piticot Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) De curiozitate am fost sa verific .... JUCARIE a avut dreptate ..... 1 e cea mai indepartata si daca rulezi cu miarul cu frana pusa pe 6 .... nu e de mirare ca nu ai frana .... cu am 750 cc si nu as rula cu treapta 6 la frana .... maneta aproape ca atinge ghidonul ... trebuie sa ai degete de rahitic sa poti sa franezi ... eu folosesc la 3 si e perfect ... la 3 o folosesc si alti 2 prieteni de-ai mei ... unul cu 600 si altul cu 1000 .... tinand seama ca toti avem tuburile de frana originale ! bafta ! Salutare, chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum Editat Martie 3, 2009 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum Maneta are distanta suficient de mare, cred ca problema e aerul ramas pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit? sau la presa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit?sau la presa? iti trebuie o presa ,se poate confectiona destul de usor dak ai un strungar prin preajma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum dale si iati pazzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum sigur ai o problema, ori nu sunt aerisite bine ,ori pompa de frana e defecta,nu se poate ,ar trebuii sa franeze pe orice treapta fara sa atingi ghidonul cu maneta,incearca prima data o aerisire (si a pompei si a circuitului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Am gasit pe net un filmulet destul de educativ despre setarea suspensiilor. E in engleza si masuratorile sunt in inch, dar cred ca e interesant. http://www.onthethrottle.tv/pages/page/pu_...ng_sag/151_1600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinta Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Imi vand si eu bijuteria http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=54578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Am gasit pe net un filmulet destul de educativ despre setarea suspensiilor. E in engleza si masuratorile sunt in inch, dar cred ca e interesant. http://www.onthethrottle.tv/pages/page/pu_...ng_sag/151_1600 Foarte educativ.Multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vity-46 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport... Mersi anticipat> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport... Mersi anticipat> O toba aftermarket ar trebui sa elimine mai repede gazele din motor, deci ar trebui si un filtru sport ca sa aduca mai mult aer (cel de serie fiind mai restrictiv). Lumea foloseste K&N, BMC sau Pipercross. Probabil K&N cel mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult. Hmmm, mobra e noua, 4500 de km. O sa incerc mai intai sa-i schimb lichidul si sa vad pe urma ca mai face. Tu Mac ai mai multa experienta, crezi ca schimbul de lichid si eventual furtune rezolva problema? Ma gandesc sa nu fie pompa sau garniturile din ea (sunt si japonezii oameni). Oricum mai am garantie pana in 2010, o sa-i intreb si pe baietii de la service. Merci de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Ahoi! Am si eu o intrebare: Unde gasesc un bord (turometru si vitezometru) de gsx 750 es din 1983? second si functional! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Ahoi! Am si eu o intrebare: Unde gasesc un bord (turometru si vitezometru) de gsx 750 es din 1983? second si functional! Multumesc anticipat! vezi aici /index.php?...=288414&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_onix2000 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salut...sunt pe cale sa achizitionez un suzuki gsx 1100 din '95 cateva detali de la cunoscatorii acestui model mar ajuta imens...defecte ,calitati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 vezi aici /index.php?...=288414&hl= Multumesc, sper sa se potriveasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Sal baieti! Mi-am cumparat crash pad Puig pentru gsx r meu din 2007 si nu stiu cum se monteaza. poate sa ma ajute careva? @piticot crezi ca as putea sa ma intelnesc cu tine sa vad cum ai prinse crash padurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Hmmm,mobra e noua, 4500 de km. O sa incerc mai intai sa-i schimb lichidul si sa vad pe urma ca mai face. Tu Mac ai mai multa experienta, crezi ca schimbul de lichid si eventual furtune rezolva problema? Ma gandesc sa nu fie pompa sau garniturile din ea (sunt si japonezii oameni). Oricum mai am garantie pana in 2010, o sa-i intreb si pe baietii de la service. Merci de raspuns pompa e mai putin probabil sa se strice in halul ala incat sa cedeze asa de mult. vina ramane a circuitului care are aer in el imho. furtunele racing ajuta la un levier mai dur in special in situatiile limita cand franezi mult si lichidul fierbinte incalzeste si dilata furtunele de cauciuc, astfel presiunea in loc sa se transmita la placute ..umfla furtunele morala e ca: poti sa ai si cel mai racing sistem de franare, daca nu e aerisit bine, tot degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Sal baieti! Mi-am cumparat crash pad Puig pentru gsx r meu din 2007 si nu stiu cum se monteaza. poate sa ma ajute careva? @piticot crezi ca as putea sa ma intelnesc cu tine sa vad cum ai prinse crash padurile? Ne putem intalni fara problema, depinde doar de ora ca ziua sunt la munca. Vezi ca al meu e de 1000 si n-a trebuit sa gauresc carena, l-ea montat in locul suruburilor care sustin motorul in cadru pompa e mai putin probabil sa se strice in halul ala incat sa cedeze asa de mult. vina ramane a circuitului care are aer in el imho. furtunele racing ajuta la un levier mai dur in special in situatiile limita cand franezi mult si lichidul fierbinte incalzeste si dilata furtunele de cauciuc, astfel presiunea in loc sa se transmita la placute ..umfla furtunele morala e ca: poti sa ai si cel mai racing sistem de franare, daca nu e aerisit bine, tot degeaba Preventiv mi-am comandat furtune si cu ocazia asta aerisesc/schimb lichidul de frana. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Ne putem intalni fara problema, depinde doar de ora ca ziua sunt la munca. Vezi ca al meu e de 1000 si n-a trebuit sa gauresc carena, l-ea montat in locul suruburilor care sustin motorul in cadru da... cred ca m-am prins cum se pun. Lasa-mi un PM cu nr tau de tel te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Pentru cei care se dau la curse sau liniute sau.. doar vor sa mearga mai repede.., , pe circuite, of course.. verificati post-ul asta poate va intereseaza. /index.php?showtopic=330522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Pentru cei care se dau la curse sau liniute sau.. doar vor sa mearga mai repede.., , pe circuite, of course.. verificati post-ul asta poate va intereseaza. /index.php?showtopic=330522 ar trebui sa spui si la ce modele se potriveste - 1000 incepand de la ce an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Pentru cei care se dau la curse sau liniute sau.. doar vor sa mearga mai repede.., , pe circuite, of course.. verificati post-ul asta poate va intereseaza. /index.php?showtopic=330522 3 milioane ron???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 vreau si io pt srad-ul meu din 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.