doctoroo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Si mie-mi place la nebunie K2-ul meu Si pentru ca-mi place asa de mult, i-am cumparat niste bunatati In plus fata de ce se vede este lichid de frana BREMBO si pe la sfarsitul lui februarie imi astept cauciucurile noi, SUPERCORSA PRO. F tare! De unde ai luat bujiile si cat naiba mai costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Crash-pad-uri sunt 2 variante pt K1-K3: simple, si trebuie decupata carena, sau speciale, fara decupaj al carenei. Parerea mea ii ca se poate decupa lejer carena, ca oricum odata ce ai pus crash-uri, nu le ai dai jos. Eu inca nu am, dar vreau sa-mi iau si eu (dupa kitul de arcuri, simeringuri si ulei de furca si ulei si filtru de ulei in motor). Bujiile au fost fix 50 de euro, iar filtrul fix 65 de euro. Hai caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 nu vreau sa fiu rautacios , dar tu cand ai cumparato nu te-ai suit pa ea sa vezi care e pozitia? nu esti - de urcat m-am urcat pe ea - asa cum a zis si madmax nu am apucat sa merg pe/cu ea nu pot sa zic ca pozitia (stationar) e cea mai confortabila - lucru care se schimba in mers (inca nu stiu daca in bine) ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in trafic de asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 dar sub nici o forma nu am zis ceva de fiabilitatea motorului - din cate stiu eu sunt foarte fiabile - mici probleme pe partea electrica - dar se rezolva cat despre piese - aripa pe fata o mai am de cumparat si vopsit, evident si consumabile (bujii, fise, filtre, ulei, placute, caucucuri, bateria, inlocuit lichidul de frana si furtune) asfalt uscat si evident hai odata cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Crash-pad-uri sunt 2 variante pt K1-K3: simple, si trebuie decupata carena, sau speciale, fara decupaj al carenei.Parerea mea ii ca se poate decupa lejer carena, ca oricum odata ce ai pus crash-uri, nu le ai dai jos. Eu inca nu am, dar vreau sa-mi iau si eu (dupa kitul de arcuri, simeringuri si ulei de furca si ulei si filtru de ulei in motor). Bujiile au fost fix 50 de euro, iar filtrul fix 65 de euro. Hai caldura Daca vrei sa decupezi te sfatuiesc sa-ti cumperi un biax, il prinzi in bormasina si iese foarte foarte bine, slefuit gata, fara risc de a zgaria carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ??? si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 (editat) am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ???si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... Lasa fratioare ca decat sa stai sa reglezi platina, sa umbli cu pistoanele in mana etc, cu tehnologia actuala suntem niste puturosi, dai carena de placere jos la k123456789, saraci batrani o ora se plimba si 7 repara, cred ca atunci traiesti din plin senzati. Alea cu adaptor sunt pentru a scrie cand o vinzi ca are crash-uri, sau sa cada de pe cric pe o perna. Mesaj completat Vedeti ca daca tot stati si nu aveti ce face(ma refer la sters motorul etc) la k1 ,2,3 si nu mai stiu la 4 dar 80% este acelasi, melcul ala care actoneaza tija care actoneaza ambreajul se imbacseste de cct, si pentru ca vaselina de la lant este priectata pe dinsul, si trebuie demonta spalat frumos cu motorina suflat cu aer(de preferat) dat cu vaselina si montat indaratilea. Clestele de la ambreiaj va rasufla usurat insfr. se va simti foarte mult interventia extrem de simpla care un mecan de jupoaie de te rupe. Mesaj completat Maine spun unde este filtru de benzina ca foarte multi nu stiu si cum se spala. Editat Ianuarie 29, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in traficde asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 daca vrei sa treci pe honda fao pana sa incepi sa te dai cu suzi<dupa o sa-ti para f rau> eu am un srad cu care merg de 3 sezoane numai in buc.<acasa-sevice-acasa>aprox 40km pe zi iar la drumuri lungi am facut cu pasager in spate 700km intr-o zi<da ma rupt>la mers solo e cu totul altceva<e mult mai placuta> Mesaj completat ideea e ca pentru bucuresti nu o vad drept cea mai buna alegere (pentru mine) - multe semafoare - trafic - treceri pe pietoni - bizoni in traficde asemenea nu o vad nici cea mai buna alegere si pentru drumuri lungi - 350 -500 km cu toate ca e o motocicleta usurica, manevrabila si agera nu pot sa bag mana in foc sa spun ca: "this is the one for me" nu imi place sa pun genunchiul jos si sa o alerg cu 200 daca vrei sa treci pe honda fao pana sa incepi sa te dai cu suzi<dupa o sa-ti para f rau> eu am un srad cu care merg de 3 sezoane numai in buc.