Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cel mai bine noteaza-ti codul de piesa dupa alpha-sports si suna la bds si intreaba cat costa ca nu e chiar acelasai pret<unele sunt mai scumpe altele mai ieftine>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.

Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu.

post-17527-1247931931_thumb.jpg

post-17527-1247932019_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.

Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu.

 

 

Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine !

 

Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.

 

Bravo mah, sa vii vineri cu el la parc sa il vad si eu .

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha,o sa incerc.Merci frumos.Merci Balaure,am fost si vineri acum,exact cand l-am luat.Da-mi un pm cu id-ul tau de mess,sa te bag in lista

Mesaj completat

Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine !

 

Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT !

Aha...Am mai observat ca daca tin apasat pe butonul de sub led,imi apare pe ecran ca un paratrasnet.Ala ce stie sa faca?Sau ala e semnul ca ledul v-a palpai,adika ca este in pozitia on?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uff, in sfarit am reusit sa ma apropii de final cu aripioara spate :lol:

in principiu mai trebuie doar vopsita si putin prelucrate marginile.

Sa-mi spuneti ce parere aveti (inca se mai poate modifica), si daca vreti careva sa va fac, un PM.

Numa bine :)

post-43929-1248034606_thumb.jpg

post-43929-1248034622_thumb.jpg

post-43929-1248034644_thumb.jpg

post-43929-1248034670_thumb.jpg

post-43929-1248034695_thumb.jpg

post-43929-1248034732_thumb.jpg

post-43929-1248034766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat problema pe acest topic, am dat si un link.

SI TOTUSI?

IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC

DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV

MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI TOTUSI?

IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC

DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV

MULTUMESC

 

Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati.

 

La modelele 600 K1 pana la K5 kiturile sunt identice.

 

aici poti sa vezi cum arata: http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG

Editat de jucarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Se apropie revizia de 6000 de km a motoretei mele. In carte scrie ca ar trebui sa inspectez si sa curat filtrul de aer si bujiile printre altele. Eu ma gandeam sa le inlocuiesc.

Va rog sa imi spuneti daca are rost sa pun un filtru de aer sport (K&N sau BMC) daca nu am evacuarea schimbata. Adica fluxul mai mare de aer poate deregla functionarea motorului?

Alta nedumerire ar fi legata de marca bujiilor. Ce ar fi mai bun?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Se apropie revizia de 6000 de km a motoretei mele. In carte scrie ca ar trebui sa inspectez si sa curat filtrul de aer si bujiile printre altele. Eu ma gandeam sa le inlocuiesc.

Va rog sa imi spuneti daca are rost sa pun un filtru de aer sport (K&N sau BMC) daca nu am evacuarea schimbata. Adica fluxul mai mare de aer poate deregla functionarea motorului?

Alta nedumerire ar fi legata de marca bujiilor. Ce ar fi mai bun?

Multumesc

 

 

Eu la 6000 am schimbat filtrul de aer cu un Pipercross ! Sunetul pare un pic mai gros si nu deregleaza nimic ! Plus ca cel original era imbacsit peste masura !

 

Bujia schimb-o la revizia de 12000 . Nu are rost acum ! Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prematur sa skimbi bujiile acum ..la 12-20mii km cu iridium ngk ..destul de ieftine ptr modelul tau

filtrul nu e o pb ..e mai ieftin sa iei odata unu sport decat sa skimbi de 2 ori originalul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.

Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu.

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea...cel mai frumos model de la suzuki...l-am avut si eu...acum se bucura laurbalaur de ea :angryfire:

PS Schimba-ti anvelopele....sunt foarte proaste astea de pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,stiu,modelu asta l-am mai avut pe un k2,plus ca astea cred ca sunt din 2005,adika inafara ca sunt proaste,mai sunt si ,,uscate,,:)Dupa ce imi revin cu materialu',am sa-i cumpar unele moi,un geam Puig,si ma intereseaza o finala de la Yoshimura TRS.Sa vdem pe unde gasesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...