Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e vorba numai despre circuit :)

Daca se merge civilizat, cu bun simt si in limitele legale (in special in localitati) si chiar ceva mai alert in afara orasului, pp sunt niste gume foarte bune. Doar sa nu se forteze nota cu ele.

Todea a facut o precizare foarte buna si este valabila pt toate anvelopele performante sport: sunt mai slabe pe apa si pe vreme rece. De asta trebuie mare atentie cu gumele astea in astfel de conditii sau pana se incalzesc un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie



Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica

Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie

 

Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica

Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu

http://www.facebook.com/AmckartRacingTeam?fref=ts

Incearca la Amckart, sunt cursuri tinute de Victor Nemes si Trancanici, foarte util ce-ti explica oamenii aia si ce te pun sa faci (franare, curbe, pozitia in sa, etc). In primul rand incepi sa-ti cunosti mobra cu adevarat, limitele ei si ale tale. Nu mai stiu cat e taxa, 150 de euro parca si se tine de 2 sau 3 ori pe saptamana, cu mobra ta si echipat complet.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut cursurile in 08-09 cu Dunlop D208RR varianta pt strada ,au tinut extraordinar pt nivelul meu de atunci,am mers cu carenele de strada pt ca-mi doream sa invat,plecam de acasa de langa Ploiesti @ 7:30 echipat full + un fular in jurul gatului in luna mai,atat de frig era afara incat nu puteam sa merg decat cu cagula

dupa ce o sa fac itp`ul in luna aprilie/mai si o sa le pun pe cele cu 55 o sa revin cu o analiza SWOT a cauciucurilor acestea omologate pt strada

o sa fac si o comparatie cu celelalte cu care am mers

INVESTITI IN VOI!Merita fiecare cent/ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo cmd ptr costum, o sa te indragostesti de el ;) crede-ma...

fa un efort si cumpara-ti si un http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Tech-Chest-Guard/SubProducts/Alpinestars-Tech-Chest-Guard-0001

 

ia-ti macar din piata colanti, ceva de genu, ca altfel n-ai cum sa-l tragi pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani si sa uzezi pana la ate dunloapele alea, sunt cele mai bune cauciucuri la ora actuala, se incalzesc instant si se fac guma de mestecat.

 

in general pe 1000 nu ai ce cauta cu cacaturi de cauciucuri

 

Wayne, nu este nevoie mare sa te invete expertul expertilor anumite chestii, trebuie doar sa ai un prieten intreg la cap care sa fie binevoitor si sa-ti explice foarte pragmatic sa zic asa, nu lalaiala, Initierea o ai trebuie doar putin corectat mersul si gata. Si k1 este putintel mai greoaie ca ciclistica sa o duci in limita, ca kg este egala cu astea mai noi. Ca mic secret nu doar pentru tine este sa mergi cu bnezina cat mai putina in rezervor daca se poate pe rosu, orice kg conteaza. Decat sa te duci la cursuri mai bine cu banii aia te duci in primavara la pista si ce inveti singur intr-o zi face cat 5000 de cuvinte, si te si dai ca turbatul in voie, ai de la cine invata te si distrezi, oricat tragi de ea pe circuit nu ai cum sa cazi decat din cauza ta.. excluzi nisipul uleiul, asfalt mizerabil, totul este perfect si mergi mult mai relaxat, te concentrezi doar pe tehnica. Eu asa as face daca eram dornic sa cunosc mai mult. Acolo doar cand vezi la altul ca se poate prinzi curaj.

 

Vedeti la ce ora am scris da !!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Sincer accept sfaturile unora care mai stiu,mataluta nu esti mai avansat decat mine.Poate doar la tupeu(prostesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai aflat dar cica e cunoscut de mai mult timp.

Anvelopele Dunlop D11 GP nu se mai produc.

Varianta care se spune ca ar fi urmasele GP-urilor sunt D211 GP Pro.

Totusi, GP pro sunt niste anvelope situate intre vechile D211 GP si D211 GP racer. Deci undeva intre strada si full pista. Carevasazica sunt mai putin performante decat D211 GP.

