Fatal Fury Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 In principiu ,daca alegi o marca de ulei cu o anumita vascozitate ,e "sanatos" sa mergi cu acelasi tip de ulei cateva schimburi...eu merg pe motul 7100 10w40 de ani de zile... schimb pe la 4500-5000 km ,obligatoriu si filtrul ! Zgomote suspecte "la rece " NU ,la cald nici atat ,pornire usoara DA ,consum combustubil Bunicel ,uzura in motor Normal ,consum ulei Normal .... per total sunt multumit ,,, Mare atentie si la filtrele de aer ...mai ales cele sport !! Scrie pe ele revizie la (!!) 50 000 mile/km ...dar in romanica mai taiati un zerou :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine. daca te ajuta o toba de k1+ o imprumut cu cea mai mare placere,doar ca are prinderea in 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 pffff :-s nu mergeee mersi oricum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica ce implica aceste modificari? eu vreau sa schimb cadru si sa pun unu de 750 (ca altul nu gasesc) ce anume trebuie modificat? pffff :-s nu mergeee mersi oricum . iti imprumut eu in 3 suruburi doar ca e un pic polizata - faci RAR-ul si mi-o aduci inapoi @TNG - nu aduc modificari la motor in sine ... doar vreau sa schimb cadrul motocicletei ca am probleme cu actele (lipsa fisei fiscale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Nu se potriveste. Altcinevaaa ??? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Nu se potriveste. Altcinevaaa ??? ( scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 nimeniiii ??? mainee vreau sa merg la rar. macar cineva sa vanda ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) mama lui de 3 ... e in 4 firar degetele mele de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 ok delu . am inteles , ms oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Intrebare de baraj : motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003? eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm. inteles - deci aici era ideea - se pot face alejaje si apoi cu un tarod sa imi fac filetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 totusi mai astept sa imi imprumute cineva toba aia ) sau macar spuneti'mi si mie unde gasesc sa cumpar ... pt. suzuki gsxr 600 srad 97 - prindere in 3 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase ) Daca se potriveste cea de pe k1-k3 si parca se potriveste am eu una de vanzare...ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Unde gasesc un capac de alternator pentru acelasi K5 de 750 ? Se potriveste si capacul de la 600 ? (dimensiuni, suruburi, etc) ? Am nevoie de el urgent, pls. Promit ca dau o bere , non virtuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Se potriveste cel de k3/k4 1000 si k4/k5 600/750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei. Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci. Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pai gixxerul miar nu stie ce e ala mers subturat, are cuplu din belsug. Mergi cu un r6 model d-asta nou la 2000 rpm si o sa vezi cum se chinuie motorul. Tehnic nu stiu sa iti explic, dar cand o simti cum face subturata , stii ca de bine nu are cum sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei. Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci. Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor. parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm> iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Vand Yoshimura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.