aladin1 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) saptamana trecuta a mers,atuncea lam terminat de vopsit si am dat o tura sa vad cum merge si mergea si vitezometru,iam pus carenele sus si azi cand am iesit nu mai mergea,ma uit maine la mufa sa vad, ia vezi tu pe unde o ti! Pe la cine o ti , dc o ti pe la vreun "mecanic" desta ciorditor, mai dai o tura cu ea mai vezi ca nu stiu ce nu merge, iar o lasi la el, mai dai o tura vezi ca nu mai incarca ca tea ciordit releul bun si a pus unu ars . Eu nu am nici in mine incredere am vrut sa ma bas si m-am cacao pe mine. Avezi grija cu HOTI ca profita de necunoasterea voastra la maxim Editat Aprilie 5, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 intrebare; cand este salonul moto? unii spun 9-11 iar altii23-25aprilie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 intrebare;cand este salonul moto? unii spun 9-11 iar altii23-25aprilie? 23-25 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Instaltia de racire este sub presiune, deci nu se umbla la ea cand este cald motorul, busonul de la radiator trebuie inkis ermetic, nu trebuie sa scape nimic pe acolo,(curatat bine) electroventilatorul trebuie sa porneasca la 104 grade, daca toate astea sunt ok si se ridica apa ca dementa cu electrov. pornit insemna ca sa stricat pompa, daca nu se ridica apa, si sta in temperatura normala posibil garnitura ciupita, si dispare apa desigur, DAR mai mult ca sigur electroventilatorul nu a pornit. Sa hotarasca gixeristi Bucuresteni ca ei stiu mai bine locul, si ne vedem, si poate facem si o intalnire pe undeva,poate la Brasov sau oriunde mai la vara incolo. Pff Cu o zi inainte ventilatorul functiona(am fost nevoit sa iau motorul la scarbici din cauza grevei de la R.A.T. .......poate s-au oxidat firele de cand m-am intors de la sinaia pe ploaie torentiala cu 4 zile inainte....nu stiu...dau cu presupusu Ideea e ca sunt ,,foarte priceput'' si mi-a interzis frate-mio sa ma ating de motor pina cand vine cu un coleg pe serviciu sa vada motorul(e mecanic) pentru ca eu am prostul obicei sa stric toate chestiile pe care vreu' sa le repar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Deabia astept sa raspunda cineva la intrebarea ta. Unu din gsx-r-urile mele are aceasi problema. Am scos senzorul si se pare ca el in sine e ok. Dar cred ca e o problema cu piesele din spate. La tine verifica senzorul de viteza , se scoate f usor cu un imbus. Dai cu un magnet peste el si vezi daca se schimba 0 ala de la viteza. nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata incearca cu ceva de fier ,normal steluta aia care e prinsa de pinion care trece pe langa senzor e de fier , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata Eu dc patem asa "gadilam" toate firele cu motorul pornit in viteza 1, daca tot nu vroia de adracu, ma milogeam de un sa-mi dea senzorul ala sa vad dc merge, dc tot nu mergea o vindeam asa dar la mecanic nu ma duc cu ea(glumesc), o suiam frumusek in duba si cu maxim 3mil la reprezentanta o reparam si gata. (nu suport mecanici(si electricieni auto )sunt niste excroci , eu nu am intalnit unu cumsecade, nu generalizez ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Depinde si cum merge , al meu consuma 7-8 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pai la mers normal, exceptand 2-3 forje...dar fara exces de zel... Vad ca tu ai 600, inteleg ca al lui este mai mare dar parca tot consuma cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 fresh .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pai la mers normal, exceptand 2-3 forje...dar fara exces de zel...Vad ca tu ai 600, inteleg ca al lui este mai mare dar parca tot consuma cam mult. al meu tot cam 8 ia in oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? E mult....nu e exagerat de mult...dar e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 E mult....nu e exagerat de mult...dar e mult. tare semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Filtru de aer (musai) si bujii, acum depinde si de formula de calcul care o aplica, cum calculeaza prietenul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 poate ca daca l-a cumparat recent, nu o sa scoata cel mai bun consum de la inceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) daca are filtru plin de praf(varza) si bujiile sunt de cand este motocicleta, sau cumparate noi si proaste (cum am patit) eu, consuma 100%, filtrul cand este foarte uzat plin de carmaz, computerul (navetei spatiale) nu mai poate sa mentina din amestec cantitatea de carburant normala si implicit da mai mult, cand bujiile sunt proaste rau de tot stie toata lumea ca se mareste consumul, sunt combinatiile perfecte sa suga 10% ASTA luand in considerare ca este "SUZUKI dela jmeker" si (excludem a avea altceva, doar lucruri minore...) care nu se strica niciodata nimic la el pentru ca este cel mai cel din Celmaicelia, stie toata lumea nu mai are rost sa rasucesc cutitul in rana. Cand zici super bike zici gsxr 1000 atat si nimic mai mult Editat Aprilie 6, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 inca cateva poze cu asta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Imi place negrul mat. Cum e la intretinere? Se depune mai repede praful ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) inca cateva poze cu asta mica nu te