Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

am montat pe spate o guma 180/60/17,am observat ca mobra taie curba.se inclina mai repede decat 180/55/17 si ....se aseaza mult mai bine pe....poponeata(v)a.cu a veche ma arunca pe exterior cu 60 se duce imediat pe interiorul virajului si trebuie sa schimb trasa.exemplu.curbele alea largi de la saftica abordate la 120/130km/h ..asa mai chill.cu 55 ul.motorul se iesea din curba la marginea benzii..cu 60 azi a taiat curba mai.mai sa ma infig in parapetul pe pe mijlocul dn-ului.....care dintre voi ati mai avut 180/60/17 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar crezi ca il da in gat pe ala? :)

Asta in cazul in care il cunoaste sau isi mai aduce aminte cum il cheama.

cesar ink o data repet ca sa ma intelegi bine, daca crezi ca motorul kre l am dezmembrat eu era furat ... poti suna oricand la politie ai nr meu in anunt , eu unul sunt dispus la orice discutie cu autoritatiile, din pacate nu mai am nr lui de tel si nici nu mai stiu cum il chema.. nu vreau sa mi stric imaginea pe forum sau la cei kre ma cunosc din cauza ca sunt acuzat de furtul unei mobre!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cesar ink o data repet ca sa ma intelegi bine, daca crezi ca motorul kre l am dezmembrat eu era furat ... poti suna oricand la politie ai nr meu in anunt , eu unul sunt dispus la orice discutie cu autoritatiile, din pacate nu mai am nr lui de tel si nici nu mai stiu cum il chema.. nu vreau sa mi stric imaginea pe forum sau la cei kre ma cunosc din cauza ca sunt acuzat de furtul unei mobre!!

 

Deja am aflat tot ce voiam sa aflu in legatura cu respectivele piese.

Nu sunt militie ca sa aflu cine e hotul pentru a-l aduce in fata judecatorilor.

Proprietarul a facut deja plangere la politie imediat dupa ce motocicleta a fost furata. A mers inclusiv la politie cu anuntul de pe internet dar nu s-a rezolvat nimic. Din pacate multi politisti sunt niste jeguri.

Eu in locul pagubitului as fi procedat cu totul altfel dar nu e cazul sa dezvolt aici.

Nu stiu despre ce imagine vorbesti (si nici nu ma intereseaza) dar deocamdata tu vinzi lucruri furate (de altii, nu de tine, nu am afirmat vreodata ca ai fi furat respectiva motocicleta). Eu doar am pus niste intrebari.

 

Sanatate si virtute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat pe spate o guma 180/60/17,am observat ca mobra taie curba.se inclina mai repede decat 180/55/17 si ....se aseaza mult mai bine pe....poponeata(v)a.cu a veche ma arunca pe exterior cu 60 se duce imediat pe interiorul virajului si trebuie sa schimb trasa.exemplu.curbele alea largi de la saftica abordate la 120/130km/h ..asa mai chill.cu 55 ul.motorul se iesea din curba la marginea benzii..cu 60 azi a taiat curba mai.mai sa ma infig in parapetul pe pe mijlocul dn-ului.....care dintre voi ati mai avut 180/60/17 ?

E alt tip de cauciuc(nu stiu ce aveai inainte), profil mai agresiv(si ca model de cauciuc si ca dimensiune). In plus de asta, daca e uzat mult pe laterale de pe circuit, se adauga si asta la cum il simti. Presiune trebuie intre 1.6-1.8 pe spate si 2.0-2.1 pe fata. Si ca chestie: am masurat latimea cauciucului la SC2 180/60 si e de 25 cm. La R10 190/55 e de 24 cm si la un Z6 ROADTEC la 180/55 e de 22 cm.

 

Si la 17 grade se intampla asta cu SC2 pe AMCKART. Super cauciuc.