<acasa-sevice-acasa>aprox 40km pe zi iar la drumuri lungi am facut cu pasager in spate 700km intr-o zi<da ma rupt>la mers solo e cu totul altceva<e mult mai placuta> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle, REPET: nu sunt bulangiu La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem. Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru. care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca") O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA) In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Rau mai esti aladine As freca eu la(menta)motor dar e la 120km de mine si nici macar xenoanele nu am reusit sa le montez ......ai dreptate k1.....k5 are motor identic Cand am cumparat motorul ma uitam ca curca-n lemne pe unde se punde lichid de racire in radiator(nu stiam ca trebe' data jos carena,despre schimbul de ulei nu mai zic)noroc cu cei de la service Da' gandind retrospectiv aceasi situatie am avut si cand am cumparat scuterul(2t 49cc),ca dupa aia sa il modific si sa schimb 80% din componentele motorului pentru un plus de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat ) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ???si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... nu intreb din rautate ,dar de ce sa tot vrei sa dai carena stanga jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 ca nu e honda hehehe presupun ca pentru lichidul de racire sau surubul de relanti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 surubul de relanti este sub rezervor la K1-K3, nu ai treaba cu carena. da oricum, nu cred ca umbla cineva atat de des sub carene incat sa fie deeranjat de ub surub in plus, indiferent cat o fi delung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia",o Suzy GSX-R de 750 din 2000,pt. a-mi lua ceva mai "bland',pe care sa aiba curajul si placerea sa se urce si ea...Ceva date despre motor:are 140 CP,cauciucuri MICHELIN PILOT POWER noi,bujii DENSO noi,filtru de aer nou,placute de frana noi SBS,chit de lant REGINA in stare foarte buna,lichid de frana MOTUL schimbat,crush pad-uri,baterie VARTA noua,super intretinuta,tinuta in garaj,accept orice test la ea.Iata si cateva poze : Pret: 3600 EURO usor negociabil.Nr de contact: 0765234701 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Ai uitat sa spui frane racing,sa mai spui ca nu porneste cu 7 sprituri ca toate petardele, ca nu tacane, troncade, si ca a fost a mea si ca am iubit-o foarte mult. Si ca este o bestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat ) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu. Alt scuterist ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea mici Cand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia" No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Gresetesti prietene, este kiar asa cum scrie, acea motocicleta inafara de colorit original nu are cineva motiv la ia, o stie tot orasul, ce a scris acolo asa este, este intr-o stare teh. de invidiat, eu am bocit ca un fatalau cand mam despartit de ea, cand a plecat cu ea din curte dar ma consola gandul ca vine k8-ul, cele mai frumoase amintiri le am cu motocicleta aia.Daca as castiga la loto o cumparam eu sa o tin in garaj sa ma uit la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare.... Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare....Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza... In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza...In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. la limita nu merg .. pt ca sunt incepator am doar 1500 km in sa ... probabil ca voi toci acest set pana voi invata mai multe despre mersul la limita cu motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea sunt 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... ma....voi sunteti intelesi (glumesc desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.