Compozitiile de pe D211 GP se mai regasesc acum doar la slick-urile KR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate din cauza ca n-au facut vanzari record?!desi sunt made in uk eu am vazut fff rar pe careva la circuit cu dunlop.pute de supercorsa si metzeler care sunt la fel de bune si umpic mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este Andrei poate marketingul facut de dunlop pt uk nu a fost asa de agresiv(insa ma indoiesc) sau poate chiar nu a prins sau pt ca pirelli a monopolizat piata cu niste cauciucuri similare si preturi foarte bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer accept sfaturile unora care mai stiu,mataluta nu esti mai avansat decat mine.Poate doar la tupeu(prostesc)

Eu incerc sa comunic cu tine omeneste.. si scriu nu doar pentru tine, este public si vad mii de motociclisti care inca nu au cont, mistocareala are si ea farmecul ei, hai sa incercam sa fim normali.. ce zici ?

 

Eu nu am dat nici un sfat ..NIciodata nu dau sfaturi amice, am expus parerea mea vis a vis de ce ai scris tu.. cam ce cred eu, si as dorii si ceilalti useri sa-si dea cu parerea.. nu sunt indiferent de fel.. nu ma doare in c.u.r. de restul.. deaia am scris.

 

Cat despre cunostintele mele si cat de bine ma descurc pe motocicleta, prefer sa raman anonim pe forum, nu ma filmez nu ma pozez, stiu prietenii mei si este de ajuns, nu caut camerele si microfoanele, dc esti cumva curios promit ca la vara pun camera pe motocicleta si iti dedic tie o filmare, special pentru tine o postez aici dupa care o stergem. Nu jignii ca nu se cade, vorbim omeneste.. faptul ca inca comunic cu tine se datoreaza curiozitatii mele sa vad cat de mult poti sa te intinzi..ca pe o experienta, dupa cum se vede am cedat de foarte mult timp, stau si te admir.

 

Nu ai cum sa cunosti motocicleta dc o ti in casa de frica sa nu mori, cand mergi cu ea te descoperi, si din ce mergi constati cat de usor puteai sa o mierlesti in primele ture, ceva general nu ma refer la tine .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

As ramane recunoscator daca binevoiesti sa nu mai comunici cu mine sau sa expui pareri.Am un blocaj mental in a face caterinca cu tine sau despre tine si nu vreau sa repet motivul a mia oara

Scrie parerile/trairile intr-un caiet pe care sa il rasfoiesti la batranete....am citit ca nu sunt singurul care nu apreciaza schemele tale ortografice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ai vrea tu, sa nu mai exist pe forum.. sa nu am pareri !!! Tu esti o nulitate ma baiatule in domeniu moto si o sti foarte bine.. faci 1000 de km pe an, in rest stai pitit in sifonier de frica sa nu o mierlesti, tu esti unu din motovirtuali forumului fara nici o valoare. Poti sa latri cat vrei ca nu ma mai intereseaza de tine ca user. Nu esti o persoana onorabila. Te bagi si tu in seama ca chilotii in popou. Acuma latra ca un maidanez..

 

MA scuz in fata tuturor acelora care au impresia ca dau curs discutiilor.. am incercat pentru a 100 oara sa comunic civilizat si constructiv cu el cum imi dicteaza constiinta si educatia, promit in fata voastra ca nu mai vorbesc niciodata cu el.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Poti sa behai(sau sa urlii precum cainele la luna) cat te tin plamanii.E a suta oara cand iti spun sa nu ma mai bagi in seama...te crezi atat de important ca sa nu ma ocolesti cu ,,parerile'' tale? IGNORA-MA,sunt o nulitate(n-am valoare),nu sunt demn de atentia ta.Baga-te in seama cu cine vrei tu,dar lasa-ma pe mine in nestiinta mea in ale motoretelor,cand o sa vreau pareri de rahan,am sa te contactez

Pana atunci incearca sa socializezi(sau sa te bagi ca musca-n dosul calului) cu/la cine crezi ca poti...lasa-ma pe mine,nu merit atentia unui valoro$$



Cer prea mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate din cauza ca n-au facut vanzari record?!desi sunt made in uk eu am vazut fff rar pe careva la circuit cu dunlop.pute de supercorsa si metzeler care sunt la fel de bune si umpic mai ieftine

 

Nu tocmai.

Au fost cazuri cand au cazut oamenii cu ele pe ploaie, pe frig. Gumele alea nu sunt bune pt asa ceva, dar avand decupaj sunt road legal.

nu stiu daca sunt la fel de bune, iti dai seama ca sunt diferite si pana la urma e o chestiune de preferinta.... Cert e ca sunt diferite... intre pirelli si dunlop e o diferenta mare intre grip final si felul incare se compoarta la limita. Dunlop are grip mai bun dar fuge mai tare cand ajungi cu el la capat. Pirelli nu tine la fel de mult dar cand aluneca n-o face dintr-odata. E un compromis.

