doctoroo Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 si pe suzi e electronic. la honda cica e mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 La suzi e mai barbatesc Este tare tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Salut! Am si eu o intrebare pentru altii cu mai multa experienta. Caut un suport de topcase pentru un K5 de 750 si n-am reusit sa gasesc. Intr-un fel mi se pare normal, avand in vedere ca nu e genul de mobra pe care s-o vezi cu topcase, dar mie-mi trebuie ... asa ca ... Poate are cineva un raspuns. Singura chestie pe care am gasit-o e un luggage rack, de la Hepco & Becker, dar asta inseamna bagaje legate, nu incuiate. Multumesc. Editat Aprilie 22, 2010 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! -contacte oxidate<mufe oxidate> -siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! Vezi daca nu ai si tu problema lui Madmax: contactul de la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 la tine cred ca alta e problema stii tu la ce ma refer Mesaj completat La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... buai, nu-mi dai mie gumele de pe 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 -contacte oxidate<mufe oxidate>-siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Aseara mi-am montat furtunele de frana cu insertie metalica si placutele brembo (via MAC). Poate am avut si niste placute nasoale inainte, da imbunatatirea este evidenta la mine, si am facut abia vreo 10 km Raspunsul franei este mult mai prompt si mai ferm, si evident maneta nu mai coboara atat de mult ca inainte. Sincer, dupa cum am mai spus furtunele astea is singura chestie care am cumparat-o "de fita" la motor, da acuma imi pare bine, ca schimba foarte mult comportamentul franelor. Voiam doar sa va zic si voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Am o pereche de furtune racing de un an in debara o sa le pun, ma faci curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Baga mare, o sa iti placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum. la 10.30 ne strangem la arc si pe la 11 -, 11.30 ajung la salon<ne auzim la tel oricum> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Nu stiu daca furtunele fac mare diferenta in regim de mers normal. Mai degraba placutele sunt cele fermecate.... Spun asta pentru ca ale mele sunt cam duse si nu prea mai franeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute. da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute.da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 ...asa o fi... eu nu stiu cum e cu cele stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 laudarosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 cine ma? eu? asa am luat-o, cu furtune si cu filtru bmc.... si cu niste manusi fox mai ponosite in portbagaj... sincer nu m-am uitat la furtune cand am luat-o. am observat ulterior deci da, eu de cand ma stiu, numai cu furtune si filtru sport merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Attachment system ready asa zic acum astia cu k8 Post Options Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Este posibil ca diferenta imediata sa fie mai mare din cauza schimbarii lichidului si aerisirii franelor decat a furtunelor. Bineinteles daca nu cumva alea vechi erau mancate de tot. Au cam 4 ani garantie alea stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Alea stock erau in stare perfecta, iar lichidul il schimbasem de vreo 2 saptamani, cand mi-am dat seama ca suruburile primite odata cu noile furtune nu sunt bune. Pana le-am asteptat pe cele corecte, m-am dat cu lichid nou si bine aerisit. Dar recunosc ca la mine cel mai probabil 80% din imbunatatire vine de la placutele Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.