Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon

 

mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat

 

ce-i mai trece romanului prin cap !!!!

 

citat cs " GG ! "

 

Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc

depinde de capacitatea cilindrica, pt ca la ambele, daca nu ma insel, la 750 si 1000 ai usd. la 600 ai normala, unde semighidonul este prins direct pe jamba, avand diametrul interior mult mai mic, decat la semighidoanele de la usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce implica schimbarea ferodourilor de la ambreiajul gixxerului?

Se schimba garnitura de la capacul lateral ambreiajului.?

Sau...cat costa operatiunea asta la un mecanic si ce feredouri sunt mai ok ca si calitate/pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura capacului se poate face foarte bine, fara probleme de etansare cu silicon - eu ma inteleg foarte bine cu Victor Reinz.

Discurile de frictiune trebuiesc imbibate in ulei inainte de montaj. E foarte important.

Schimbul placilor si/sau discurilor costa in jur de 100 de lei. Depinde si de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant

Daca nu ai patinare eu zic sa nu umbli acolo.

Inainte regleaza sistemul de actionare a ambreiajului,melc si cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cica cablul e ,,intins'' si nu se mai pot face reglaje.Eu nu mi-am batut capul cu el,un lucru e cert,nu mai are zvacul ala in ture mari

 

2011-2012,mobra a somat pentru ca obisnuiesc sa merg cu scuterul,nu spun cati km am mers cu ea in 2 ani

Anul asta in schimb am mers pe Transfagarasan si Transalpina(aproape 1400km in 2 iesiri de cate de o zi) in lipsa scuterului care din iunie e pe butuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica cablul e ,,intins''

problema e ca nu tr sa fie asa intins daca iti tine sus. tr adus sa tina undeva la jumate si vazut daca atuncea iti mai patineaza<in proportie de 90% iti spun ca reglajele iti fac figuri>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut pompa frana fata Suzuki srad 750 sau k1 k3 750 ! eventual schimb cu piese k1 k3 600 ( toate piesele sunt intr o stare perfecta) 0721602721

post-68579-0-43832600-1376718914_thumb.jpg
post-68579-0-16039400-1376718889_thumb.jpg
post-68579-0-03888100-1371096082_thumb.jpg
post-68579-0-92727200-1371096096_thumb.jpg
post-68579-0-15963400-1371096067_thumb.jpg
post-68579-0-80469300-1371096004_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, caut si eu un gsxr 750 K4 sau K5 fara motor sau fara acte ... sa ma intelegeti eu am motorul si cauta mobra si nu prea am timp sa o fac din bucati ... astept un pm si sper sa nu deranjez cu acest post , stima ! ! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Revin cu vesti despre Hambreaiajul mobrei,oala sau rulmentul sunt uzate,se aud zgomote ,,suspecte'' pe liber la relanti cand nu actionez ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Se pare ca necazurile se tin lant de mine acum pe final de sezon :(

 

Dintr-o prostie, am scapat motorul pe partea stanga de pe loc ... iar capacul de pe stanga a cazut fix pe o pietricica, spargandu-se (asa am remarcat ca a fost lipit cu poxipol de fostul proprietar). Toate bune si frumoase, am zis sa nu-l fac tot cu poxipol .. m-am dus cu el la sudat, l-am sudat dar de aici au inceput problemele. L-am pus la loc si am impresia ca in urma sudurii atinge ceva, se aude un uruit ca si cum s-ar atinge ceva fier pe fier. Am luat la smirghel capacul pe interior, unde era sudura, dar tot degeaba. O sa ma duc cu el la baiatul care l-a sudat sa vedem ce putem face, dar am remarcat pe interior unde vine statorul (pe piesa care ramane pe motor - nu stiu cum se numeste) niste zgarieturi - nu stiu cum sa va explic .. am facut si o poza, dar nu stiu de ce nu o pot atasa.

 

Are cineva vreo idee de la ce sunt? Din cauza capacul, apasa cumva sau am gresit eu ceva cand am pus capacul cu statorul la loc? Mentionez ca am pus ulei pe elementii statorului cand l-am montat la loc.