Daca "strici" un D211, ii faci sant sau il ciufulesti, cam trebuie sa-l schimbi. La Pirelli daca o iei mai moale cateva ture, il mai "repari".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate cu pirelli..de multe ori am pierdut ba fata ba spatele si ma gandeam ca eu am salvat-o,dar defapt era guma:))

Astazi am scos triumph'ul la exersat...toate bune si frumoase timp de 2 ore apoi m-am varsat :lool: am indoit janta fata,rupt scarita,deformat radiator,indoit rezervor,carena spate zgariata si cam atat cred.Ma gandesc sa bag in radiator ceva solutie si janta fata sa incerc cu ciocan de guma..merge?sau exista ceva masinarie speciala pt janta?nu prea as vrea sa cumpar altele ca probabil o sa mai dau cu el :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unii se cearta...altii vb de cauciucuri! vin si eu acum cu durerile mele! m-am apucat sa-mi refac motoru...pana acum am toate piesele (carene , cadru bord, comanda electrica, parbriz, ramair, manete, crash paduri , capete ghidon tot!) dar ...am intampinat o oarecare mica problema! de unde procur si eu un set de suruburi complete cu tot cu dibluri? am fost la motor team si scoru este cam de 500 ron! intr-un final daca nu gasesc ma arunc la banii aia....dar ma gandesc daca exista o posibilitate mai ...ieftina... daca pot sa iau de la cineva care are de vanzare...sau poate in plus!! am nevoie de suruburile de la far din interior...ram air , ornamente ...totul in afara de codita! dibluri , suruburi parbriz...cam toate! va multumesc. astept un raspuns...dupa ce o repar o pun la vanzare daca intereseaza pe cineva...mai raman anul asta pe r1 si de la anu sper sa-mi mearga treaba sa revin cu un model din 2010 gsxr 1000 (my love)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaai ! Sunt mega-extra-super-hiper incantat ! Azi , la indemnul telefonic al unui scump prieten , am scos motoreta din camera ei de iarna ! Dupa aproape 6 luni de hibernare , in care a stat cu 6 litri de benzina in ea , rezervorul era imaculat. Am adaugat 10 litri de benzina "d-aia buna". Bateria a fost demontata , si tinuta la mine in camera. Inainte sa ii bag benzina , ii pun bateria , fara sa o bag pe redresor .. Pun contactul , cu inima cat un purice , sa vad situatia. Toate bune si frumoase , urla injectia , xenonul aprinde .. Trag ambreiajul , si apas pe butonul de start ( cu o mie de rugaciuni in minte , si la un pas de infart ) ... si o ia ! Din prima !! Am lasat-o sa se incalzeasca , am fugit la benzinarie , si am facut o plimbare scurta , pe langa casa , ca nu am primit asigurarea ! Parca mi-a fatat pisica un ghem de bani , asa fericit sunt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaai ! Sunt mega-extra-super-hiper incantat ! Azi , la indemnul telefonic al unui scump prieten , am scos motoreta din camera ei de iarna ! Dupa aproape 6 luni de hibernare , in care a stat cu 6 litri de benzina in ea , rezervorul era imaculat. Am adaugat 10 litri de benzina "d-aia buna". Bateria a fost demontata , si tinuta la mine in camera. Inainte sa ii bag benzina , ii pun bateria , fara sa o bag pe redresor .. Pun contactul , cu inima cat un purice , sa vad situatia. Toate bune si frumoase , urla injectia , xenonul aprinde .. Trag ambreiajul , si apas pe butonul de start ( cu o mie de rugaciuni in minte , si la un pas de infart ) ... si o ia ! Din prima !! Am lasat-o sa se incalzeasca , am fugit la benzinarie , si am facut o plimbare scurta , pe langa casa , ca nu am primit asigurarea ! Parca mi-a fatat pisica un ghem de bani , asa fericit sunt !

 

Bravo mane, fa-ti RCA si iesi la plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo mane, fa-ti RCA si iesi la plimbare!

Mersi man ! Maine dimineata primeste si RCA ! Si dupa , dau o plimbare scurta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...