Clasic Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 frate daca ai vopsit jantele cu sprayul ai facut mare greseala! asa am facut si eu, am dat cu filler, spray+ lac si la prima spalare cu jet deja s-au luat bucatele de vopsea...asa ca trebuie din nou sa le vopsesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 question: ai vopsit discurile de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) da,oricum nu sta vopseaua pe ele Editat Martie 18, 2010 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 =)) ai cam gresit ca ai vopsit si discurile... s-ar putea sa ai o surpriza la prima tura, cand apesi frana .. Chiar daca se curata, dar fa comparatia dintre un disc normal, si unul proaspat vopsit. Sunt 2 suprafete total diferite. Sfatul meu e sa te apuci sa le cureti cu smirghel, fiindca nu mi se pare ok cand le vad asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 tare treaba cu discurile. Bine, nu cred ca adera vopseaua si nu stiu daca chiar are ce sa se intample. Oricum, pe langa abraziunea placutelor, o sa se si incalzeasca si vopseaua o sa se arda. Si eu ma gandeam sa mai vopsesc jantele pentru ca e sarita vopseaua pe ici, colo. Dar... scos roati, demontat... multa bataie de cap N-o fi vreo varianta de vopsit fara sa le dai jos? Acum in timp ce scriam asta mi-am adus aminte ca pe un site care vinde vopsele de moto (cauti dupa model/an etc...) aveau 3 variante: cutie de 3?L, spray, si creion corector cu vopsea. Poate asta ar fi solutia lenesului.... Rotile se invart si nevopsite pana la urma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 tare treaba cu discurile. Bine, nu cred ca adera vopseaua si nu stiu daca chiar are ce sa se intample. Oricum, pe langa abraziunea placutelor, o sa se si incalzeasca si vopseaua o sa se arda. Si eu ma gandeam sa mai vopsesc jantele pentru ca e sarita vopseaua pe ici, colo. Dar... scos roati, demontat... multa bataie de cap N-o fi vreo varianta de vopsit fara sa le dai jos? Acum in timp ce scriam asta mi-am adus aminte ca pe un site care vinde vopsele de moto (cauti dupa model/an etc...) aveau 3 variante: cutie de 3?L, spray, si creion corector cu vopsea. Poate asta ar fi solutia lenesului.... Rotile se invart si nevopsite pana la urma.... nu e asa greu nici sa dai rotile jos....pe fata a fost mai greu putin...apoi pana am "mascat" guma,deaia am si vopsit discurile cu totu ca nu mai aveam rabdare sa le maschez,si nu sta vopseaua pe ele oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 nu sta, dar o sa se acumuleze in gauri si pe langa placutele de frana si o sa se intareasca...nu prea este bine, macar curata-le grosier daca nu de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 o sa iti incarci placutele de frana cu vopsea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 serios acuma, discurile tre sa fie luna înainte sa le montezi. nu te baza pe faptul ca se vor curată singure, ca o sa trebuiadca sa schimbi si placutele, pe lângă faptul ca nu o sa ai frână. in rest, treaba buna cu jantele din câte se vede in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 jantele daca nu le cureti perfect inainte si nu le pregatesti cum trebuie(primer special si vopsea) te poti c.aca pe ele dup-aia! Vorbesc din propria experienta! se ia imediat vopseaua de pe ele! Mesaj completat asta-i troaca mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 =)) ai cam gresit ca ai vopsit si discurile... s-ar putea sa ai o surpriza la prima tura, cand apesi frana .. Chiar daca se curata, dar fa comparatia dintre un disc normal, si unul proaspat vopsit. Sunt 2 suprafete total diferite. Sfatul meu e sa te apuci sa le cureti cu smirghel, fiindca nu mi se pare ok cand le vad asa. cu smirghel ba baiatule???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 =)) ai cam gresit ca ai vopsit si discurile... s-ar putea sa ai o surpriza la prima tura, cand apesi frana .. Chiar daca se curata, dar fa comparatia dintre un disc normal, si unul proaspat vopsit. Sunt 2 suprafete total diferite. Sfatul meu e sa te apuci sa le cureti cu smirghel, fiindca nu mi se pare ok cand le vad asa. era un topic interesant despre discurile de frana ,ar trebuii sa-l cautati si sa-l cititi ,treaba nu e chiar asa cum pare ,oricum pus smirglu pe disc = stricat disc ,cautati cititi si vedeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Ma scuzati ca ma bag in seama, si pentru ce scriu. Ce nebuni ba fratilor!!!!!!!! cu voxitu cu voxea discu de frana care cum te dai nitelus mai reiting sa face albastru, deci zboara mama voxelei de acolo, dc. totusi vrem sa o facem frumoasa bagam mana adanc in buzunar si cumparam 2 discuri care fac toti banii, vopseaua asta aplicata cu pistolul nu va sta in viata ei acolo decat daca merge o babuta cu motocicleta, sau o avem dar nu ne plimbam. Nu mai spun ca siguranta este dat cu spray (pipi imbuteliat) Ca si baiatul care cauta cauciuc colorat, sau un alt nebun din orasul meu a voxit cu pensulica toate striatiile din cauciucul spate la un r1, Din punctul meu de vedere cand vrei sa accesorizezi o motocicleta trebuie sa bagi banuti in dansa. Era sa uit pt tipul cu discurile , vezi ca saracutele de ele aveau o pasta de fixare la imbusurile alea si care u siguranta 100% care impiedica desfacerea lor in timp, si cel mai important este ca "scaunul" unde se aseaza discul trebuie sa fie curat perfec fara nimic pe el vocsea carmaz sau cine stie ce, pt ca se slabesc imediat (patit eu la scuter) 2. se stramba putin discul pentru ca nu este suprafata plana, 3 nu mai tine farana exacat ca inainte pt ca discul bate impinge pistonasele si frana tine mai jos Editat Martie 19, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 asta-i troaca mea! Troaca ta e misto ma! Acu' fa bine si bag-o-n priza sa si mearga, sa faci cheltuieli putine in Wales ca sa ne alergam la Serres! