octombrie 13, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) aia cu piesele, nu e chiar asa cum zici... Motorul fiind de 750, gasesti mai greu unele piese. Eu am stat 2 saptamani in cautari pentru un Capac Rotor, ca sa gasesc la niste baieti din Cluj. Ce e drept, are multe comune cu 600 si 1000... dar poate depinde si de cum iti e norocul. Apropos, de unde fac si eu rost de un senzor de viteza? Ca sa stiu si eu cand merg cu 60 si cand merg cu 160..... Iti dau eu 150 ron Nou este asa+transport....SENSOR, SPEED 34990-35F00 1 $100.30 Editat Octombrie 13, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Totul este sa stii unde sa cauti si ce sa cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Iti dau eu 150 ron Revin luna viitoare, dupa salariu... luna asta am tocat tot.... si nici la jumatatea lunii nu suntem... Totul este sa stii unde sa cauti si ce sa cauti Adevarat, dar stiam si ce caut, si unde... am postat si aici pe forum... oricum... treaba-i incheiata, am facut rost de el, merge perfect. O singura mini-problema imi apare: Pornirea la cald da mai multe rateuri decat pornirea la rece. Adica, la rece, dau de buton, porneste instant. La cald, dupa ce ajunge la minunatele temperaturi de peste 100 grade C, parca ceva blocheaza ceva... sunt oarecum paralel cu mecanica, dar stiu ca n-ar trebui sa se intample asa ceva. Daca las mobra la umbra cat ma dezechipez, fumez eu o tigara, si ma reechipez, porneste iarasi... tot mai greu decat normal, dar porneste. La fel facea si cu capacul vechi, deci nu e de la capacul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.