delu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 nu ma supar,eu am facut motorul meu cum am vrut,da e adevarat suruburile sunt puse cum am nimerit dar asta doar pana trece inspectia tehnica,pe urma o sa fie schimbate,toba nu e noua,e un leo vince "scurtat" si asa e modelul oglinzilor,mie imi place si asta conteaza,am muncit la el o luna de zile sa il aduc in starea actuala mai sunt cateva retusuri de facut.Cel mai important lucru cui nu ii place sa nu se uite,nu ma intereseaza nici sa imi fie laudat motorul si nici criticat,cum e vorba aceea nu te poti cacao pe gustul omului.Mesaj completat daca are mate de la xenon sa nu iti fie ciuda ca am xenon:P,hopsuruburile alea cred ca sunt crash paduri si zic eu destul de utile,daca vrei pot sa iti aduc si tie,si totusi de unde sti cu ce l-am vopsit?faci afirmatii dupa cum ai visat aseara sau ce?e vopsit cu vopsea sandox,cu pistol de vopsit,dat cu lac si elasticizant,da e adevarat nu e vopsit in atelier specializat de vopsitorie,are si unele imperfectiuni...dar mi se rupeeu l-am facut si sunt mandru Mesaj completat destul de repede,dar dupa parerea mea merita arata binisor avand in vedere ca nu e profesionist! Initial vroiam sa il fac si eu pe al meu galben cu negru mat, dar unu lucios celalalt mat nu cred ca dadea bine, asa ca azi am dat comanda de lucios pt ambele culori, sper sa iasa bine Interbare:de unde pot cumpara sigla de suzuki iesita in relief? ma refer doar la S nu la tot cuvantul La mine se pare ca Mai dureaza pana pe 20 dupa care ITP poate apuc si eu ceva din sezonul asta asfalt uscat si scuze pt greselile de ortografie dar ma tot corecteaza porcaria asta de iPhone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 asa e modelul oglinzilor,mie imi place si asta conteaza ... nu cumva sunt puse invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 sincer nu cred ca o prinde bine negru mat ,dar apropo de galben cu negru am avut prin 2005 un k2 ,la-m luat cam tavalit era alb albastru si l-am facut (vezi pozele) tot singur : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ... nu cumva sunt puse invers? asa ma gandeam si eu Si mie mi-ar placea sa am motorul "tipla" dar, realist, nu cred ca ar ramane asa mult timp... L-am vopsit acum vreo luna jumatate, in primele zile l-am raschetat un pic de o bordura mai inalta... Am vazut dupa o saptamana... Anul trecut, a doua zi dupa ce l-am luat din service, nu stiu cum il manipulam eu, si l-am scapat pe dreapta (eu eram pe stanga). Semnalul spart, maneta de frana ciobita (am stiut de ce am luat cele mai ieftine semnale..). Odata am venit cu el peste mine pentru ca am uitat sa pun cricul, alta data l-am pus prea aproape si l-am infipt un pic cu carena intrun stalpisor din ala de pe trotuar... Sincer daca m-as enerva pentru fiecare zgarietura... Ca sa nu mai zic de spalat... jante albe.... baga-ti pla... ...si am mai pierdut si un surub... am tot zis ca ma duc sa ma uit dupa niste suruburi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) sincer nu cred ca o prinde bine negru mat ,dar apropo de galben cu negru am avut prin 2005 un k2 ,la-m luat cam tavalit era alb albastru si l-am facut (vezi pozele) tot singur : Cat m-ar costa sa mi-l fac ca asta din poza? (ma refer la pozele de mai sus cu K2-ul) Editat Aprilie 8, 2010 de drifterrd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 are careva racefit growler? tare ma bate gandu dar ma retine un pic pretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @Hunter2002: motorul tau e important in primul rand sa-ti placa tie, dar daca tot te-ai hotarat sa ni-l arati si noua, tre sa fii in stare sa accepti si laudele si criticile @suzuki_pill: absolut genial ti-a iesit motorul, un colorit care il prinde de minune, iar cadrul negru..... felicitari Si ca ziceati de jante murdare, incercati cu incredere spray-ul de curatat frane, face minuni si nu ataca vopseaua (chiar daca pe majoritatea scrie sa nu fie dat pe vopsea) Hai sa pun si eu poza cu al meu, da din pacate nu ma pot lauda ca l-am facut singur (doar l-am mai retusat si polishat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 accept si critici, fiecare e liber sa zica ce vrea,de mult vroiam motor negru mat si mi l-am faut,cu timpu o sa rezolv toate chestiile mai minore care cred ca nu sunt estetic perfecte.pana atuncea sa fie timp frumos sa ne putem da cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 are careva racefit growler? tare ma bate gandu dar ma retine un pic pretu Nu am dar din ce am citit pe forumul american de gixxere calitatea lasa de dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salutare! Un prieten cu un srad de 600 din 99 are o problema la frana fata, levierul are cursa "moarta" destul de mare (merge in gol), frana actioneaza abia cand levierul ajunge aproape de semighidon. Ieri am schimbat lichidul de frana, am facut aerisirea si nu am rezolvat nimic. Are conducte de frana racing, nu sunt montate cum erau cele standard, adica din pompa de frana pleaca separat catre etrieri, poate fi o cauza?