 

post-43576-0-25023200-1383252553_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am un supercorsa Sp(cred) sh,dat pe pista.Il vezi pe pagina anterioara...526

Am cumparat si fata dar nu ma grabesc sa o montez,am fost foarte curios in privinta comportamentului motoretei cu Sc ul asta de 180/60/17,ieri l-am ridicat de la posta iar azi l-am montat

Pana acum am avut pe mobra 180/55/17 BT016 si pilot power

Bt016 e aproape plat si a fost cel mai scarbos,fata era de a dreptul patrata. am avut un soc cand am schimbat fata cu un pilot power nou cu profil mai inalt,se inclina mobra singura fara sa depun cel mai mic efort

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wayne, cind sa ai si tu un cauciuc fata moale, ai sa zici ca ai descoperit apa calda, ca multi altii. Placerea mtociclitului cu SBK-uri e data 90% de calitatea si starea anvelopelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am aflat tot ce voiam sa aflu in legatura cu respectivele piese.

Nu sunt militie ca sa aflu cine e hotul pentru a-l aduce in fata judecatorilor.

Proprietarul a facut deja plangere la politie imediat dupa ce motocicleta a fost furata. A mers inclusiv la politie cu anuntul de pe internet dar nu s-a rezolvat nimic. Din pacate multi politisti sunt niste jeguri.

Eu in locul pagubitului as fi procedat cu totul altfel dar nu e cazul sa dezvolt aici.

Nu stiu despre ce imagine vorbesti (si nici nu ma intereseaza) dar deocamdata tu vinzi lucruri furate (de altii, nu de tine, nu am afirmat vreodata ca ai fi furat respectiva motocicleta). Eu doar am pus niste intrebari.

 

Sanatate si virtute!

Sincer chiar imi para rau ca s-a ajuns la astfel de situatii,proprieterul trebuia sa insiste la politie atunci cand si-a recunoscut motorul in anunt ..imi pare rau pt el si eu sunt motociclist si imi dau seama ce simte .. pe viitor trb mai mare atentie ce mobra cumparam si de la cine ... astfel de situatii se pot evita ! Anuntul cu toba ramane valabil am nevoie pt srad !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E alt tip de cauciuc(nu stiu ce aveai inainte), profil mai agresiv(si ca model de cauciuc si ca dimensiune). In plus de asta, daca e uzat mult pe laterale de pe circuit, se adauga si asta la cum il simti. Presiune trebuie intre 1.6-1.8 pe spate si 2.0-2.1 pe fata. Si ca chestie: am masurat latimea cauciucului la SC2 180/60 si e de 25 cm. La R10 190/55 e de 24 cm si la un Z6 ROADTEC la 180/55 e de 22 cm.

 

Si la 17 grade se intampla asta cu SC2 pe AMCKART. Super cauciuc.

 

attachicon.gifcauciuc sc2.png

 

cand nu te dai pe amckart, la ce presiune trebuie pus spatele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

scuze ca ma bag in discutie, dar chestia asta cu presiunea ma bate mereu...

 

la SC uri e ca la Sportmax urile cu NETC de la Dunlop? stiu ca la alea (gen Sportmart, D211,D212, Qualifier II, etc) tre sa ai presiune mai mica daca te dai pe pista.

 

Pana la urma ce specificatii se respecta? alea date de fabricantul mobrei (pe bascula scrise) sau... ?

Presupun ca un aport mare il are si faptul daca te dai pe pista sau nu. De ex daca as avea Supercorsa (SC), si merg in regim de om normal pe strada, cu ce presiune tre sa merg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista Supercorsa SC ,SP, BSB,V2.... toate au acelasi profil deci atentie!Primul (SC) e cel mai bun in sensul ca e street legal dar are o aderenta foarte buna si la limita in regim track...celelalte trei sunt o idee mai slabe.bune pe strada nu atat de bune pe circuit.Si asta se vede si in pret .un SC se misca in jurul a 250 euro.doar spatele.celelalte 3 in jur de 200

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica :D))?

Multumesc.

P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"...

Editat de Ionut88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu. se conecteaza mufele...daca n-ai mufe la fel trebuiesc taiate firele si "lipesti" firele de la mufa veche la firele semnalizarilor noi.Daca semnalizarile alea sunt chinezarii probabil tre sa "integrezi" si o rezistenta (8 ohmi parca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...