MAD KAW Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 (editat) merge si carrera 100, de la OMV...chiar foarte bine..eu am SRAD din 2000 intrebare, aud un zgomot ciudat, o caraiala in partea dreapta sus a motorului, din cand in cand, cand accelerez..s-a intamplat si la altcineva chestia asta? Editat Mai 3, 2007 de MAD KAW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Manualul propietarului de srad spune : "Cand benzina din rezervor scade la 4 litri, becul galben palpaie. Cand nivelul scade sub 2.5 litri, becul sta aprins" 1. Mie in oras imi ia de obicei in jur de 9l insa pot sa il scad putin sau sa il urc... , in afara am ajuns cu consumul undeva la 5.8 si cu o viteza de 120km/h. 2. Viteza maxima atinsa de mine pe ceasul SRAD-ului este de 260km/h. 3.De obicei pun benzina de la Petrom fara PB 95. Exact asa si este, la 4 litri ramasi de benzina becul palpaie si mai mergi fix 65 km pana se opreste de tot. La mine imi ia in oras cam 7-8 max, si afara 6, totul fiind f bine reglat si consumabile noi. Binenteles consumul e relativ si cu cat o turezi mai mult cu atat creste. Viteza max pe autostrada 270 pe ceas, mai mult nu a vrut, ma mir ca a putut si atat. Iar benzina de obicei tot Petrom 95 fara Pb... P.S.: Sper sa nu va suparati dar am pus si o poza asa de misto ce a iesit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 Am avut si eu candva consum de 7% in oras dar acum, cand l-am facut ultima data, a iesit 9%. O sa incerc un condus mai lejer sa vad daca scade sau trebuie sa ii fac un reglaj de carb Nu-i nimik pentru poza, doar e topic de GSX-R-uri, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Eu am bagat de la petrom 99, MUCI, mi se misca in suturi(a mea e pe injectie) Si am inceput sa bag de la lukoil 98, merge bine @crazy_frog sorry nu stiu cum e la srad, la mine nu mai palpaie, la mine direct ROSU Si eu am motor ca al tau si la mine cand mai am benzina mai putin de 4 litrii jumate,palpaie becu rosu,si cand am mai putin de 2 litrii jumate becu ramane aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Eu am bagat de la petrom 99, MUCI, mi se misca in suturi(a mea e pe injectie) Si am inceput sa bag de la lukoil 98, merge bine @crazy_frog sorry nu stiu cum e la srad, la mine nu mai palpaie, la mine direct ROSU Hmmm...eu bag numai 99 sau carrera 100 de la PetromV si sunt super-extra-multumit.Ca nu ti-o mai trage la fel(sa zicem ca e benzina proasta) nu te-as contesta ,dar ca sa spui ca iti mergea in suturi ,in mod clar ai alimentat de la o cambuza de peco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Eu bag de la petrom sau mol de 95 si nu am avut probleme. Iar ca si consum la gogosaru meu de 750 variaza intre 6 si 9 litri, depinde cat ma manaca palma. @crazy_frog Am bagat odata de la lukoil, si asa buna era benzina ca nu-mi statea relantiul si mergea in 2-3 cilindri. A trerbuit sa desfac pompa de benzina sa arunc benzina afara, deci NU mai bag de la lukoil. Vis a vis de benzina de 98, 100 si cat o mai fi, din cate stiu eu e mai uscata (se simte si cand o freci intre degete) deci teoretic in timp, sa zicem la zeci de mii de km (daca o sa faceti atata cu supersport-urile) motorul se uzeaza mai tare. --- asta asa ca fapt divers Ceea ce mi se pare mai important este ca motoarele sunt reglate pt benzina de 95, cel putin asa scrie la mine in carte. Degeaba bagi benzina de 98 sau 100+ daca nu-ti reglezi avansul, ma rog... cdi-ul, power commander, dyno-jet, dyno-blaster sau ce mai aveti pe ele; ca nu are el de unde sa stie ca voi ati pus alt tip de benzina si el trebuie sa modifice timpul cand ii da scanteia. Acuma la noi in patria mama se mai poate intampla si urmatoarea chestie: benzina de 95 sa fie practic de vreo 92, ca se baga un car de porcarii in ea, si aia de 98 sa aiba vreo 95; si atunci da.... motorul merge mai bine cu benzina de 98. Plus ca la faza "frate am baga benzina de 98 sau 100+ ....sa vezi cum merge acuma" - e si autosugestia. Un prieten si-a luat anul trecut k6 750 nou-noutz si baga in el numai de la petrom fara Pb 95 si merge brici motocicleta. Ps: Nu stiu daca s-a mai zis, nu vreau sa ma bag in seama, dar 95,98,100 inseamna cifra octanica a benzinei, adica antidetonatorul din ea, nu cat de bine arde, cum se mai crede. Adica benzina este un alcan, care la comprimare s-ar auto-aprinde si atunci se baga ceva care sa o faca sa nu se auto aprinda, sa-i creasca cifra octanica, un atidetonator; care este tetra-etil de plumb la benzina mai veche si ceva compus organic pt benzinile fara plumb. S-ar mai putea dezvolta subiectul dar..... nu stiu daca intereseaza. Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Eu bag de la petrom sau mol de 95 si nu am avut probleme. Iar ca si consum la gogosaru meu de 750 variaza intre 6 si 9 litri, depinde cat ma manaca palma. @crazy_frog Am bagat odata de la lukoil, si asa buna era benzina ca nu-mi statea relantiul si mergea in 2-3 cilindri. A trerbuit sa desfac pompa de benzina sa arunc benzina afara, deci NU mai bag de la lukoil. Vis a vis de benzina de 98, 100 si cat o mai fi, din cate stiu eu e mai uscata (se simte si cand o freci intre degete) deci teoretic in timp, sa zicem la zeci de mii de km (daca o sa faceti atata cu supersport-urile) motorul se uzeaza mai tare. --- asta asa ca fapt divers Ceea ce mi se pare mai important este ca motoarele sunt reglate pt benzina de 95, cel putin asa scrie la mine in carte. Degeaba bagi benzina de 98 sau 100+ daca nu-ti reglezi avansul, ma rog... cdi-ul, power commander, dyno-jet, dyno-blaster sau ce mai aveti pe ele; ca nu are el de unde sa stie ca voi ati pus alt tip de benzina si el trebuie sa modifice timpul cand ii da scanteia. Acuma la noi in patria mama se mai poate intampla si urmatoarea chestie: benzina de 95 sa fie practic de vreo 92, ca se baga un car de porcarii in ea, si aia de 98 sa aiba vreo 95; si atunci da.... motorul merge mai bine cu benzina de 98. Plus ca la faza "frate am baga benzina de 98 sau 100+ ....sa vezi cum merge acuma" - e si autosugestia. Un prieten si-a luat anul trecut k6 750 nou-noutz si baga in el numai de la petrom fara Pb 95 si merge brici motocicleta. Ps: Nu stiu daca s-a mai zis, nu vreau sa ma bag in seama, dar 95,98,100 inseamna cifra octanica a benzinei, adica antidetonatorul din ea, nu cat de bine arde, cum se mai crede. Adica benzina este un alcan, care la comprimare s-ar auto-aprinde si atunci se baga ceva care sa o faca sa nu se auto aprinda, sa-i creasca cifra octanica, un atidetonator; care este tetra-etil de plumb la benzina mai veche si ceva compus organic pt benzinile fara plumb. S-ar mai putea dezvolta subiectul dar..... nu stiu daca intereseaza. Sa ne vedem cu bine Vezi ca cifra octanica nu e 99 sau 100 cum spune la pompa ,ci 95 pt cea cu indicativul 99 sau 100(spusa de un sef de statie OMV) si cica asa e si in afara. Din ce am inteles eu ,e exact ca si atunci cand se da puterea motoarelor: producatorul da x cai la vibrochen ,altii se trezesc si o testeaza la roata si ies y cai putere(mai putini ,logic)...ceva de genu' e si la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Imi spune si mie cineva ce este cutia aia neagra mai plata care se afla exact sub sa,langa baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Imi spune si mie cineva ce este cutia aia neagra mai plata care se afla exact sub sa,langa baterie? Eu cred ca e un fel de computer al motorului.Oare prin ala se pot face diagnosticari?Sau ce e mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Benjamin Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am facut eu unul .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze Suzuki GSX-R 600 98(carburator), undeva la 16xxxKm in talon are 98 de cai da eu toate care le-am mai vazut au 110,nu stiu care ii treba, poate ma ajuta cineva Am si eu o problema, mai complicat ce e drept, dar sper ma ajute careva.Am o electrovalva care nu mai functioneaza si as vrea sa stiu daca stie cineva de unde pot sa o iau.Am un Gixxer din 2000, injectie, care nu are o electrovalva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSX 600 F Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Eu bag de la petrom sau mol de 95 si nu am avut probleme. Iar