SNOWMAN Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 prima data curat bine cu spray de frane (care pana acuma ii cel mai bun curatator de grăsime si mizerie), apoi wd40, care sa zicem ca-i un fel te tratament, si apoi unde ii cazul, spray de gresat lantul. la ce anume te referi, ce anume cureti? cablurile de acceleratie/ambriaj?? sprayul de frane se poate folosi si la astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Nu, cablurile nu le curat, doar le gresez. De curatat curat locurile unde pivoteaza scaritele, pedalele de frana si ambreiaj, lantul. La cabluri din cand in cand mai dau cu wd40, dar sincer nu cred ca este necesar. Doar spray-ul de lant, dar trebuie facut periodic. Si unsul si jocurile corecte de care ti-am scris inainte au menirea de a prelungi viata cablurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Vezi sa nu cureti discurile de frana cu el:))Eu am curatat etrierii de grasime,si am scapat si pe discuri.Si pentru 1 km nu prea mai aveam frana.Acum daca mai scap,stiu lectia.Dar mare atentie,daca o comietti cu el,sa nu va ia prin surprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum nu se baga nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 nu se baga nimeni? pai daca nu ploua, si termin motoru vineri, eu ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 nu se baga nimeni? O sa vin si eu,dar nu cu motoreta,ptr ca presimt ca o sa fie o mare aglomerratie,plus ca mai car dupa mine si geaca,casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Vin la smaeb dar fara mobra .....haideti sa stabilim o ora sa ne vedem la smaeb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Vin la smaeb dar fara mobra .....haideti sa stabilim o ora sa ne vedem la smaeb asa cum ziceam voi fi prezent cu sau fara mobra - in cazul in care o sa fie terminata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 eu o sa merg cu baietii din club, pe la 12 jumate cred ca ajungem sambata, cu motoarele daca nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Tocmai am iesit si eu cu a mea a doua tura dupa ce a fost refacuta. Cam asa arata : ti-a iesit bine, bine tati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Comparativ amortizorul de directie stoc de pe k6-k7-k8 750 cu cel de pe 1000 rr 2004-2007 ? Sunt la fel de ok? sau honda peste zuzi? meersi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Comparativ amortizorul de directie stoc de pe k6-k7-k8 750 cu cel de pe 1000 rr 2004-2007 ?Sunt la fel de ok? sau honda peste zuzi? meersi? honda e peste ,e electronic ,se intaraeste in functie de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Am fost azi la salon ......... slaeb de tot anu asta. Se vede criza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 si pe suzi e electronic. la honda cica e mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 La suzi e mai barbatesc Este tare tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Salut! Am si eu o intrebare pentru altii cu mai multa experienta. Caut un suport de topcase pentru un K5 de 750 si n-am reusit sa gasesc. Intr-un fel mi se pare normal, avand in vedere ca nu e genul de mobra pe care s-o vezi cu topcase, dar mie-mi trebuie ... asa ca ... Poate are cineva un raspuns. Singura chestie pe care am gasit-o e un luggage rack, de la Hepco & Becker, dar asta inseamna bagaje legate, nu incuiate. Multumesc. Editat Aprilie 22, 2010 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! -contacte oxidate<mufe oxidate> -siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! Vezi daca nu ai si tu problema lui Madmax: contactul de la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 la tine cred ca alta e problema stii tu la ce ma refer Mesaj completat La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... buai, nu-mi dai mie gumele de pe 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 -contacte oxidate<mufe oxidate>-siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Aseara mi-am montat furtunele de frana cu insertie metalica si placutele brembo (via MAC). Poate am avut si niste placute nasoale inainte, da imbunatatirea este evidenta la mine, si am facut abia vreo 10 km Raspunsul franei este mult mai prompt si mai ferm, si evident maneta nu mai coboara atat de mult ca inainte. Sincer, dupa cum am mai spus furtunele astea is singura chestie care am cumparat-o "de fita" la motor, da acuma imi pare bine, ca schimba foarte mult comportamentul franelor. Voiam doar sa va zic si voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.