supara pe mine ca parere personala este unu dintre cele mai urate gixeruri vazute de mine, de la voxea pana la matele alea de la xenon din bord, nu mai zic de hopsurubul ala de rigips pris in carena, pacat pentru bestia de zace sub carene, nu te supara pe mine dar eu primul lucru care-l faceam o voxeam cu voxea, profesional nu su sprayu in fata blacului. Nu mai zic de scarite voxite cu sprayu care dc ai tusit mai tare sa terminat jmekeria, Editat Aprilie 7, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 nu te supara pe mine ca parere personala este unu dintre cele mai urate gixeruri vazute de mine, de la voxea pana la matele alea de la xenon din bord, nu mai zic de hopsurubul ala de rigips pris in carena, pacat pentru bestia de zace sub carene, nu te supara pe mine dar eu primul lucru care-l faceam o voxeam cu voxea, profesional nu su sprayu in fata blacului. Nu mai zic de scarite voxite cu sprayu care dc ai tusit mai tare sa terminat jmekeria, mai domnule,incearca sa nu mai scrii in halul asta,ca nu dai dovada de smecherie, ci de altceva!ma dor si ochii si urechile cand citesc ce scrii. daca tot dai sfaturi si pozezi in priceput cu reparatiile(ca de mers pe motor am indoieli),vorbeste ca oamenii. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 E de apreciat ca omu si-a aranjat motocicleta cum a stiut mai bine cu mana lui si daca ii place asta e tot ce conteaza.Vopsirea tuturor carenelor profesional necesita ceva capital pe care poate nu l-a avut de aceea a ales sa si le faca singur.Bafta si multi kilometri fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Personal nici mie nu imi place negru mat la motor, da nu mai sariti asa pe om Oglinzile cred ca nu atarna, cred ca asa este modelul lor; Toba n-o fi noua, da nu cred ca toti avem tobe noi (macar nu e lovita) Si presupun ca daca o poza curata, motocicleta arata mult mai bine. Hunter2002, sa nu te superi, da fiecare si-o exprimat parerea Numa bine si cat mai multi km cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 nu ma supar,eu am facut motorul meu cum am vrut,da e adevarat suruburile sunt puse cum am nimerit dar asta doar pana trece inspectia tehnica,pe urma o sa fie schimbate,toba nu e noua,e un leo vince "scurtat" si asa e modelul oglinzilor,mie imi place si asta conteaza,am muncit la el o luna de zile sa il aduc in starea actuala mai sunt cateva retusuri de facut.Cel mai important lucru cui nu ii place sa nu se uite,nu ma intereseaza nici sa imi fie laudat motorul si nici criticat,cum e vorba aceea nu te poti cacao pe gustul omului. Mesaj completat nu te supara pe mine ca parere personala este unu dintre cele mai urate gixeruri vazute de mine, de la voxea pana la matele alea de la xenon din bord, nu mai zic de hopsurubul ala de rigips pris in carena, pacat pentru bestia de zace sub carene, nu te supara pe mine dar eu primul lucru care-l faceam o voxeam cu voxea, profesional nu su sprayu in fata blacului. Nu mai zic de scarite voxite cu sprayu care dc ai tusit mai tare sa terminat jmekeria, daca are mate de la xenon sa nu iti fie ciuda ca am xenon:P,hopsuruburile alea cred ca sunt crash paduri si zic eu destul de utile,daca vrei pot sa iti aduc si tie,si totusi de unde sti cu ce l-am vopsit?faci afirmatii dupa cum ai visat aseara sau ce?e vopsit cu vopsea sandox,cu pistol de vopsit,dat cu lac si elasticizant,da e adevarat nu e vopsit in atelier specializat de vopsitorie,are si unele imperfectiuni...dar mi se rupeeu l-am facut si sunt mandru Mesaj completat Imi place negrul mat. Cum e la intretinere? Se depune mai repede praful ? destul de repede,dar dupa parerea mea merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 nu ma supar,eu am facut motorul meu cum am vrut,da e adevarat suruburile sunt puse cum am nimerit dar asta doar pana trece inspectia tehnica,pe urma o sa fie schimbate,toba nu e noua,e un leo vince "scurtat" si asa e modelul oglinzilor,mie imi place si asta conteaza,am muncit la el o luna de zile sa il aduc in starea actuala mai sunt cateva retusuri de facut.Cel mai important lucru cui nu ii place sa nu se uite,nu ma intereseaza nici sa imi fie laudat motorul si nici criticat,cum e vorba aceea nu te poti cacao pe gustul omului.Mesaj completat daca are mate de la xenon sa nu iti fie ciuda ca am xenon:P,hopsuruburile alea cred ca sunt crash paduri si zic eu destul de utile,daca vrei pot sa iti aduc si tie,si totusi de unde sti cu ce l-am vopsit?faci afirmatii dupa cum ai visat aseara sau ce?e vopsit cu vopsea sandox,cu pistol de vopsit,dat cu lac si elasticizant,da e adevarat nu e vopsit in atelier specializat de vopsitorie,are si unele imperfectiuni...dar mi se rupeeu l-am facut si sunt mandru Mesaj completat destul de repede,dar dupa parerea mea merita arata binisor avand in vedere ca nu e profesionist! Initial vroiam sa il fac si eu pe al meu galben cu negru mat, dar unu lucios celalalt mat nu cred ca dadea bine, asa ca azi am dat comanda de lucios pt ambele culori, sper sa iasa bine Interbare:de unde pot cumpara sigla de suzuki iesita in relief? ma refer doar la S nu la tot cuvantul La mine se pare ca Mai dureaza pana pe 20 dupa care ITP poate apuc si eu ceva din sezonul asta asfalt uscat si scuze pt greselile de ortografie dar ma tot corecteaza porcaria asta de iPhone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.