nchivu Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Salut sa il stapanesti fara incidente (parbrizul) arata super! capac de monopost greu se gaseste! norocul meu este ca am cumparato cu tot cu capac! Nu pot decat sa iti urez bafta in achizitionarea unui capac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 cumpar un bord de k1-k3 , nu conteaza capacitatea ... STRICAT. am nevoie doar de carcasa, si eventual de display. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta? de sudat un surub de cel stricat nici nu poate fi vorba cred datorita spatiului si componenteleor de acolo,mai poti da o gaura cu un burghiu mai mic pe mijlocul surubului dai un filet de stanga si insurubezi un surub de stanga si il scoti pe ala rau,zic si eu,sau mai poti bate cu o surubelnita dreapta sanatoasa in capul surubului sa ii faci un sant si dupa il poti desface,iarasi zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) Salut! am avut o problema asemanatoare! mi s-au rupt doua suruburi in butucul rotii din spate din cauza ce se desfacusera din mers! Norocul meu a fost ca am un bunic priceput(a fost strungar) a venit cu un fel de matrita(cap stea) si un ciocan a batut ceva timp pana cand a bagat surubelnita (tot stea) si a iesit destul de usor! Parerea mea ca varianta cu surubelnita cu cap drept cade pentru ca nu ai aceeasi priza ca o surubelnita stea! ... nu stiu ce sa te sfatuiesc! mai degraba iei o panza de bomfaier (nu stiu daca am scris corect:))) si tai undeva pe dedesupt si apoi incerci (dupa ce scoti seaua) sa desfaci surubul cu un patent. Ai grija insa este riscant daca surubul este fixat foarte tare exista riscul sa nu il poti desface! dar macar poti scoate bateria sa o bagi la incarcat si dupa sa mergi la un mecanic sa te ajute! Iti urez bafta la inginerie sau mai bine dai gaura cu un spiral mic si apoi bati o surubelnita mecanica cu cap stea in acea gaura! Parerea mea ca o sa mearga Editat Noiembrie 19, 2009 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 am o problema...ieri am incercat sa o pornesc, si m-a lasat bateria...pana aici nimic deosebit... am desfacut surubul care tzine shaua pe o parte si cand sa il desfac si pe celalat..p..a ca era intzepenit...am dat cu spray..am mai incercat..nimic..si tot asa pana s-a dus capatul surubului de tot. Acum stau si ma uit la ea ca nu pot sa da shaua la o parte sa scot bateria si sa pun alta. Are cineva vreo idee..m-as duce la un service dar..nu porneste. Cine ma ajuta? man ! foloseste surubelnita ca o dalta ( sau daca ai o dalta micuta ), si il lovesti dintr-o parte, in sensul de desurubare. o sa strici surubul...dar asta e ! asa se procedeaza la prezoane, cand se intepenesc. nu-l taia, sau nu incerca sa-i faci crstatura pe floare. te complici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ms pentru sfaturi, am inteles ca sunt burghie cu `sens invers` ceva de genul asta....plus ca s-au oferit cateva persoane de pe forum sa ma ajute sa o pornesc impinsa si sa merg la un service ceva... Spatiul de acolo este foarte ingust...e un fel de canal cat sa intre acel surub... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Oricum surubul se strica! iti recomand sa le schimbi pe amandoua sa nu faci vre-o belea si cu celalat! costa maxi 2 lei aman2 la hornbach si gasesti identice! eventual incearca sa bagi si un un tarod sa ii refaci fileul gaurii pentru ca banuiesc ca s-a stricat si astfel ai sa strici si surubul care il vei pune APP are cineva din intamplare vreo pulita(patrata/dreptunghiulara) de la baterie(unde se prind bornele) pentru ca eu din greseala l-am pierdut pe al meu cand am scos-o sa o pun la incarcat! am cautat pe la magazine dar nu am gasit... iar o piulita normala nu pot pune ca nu am cum sa strang surubul Fac cinste daca iau azi sala:)) Editat Noiembrie 20, 2009 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 APP are cineva din intamplare vreo pulita(patrata/dreptunghiulara) de la baterie(unde se prind bornele) pentru ca eu din greseala l-am pierdut pe al meu cand am scos-o sa o pun la incarcat! am cautat pe la magazine dar nu am gasit... iar o piulita normala nu pot pune ca nu am cum sa strang surubulFac cinste daca iau azi sala:)) poti sa pui o piulita normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 (editat) poti sa pui o piulita normala Nu pentru ca nu are loc! iar o piulita mai mica ar insemna un surub mai mic si ar insemna sa treaca surubul prin gaura! plus daca sa zicem gasesc un surub cu capul mai mare care sa nu treaca prin gaura pulita ar fi prea mica si s-ar invarti in gol (adica nu ai cum sa infiletezi surubul pe dansa pentru ca nu ai cum sa o tii) so.....:| APP la voi la cat ajunge temperatura motorului? la mine a ajuns la 107 este normal?(asta dupa ce am lasato vreo 15 min pornita pe loc si am dat 3 tura de bloc)? Editat Noiembrie 21, 2009 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 APP la voi la cat ajunge temperatura motorului? la mine a ajuns la 107 este normal?