Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

f4...fara suparare

desi recomand f4i daca ai suma extra disponibila - prin prisma faptului ca ai injectie, bord integral digital

principala diferenta pentru care merita mai mult f4 in opinia mea e greutatea mai scazuta si pe langa asta ar mai fi designul mai slim si mai aproape de era noastra, pozitia confortabila.

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4.

 

...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult !

...sau se regleaza fara a se inlocuii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon

 

mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat

 

ce-i mai trece romanului prin cap !!!!

 

citat cs " GG ! "

 

Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc

depinde de capacitatea cilindrica, pt ca la ambele, daca nu ma insel, la 750 si 1000 ai usd. la 600 ai normala, unde semighidonul este prins direct pe jamba, avand diametrul interior mult mai mic, decat la semighidoanele de la usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce implica schimbarea ferodourilor de la ambreiajul gixxerului?

Se schimba garnitura de la capacul lateral ambreiajului.?

Sau...cat costa operatiunea asta la un mecanic si ce feredouri sunt mai ok ca si calitate/pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura capacului se poate face foarte bine, fara probleme de etansare cu silicon - eu ma inteleg foarte bine cu Victor Reinz.

Discurile de frictiune trebuiesc imbibate in ulei inainte de montaj. E foarte important.

Schimbul placilor si/sau discurilor costa in jur de 100 de lei. Depinde si de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Daca nu ai patinare eu zic sa nu umbli acolo.

Inainte regleaza sistemul de actionare a ambreiajului,melc si cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cica cablul e ,,intins'' si nu se mai pot face reglaje.Eu nu mi-am batut capul cu el,un lucru e cert,nu mai are zvacul ala in ture mari

 

2011-2012,mobra a somat pentru ca obisnuiesc sa merg cu scuterul,nu spun cati km am mers cu ea in 2 ani

Anul asta in schimb am mers pe Transfagarasan si Transalpina(aproape 1400km in 2 iesiri de cate de o zi) in lipsa scuterului care din iunie e pe butuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica cablul e ,,intins''

problema e ca nu tr sa fie asa intins daca iti tine sus. tr adus sa tina undeva la jumate si vazut daca atuncea iti mai patineaza<in proportie de 90% iti spun ca reglajele iti fac figuri>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut pompa frana fata Suzuki srad 750 sau k1 k3 750 ! eventual schimb cu piese k1 k3 600 ( toate piesele sunt intr o stare perfecta) 0721602721

post-68579-0-43832600-1376718914_thumb.jpg
post-68579-0-16039400-1376718889_thumb.jpg
post-68579-0-03888100-1371096082_thumb.jpg
post-68579-0-92727200-1371096096_thumb.jpg
post-68579-0-15963400-1371096067_thumb.jpg
post-68579-0-80469300-1371096004_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, caut si eu un gsxr 750 K4 sau K5 fara motor sau fara acte ... sa ma intelegeti eu am motorul si cauta mobra si nu prea am timp sa o fac din bucati ... astept un pm si sper sa nu deranjez cu acest post , stima ! ! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Revin cu vesti despre Hambreaiajul mobrei,oala sau rulmentul sunt uzate,se aud zgomote ,,suspecte'' pe liber la relanti cand nu actionez ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Se pare ca necazurile se tin lant de mine acum pe final de sezon :(

 

Dintr-o prostie, am scapat motorul pe partea stanga de pe loc ... iar capacul de pe stanga a cazut fix pe o pietricica, spargandu-se (asa am remarcat ca a fost lipit cu poxipol de fostul proprietar). Toate bune si frumoase, am zis sa nu-l fac tot cu poxipol .. m-am dus cu el la sudat, l-am sudat dar de aici au inceput problemele. L-am pus la loc si am impresia ca in urma sudurii atinge ceva, se aude un uruit ca si cum s-ar atinge ceva fier pe fier. Am luat la smirghel capacul pe interior, unde era sudura, dar tot degeaba. O sa ma duc cu el la baiatul care l-a sudat sa vedem ce putem face, dar am remarcat pe interior unde vine statorul (pe piesa care ramane pe motor - nu stiu cum se numeste) niste zgarieturi - nu stiu cum sa va explic .. am facut si o poza, dar nu stiu de ce nu o pot atasa.

 

Are cineva vreo idee de la ce sunt? Din cauza capacul, apasa cumva sau am gresit eu ceva cand am pus capacul cu statorul la loc? Mentionez ca am pus ulei pe elementii statorului cand l-am montat la loc.

 

Am reusit sa uploadez si poza. Mie mi se pare ca statorul freaca de piesa care e pe motor, dar nu inteleg de ce ... ca doar l-am dat jos si l-am pus la loc .. nu i-am facut absolut nimic. Pareri?m0r8.jpg

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar.

Foarte corect!

Nu as fi reusit sa explic mai bine de cat Jagi. :hug:

 

Uneori se poate si mai rau cu deformarea volantei

post-15340-0-22144700-1379783261_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag una :(

 

Deci voi ziceti ca el s-a deformat cu totul capacul, nu doar zona in care a sudat el, unde era crapatura? Deci degeaba m-as duce la el sa mai ia din zona in care a sudat ...

 

Mai bine ii dadeam cu poxipol pe deasupra cum era ... am zis sa fac o treaba buna si sa-l sudez ...

 

E clar ca s-a deformat in urma sudurii, nu de la cazatura, deoarece cand l-am dat jos nu avea nici o zgarietura piesa aceea din interior.

 

Sa inteleg ca nu exista nici o alta variata decat capac nou?

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...