Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

zap da k1 are soc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

Daca o accelerezi la rece la 1500 rpm, mai auzi bătaia?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma uit si la sectiunea vanzari/dezmembrari pe net etc, dar intreb si aici...

Am un gsxr 600 srad din 97, si am nevoie de piesa de sub rezervor (cea din care pleaca furtunele de vacuum si de benzina). Asta in primul rand. Apoi o sa am nevoie si de rampa cu carburatoarele.

Scuzati termenii atehnici dar nu ma pricep la denumiri.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zap da k1 are soc?

Da cosmin .... are soc ... :D

 

Daca o accelerezi la rece la 1500 rpm, mai auzi bătaia?

Da, se aude cand o accelerez pana la 1500 ... 2000 (cadenta sunetului fiind mai rapida datorita cresterii turatiei), pana se incalzeste putin ....

 

Prin aceasta cale iti cer ajutorul TNG ... ai idee ce ar putea fi cu acea bataie ?

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu e problema din ambreiaj .... chiar am icnercat sa vad diferenta cu el tras sau liber si nu e nici o diferenta de sunet ...



Daca sa zicem e intinzatorul ... e hidraulic sau mecanic? ... merge reglat sau trebuie schimbat ? ... Cat ar costa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intinzatorul nu are nici o problema - este mecanic si ala nu se strica niciodata.

lantul se alungeste sau, mai rar, se uzeaza cate o patina.

Sunetul de lant de distributie este "clinc clinc", nu bataie. carevasazica zdrangane daca s-a alungit :)

Seamana cu sunetul produs de lantul de transmsie. Asculta cum face asta ca sa intelegi cum suna si lantul de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, zornaiala lantului de transmisie o stiu ..... nu e asa

 

Suna mia mult a bataie (referitor la "clinc clinc" ... nu face asa ci face "tac tac tac").... care se mentine pana in 1500 ture ... hai sa zicem 2000 .... iar dupa ce ii dau gaz de vreo 3...4 ori creste si temp, se estompeaza sunetul.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Detin un Gsxr 750 Srad 1999 si am o problema ... in mers , cateodata mi se aprinde beculetul rosu si imi scrie pe afisaj F1 sau FI ...ceva de genu , si imi da niste suturi , si da sa moara motorul, ca si cum ai ramane fara benzina. Daca o las 1 minut la o viteza de 50 la ora dupa care ii iau contactul si i-l pun la loc , nu mi se mai aprinde eroarea.

Acum ma gandesc , oare ce o fi .. cu cine am discutat, mi-a spus ca nu are cum sa fie injectia , pentru ca injectia ori merge , ori nu merge..si acum cer si alte sfaturi utile de la voi.

Dupa parerea mea , cred ca o fi infundat un furtun de benzina pana in pompa sau dupa pompa , pana in injectoare...(nu stiu cum vine pe acolo pe sub rezervor) .

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Detin un Gsxr 750 Srad 1999 si am o problema ... in mers , cateodata mi se aprinde beculetul rosu si imi scrie pe afisaj F1 sau FI ...ceva de genu , si imi da niste suturi , si da sa moara motorul, ca si cum ai ramane fara benzina. Daca o las 1 minut la o viteza de 50 la ora dupa care ii iau contactul si i-l pun la loc , nu mi se mai aprinde eroarea.

Acum ma gandesc , oare ce o fi .. cu cine am discutat, mi-a spus ca nu are cum sa fie injectia , pentru ca injectia ori merge , ori nu merge..si acum cer si alte sfaturi utile de la voi.

Dupa parerea mea , cred ca o fi infundat un furtun de benzina pana in pompa sau dupa pompa , pana in injectoare...(nu stiu cum vine pe acolo pe sub rezervor) .

Multumesc !

Sub sa ai o mufa alba cu 4 pozitii din care doar 2 sunt ocupate.Pune o sarma intre cei doi pini si pe bord o sa apara o eroare de genul C-- si doua cifre.

Pune aici codul de eroare si vedem ce problema ai.

Daca ai C00 ,atunci lasa sarma acolo si mergi cu moto pana iti face probleme, atunci o sa apara si eroarea pe bord,noteaz-o si ne auzim.

 

PS. Cu cine ai discutat nu are habar de un motor pe injectie,daca iti spune ca nu este injectia

Atata timp cat acel bec FI se aprinde atunci pe injectie ai probleme

Fault injection =FI

post-15340-0-68554600-1377324482_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub sa pasager sau pilot ?!... ca sub aia de pasager , nu am nici un cablu.

Este Srad din 1999 . am vazut faza cu firul la un k2 ..

 

Referitor la ce mi-ai zis , ca am probleme la injectie ... de ce mi se intampla doar ocazional ?!

 

L.E : acum o bag la umbra , pentru ca plec din tara si ma intorc de paste. cum a=r fi bine sa o las ... cu soclu tras ?!

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti..am un Gsxr 1000 din 2001,se aude un zgomot..cred ca de la ambreiaj..cand strang maneta nu se mai aude,se fie rulmentul?

Ce pret are un kit de ambreiaj nou? si cat ma costa sa l schimb...

Mai am nevoie de discuri frana fata,un pret ceva?

Multumesc..

Editat de Dorrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti..am un Gsxr 1000 din 2001,se aude un zgomot..cred ca de la ambreiaj..cand strang maneta nu se mai aude,se fie rulmentul?

Ce pret are un kit de ambreiaj nou? si cat ma costa sa l schimb...

Mai am nevoie de discuri frana fata,un pret ceva?

Multumesc..

Zgomotul de la ambreiaj provine mai mult de la oala, care este undeva pe la 250E

Kit complet ambreiaj placi discuri arcuri in functie de marca de la 800/1000 ro

Discurile noi OEM undeva pe la 1000ron bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...