(asta dupa ce am lasato vreo 15 min pornita pe loc si am dat 3 tura de bloc)? da, e normal la 107 porneste electroventilatorul si incepe sa scada<vara poate sa ajunga si la 110grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 da, e normalla 107 porneste electroventilatorul si incepe sa scada<vara poate sa ajunga si la 110grade Si eu care ma miram de ce nu porneste ventilatorul la 100 de grade! credeam ca este ceva in neregula! Mersi mult de raspunsul promt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Si eu care ma miram de ce nu porneste ventilatorul la 100 de grade! credeam ca este ceva in neregula!Mersi mult de raspunsul promt! stai linistit. prima plimbare care am facuto cu ea a fost vara si prin bucuresti. binenteles ca a ajuns temp pe la 100 si ceva si de frica sa no fuck am oprito si am stat vro 20 min sa scada sub 100, dupa care am plecat dar la semafoare opream motorul. am ajuns acasa am descarcat manualul sa caut schema electrica si pana sa ma apuc sa crosetez am vazut ca e normal.ei spun ca la 120de grade sa opresti motorul. in principiu nu esti primul care s-a speriat de temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 nu stiu cum o fii la 120 de grade dar la 107 stiu ca frige si cadrul! cam nasoala treaba asta prin bucuresti ...semafoare cozi aglomeratie! am inteles k dak mergi tare (de exemplu autostrada) nu ai nici un fel de problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 la viteza..racirea se face mai bine.e curentul mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 poti pune la baterie si un surub mai mic, si pui o saiba da eu stiu 2 cazuri de baterii cu piulita clasica, si este ok bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 poti pune la baterie si un surub mai mic, si pui o saibada eu stiu 2 cazuri de baterii cu piulita clasica, si este ok bafta Salut la varianta cu saiba nu m-a dus capul mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 nu stiu cum o fii la 120 de grade dar la 107 stiu ca frige si cadrul! cam nasoala treaba asta prin bucuresti ...semafoare cozi aglomeratie! am inteles k dak mergi tare (de exemplu autostrada) nu ai nici un fel de problema! eu sincer nu am avut nici o problema toata vara,in cazul asta sa ma friga cadrul.eu am avut o chestie de carbon peste cadru,la mine prima oara s-a dus apa pe la 117 si m-am speriat nu stim de ce nu intra termocupla cand colo aveam un fir oxidat aproape rupt.dupa care imi pornea pe la 105 106 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 I-am pus parbriz la roscata,nu credeam sa-i schimbe atat de mult aspectul,pare mult mai race.Capacul monopost ar mai trebui... Salut super motoru` punei si rim stripe merita banii!! Eu ma gandesc sa vopsesc jentile in culoarea etrierilor...ceva auriu inchis-mustar ar arata super la combinatia mea de culori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 /index.php?showtopic=455118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 am o intrebare/curiozitate......se poate pune pe un cadru de srad de 750 motor de k1,2,3........ de 1000?daca ati auzit sau vazut un astfel de "mutant" dati cateva detalii,ms,pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 am o intrebare/curiozitate......se poate pune pe un cadru de srad de 750 motor de k1,2,3........ de 1000?daca ati auzit sau vazut un astfel de "mutant" dati cateva detalii,ms,pace teoretit nu se poate dar am vazut o asfel de modificare pe youtube. sincer nu mi-as fi facut asa ceva<ca sa cada la gauri facuse niste bride din platbanda metalica>dar ce vreau eu sa-mi fac daca fac rost de bani este sa-mi pun un motor de 750<injectie> pe srad-ul meu de 600 si sa-l decomprim si supra alimentez cu o turbina. am vazut cateva prin state si m-au incantat + ca pe la noi nu a incercat nimeni asa ceva<cred ca , cu 1500 E si putina munca proprie as rezolva cazu > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Salutare Stie cineva unde gasesc suruburile laterale de la carena din fata pe stoc la noi(pt un Gsxr k2)? La B&S nu au. Mai am o problema, de curand nu imi mai porneste ventilatorul de la radiator si am ajuns in 121 de grade. Motorul facea f urat.L-am oprit. Ventilatorul l-am pus pe direct la 12 v si merge f bine. Ce sa ii fac? Dupa ce sa racit am pornit motorul si mergea f bine , nu mai facea urat insa nu am mai ajuns la temperatura de 105 grade cand porneste automat ventilatorul. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 contact imperfect sau termostatul incearca sa pui in scurt cele 2 fire de la termostat si vezi daca pleaca electroventilatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 in cel mai rau caz lasi ventilatorul pornit tot timpul.... mai exista si posibilitatea sa iti arate eronat temperatura (daca ai probleme cu bateria, incarcarea). suruburi cred ca au mai peste tot (nu sunt sigur la care te referi). poti sa incerci la moto riders? (pe cotroceni, de la gradina botanica spre splai pe partea dreapta) sau la kawamotors... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.