b86dtm Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 eu as merge pe prima varianta,jantele albe dau foarte bine ,e adevarat ca freci la ele saptamanal dar Si mie tot albe imi plac jantele,albul face o janta sa para mai lata decat o culoare inchisa albastru/negru. Secretul sa nu freci la jantele albe este sa aplici peste vopsea un strat gros de lac de buna calitate si atunci se curata foarte usor. Eu la toate mobrele mele dau 3 straturi de lac pe jante,cand le spal se ia foarte usor murdaria de pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 unde gasesc si eu o prelungire de bascula pentru k6 600 ?! ce este aia pt un atehnic ca mine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Stiti cumva unde gasesc un suport pentru numar pentru un Suzuki GSXR 600 model 97-00? ieftin,usor de facut si se rabateaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Pot sa iti aduc eu prelungirea de bascula. Daca te intereseaza da-mi un pm. Uite aici http://www.ebay.com/itm/Raw-Suzuki-Swingarm-Extension-extended-brake-line-GSXR-2006-09-600-billet-/180724997807?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a140c9eaf&vxp=mtr#ht_2637wt_952 Uite CMD ce e aia Editat Martie 7, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Varianta 3 e cool si smechera Capten USA Daca prelungesti bascula vei pierde mult din manevrabilitate si vei castiga stabilitate la viteze mari. Mai pierzi din aderentza rotii spate si pierzi total ridicarea pe o roata. Daca ai 2 GSXR uri lafel atunci e cool sa iti faci una Chopper ptr a iesi la terasa si sa dai un scart-drift spectaculos dar repede tre sa fugi acasa si s-o schimbi ca la drum crede ma ca nu-i smecherie, nu ai aceeasi agilitate de a te feri de toti cretinii!!! Daca tot nu te poti abtine si ti le iei atunci cumpara-ti si 2 sigurante lant ptr a putea inlocui prelungirea si lantul in mod rapid fara sa renituiesti. Normal cine isi pune prelungirea de bascula (adevaratii) isi schimba :Bascula cu raport de latire pe 2 lanturi( 2 pinioane intermediare in zona amortizor) isi pun janta cu cauciuc lat 300 si isi poliseaza cadrul si bascula. Sunt motociclete de dragstar si de dus cu track ul la liniutza. Nu se plimba cu ele decat in filme. Foarte mare atentie la varianta aleasa ca nu-i omologata (sa ai garantia ca nu se rupe in zona prinderii pe bascula) sa tragi tu de gaz si sa versi 150cai pe partea lantului. Daca o faci totusi, monteaza o camera video sa filmeze bascula in viteza a 3 a si ai sa te ingrozesti cumse onduleaza... Nu sunt pesimist si nu vreau sa te descurajez in proiectul tau. Eu personal as cumpara o bascula sh de modelul tau si as prelungi-o si ranfortza o ca sa fi sigur. Varianta cu suruburi e naspa rau. Succes. ieftin,usor de facut si se rabateaza Am vazut pe multe moto aceasta inventie fara a fi gandita... Daca iei 2 pers pe moto si daca dai intr-o denivelare(romania) tre sa te duci sa faci nr din nou... Politia cunoaste sistemul foarte bine si trage de el ca sa-ti ia talonul... te sfatuiesc sa faci sistemul sa se inchida spre spatele moto nu spre fata si cand e deschis sa aibe o blocare sanatoasa ce nu permite sa plece spre roata sub nici o forma!!! Nici alea cumparate nu sunt foarte strong dar sunt calculate sa nu-ti infigi nr in picior... 0726974121 e nr pe care-l poti suna daca vreiun suport nr strong pliabil spre spate si in functie de materiale timp putem fixa pretul. P.S. Nu e anunt publicitar. Nu se castiga mai nimic financiar din asta in schimb ma face pe mine mai fericit ca am dat un produs adevarat Made in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazy Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Salut! Probabil a mai intrebat cineva dar n-am gasit post-ul. Vreau sa cumpar vopsea pentru GSX-R600 SRAD din 1999 rosu. Exista undeva un cod de culoare pe el sau pe net? Mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Salut! Probabil a mai intrebat cineva dar n-am gasit post-ul. Vreau sa cumpar vopsea pentru GSX-R600 SRAD din 1999 rosu. Exista undeva un cod de culoare pe el sau pe net? Mersi fain vad ca esti din tm , mergi cu plasticul in mana la palinal(str.dorobantilor nr 10 )zona modern ei au lere pt motociclete ,degeaba gasesti codul ca nu iti va face nimeni vopseaua ,am cautat eu pe net dar rosu nu imi da numai pe modelul 750 din 99.si e spre un portocaliu mai mult . Editat Martie 7, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazy Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) mergi cu plasticul in mana la palinal ei au lere pt motociclete ,degeaba gasesti codul ca nu iti va face nimeni vopseaua ,am cautat eu pe net dar rosu nu imi da numai pe modelul 750 din 99. Mersi fain! Chiar la Palinal aveam de gand sa merg.Am gasit acum www.palinal.ro si adresa. Editat Martie 7, 2012 de bazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Mi-a venit si kit-ul de lant pentru conversia la 520,am optat pentru -1 fata 16/42 cu foaie AL de la vortex si lant GB520GXW...Azi ma apuc sa le montez Editat Martie 7, 2012 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 mersi mult alexe,daca schimbi bascula pt un gsx-r de 600 poti sa te duci foarte simplu pe camp sa ari pogoanele,nu ma pricep daca ajuta cu ceva sau nu insa handlingul o sa fie total schimbat IN RAU. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 @SabinRace, politia nu are ce cauta cu mana pe motoreta nu sunt abilitati sa constate ei asa ceva....nu sunt de la RAR si nu stiu ei cum trebe sa fie un suport de numar. Daca sunt si cu RAR-ul atunci da dar cand mergi in oras strangi piulitele si nu se mai rabateaza. Il rabatezi cand iesi din oras si ai drum bun si nu te poti abtine sa mergi legal. eu il am de 3 ani asa si m-au oprit destui militieni si nu au zis nimic de el...ba din contra mi-au luat talonul pt toba neomologata si era cu cea stok din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Daca intereseaza pe cineva un combinezon moto. Dimensiunile aproximative sunt trecute pe foto. Eu am 1.70m si 74kg si imi este mareeeee ...... deci pentru cineva cu masuri mai mari .... cred ca indepand cu 1.80 si 90kg. Este marimea L. Este foarte putin purtat, estetic nota 9,9/10. Daca e cineva interesat da-ti un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 motocicleta cu poza aia lucioasa de pe b1k3sh0p mai e valabila ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 este...atata timp cat anuntul e acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) @SabinRace, politia nu are ce cauta cu mana pe motoreta nu sunt abilitati sa constate ei asa ceva....nu sunt de la RAR si nu stiu ei cum trebe sa fie un suport de numar. Daca sunt si cu RAR-ul atunci da dar cand mergi in oras strangi piulitele si nu se mai rabateaza. Il rabatezi cand iesi din oras si ai drum bun si nu te poti abtine sa mergi legal. eu il am de 3 ani asa si m-au oprit destui militieni si nu au zis nimic de el...ba din contra mi-au luat talonul pt toba neomologata si era cu cea stok din fabrica. Eu nu opresc cand imi fac semn militienii deoarece nu ii vad,ma uit in jos sa nu dau in gropi si nu am vedere periferica buna...a si numarul este indoit,murdar si se afla sub codita,il vezi doar daca stai culcat pe spate cu capul intre spitele de la roata spate...m m lor de rendĂľrsĂŠgi romani. Editat Martie 7, 2012 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 De o luna ma gandesc sa schimb motorul K3-ului(600) cu unul de K4-k5 care are 5cai in plus.Stiu ca motoarele sunt identice,diferenta o face doar supapele din titan de la 04-05 Intrebarea e,prinderile motorului sunt identice? nu as vrea sa cumpar un motor si sa nu il pot monta pe cadrul motoretei La rar pot sa am probleme cu modificarea in cartea de identitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 motocicleta cu poza aia lucioasa de pe b1k3sh0p mai e valabila ?)) asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 alta Cristi mai HOT!!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 asta? nop.asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) are 3 fire ,dar de ce vrei sa il anulezi? nu poti taia doar firele ,nu va merge . Editat Martie 8, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) De o luna ma gandesc sa schimb motorul K3-ului(600) cu unul de K4-k5 care are 5cai in plus.Stiu ca motoarele sunt identice,diferenta o face doar supapele din titan de la 04-05 Intrebarea e,prinderile motorului sunt identice? nu as vrea sa cumpar un motor si sa nu il pot monta pe cadrul motoretei La rar pot sa am probleme cu modificarea in cartea de identitate? nu poti ca nu are acelasi cod de motor. asa mi-au spus si mie cand am schimbat motorul si eu am pus acelasi motor. " Prietene daca nu e acelasi cod poti sa te apuci sa o demontezi" asta a fost ultima replica Editat Martie 8, 2012 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) il poti desface, are 4 suruburi, si blochezi mecanismul din el. in "senzor" e o bila care culiseaza pe un suport din plastic, care in momentul in care motocicleta e inclinata peste un anumit unghi inchide un circuit si opreste motorul. posi sa il blochezi si cu banda izoler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) Va multumesc pt parereri si m-am hotarat la cea de-a 2-a varianta... este si un pic dif de restul si este si 90% colorit original (asta ca sa ma impac si pe mine ca nu e inca una intr-o multime si pe posibilul viitor cumparator ca de ce nu e stoc) si inca o treaba... daca pe cineva dintre voi intereseaza un Ford Mondeo 2008 dati-mi de stire . Uitati si anuntul aici. Masina este impecabila din toate punctele de vedere (estetic si motor) Nu are nici o problema ascunsa si este o masina destul de rara pe la noi pe aici. http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C23227653.html Editat Martie 8, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Sau poti pune niste mastic siliconic,iar bila ramane fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.