Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Da man, nu ziceam sa o tii numai in 10000RPM.

Nu stiu ce turatie ai in viteza a 4-a la 100 la ora, numai ca e destul de dubios sa intri intro curba cu motorul subturat.

In oras nu prea apuci sa schimbi atatea viteze...

 

crashpad: 0723 408 498 Stan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are cineva o piesa care vine prinsa de cadru si de care se mai prinde carenele laterale si ram airul...este 1 piesa metalica forma literei S?????? pls

Mesaj completat

are cineva o piesa care vine prinsa de cadru si de care se mai prinde carenele laterale si ram airul...este 1 piesa metalica forma literei S?????? pls
pt SRAD Editat de slabutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am fost astazi la scoala de soferi sa fac psihologicul. Acolo un tip foarte de treaba m-am intrebat daca vreau sa dau de A si i-am spus ca da!

La care dupa cateva schimburi de fraze omul se ridica hotarat de pe scaun scoate portofelul si imi arata permisul sau de la turci! il pune pe masa si eu zic... OK si ce e cu asta... il ia in mana il intoarce si imi arata ca undeva pe spate avea 4 casute! si imi spune uite... la turci daca mori in accident rutier se bifeaza pe permis (care ramanea mostenitorilor) care dintre cele patru organe specificate in permis s-au "reciclat" de la respectivul si mi-a spus aici scrie pancreas aici splina aia rinichi aici plamani! si am ramas socat! intr-un fel este bine pentru ca fara voia ta ajuti alti oameni care au nevoie de ele! (oricum nu ai ce sa mai faci cu ele:)) ) dar totusi am ramas impresionat

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sa il stapanesti fara incidente (parbrizul) arata super! capac de monopost greu se gaseste! norocul meu este ca am cumparato cu tot cu capac!

Nu pot decat sa iti urez bafta in achizitionarea unui capac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta?

de sudat un surub de cel stricat nici nu poate fi vorba cred datorita spatiului si componenteleor de acolo,mai poti da o gaura cu un burghiu mai mic pe mijlocul surubului dai un filet de stanga si insurubezi un surub de stanga si il scoti pe ala rau,zic si eu,sau mai poti bate cu o surubelnita dreapta sanatoasa in capul surubului sa ii faci un sant si dupa il poti desface,iarasi zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am avut o problema asemanatoare! mi s-au rupt doua suruburi in butucul rotii din spate din cauza ce se desfacusera din mers!

Norocul meu a fost ca am un bunic priceput(a fost strungar) a venit cu un fel de matrita(cap stea) si un ciocan a batut ceva timp pana cand a bagat surubelnita (tot stea) si a iesit destul de usor!

Parerea mea ca varianta cu surubelnita cu cap drept cade pentru ca nu ai aceeasi priza ca o surubelnita stea! ...

 

nu stiu ce sa te sfatuiesc! mai degraba iei o panza de bomfaier (nu stiu daca am scris corect:))) si tai undeva pe dedesupt si apoi incerci (dupa ce scoti seaua) sa desfaci surubul cu un patent. Ai grija insa este riscant daca surubul este fixat foarte tare exista riscul sa nu il poti desface! dar macar poti scoate bateria sa o bagi la incarcat si dupa sa mergi la un mecanic sa te ajute!

Iti urez bafta la inginerie

sau mai bine dai gaura cu un spiral mic si apoi bati o surubelnita mecanica cu cap stea in acea gaura! Parerea mea ca o sa mearga

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta?

man !

foloseste surubelnita ca o dalta ( sau daca ai o dalta micuta ), si il lovesti dintr-o parte,

in sensul de desurubare. o sa strici surubul...dar asta e !

asa se procedeaza la prezoane, cand se intepenesc.

nu-l taia, sau nu incerca sa-i faci crstatura pe floare. te complici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pentru sfaturi, am inteles ca sunt burghie cu `sens invers` ceva de genul asta....plus ca s-au oferit cateva persoane de pe forum sa ma ajute sa o pornesc impinsa si sa merg la un service ceva... Spatiul de acolo este foarte ingust...e un fel de canal cat sa intre acel surub...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum surubul se strica! iti recomand sa le schimbi pe amandoua sa nu faci vre-o belea si cu celalat! costa maxi 2 lei aman2 la hornbach si gasesti identice! eventual incearca sa bagi si un un tarod sa ii refaci fileul gaurii pentru ca banuiesc ca s-a stricat si astfel ai sa strici si surubul care il vei pune

 

 

 

APP are cineva din intamplare vreo pulita(patrata/dreptunghiulara) de la baterie(unde se prind bornele) pentru ca eu din greseala l-am pierdut pe al meu cand am scos-o sa o pun la incarcat! am cautat pe la magazine dar nu am gasit... iar o piulita normala nu pot pune ca nu am cum sa strang surubul

Fac cinste daca iau azi sala:))

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APP are cineva din intamplare vreo pulita(patrata/dreptunghiulara) de la baterie(unde se prind bornele) pentru ca eu din greseala l-am pierdut pe al meu cand am scos-o sa o pun la incarcat! am cautat pe la magazine dar nu am gasit... iar o piulita normala nu pot pune ca nu am cum sa strang surubul

Fac cinste daca iau azi sala:))

 

 

poti sa pui o piulita normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui o piulita normala

Nu pentru ca nu are loc! iar o piulita mai mica ar insemna un surub mai mic si ar insemna sa treaca surubul prin gaura! plus daca sa zicem gasesc un surub cu capul mai mare care sa nu treaca prin gaura pulita ar fi prea mica si s-ar invarti in gol (adica nu ai cum sa infiletezi surubul pe dansa pentru ca nu ai cum sa o tii) so.....:|

 

APP la voi la cat ajunge temperatura motorului? la mine a ajuns la 107 este normal?(asta dupa ce am lasato vreo 15 min pornita pe loc si am dat 3 tura de bloc)?

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APP la voi la cat ajunge temperatura motorului? la mine a ajuns la 107 este normal?(asta dupa ce am lasato vreo 15 min pornita pe loc si am dat 3 tura de bloc)?

da, e normal

la 107 porneste electroventilatorul si incepe sa scada<vara poate sa ajunga si la 110grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e normal

la 107 porneste electroventilatorul si incepe sa scada<vara poate sa ajunga si la 110grade

Si eu care ma miram de ce nu porneste ventilatorul la 100 de grade! credeam ca este ceva in neregula!

Mersi mult de raspunsul promt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care ma miram de ce nu porneste ventilatorul la 100 de grade! credeam ca este ceva in neregula!

Mersi mult de raspunsul promt!

stai linistit. prima plimbare care am facuto cu ea a fost vara si prin bucuresti. binenteles ca a ajuns temp pe la 100 si ceva si de frica sa no fuck am oprito si am stat vro 20 min sa scada sub 100, dupa care am plecat dar la semafoare opream motorul. am ajuns acasa am descarcat manualul sa caut schema electrica si pana sa ma apuc sa crosetez am vazut ca e normal.ei spun ca la 120de grade sa opresti motorul.

in principiu nu esti primul care s-a speriat de temperatura ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum o fii la 120 de grade dar la 107 stiu ca frige si cadrul! cam nasoala treaba asta prin bucuresti ...semafoare cozi aglomeratie! am inteles k dak mergi tare (de exemplu autostrada) nu ai nici un fel de problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...