yamahaia Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut. Vreau sa achizitionez un GSX-r de 750 din 1996. Recunosc ca nu am stat sa citesc toate paginile de aici si imi cer scuze,dar daca pot primi unele informatii cu privire la acest model. Probleme,plusuri, pareri de la posesori actuali sau fosti ai acestui model. Multumesc pentru timpul fiecaruia de a citi sau de a da cateva detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IBU Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut. Vreau sa achizitionez un GSX-r de 750 din 1996. Recunosc ca nu am stat sa citesc toate paginile de aici si imi cer scuze,dar daca pot primi unele informatii cu privire la acest model. Probleme,plusuri, pareri de la posesori actuali sau fosti ai acestui model. Multumesc pentru timpul fiecaruia de a citi sau de a da cateva detalii. Salut. Eu am unu de vanzare din 1997 pe carburator, momentan caut motor pentru el ca l-am calit. E de vanzare si asa si gata facut cu alt motor. Daca te intereseaza ....scrie-mi si iti dau poza, info, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut. Eu am unu de vanzare din 1997 pe carburator, momentan caut motor pentru el ca l-am calit. E de vanzare si asa si gata facut cu alt motor. Daca te intereseaza ....scrie-mi si iti dau poza, info, etc. Ce procedura ai folosit pentru calire? L-ai incins la rosu si apoi ai turnat apa rece pe el, apoi ai reluat procesul? Asta e procesul de calire pentru otel, dar nu sunt sigur ca este acelasi si pentru motoare de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 a beut tuica din radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 *calat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eu am cerut niste pareri privind modelul in ideea in care am deja o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Stimati Domni, Am pe motorul meu o Yoshimura TRC si are placa de aluminiu cu brand-ul Yoshimura USA putin uzate. As vrea sa refac acest brand. In scopul asta am discutat cu cativa oameni prin Cluj insa nu a rezultat nimic concret. Cea mai buna solutie ar fi firmele de publicitate care au imprimante care pot sa imprime pe metal. Insa raspunsul de la 2 astfel de companii a fost ca proiectul este unic, mult prea mic si din punct de vedere al costurilor nu se renteaza nici pt ei nici pt mine. Aveti cumva alte idei? Dupa cum bine stiti, toba se incalzeste foarte tare, mai ales pe circuit, probabil trebuie vopsea termorezistenta. Atasat am pus o poza cu dimensiunile placii. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 aveti idee daca oglinzile oem de pe k4-k5 de 600/750 se potrivesc si pe k1-k3 600/750 ? din poze arata la fel,dar nu pot sa imi dau seama daca se potrivesc la prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 O rugaminte pentru colegii sradisti...am si eu nevoie de un bec cu tot cu soclu pentru bordul meu, pentru ca la mine lipseste...si mereu uit semnalizarea pusa...ca nu am bec la martorul din bord...ma poate ajuta careva? merci frumos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 am si eu o nelamurire,in cartea mea de la moto(acte italia) data la itp e cand expira sau cand e facut?si cat este valabil?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Astazi suza mea a primit una bucata ITP, una bucata michellin pilot power pe spate si 3.7 litrii plus un 0,5 litrii de rezerva de bel ray(ulei). Cea ce trebuia fii o operatiune banala de schimbare de ulei...s-a transormat intr-un mare iures pe care Cesar l-a stapanit cu capul sus. Mai exact cand a fost desfacut busonul de la baia de ulei....a iesit cu tot cu filet si o galagie de silicon.Prin maiestria lui de mecanic moto..Cesar a stapanit aceasta lucrare pe un DULAP (suzuki srad), un motor pe care nu il simpatizeaza. De apreciat acest lucru lucru, intruct a fost nevoie de maiestrie croitoreasca si mai ales de rabdare. Respectele mele pentru Cesar care a fost om din toate puctele vedere...atat fizic cat si financiar! Asfalt uscat va doresc la toti si cat mai multe zile ca azi! Editat Aprilie 6, 2013 de ady_zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 se stiu problemele suzukiurilor cu baia de ulei/busonul ,cine a pus siliconul ala acolo?vechiul proprietar? felicitari Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Ptiu,cerasela a devenit eroina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 se stiu problemele suzukiurilor cu baia de ulei/busonul ,cine a pus siliconul ala acolo?vechiul proprietar? felicitari Cesar Da..vechiul proprietar..sa nu mai zic ca busonul a fost desfacut aproape la mana..maxim 1 gang din filet a fost desfacut la cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Da..vechiul proprietar..sa nu mai zic ca busonul a fost desfacut aproape la mana..maxim 1 