ca si consum la gogosaru meu de 750 variaza intre 6 si 9 litri, depinde cat ma manaca palma. @crazy_frog Am bagat odata de la lukoil, si asa buna era benzina ca nu-mi statea relantiul si mergea in 2-3 cilindri. A trerbuit sa desfac pompa de benzina sa arunc benzina afara, deci NU mai bag de la lukoil. Vis a vis de benzina de 98, 100 si cat o mai fi, din cate stiu eu e mai uscata (se simte si cand o freci intre degete) deci teoretic in timp, sa zicem la zeci de mii de km (daca o sa faceti atata cu supersport-urile) motorul se uzeaza mai tare. --- asta asa ca fapt divers Ceea ce mi se pare mai important este ca motoarele sunt reglate pt benzina de 95, cel putin asa scrie la mine in carte. Degeaba bagi benzina de 98 sau 100+ daca nu-ti reglezi avansul, ma rog... cdi-ul, power commander, dyno-jet, dyno-blaster sau ce mai aveti pe ele; ca nu are el de unde sa stie ca voi ati pus alt tip de benzina si el trebuie sa modifice timpul cand ii da scanteia. Acuma la noi in patria mama se mai poate intampla si urmatoarea chestie: benzina de 95 sa fie practic de vreo 92, ca se baga un car de porcarii in ea, si aia de 98 sa aiba vreo 95; si atunci da.... motorul merge mai bine cu benzina de 98. Plus ca la faza "frate am baga benzina de 98 sau 100+ ....sa vezi cum merge acuma" - e si autosugestia. Un prieten si-a luat anul trecut k6 750 nou-noutz si baga in el numai de la petrom fara Pb 95 si merge brici motocicleta. Ps: Nu stiu daca s-a mai zis, nu vreau sa ma bag in seama, dar 95,98,100 inseamna cifra octanica a benzinei, adica antidetonatorul din ea, nu cat de bine arde, cum se mai crede. Adica benzina este un alcan, care la comprimare s-ar auto-aprinde si atunci se baga ceva care sa o faca sa nu se auto aprinda, sa-i creasca cifra octanica, un atidetonator; care este tetra-etil de plumb la benzina mai veche si ceva compus organic pt benzinile fara plumb. S-ar mai putea dezvolta subiectul dar..... nu stiu daca intereseaza. Sa ne vedem cu bine eu am bagat benzina cat am putut de la omv si nu am avut probleme. intr-adevar nu e recomandata benzina de 99-100 cifra octanica am vb cu mai multe persoane. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Imi spune si mie cineva daca pot spala motoru cu jetu peste tot?S-ar putea sa ajunga apa la partea electrica si sa am probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Spune-le ( INSISTA ) sa spele cat de departe se poate si neaparat sa nu insiste la roti la axe, o sa-ti spele ,,vaselina" si o sa-ti faci muci rulmentii. Am si eu o problema, mai complicat ce e drept, dar sper ma ajute careva.Am o electrovalva care nu mai functioneaza si as vrea sa stiu daca stie cineva de unde pot sa o iau.Am un Gixxer din 2000, injectie, care nu are o electrovalva... Dezvolta putin subiectul . P.S. Gexxaru` gri de langa Srad e ca al meu dar mai ,,nasol". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Spune-le ( INSISTA ) sa spele cat de departe se poate si neaparat sa nu insiste la roti la axe, o sa-ti spele ,,vaselina" si o sa-ti faci muci rulmentii. Dezvolta putin subiectul . P.S. Gexxaru` gri de langa Srad e ca al meu dar mai ,,nasol". Mersi mult de tot.Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 sal sunt de cateva zile posesoru unui gsx-r 600 din 97 si as vrea sa stiu si io cateva chestii; electroventilatoru porneste la 110 grade si se opreste la 104 grade<temp cam ridicata zic eu> si uleiu vreau sal schimb si astept niste sugestii si sa-mi spuneti cam cat intra; ps. un manual poate are cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Imi spune si mie cineva daca pot spala motoru cu jetu peste tot?S-ar putea sa ajunga apa la partea electrica si sa am probleme? Eu o spal numai cu jetul si nu am avut nici cea mai mica problema in cei 16000km cu ea.Am baiatul meu si o spala gen "ploaie" cu jetul ,cam de la 1metru si sunt f multumit Ps:referitor la distrusul rulmentilor ,ma indoiesc...doar sa bage expres jetul in ei(asta in cazul in care te referi la o moto noua) ,dar nu cred sa fie cineva asa de nebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 am si eu o intrebare pt cei cu gsxr 600 k4 k5...recent mi-am luat si eu unu si pe langa butoanele de ADJ si SEL din bord mai am unu...cand il apas clipoceshte un bec de 2-3x si gata...daca il tin apasat apare in bord un "fulger" intr-un cerc...stie cineva ce-i chestia aia???ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 sal sunt de cateva zile posesoru unui gsx-r 600 din 97 si as vrea sa stiu si io cateva chestii; electroventilatoru porneste la 110 grade si se opreste la 104 grade<temp cam ridicata zic eu> si uleiu vreau sal schimb si astept niste sugestii si sa-mi spuneti cam cat intra; ps. un manual poate are cineva Uleiul treb sa pui 2,6L fara schimb de filtru sau 2,8L daca ii schimbi si filtrul de ulei. E normal sa porneasca la 108 grade, si nu are nimic merge motoru si la 104, insa daca atinge 120 grade trage pe dreapta si asteapta sa se raceasca ca altfel se caleaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Eu o spal numai cu jetul si nu am avut nici cea mai mica problema in cei 16000km cu ea.Am baiatul meu si o spala gen "ploaie" cu jetul ,cam de la 1metru si sunt f multumit Ps:referitor la distrusul rulmentilor ,ma indoiesc...doar sa bage expres jetul in ei(asta in cazul in care te referi la o moto noua) ,dar nu cred sa fie cineva asa de nebun Nu-ti recomand sa faci asta, am patit-o de 2 ori, ultima chiar era sa se termine nasol, mi-as scos rulmentii si erau tasati, praf, ne-am ingrozit. In rest, de aproape nu e recomandabil, am amici care si-au ,,tunat" anti-radar placutele de inmatriculare cu jetul sau si-au luat din vopsea de pe carene deci puterea jetului poate sa-ti beleasca ceva pe la moomobra, deci nu experimentati. am si eu o intrebare pt cei cu gsxr 600 k4 k5...recent mi-am luat si eu unu si pe langa butoanele de ADJ si SEL din bord mai am unu...cand il apas clipoceshte un bec de 2-3x si gata...daca il tin apasat apare in bord un "fulger" intr-un cerc...stie cineva ce-i chestia aia???ms Nu stiu ce sa-ti zic, incearca ceva pe topiculrile de la linkul asta , SBZ iar daca n-ai rabdare sau nu te ajuta : >> ai P.M. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Vand cablu kilometraj/vitezometru pentru SUZUKI GSF 600 600/S BANDIT (GN77B) Cablul e nou(sigilat) de pe Louis.Eu l-am comandat pentru k mi s-a parut ca se potriveste la Yamaha mea...dar din pacate nu. COD LOUIS:10037227 Pretz--->35 lei negociabil Tel:0722.648.338 (Sorin) Mail/Mess:vinkator@yahoo.com P.S.--> Nu va suparati ca m-am bagat "ca musca in lapte"..dar poate cineva are nevoie de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BalintSrad Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Salut bajetzii!! Sunt si eu fericitul posesor al unui Srad de 750 din 96,de 2 saptamani!Am o mica problema.Tre sa-i schimb cuiele ponton din carburatoare ca sunt cam uzate. Are cineva o idee de pot comanda? Help me!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 Salut bajetzii!! Sunt si eu fericitul posesor al unui Srad de 750 din 96,de 2 saptamani!Am o mica problema.Tre sa-i schimb cuiele ponton din carburatoare ca sunt cam uzate. Are cineva o idee de pot comanda? Help me!! Incearca aici, poate gasesti http://www.louis.de/_30c8ba3254212cbf593c0...ge=0&page=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) Bre, am cautat in carte la gixxeru meu k2 de 600, si am gasit ca in ambele roti trebuie o presiune de 36 psi, adica 2.44 atm ! Eu in mom actual am pe spate 2.7, si 2.2 pe fata, ce sa fac, sa bag pe ambele 2.44 ? Editat Mai 10, 2007 de Cracky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Mersi Cracky ca ai deschis subiectul despre presiunea in roti,ca si pe mine m-ar interesa ce presine sa am pe fata si pe spate.Rugam ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 Mersi Cracky ca ai deschis subiectul despre presiunea in roti,ca si pe mine m-ar interesa ce presine sa am pe fata si pe spate.Rugam ajutor. Pai daca omu zice ca in carte scrie 36Psi (ca si la mine de altfel) nu avem nimik de facut altceva decat sa mergem la o vulcanizare si sa punem 36Psi si pe fata si pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.