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salutare! Un prieten cu un srad de 600 din 99 are o problema la frana fata, levierul are cursa "moarta" destul de mare (merge in gol), frana actioneaza abia cand levierul ajunge aproape de semighidon. Ieri am schimbat lichidul de frana, am facut aerisirea si nu am rezolvat nimic. Are conducte de frana racing, nu sunt montate cum erau cele standard, adica din pompa de frana pleaca separat catre etrieri, poate fi o cauza?? nu au surub de reglare la frana?cu 1-2-3-4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Daca sunteti siguri ca e bine aerisita si reglajul de care zicea Hunter2002 e ok, din pacate cred ca pompa ii pe duca; Nu cred sa fie o problema ca pornesc 2 furtune din pompa, presiunea trebuie sa fie aceeasi. Prombela e cu atat mai grava cu cat spui ca are furtune cu insertie metalica (ar trebui sa intareasca maneta, nu sa o inmoaie). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 multumesc de raspusuri! are surubul de reglaj, rolul surubului e de e regla distanta levier semighidon, nu afecteaza nimic altceva. se pot schimba garniturile la pompa sau e mai ok sa schimbe pompa integral?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 daca e pompa de vina mai bine o schimbi cu totul,sau pui o pompa brembo si nu mai ai probleme cu frana:D,eu brembo am si furtulele pleaca din pompa amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Nu am dar din ce am citit pe forumul american de gixxere calitatea lasa de dorit. frate nu mai crede tot ce se scrie pe forum fie ca e romanesc fie ca e american,crezi ca acolo nu sunt retarzi? nush ce zici tu de calitate dar eu am avut racefit mega pana acum si nu am decat cuvinte de lauda vroiam sa schimb looku putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 frate nu mai crede tot ce se scrie pe forum fie ca e romanesc fie ca e american,crezi ca acolo nu sunt retarzi? nush ce zici tu de calitate dar eu am avut racefit mega pana acum si nu am decat cuvinte de lauda vroiam sa schimb looku putin E posibil sa fi citit despre hotbodies megaphone si sa ma fi incurcat putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 E posibil sa fi citit despre hotbodies megaphone si sa ma fi incurcat putin. probabil.am avut si un racefit slash cut tot la categoria hotbodies intra si da intradevar daca nu ai pc si nul bagi o tura pe dyno pierzi 9 cai..dar ce naiba de cate ori folosesc 165 de cai am o manie cu tobele am schimbat pana acuma 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) Tocmai am iesit si eu cu a mea a doua tura dupa ce a fost refacuta. Cam asa arata : Editat Aprilie 8, 2010 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampirehd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 1000 K4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 daca tot is pe val pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) daca tot is pe val pozele cf ma iti umflii rotile:)))bagi azot in ele sa tina mai bine:)), (stiu ce face doar glumeam,nu trebuie sa imi dati explicatia corecta) Editat Aprilie 9, 2010 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) uite si de la mine cateva poze before and after! iarna asta a fost desfacuta bucatele pt. o revizie completa, o reparatie a carenelor si o revopsire totala! amckart in 2008 iarna 2009-2010 primavara 2010 Editat Aprilie 9, 2010 de Stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salut. cine imi zice si mie ce ulei se baga in amortizoru de ghidon de k6 750 ? este cel stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 depinde cat de rigid vrei sa fie. In principiu ulei de furca 20W... este si un tutorial pe gixxer.com, cu poze Da ii simplu (pentru cei care nu stiu): 1. il dai jos, scoti surubul de golire 2. plimbi telescopul stanga dreapta pana scoti tot uleiul 3. scufunzi telescopul in ulei (o sticla de 2 litri taiata) 4. plimbi din nou telescopul stanga dreapta pana nu mai iese aer 5. pui inapoi surubul de golire si cureti bine. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 cf ma iti umflii rotile:)))bagi azot in ele sa tina mai bine:)), (stiu ce face doar glumeam,nu trebuie sa imi dati explicatia corecta) le gadilam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.