Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi :( imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine.

 

daca te ajuta o toba de k1+ o imprumut cu cea mai mare placere,doar ca are prinderea in 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj :

motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica

ce implica aceste modificari?

eu vreau sa schimb cadru si sa pun unu de 750 (ca altul nu gasesc)

ce anume trebuie modificat?

 

pffff :-s nu mergeee :) mersi oricum .

 

iti imprumut eu in 3 suruburi doar ca e un pic polizata - faci RAR-ul si mi-o aduci inapoi

 

@TNG - nu aduc modificari la motor in sine ... doar vreau sa schimb cadrul motocicletei ca am probleme cu actele (lipsa fisei fiscale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) :(

mama lui de 3 ... e in 4 firar degetele mele de lemn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj :

motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003?

eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm.

inteles - deci aici era ideea - se pot face alejaje si apoi cu un tarod sa imi fac filetul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase :unsure: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase :unsure: )

 

Daca se potriveste cea de pe k1-k3 si parca se potriveste am eu una de vanzare...ieftin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc un capac de alternator pentru acelasi K5 de 750 ? Se potriveste si capacul de la 600 ? (dimensiuni, suruburi, etc) ?

Am nevoie de el urgent, pls.

Promit ca dau o bere , non virtuala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help :)

 

Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei.

 

Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci.

 

Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gixxerul miar nu stie ce e ala mers subturat, are cuplu din belsug. :lol: Mergi cu un r6 model d-asta nou la 2000 rpm si o sa vezi cum se chinuie motorul. Tehnic nu stiu sa iti explic, dar cand o simti cum face subturata , stii ca de bine nu are cum sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help :)

 

Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei.

 

Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci.

 

Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor.

parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm>

iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim

din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm>

iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim

din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre

Corect! :ok:

Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu.

Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) :laugh: Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune)

Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante.

Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat.

Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...