catalin10 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! -contacte oxidate<mufe oxidate> -siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom! In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei? Multumesc! Vezi daca nu ai si tu problema lui Madmax: contactul de la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 la tine cred ca alta e problema stii tu la ce ma refer Mesaj completat La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema.......... buai, nu-mi dai mie gumele de pe 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 -contacte oxidate<mufe oxidate>-siguranta de la pompa arsa -releul de la pompa prajit -pompa arsa cam asta ar putea fii Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Aseara mi-am montat furtunele de frana cu insertie metalica si placutele brembo (via MAC). Poate am avut si niste placute nasoale inainte, da imbunatatirea este evidenta la mine, si am facut abia vreo 10 km Raspunsul franei este mult mai prompt si mai ferm, si evident maneta nu mai coboara atat de mult ca inainte. Sincer, dupa cum am mai spus furtunele astea is singura chestie care am cumparat-o "de fita" la motor, da acuma imi pare bine, ca schimba foarte mult comportamentul franelor. Voiam doar sa va zic si voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Am o pereche de furtune racing de un an in debara o sa le pun, ma faci curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Baga mare, o sa iti placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum. la 10.30 ne strangem la arc si pe la 11 -, 11.30 ajung la salon<ne auzim la tel oricum> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Nu stiu daca furtunele fac mare diferenta in regim de mers normal. Mai degraba placutele sunt cele fermecate.... Spun asta pentru ca ale mele sunt cam duse si nu prea mai franeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute. da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute.da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 ...asa o fi... eu nu stiu cum e cu cele stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 laudarosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 cine ma? eu? asa am luat-o, cu furtune si cu filtru bmc.... si cu niste manusi fox mai ponosite in portbagaj... sincer nu m-am uitat la furtune cand am luat-o. am observat ulterior deci da, eu de cand ma stiu, numai cu furtune si filtru sport merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Attachment system ready asa zic acum astia cu k8 Post Options Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Este posibil ca diferenta imediata sa fie mai mare din cauza schimbarii lichidului si aerisirii franelor decat a furtunelor. Bineinteles daca nu cumva alea vechi erau mancate de tot. Au cam 4 ani garantie alea stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Alea stock erau in stare perfecta, iar lichidul il schimbasem de vreo 2 saptamani, cand mi-am dat seama ca suruburile primite odata cu noile furtune nu sunt bune. Pana le-am asteptat pe cele corecte, m-am dat cu lichid nou si bine aerisit. Dar recunosc ca la mine cel mai probabil 80% din imbunatatire vine de la placutele Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La furtunele stock diferenta se simte dupa o perioada lunga de folosire...de ex pe pista, sau la coborarea pe transfagarasan. Nu se dilata la fel cum fac cele stock. Imbunatatire pe care o simti imediat se datoreaza lichidului, nou si aerisirii. In topul imbunatatirilor pentru frana sunt pompa noua, placute, discuri...nu neaparat in ordinea asta...parerea mea. Bineinteles degeaba ai frane bune daca ai cauciucuri reci sau nelipicioase, sau daca furca iti plonjeaza ca in bazin. In alta ordine de idei saptamanile care urmeaza o sa ies si eu pe mini-pista de la Arad si probabil anul asta doar acolo, poate la anul pe o pista mai ca lumea cand mai trece criza. A fost cineva, merge cineva? Detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu pe vechiul motor am mers la inceput cu furtune stock si cu placute de frana SBS Street Excel-Sinter si eram foarte multumit de frana, dupa care am schimbat furtunele cu unele metalice(eram curios de diferenta), am facut aerisire, am schimbat lichidul si mi-am pus si cauciuc moale pe fata si frana era mai mult decat buna pt utilizarea stradala si pt nivelul meu.Pe actualul motor am avut de cand l-am luat furtune metalice si placute Ferodo Sinter Grip,am observat ca frana este mai dozabila nu asa violenta in unele cazuri ca la vechiul,dar aici fac diferenta placutele Ferodo care sunt putin mai slabe ca SBS.Parerea mea este ca merita investia in niste furtune metalice(doar daca cele stock sunt trecute de 4 ani sau foarte coapte),un set de placute bune si dupa cazuri o pereche de cauciucuri moi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata. ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact! hai nu te supara pe el, probabil tocmai se uitase pe la accidente sau alt topic de dat cu paru' sa-l păstrăm pe asta civilizat, ca eu îs mândru de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 La mine nu e cazul ca furtunasele stock sa fie crapate/coapte sau uzate de timp. Practic, sunt impecabile. La mersul prin Bucuresti cred ca isi fac treaba la fel de bine ca cele racing. Diferenta vine atunci cand caldura depaseste limitele normale. Cele racing nelasand furtunul sa se dilate. In regim de stres maxim, curse, cele racing sunt imperios necesare ... tocmai din acest motiv, dilatarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.