saian Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Gata mi am luat gume Micheline Power Pure abia astept sa le pun. acum vreau sa scap de astea vechi,sunt in stare buna,le dau pt 300ron amandoua sau pt un set de crash-paduri pt k3 sau pe discuri de frana fata gumele sunt: fata-dunlop sport max race replica dot(2106) spate- pirelli diablo corsa dot(3905) o sa punt poze dupa ce le dau jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) cum nici o belea nu vine niciodata singura - mobra mea a inceput sa dea semne ciudate 1 intre 3500 si 5000 de turatii merge in suturi - de la dupa 5200 incepe sa traga 2 intre 7000 si 8500 de turatii aceasi chestie moare la relanti ( desi l-am ridicat la 1500 rpm) nu merge deloc rotund nu trage neam in treapta 1 am fost la mare - totul a fost ok - am fost la bulgari (am alimentat doar de la OMV din romania) drumul prin bulgaria am fost cu multe denivelari (ma gandesc sa nu se fi desprins ceva) la intoarcere incepusem sa am un gol la acceleratie intre 7500 si 8000 de ture (dura cu aproximatie 1-2 secunde dupa care sarea peste 8000) luni si marti a fost ok - acasa-munca-acasa-munca cand am plecat de la munca a inceput sa faca probleme la turatiile mici am mers spre casa - undeva la 105°C si pe la jumatea drumului spre casa si-a revenit azi spre munca - aceeasi problema - lasata sa se incalzeasca pana la 55°C - mers incet pana a ajuns temperataura pana pe la 90 daca e sa incerc sa ii dau gaz lesina si hacaie toata - m-am trezit ca mi-a murit motorul in mers alte chestie ciudata - nu se ambaleaza in gol - urca si coboara singura - pe loc turatia oscileaza ma gandema sambata sa imi bag nasul in ea - fie o vand pe bucati fie o fac inainte sa desfac motorul are cineva vreo idee cam de la ce naiba ar fi? ma gandesc la injectoare (gunoaie tampenii sa se fi desprins diverse de pe peretii vaselor prin care trece benzina si sa imi fi infundat 1/2 injectoare - cum se curata acestea? - ultrasunele? sau se pot folosi aditivi pt curatarea injectoarelor - la astea am dubii) asfalt uscat! Editat Iunie 16, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 despre ce model este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 despre ce model este vorba? scuze 600 - din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 vand capac monopost k1 si unu de srad,o saua pasager de srad,discuri frana fata pt k1(merg si la alte modele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut bajetzii! Am si eo o intrebare....ce ulei`uri folositi! ... Tre sa schimb si eo ulei ca deja am fortat 4000 km cu el si nu da bine ! Am un gsxr 600 din 2006! Nu merg cine stie ce forja. ..numai cand ma apuca...am avut motorex in el si n`am avut problema! .. Sa ma bag pe motul? Si apropo...de caucioace ca vorbea cineva mai sus ...cele mai bune Michelin Pilot Power 2ct! ...za best! urmeaza la anu sa bag Pirelli DIablo Corsa III sa vad care`i spilu ...dar michelinu` e za best! Bafta! (Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Daca nu ai avut probleme cu Motorex ramai pe Motorex ! Sau poti sa incerci Motul sau Silkolene ! Iti recomand un 15w50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Salut bajetzii! Bafta! (Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) ) din pacate da - deja sunt plin de spume! baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el Editat Iunie 16, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 din pacate da - deja sunt plin de spume! baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea culmea e ca a inceput sa se adua si distributia - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea culmea e ca a inceput sa se adua si distributia - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru? Daca numai lant - nu - cu motoru pe cadru. Sper ca nu e did sau altu aftermarket, sunt mai proaste alea decat cele oem. Dar apropos, cati km are? Stii cum suna distributia dusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Si apropo...de