mandibula Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) din seria " recunoaste-ti parapetul : " Mesaj completat edit Editat Aprilie 5, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Mersi baieti. O sa am mare grija de ea, sper ca si ea de mine . Am deja cativa ani de condus auto si un an de moto, incerc sa fiu cat mai prudent mai ales in bucuresti si sa ma dau la ea unde am loc. Am notat, am citit manualul motociclistului am bagat la cap . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 din seria " recunoaste-ti parapetul : "Mesaj completat edit Siriu Jud. Buzau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 nu imi mai merge kilometraju la k1,stie cineva care poate fi problema?turometrul merge,arata temeratura la motor ,dar viteza tot 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 nu imi mai merge kilometraju la k1,stie cineva care poate fi problema?turometrul merge,arata temeratura la motor ,dar viteza tot 0 brusc sau ai umblat pe undeva? in principiu este senzorul de viteza<citeste pinionul de atac al lantului>sau o mufa oxidata cel mai bine e sa imprumuti de la cineva un senzor sa te convinci ca el e de vina<daca tot nu va merge va trebuii s-o iei pe instalatie> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 nu imi mai merge kilometraju la k1,stie cineva care poate fi problema?turometrul merge,arata temeratura la motor ,dar viteza tot 0 Vezi ca are senzorul ala la pinion(ala cu 2 fire negru) da capacul afara si vezi dc ai totul ok acolo cu ocazia asta faci si curat acolo ca este dezastru, daca este totul bine uitate unde duce firul ala unde intra, intra in alta mufa, te uiti sa nu fie intrerupt, daca tot este al dracu si nu vrea, este senzorul busit, sau mufele din parte dreapta cum stai pe ea, alea care intra in bord le dai cu spray special de mufe, nu cu rexona,daca tot nu merge cred ca teai prins ca trebuie sa o sui pe stender dai viteza 1 si o lasi sa curga timp in care tu misti firele cu mana in speranta ca apare ceva, daca nu apare rogi un alt posesor de k1 sa-ti imprumute senzorul desigur , are un singur surub dar trebuie sa dai carena jos, este foarte simplu trebuie sa poti. (parere personala fir intrerupt) Mesaj completat brusc sau ai umblat pe undeva? in principiu este senzorul de viteza<citeste pinionul de atac al lantului>sau o mufa oxidatacel mai bine e sa imprumuti de la cineva un senzor sa te convinci ca el e de vina<daca tot nu va merge va trebuii s-o iei pe instalatie> doamne!!!!!!!!!! ai fost mai rapid ca mine nu pot sa cred!!!!!! dar eu am scris si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 saptamana trecuta a mers,atuncea lam terminat de vopsit si am dat o tura sa vad cum merge si mergea si vitezometru,iam pus carenele sus si azi cand am iesit nu mai mergea,ma uit maine la mufa sa vad, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Deabia astept sa raspunda cineva la intrebarea ta. Unu din gsx-r-urile mele are aceasi problema. Am scos senzorul si se pare ca el in sine e ok. Dar cred ca e o problema cu piesele din spate. La tine verifica senzorul de viteza , se scoate f usor cu un imbus. Dai cu un magnet peste el si vezi daca se schimba 0 ala de la viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Deabia astept sa raspunda cineva la intrebarea ta. Unu din gsx-r-urile mele are aceasi problema. Am scos senzorul si se pare ca el in sine e ok. Dar cred ca e o problema cu piesele din spate. La tine verifica senzorul de viteza , se scoate f usor cu un imbus. Dai cu un magnet peste el si vezi daca se schimba 0 a nu stiam faza cu magnetu...o incerc maine. Editat Aprilie 5, 2010 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 doamne!!!!!!!!!! ai fost mai rapid ca mine nu pot sa cred!!!!!! dar eu am scris si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) saptamana trecuta a mers,atuncea lam terminat de vopsit si am dat o tura sa vad cum merge si mergea si vitezometru,iam pus carenele sus si azi cand am iesit nu mai mergea,ma uit maine la mufa sa vad, ia vezi tu pe unde o ti! Pe la cine o ti , dc o ti pe la vreun "mecanic" desta ciorditor, mai dai o tura cu ea mai vezi ca nu stiu ce nu merge, iar o lasi la el, mai dai o tura vezi ca nu mai incarca ca tea ciordit releul bun si a pus unu ars . Eu nu am nici in mine incredere am vrut sa ma bas si m-am cacao pe mine. Avezi grija cu HOTI ca profita de necunoasterea voastra la maxim Editat Aprilie 5, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 intrebare; cand este salonul moto? unii spun 9-11 iar altii23-25aprilie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 intrebare;cand este salonul moto? unii spun 9-11 iar altii23-25aprilie? 