 

Am reusit sa uploadez si poza. Mie mi se pare ca statorul freaca de piesa care e pe motor, dar nu inteleg de ce ... ca doar l-am dat jos si l-am pus la loc .. nu i-am facut absolut nimic. Pareri?m0r8.jpg

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar.

Foarte corect!

Nu as fi reusit sa explic mai bine de cat Jagi. :hug:

 

Uneori se poate si mai rau cu deformarea volantei

post-15340-0-22144700-1379783261_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag una :(

 

Deci voi ziceti ca el s-a deformat cu totul capacul, nu doar zona in care a sudat el, unde era crapatura? Deci degeaba m-as duce la el sa mai ia din zona in care a sudat ...

 

Mai bine ii dadeam cu poxipol pe deasupra cum era ... am zis sa fac o treaba buna si sa-l sudez ...

 

E clar ca s-a deformat in urma sudurii, nu de la cazatura, deoarece cand l-am dat jos nu avea nici o zgarietura piesa aceea din interior.

 

Sa inteleg ca nu exista nici o alta variata decat capac nou?

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune si tu ce an este al tau!

 

Pentru ca nu stiu ce an este al tau am acoperit toate posibilitatile.

Pe viitor valabil pentru toata lumea,cand vrei un sfat sau pui o intrebare ,spune prima data ce moto este, cel mai important lucru daca vrei sa te ajute cineva!



Suzuki GSX-R750 Parts

COVER, MAGNETO MODEL Y/K1

11351-35F00 11351-35F02

COVER, MAGNETO MODEL K4

11351-18G01 11351-18G10

COVER, GENERATOR K6/K7/K8

11351-01H00 11351-01H02

This Suzuki 11351-18G01 SUPERCEEDED BY 11351-18G10 is used on these models and components:

 

 

2003 GSX-R1000 CRANKCASE COVER

2003 GSX-R1000Z CRANKCASE COVER

2004 GSX-R1000 CRANKCASE COVER

2004 GSX-R1000Z CRANKCASE COVER

2004 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2004 GSX-R750 CRANKCASE COVER

2005 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2005 GSX-R750 CRANKCASE COVER

 

This Suzuki 11351-01H02 COVER,GENERATOR is used on these models and components:

 

 

2008 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2008 GSX-R750 CRANKCASE COVER

2009 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2011 GSX-R600L1 CRANKCASE COVER

2011 GSX-R750L1 CRANKCASE COVER

2012 GSX-R600L2 CRANKCASE COVER

 

 

This Suzuki 11351-35F02 COVER, MAGNETO is used on these models and components:

 

 

2000 GSX-R750 CRANKCASE COVER

2001 GSX-R1000 CRANKCASE COVER

2001 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2001 GSX-R600Z CRANKCASE COVER

2001 GSX-R750 CRANKCASE COVER

2002 GSX-R1000 CRANKCASE COVER

2002 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2002 GSX-R600Z CRANKCASE COVER

2002 GSX-R750 CRANKCASE COVER

2003 GSX-R600 CRANKCASE COVER

2003 GSX-R600Z CRANKCASE COVER

2003 GSX-R750 CRANKCASE COVER

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am un motor de K4-k5 600 fara capacele laterale,Daca are cineva si le vinde la un pret bun il rog sa bage un pm cu pretu'

Motorul sta in casa de juma' de an si e foarte posibil sa nu il montez vreodata pe k3 ul meu.Spun asta in cazul in sunt ofertat cu capace sh la pret de noi,motorul l am gasit la un pret ok si l-am luat mai mult pentru supapele din titan care k1-k3 nu le are

 

Inca ceva,trebuie desfacut ambreiajul si verificata uzura discurilor/ferodourilor si oala de ambreaiaj.Vreau oferte de pret pentru operatiunea asta

 

De asemenea vreau sa stiu cat costa sincronizarea pentru clapetele de admisie si o verificare a jocului supapelor/pastilelor/tachetilor sau ce drak e pe acolo la chiuloasa

 

Pot sa iau de la motorul de k5 ambreiaj,oala insa nu vreau sa desfac motorul

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...