caucioace ca vorbea cineva mai sus ...cele mai bune Michelin Pilot Power 2ct! ...za best! urmeaza la anu sa bag Pirelli DIablo Corsa III sa vad care`i spilu ...dar michelinu` e za best! Diablo Corsa III este o guma de compozitie tare, la fel ca 2CT, probabil ca vei fi la fel de entuziasmat. Presupun ca vrei sa-i bagi Motul 300V nu? Ca ai auzit de el pe la baieti... Clasic, indubitabil. Totusi stiu pe cineva care are 2 bidoane de 4 litri si nu are ce face cu el, il da la pret bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Daca numai lant - nu - cu motoru pe cadru. Sper ca nu e did sau altu aftermarket, sunt mai proaste alea decat cele oem. Dar apropos, cati km are? Stii cum suna distributia dusa? Motorul are cam 29.000 km si nu a fost desfacut - lantul nu are decat specificatia MM A120 se aude o bataie in momentul in care motorul intra in sarcina - cuplat/decuplat ambreiajul - si se aude din ce in ce mai puternic am sa incerc totusi sa pun alt calculator pe ea sa vedem daca se schimba ceva! - inainte sa fac trasnai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 In week-end cand ma intorceam de la mare se oprea motorul daca slabeam putin de tot gazul indiferent de treapta de viteza. A inceput cu treapta 6 dupa care in 5, 4, 3, 2, 1. Mi s-a oprit de cel putin 30 de ori in ultimii 100 km. A 2-a probl este ca mi s-au bulit si rulmentii de pe spate si nu o pot testa. Mi s-au spus destule pareri. Sunt pilaf la mecanica si va rog sa imi recomandati un mecanic bunicel(am plecat de la 2 dintre ei ). Moto este un srad. Scriu dp tel , scuze de greseli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut bajetzii! Am si eo o intrebare....ce ulei`uri folositi! ... Tre sa schimb si eo ulei ca deja am fortat 4000 km cu el si nu da bine ! Am un gsxr 600 din 2006! Nu merg cine stie ce forja. ..numai cand ma apuca...am avut motorex in el si n`am avut problema! .. Sa ma bag pe motul? Sa nu bagi 300v ca il consuma ca benzina si sa nu crezi ca scoate fum sau altceva da' mie teapa ca pina la 5000km tre sa mai complectez cu 500ml 1l Cand am cumparat motoreta am mers ff putin cu ea si mi-am spus sa fac schimbul de ulei daca tot am mobra si stiam de motul si l-am vrut pe cel mai bun..pentru mobra mea.Drept urmare am luat 300v ....dupa 2000km am observat sa mi-a scazut nivelul de ulei....imi zic bagamia-s,cauta pe forum topicuri despre motul....ca sa aflu sa il arde in draci ..300v(uleiul care l-am schimbat erea negru..deci vechi ...si la nivel) si tre sa mai adaug Pune orice altceva in afara de motul 300v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 @cataene:cam aceeasi problema o am si eu,numai ca la turatie se opreste.cam ce idei ti-au dat cei pe care i-ai intrebat? am trecut pe la mecanic,am schimbat si filtrul de aer,verificat bobinajul,pompa de benzina,etc.tot srad am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Sa nu bagi 300v ca il consuma ca benzina si sa nu crezi ca scoate fum sau altceva da' mie teapa ca pina la 5000km tre sa mai complectez cu 500ml 1l Cand am cumparat motoreta am mers ff putin cu ea si mi-am spus sa fac schimbul de ulei daca tot am mobra si stiam de motul si l-am vrut pe cel mai bun..pentru mobra mea.Drept urmare am luat 300v ....dupa 2000km am observat sa mi-a scazut nivelul de ulei....imi zic bagamia-s,cauta pe forum topicuri despre motul....ca sa aflu sa il arde in draci ..300v(uleiul care l-am schimbat erea negru..deci vechi ...si la nivel) si tre sa mai adaug Pune orice altceva in afara de motul 300v Eu numai 300v am pus (pentru ca e racing, da)... nu s-a consumat, nu a scos fum, nu a trebuit sa completez, nu s-au auzit zgomote speciale, si cand l-am schimbat (4-5000 km) parea relativ ok... Cred ca e un ulei bun (nu sustin ca e cel mai bun sau mai bun decat altul), e mai scump ce-i drept, nu stiu daca face diferenta de bani. Nu am avut probleme cu el. In fine, vechea dezbatere pro si anti motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Eu numai 300v am pus (pentru ca e racing, da)... nu s-a consumat, nu a scos fum, nu a trebuit sa completez, nu s-au auzit zgomote speciale, si cand l-am schimbat (4-5000 km) parea relativ ok...Cred ca e un ulei bun (nu sustin ca e cel mai bun sau mai bun decat altul), e mai scump ce-i drept, nu stiu daca face diferenta de bani. Nu am avut probleme cu el. In fine, vechea dezbatere pro si anti motul.... Si de foarte multi se plang de 300v ? Nu scoate fum,scotea putin fum dimineata cand porneam motorul(erea frig) acum cand pun contactul are peste 20C si nu scoate Ideea e ca nu mai bag 300v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ca sa fie treaba treaba - mi-a murit intr-o intersectie - acolo a ramas am luat metroul - am ajuns la facultate 20 de min mai traziu decat ora examenului, nu am fost primit in examen, deci nu imi pot lua diploma anul asta motorul nu mai porneste, o zi perfecta am tras socul - a pornit de 23 ori - am luat mana de pe ea a murit; am tras de gaz - iar a murit; iar pornita cu socul marit relanti-ul s-a ridicat la 4000 rpm a inceput sa scada repede, i-am dat gaz si a murit de tot ieri isi mai revenise - ma gandesc totusi la apa in benzina si la cum a plouat azi-noapte am o vaga impresie ca iar si mai multa apa Editat Iunie 17, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Imi pare rau pentru tine omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ca sa fie treaba treaba - mi-a murit intr-o intersectie - acolo a ramas am luat metroul - am ajuns la facultate 20 de min mai traziu decat ora examenului, nu am fost primit in examen, deci nu imi pot lua diploma anul asta motorul nu mai porneste, o zi perfecta am tras socul - a pornit de 23 ori - am luat mana de pe ea a murit; am tras de gaz - iar a murit; iar pornita cu socul marit relanti-ul s-a ridicat la 4000 rpm a inceput sa scada repede, i-am dat gaz si a murit de tot ieri isi mai revenise - ma gandesc totusi la apa in benzina si la cum a plouat azi-noapte am o vaga impresie ca iar si mai multa apa 1. Masoara compresia 2. Verifica pipele, sigur ai pipe cu tot cu bobine. 3. Verifica CDIu 4. Alimenteaza-o la o "perfuzie" - scoti din calcul asa apa in benzina. 5. Verifica sistemul electric. Cat despre acea bataie, vezi sa nu fie de la rulmentul de la ambreiaj. 29.000 daca ii are sigur nu e lantul...lantul de distributie se aude ca un tren pe la macaz, nicidecum o singura bataie la intervale egale. Zi-mi daca tragi de ambreiaj - daca se mai aude bataia SAU se aude un zumzait de la capacul de ambreiaj. Eu numai pe 300V am mers, nu mi-a scos fum, nu mi-a papat decat 100ml la 2000km - si asta cu motoreta veche care are fara o mie - 80.000km si inca porneste din prima. Acel fum de dimineata cand e mai rece este condensul de pe galerie, se va observa ca la gura tobei se face apa. Toata lumea zice de Motul, dar toata lumea a schimbat uleiul la timp? Miram-as - toti le pun o data ulei si merg cu el jdemii de km si apoi cand le pica ceva, ULEIUL FRATE! Haidi pac! Editat Iunie 17, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) stiu ca poate ma bag si eu aiurea in seama ... nu stiu foarte multa mecanica dar nu poate sa fie si de la bujii ? si apropo de bujii ... este vre`o diferenta intradevar sesizabila intre iridium si cele normale ? Editat Iunie 17, 2010 de SoLoGSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 si apropo de bujii ... este vre`o diferenta intradevar sesizabila intre iridium si cele normale ? Da,este dar daca ai carburatie ramai pe bujii normale si nu schimba pe iridium ca o sa iti dea nas ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 @delu: daca vrei sa te ajut cu piese de incercat (fise, cdi etc), cu cea mai mare placere. Cred ca ar trebui sa se potriveasca de la K2 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 bmai fratilor, ziceti mi si mie un atelier bun de vopsitorie sa aiba codurile de vopsea de la suzuki si sa stie treaba. i am zgariat carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.