23-25 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Instaltia de racire este sub presiune, deci nu se umbla la ea cand este cald motorul, busonul de la radiator trebuie inkis ermetic, nu trebuie sa scape nimic pe acolo,(curatat bine) electroventilatorul trebuie sa porneasca la 104 grade, daca toate astea sunt ok si se ridica apa ca dementa cu electrov. pornit insemna ca sa stricat pompa, daca nu se ridica apa, si sta in temperatura normala posibil garnitura ciupita, si dispare apa desigur, DAR mai mult ca sigur electroventilatorul nu a pornit. Sa hotarasca gixeristi Bucuresteni ca ei stiu mai bine locul, si ne vedem, si poate facem si o intalnire pe undeva,poate la Brasov sau oriunde mai la vara incolo. Pff Cu o zi inainte ventilatorul functiona(am fost nevoit sa iau motorul la scarbici din cauza grevei de la R.A.T. .......poate s-au oxidat firele de cand m-am intors de la sinaia pe ploaie torentiala cu 4 zile inainte....nu stiu...dau cu presupusu Ideea e ca sunt ,,foarte priceput'' si mi-a interzis frate-mio sa ma ating de motor pina cand vine cu un coleg pe serviciu sa vada motorul(e mecanic) pentru ca eu am prostul obicei sa stric toate chestiile pe care vreu' sa le repar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Deabia astept sa raspunda cineva la intrebarea ta. Unu din gsx-r-urile mele are aceasi problema. Am scos senzorul si se pare ca el in sine e ok. Dar cred ca e o problema cu piesele din spate. La tine verifica senzorul de viteza , se scoate f usor cu un imbus. Dai cu un magnet peste el si vezi daca se schimba 0 ala de la viteza. nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata incearca cu ceva de fier ,normal steluta aia care e prinsa de pinion care trece pe langa senzor e de fier , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 nu merge cu magnetul,am scos senzorul si am pus magnetul pe/langa el dar vitezometrul tot 0 arata Eu dc patem asa "gadilam" toate firele cu motorul pornit in viteza 1, daca tot nu vroia de adracu, ma milogeam de un sa-mi dea senzorul ala sa vad dc merge, dc tot nu mergea o vindeam asa dar la mecanic nu ma duc cu ea(glumesc), o suiam frumusek in duba si cu maxim 3mil la reprezentanta o reparam si gata. (nu suport mecanici(si electricieni auto )sunt niste excroci , eu nu am intalnit unu cumsecade, nu generalizez ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Depinde si cum merge , al meu consuma 7-8 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pai la mers normal, exceptand 2-3 forje...dar fara exces de zel... Vad ca tu ai 600, inteleg ca al lui este mai mare dar parca tot consuma cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 fresh .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pai la mers normal, exceptand 2-3 forje...dar fara exces de zel...Vad ca tu ai 600, inteleg ca al lui este mai mare dar parca tot consuma cam mult. al meu tot cam 8 ia in oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? E mult....nu e exagerat de mult...dar e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 E mult....nu e exagerat de mult...dar e mult. tare semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare, am un prieten care si-a cumparat recent un GSX-R 750 K4 si se plange ca ii consuma cam mult (11-12) in oras. Cam ce valori aveti voi la motoretele voastre? Filtru de aer (musai) si bujii, acum depinde si de formula de calcul care o aplica, cum calculeaza prietenul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.