Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom!

 

In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei?

 

Multumesc! :rolleyes:

vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom!

 

In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei?

 

Multumesc! :laugh:

-contacte oxidate<mufe oxidate>

-siguranta de la pompa arsa

-releul de la pompa prajit

-pompa arsa

cam asta ar putea fii :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer...nici nu cred ca o sa gasesti suport de topcase, poate doar facut de cineva...custom!

 

In alta ordine de idei....ce dracu mai are troaca mea acum? pun contactul, ok! pun butonul pe ON....scrie CHECK pe bord dar....nu trage pompa de benzina si ramane afisat CHECK pe bord! normal...nu porneste daca apas pe butonul START! Ceva idei?

 

Multumesc! :laugh:

Vezi daca nu ai si tu problema lui Madmax: contactul de la ambreiaj :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine cred ca alta e problema :D stii tu la ce ma refer :rolleyes:

Mesaj completat

La mine a fost cu senzorul de ambreiaj dar la tine cred ca e butonul rosu problema..........

 

buai, nu-mi dai mie gumele de pe 750? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara mi-am montat furtunele de frana cu insertie metalica si placutele brembo (via MAC).

Poate am avut si niste placute nasoale inainte, da imbunatatirea este evidenta la mine, si am facut abia vreo 10 km :rolleyes:

Raspunsul franei este mult mai prompt si mai ferm, si evident maneta nu mai coboara atat de mult ca inainte.

Sincer, dupa cum am mai spus furtunele astea is singura chestie care am cumparat-o "de fita" la motor, da acuma imi pare bine, ca schimba foarte mult comportamentul franelor.

Voiam doar sa va zic si voua :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jhon,la ce ora vi la salon?Poate ne vedem acolo,mai stam de vorba.Am sa te sun oricum.

la 10.30 ne strangem la arc si pe la 11 -, 11.30 ajung la salon<ne auzim la tel oricum> :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca furtunele fac mare diferenta in regim de mers normal.

Mai degraba placutele sunt cele fermecate.... Spun asta pentru ca ale mele sunt cam duse si nu prea mai franeaza :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute.

da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 :rolleyes:

furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma? eu? :D

asa am luat-o, cu furtune si cu filtru bmc.... si cu niste manusi fox mai ponosite in portbagaj...

sincer nu m-am uitat la furtune cand am luat-o. am observat ulterior :P

 

deci da, eu de cand ma stiu, numai cu furtune si filtru sport merg :rolleyes: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc>

 

Este posibil ca diferenta imediata sa fie mai mare din cauza schimbarii lichidului si aerisirii franelor decat a furtunelor. Bineinteles daca nu cumva alea vechi erau mancate de tot. Au cam 4 ani garantie alea stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea stock erau in stare perfecta, iar lichidul il schimbasem de vreo 2 saptamani, cand mi-am dat seama ca suruburile primite odata cu noile furtune nu sunt bune.

Pana le-am asteptat pe cele corecte, m-am dat cu lichid nou si bine aerisit.

Dar recunosc ca la mine cel mai probabil 80% din imbunatatire vine de la placutele Brembo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La furtunele stock diferenta se simte dupa o perioada lunga de folosire...de ex pe pista, sau la coborarea pe transfagarasan. Nu se dilata la fel cum fac cele stock. Imbunatatire pe care o simti imediat se datoreaza lichidului, nou si aerisirii.

In topul imbunatatirilor pentru frana sunt pompa noua, placute, discuri...nu neaparat in ordinea asta...parerea mea. Bineinteles degeaba ai frane bune daca ai cauciucuri reci sau nelipicioase, sau daca furca iti plonjeaza ca in bazin.

In alta ordine de idei saptamanile care urmeaza o sa ies si eu pe mini-pista de la Arad si probabil anul asta doar acolo, poate la anul pe o pista mai ca lumea cand mai trece criza. A fost cineva, merge cineva? Detalii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe vechiul motor am mers la inceput cu furtune stock si cu placute de frana SBS Street Excel-Sinter si eram foarte multumit de frana, dupa care am schimbat furtunele cu unele metalice(eram curios de diferenta), am facut aerisire, am schimbat lichidul si mi-am pus si cauciuc moale pe fata si frana era mai mult decat buna pt utilizarea stradala si pt nivelul meu.Pe actualul motor am avut de cand l-am luat furtune metalice si placute Ferodo Sinter Grip,am observat ca frana este mai dozabila nu asa violenta in unele cazuri ca la vechiul,dar aici fac diferenta placutele Ferodo care sunt putin mai slabe ca SBS.Parerea mea este ca merita investia in niste furtune metalice(doar daca cele stock sunt trecute de 4 ani sau foarte coapte),un set de placute bune si dupa cazuri o pereche de cauciucuri moi! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata.

 

 

:laugh: ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! :rolleyes: pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc

 

Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! :rolleyes: pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc

 

Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact!

hai nu te supara pe el, probabil tocmai se uitase pe la accidente sau alt topic de dat cu paru'

sa-l păstrăm pe asta civilizat, ca eu îs mândru de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e cazul ca furtunasele stock sa fie crapate/coapte sau uzate de timp. Practic, sunt impecabile. La mersul prin Bucuresti cred ca isi fac treaba la fel de bine ca cele racing. Diferenta vine atunci cand caldura depaseste limitele normale. Cele racing nelasand furtunul sa se dilate. In regim de stres maxim, curse, cele racing sunt imperios necesare ... tocmai din acest motiv, dilatarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...