gang din filet a fost desfacut la cheie. cum poti frate sa te duci la unu sa-ti repare motorul care nu sufera genul tau de motor? sau mai bine zis Suzuki in general ma mir cum de nu ti-a gasit mai multe bube la el<nu ca ar avea> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Al meu tot la cezar e! Si se descurca foarte bine chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 cum poti frate sa te duci la unu sa-ti repare motorul care nu sufera genul tau de motor? sau mai bine zis Suzuki in general ma mir cum de nu ti-a gasit mai multe bube la el<nu ca ar avea> faptul ca nu sufera genul meu de mobra...este o parere personala a lui...insa asta nu cred ca intervine in calea profesionalismului....ca si meserie ma refer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 cum poti frate sa te duci la unu sa-ti repare motorul care nu sufera genul tau de motor? sau mai bine zis Suzuki in general ma mir cum de nu ti-a gasit mai multe bube la el<nu ca ar avea> Daca ai fi lucrat si tu prin motoare ti-ai schimba parerea...fiecare cu ale lui, dar pot spune ca eu nu suport Honda tocmai din cauza ca sunt atat de compactate incat abia iti ofera spatiu sa faci ceva la ele. Ceea ce la alte firme producatoare de motociclete sunt lucruri banale, la Honda pe anumite modele trebuie sa dai jos aproape tot in zona respectiva sa ajungi la ce iti doresti sa schimbi. Pot spune ca poate si lucrul cu motoare vechi, neintretinute iti poate da o parere proasta despre un producator. Am vorbit de curand cu cativa prieteni in ale motocicletelor si s-au mirat ca eu dupa cativa km trecuti de 12.000 km schimb bujiile ( cele vechi fiind tot iridium ), apoi s-au luat ca de ce schimb antigelul ( este vechi de 2 ani ), de ce shimb uleiul in furca daca nu curge...si tot asa. Mi s-a facut lehamite de toti romanii posesori de motoare, care habar n-au sa citeasca un manual de reperatie sau mai mult, manualul de intretinere...de aceea ajung numai rapciugi la service si se vand cum se vand. Bafta in continuare si felicitari lui Cezar pentru interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) A faramat un prieten un srad 750 pe injectie, si mai are : cdi, rampa cu injectoare, rezervorul impreuna cu pompa ( nu are busonul) si mai are ceva dar nu mai tin minte daca vrea cineva ceva vorbim va dau numarul lui in pm. Bine punctat ultimul post. Editat Aprilie 8, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 din lipsa de mecanici in zona si ma rugat de cineva sa vina sa mi le schimbe(doar ii plateam) mi-am luat inima in dinti si am dat furca jos,cu manualul in mana si cu multa rabdare am incheiat operatiunea cu succes. maine curat etrierii fata,instalatia,schimb lichid frana si in viitorul apropiat pacutele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 ady_zzr unde ai facut itp.ul si cat a costat ? nu de alta da saptamana viitoae trebuie sa ajung pe acolo. app, ma apuc sa-i demontez toba, xenonul ? de fapt oricum trebuie sa le dau jos ca vine rar ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) cum poti frate sa te duci la unu sa-ti repare motorul care nu sufera genul tau de motor? sau mai bine zis Suzuki in general ma mir cum de nu ti-a gasit mai multe bube la el<nu ca ar avea> Ia uite, lasa... nu te mai mira! Bube n-am mai gasit ca nu m-a mai lasat sa caut. Dar lasa ca-l prind eu din nou daca tot a cautat anturaj, nu mai scapa nici cu BGS-ul Ce tuning satesc am gasit ... of! Mie nu-mi place sradul doar privit din fata, cand te sui pe ea oricum n-o mai vezi )) Obligatoriu pasul 1 la schimbat uleiul - verificat buson si baia de ulei in zona din jurul busonului. Daca gasiti silicon, mastic, poxipol, teflon, tufa de venetia, etc, nu va apucati daca n-aveti cele necesare sa va refaceti filetul de baie de ulei. Editat Aprilie 9, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Pai la fiecare schimb de ulei se pune saiba noua(oare de ce????) iar surubul se strange conform specificatiilor din manual . Nu filetul e prost facut, ci ciobanul care trage de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 ady_zzr unde ai facut itp.ul si cat a costat ? nu de alta da saptamana viitoae trebuie sa ajung pe acolo. app, ma apuc sa-i demontez toba, xenonul ? de fapt oricum trebuie sa le dau jos ca vine rar ul undeva prin baneasa pe strada constantin dobrogeanu gherea, la un tip care il cheama george. Mi-a luat 100 de lei si in 20 de min a fost totul gata. Daca vrei...iti las nr de tel si vb cu el. @ Cesar...te caut cat de curant...ca am vazut ca imi plange o furca.....si tre sa vin sa fac ceva in consecinta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) cine imi regleaza si mie carburatia ? Editat Aprilie 9, 2013 de Hitmanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.