Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

am gasit oglinda, dar din pacate e de dreapta, nu cred ca te ajuta.

O sa ma uit mai atent la detalii .

La mine absolut totul este ok , mai putin carcasa care protejeaza sticla , care s-a smuls din brat .

Daca "se pupa" carcasa de la stanga , la dreapta ........

Da-mi te rog un pm si spune-mi cu cat vrei sa o vinzi !

Multumesc frumos inca odata .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Salut, cine imi poate spune si mie ce tip de bec este pe faza lunga la un K8 1000? Pe scurta stiu ca este H7, cred ca si pe lunga, dar nu sunt sigur..parca stiam ceva de H9 sau H11.. daca se poate raspuns pe PM..merci!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat se tine reglat relanti-ul la suzuki gsx-r 1000k1?in manual cat scrie?

ms

1200 ca si medie...dar depinde de ce configuatie esapament,filtru aer,excva off,etc,etc... ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1500 rpm ?!? cred :))

 

Stiti careva unde gasesc un manual de reparatii pentru GSX-R 1000 K1-K2 la o CALITATE BUNA?

Tot ce am gasit este un PDF scanat la o rezolutie slaba si multe poze sunt neclare

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am pus pe motocicleta mea un amortizor de spate de SRAD si as dori sa-i refac presiunea de azot. Am citit pe undeva pe aici ca se baga azot pana la 10-12 bar, este corect ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai scris de mult pe aici si ce ocazie mai buna as avea decat niste probleme?

 

In iulie anul trecut am avut o busitura la viteza mica ( nimic grav ) care s-a lasat cu defecte optice in prima faza. Cu 2 saptamani inainte de accident, schimbasem filtrul de aer, curatasem si sincronizasem carburatia si rezolvasem acea problema cu gazele de charter ( ca la dacie, am bagat furtunul sub sa - TNG a spus ca e o problema de amestec ).

 

Am luat majoritatea pieselor, mai imi trebuie doar plasticul de sub mansonul de acceleratie ( al meu are o ureche rupta, cea in care vine pastila cablului de decelerare ). Nu va plictisesc cu celelalte necesitati ale motocicletei.

 

Bun, deci in 10 luni, motoreta a fost pornit de cel mult 4 ori si lasata cam pe 0 cu benzinica. Pe 2 mai i-am bagat gasolina, a pornit din prima, am lasat o sa arda impuritatile si am zis sa o alerg nitel pe straduta. DIn nefercire, nu imi tragea mai mult de 4000k in a 1-a. Pe loc, acul urca instant chiar si peste 4000,dar cand vine vorba sa coboare, o face foarte greu. ( exact cum facea inainte de curatarea/sincronizarea carburatoarelor ).

 

Un coleg motoretist (tot posesor de SRAD ) mi a spus ca a avut aceeasi problema si ca a rezolvat o "rupandu-i gura" pe autostrada. Voi ce ziceti, oameni buni, care sa fie problema si cum sa ii dau de cap? Sa fie cablul de acceleratie de vina ? Sa fie fff infundata?


Orice parere va primi multumirea si aprecierea mea

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma puteti lamuri ce inseamna codurile de eroare _C28 si _C29 la un K2 1000?

Codurile imi apar pe display cand ii fac diagnoza (dealer mode)

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma puteti lamuri ce inseamna codurile de eroare _C28 si _C29 la un K2 1000?

Codurile imi apar pe display cand ii fac diagnoza (dealer mode)

Multumesc anticipat

Eroare STP si STVA adica nu iti mai merg clapetele de soclu,posibil nu se tureaza mai mult de 8000 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Am luat-o de la o batranica foarte de treaba care umbla cu ea doar duminica fara sa o tureze peste 4k rpm :))

Acum serios, nu cunosc istoria mobrei.

Din experienta voastra, trebuie schimbata toata rampa de injectie, sau se poate rezolva in alt fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Am luat-o de la o batranica foarte de treaba care umbla cu ea doar duminica fara sa o tureze peste 4k rpm :))

 

 

Se ducea cu ea la biserica, nu ? :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Servus! Sunt proprietar recent de gsxr 1000 k6 . Va rog sa ma ajutati daca puteti cu o mica problema pe care o am cu acest motor.Mai are doua alte aspecte asupra carora trebuia sa intervin cu inbunatatiri la care am gasit rezolvarea asa ca trec direct la problema care ma doare AMBREIAJUL. Vin dupa o lunga linie de honde si citeva yamaha deci stiu citeva lucruri despre motoare . Am mai avut ocazia sa merg cu suzuki dar asta este primul pe care l am si cumparat si nu am avut timp sa pun pe el decit putin peste 3000 km deci asta e totalul experintei mele cu suzuki pina acum. Problemele cu ambreiajul la acest model par sa fie arhicunoscute avind in vedere numarul enorm de pagini dedicate subiectului pe toate forumurile pe care leam accesat pina acum si faptului ca sunt citeva firme care produc piese special pentru a remedia unele probleme create de acest ambreiaj. Problema cea mai mare este lansarea de pe loc si este singura care ma afecteaza pe mine. Pentru cei care inca nu au avut experienta o sa expic ca la plecarea de pe loc daca daca turezi motorul numai o fractiune mai mult decit o plecare normala se aud sgomote ciudate si se simpte in maneta cum patinarea initiala nu este fluenta. Nici nu poate fi vorba de o lansare de peste 3000 de ture. Am explicat deja ca sunt la curent cu unele produse care se gasesc pentru remedierea problemei cu lansare dar nu am gasit nici unul care sa metina sliper clutchul in functiune. Intrebarea este daca ati reusit cumva sa sa eliminati problemele legate de lansare fara sa fie nevoie sa renuntati la sliper clutch sau daca ati folosit unul din produsele de inlocuire cum este brocks ultra clutch mod daca chiar elimina problema sau este doar o mica inbunatatire. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate cunosc eu,stiu ca este o problema recunoscuta mai mult sau mai putin de Suzuki,in primii ani de la depistarea problemei anumiti dealeri(internationali) au schimbat,alti nu pe garantie oala de ambreiaj.

Acum stiu ca anumiti posesori au incercat mai multe metode de a rezolva problema si anume.

Practicarea mai multor gauri in pereti oalei pentru a ajunge mai mult ulei intre placi.

Anularea sistemului de patinare prin sudura sau folosirea unei piese aftermarchet.

Fololosirea unor arcuri mai tari la placa.

Schimbarea intregului ambreiaj de la un model mai nou.

 

Acum daca te deranjeaza atat de mult lansarea banuiesc ca participi la liniute,sau drag.

Daca faci asta nu inteleg de ce mai vrei sa pastrezi sliper clutch-ul!.Il anulezi pwntru ca nu ai nevoie de asa ceva pentru liniute.

Daca vrei sa-l tii si sa-l folosesti la trepte inferioare asta inseamna ca folosesti moto la curse/sau mers sportiv strada,si va trebui sa faci ceva.Ori inlocuiesti ori te antrenezi sa iei startul cu rpm mai mic.

Ori care ar fi dintre ele iti doresc succes in rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...