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 As fi mers eu dar sa vad daca mai raman cu bani dupa o sapatamana in Anglia! Vino mah la curse si lasa prostiile ....hai sa vezi cum se joaca baietii mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 am gasit buba! am montat aiurea senzorul de cadere! Am invatat si cum sa vad exact unde este eroarea si ce anume erori se ascund sub acel FI! dar...oricum bateria era decedata! nici de la masina, prin cabluri nu a vrut sa porneasca! tot dupa clasica metoda a pornit! am impins-o 3 metri si a pornit instantaneu! ady...tu crezi ca nu vreau sa vin? ( dar...din pacate mai am niste hobbyuri tampite care imi mananca banutii! oricum...in octombrie la serres vin 100% si poate si la ungaristan o sa incerc! poze proaspete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 cu smirghel ba baiatule???? Pai cu ce? Cu flexu'? Sau cu spaclu? Spune tu o metoda mai buna ca sa fiu de acord cu tine. Nu stiu.. cu ceva cu care sa cureti vopseaua... nu intelege ca am zis sa frece discurile alea prea mult cu cine stie ce smirghel. Doar pentru indepartatul vopselei de pe ele, nu si discul in sine. Nu stiu cum reactioneaza vopseaua aia la contactul cu placutele, deaia eu unul as prefera sa le curat inainte sa se curete ele singure. Acuma, fiecare face cum si ce vrea, dar eu n-am mai intalnit discuri de frana vopsite, si de aceea sugeram sa se curete vopseaua de pe ele, fiindca nu am incredere ca se vor curata singure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 CU diluant se curata cel mai usor si simplu! fara sa strioci discurile! pur si simplu se sterge vopseaua de pe ele cu curpa imbibata in diluat! plus de asta...o sticla de diluant e 6 lei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 E... asa da, cu asta sunt de acord... Nu m-am gandit atunci pe moment. Ideea era in opinia mea sa se dea jos vopseaua de pe discuri ca nu mi se par ok cand le vad asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Cei care au kenon pe K1-K3 Pe unde ati indesat balasturile? Eu am montat xenoanele aseara si nu prea am pe unde sa le fixez(sunt normale nu slim),basca ca atunci cand am ajuns in bucuresti unul din mi-a sarit la amortizorul de ghidon si nu mai puteam sa virez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ce naiba sa ii mai fac la mobra??? ( dupa ce am reusit sa depistez eroarea si sa o repar...acum nu pornesate deloc! Porneste doar impinsa, foarte repede chiar! am masurat incarcarea...e ok, am pus o baterie de pe alta mobra tot nu vrea sa porneasca! pun contactul, pompa de benzina merge, far, bord merg apas pe butonuld e start...invarte putin dar nu pleaca! ((( ce dracu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 scurt in electromotor cam singura chestie care ti-a mai ramas. La masini ii o chestie destul de comuna, si nu cred ca-s prea diferite electromotoarele. In principiu se poate si repara, da nu cre ca merita, poti gasi un electromotor second Cat despre curatatul discurilor, daca vopseaua o apucat sa se usuce, o varianta usoara ii sa imbibi o carpa in diluant, o intinzi frumos peste disc, o lasi cateva minute si apoi poti sa stergi vopseaua mult mai usor. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 E... asa da, cu asta sunt de acord... Nu m-am gandit atunci pe moment. Ideea era in opinia mea sa se dea jos vopseaua de pe discuri ca nu mi se par ok cand le vad asa ceva careinlatura vopseaua cu usurina si fara a folosi forta mecanica asupra discurilor ar fi decanolul este un produs de la policolor costa cam 14 lei flaconul intr-o ora ridica stratul de vopsea se se inlatura cu o carpa defapt este Decapant - pentru cine cunoaste Mesaj completat am uitat sa zic ca se gaseste doar in brico - am cautat in restul de hypermarket-uri si nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 CU diluant se curata cel mai usor si simplu! fara sa strioci discurile! pur si simplu se sterge vopseaua de pe ele cu curpa imbibata in diluat! plus de asta...o sticla de diluant e 6 lei! Frumos septarul Stephon,am fost si eu disperat dupa 750 din anul asta,dar nu am gasit,decat 600.Am fost si mai pretentios cu starea,ma rog.Spune-mi te rog cum trage 750 fatza de 600,daca sunt dif mari,asa am mers si cu miar si stiu care e stilul,nu am mers niciodata cu un 750.Multi spun ca este manevrabil ca 600 si se duce in speed dupa 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 am mers cu amandoua iar ca ciclistica sunt la fel dar 750-ul are POWEEEER! fuge frate! 299 pe ceas iar ca si cuplu si putere este diferenta destul de mare fata de 600! este asemanator cu 929 sau 954 ca si putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.