Survolaj Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Iti poate da cu ulei pe la capacul de ambreiaj, capacu de la alternator, capacu de la motor sau pe la buson, ori se poate prelinge de la capacul de chiuloasa. Da carenele jos si vei vedea de unde curge, nu e neaparata nevoie sa o speli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Mobra aia e o bestie,stiu ca are cutie de 5 trepte(nu are nevoie ,,treapta'' 6) si ajunge in treapta 1 la vreo 170km/h Am gasit una la 600e si ma gandeam sa o cumpar..just for fun Stiu ca padure e fan gsxr1100,da-i un telefon sa iti spuna cate ceva despre modeulul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Din pacate nu am avut posibilitate sa ma dau cu ea prea mult, trebuie sa rezolv cu actele. Din ce am citit am inteles ca la partea de handling este ca la loterie . Sper sa ma obisnuiesc cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Am un prieten care detine un GSX-R 1100 din '92 ( modelul care inca nu se racea pe apa ) si se cam plangea ca tre sa bage des benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Cum e cu racirea asta pe ulei in oras, unde stai pe la semafoare si cozi? Azi am fost la ITP si in traficul din Buc s-a cam incalzit (110grC). Am vazut ca intra in rosu la 120gr (fata de apa) . Problema este ca nu am vazut nici un ventilator suplimentar in spatele radiatorului, a incercat cineva sa puna unul suplimentar ? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Immortal22 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Mers vreo un sezon cu un gix de 1100 din 94..Amintiri,pe langa faptu ca la un drum de mare consumu dintre ea si un fzr de 600 a fost o diferenta de vre 4 litri in favoarea mea( fzr'u mancand mai mult).Motor mare cuplu mare,Dar ai grija in general sunt date pe ulei cam toate:).Ajunsesem la 1000 de km sa ii bag 500 de grame de ulei(NU BAGA Motul 300V).In legatura cu ciclistica e superba in opinia mea grea animal mare si o poti pune lejer pana jos,NU II SCOATE AMORTIZORU DE VOBLAJ ca sa nu ai alte probleme(Vezi daca functioneaza cum trebuie neaaparat).In rest sincer e o Bestie in adevaratu sens al cuvantului.Pe liniutza faceam praf un R1 din 99..Mare grija la gaz se urca usor din power wheelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ..erai mai usor in pantaloni scurti si deaia se ridica usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 nu ai treaba cu racirea , cel putin eu nu am avut-o si la fel cum zicea cineva mai sus e o adevarata fiara , si cu ea ma tineam de r1 iar pe autostrada eram in paralel cu r1 , cel putin cu un consum mai mare dar , eram satisfacut de ea , era o nebuna e un motor foarte ok , cel putin din punctul meu de vedere , daca ii schimbi uleiul la timp , te duce muuuult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Multumesc pentru pareri , intre timp i-am facut si ITP+asigurare si am iesit la cateva drumuri . Intr-adevar m-a speriat , dar am inceput sa ma obisnuiesc cu monstruletul . Eu sunt mai slabanog (67 Kg) si simt ca pierd foarte repede din aderenta spate (fata de FZR600) . Cum se testeaza amortizorul de ghidon ? Ar trebui sa incerc sa misc brusc de ghidon si sa simt o forta de franare,nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea. Editat Septembrie 29, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 ia uite sorine cum ai invatat tu ce e mai bun de la mine ) asa e cum zice sorin cu amortizorul. asa am facut si eu dar eu am pus 15W ca la 20 era beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am si eu o intrebare: pot folosi slick-uri pe strada ? auzisem o chestie ca daca m-a prins ploaia incaltat in slick-uri o sa am zero aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cum sa ai 0 aderenta pe uscat cu slikuri de caificari,de ex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Impropriu spus 0 aderenta. Omu probabil vrea sa mearga cu slickuri din martie pana in noiembrie. In general cei care vor sa mearga cu slickuri pe strada sunt cei care vor sa impresioneze sa se afiseze cu slickuri din care atarna franjuri. Cu siguranta nu ai nevoie de ele pe strada. Editat Septembrie 30, 2011 de Luci03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora. 30 km/h ???? alooooooooo nu am avut mai mult de 5 la ora din sacele pana in cheia. musai din ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Depinde de curbe . Nu fi asa tragic. P.S :Curbe de Cheia da,curbe de bulevarde ,nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada Respect pt ceea ce afirmi, dar, tu ai verificat personal ? Eu am verificat, am fost curios, aveam si o gramada de slickuri ramase de la curse, si , surprize!!! Chiar merg. Am mers si pe ploaie, cu mega morcov in fund, daca stii ca ai patine in picioare nu cazi, inveti sa frinezi. Chestia e ca , cu picioarele pe jos, 20-30km/h, am tras mai tare frina sa vad cit tine, nu am reusit sa pierd aderentza dar concluzia e ca daca mergi civilizat cu viteza legala, lasi distantza mai mare fatza de masina de dinaitea ta poti sa te DEPLASEZI. Pe uscat merg brici, anvelopele slick, soft, chiar si cele medium sint OK. Cazi mai repede cu un cauciuc de strada nou facut sa tzina 10 000km. Nu mai vorbesc de cauciucurile de strada care au deja 1 an vechime de cind au fost montate pe motoreta, au stat in soare, apa, prezinta clar semne de crapare, imbatrinire. Concluzie: cauc slick merg si pe strada, numai sa stii sa le alegi. Normal ca daca te prinde politia, dai amenda si platesti la RAR taxa de prostie. Problema mare e ca , ca si cu cele stradale sau cele race omologate si pt street, trebuie sa fie fabricate recent, sa nu aibe urme de crapare. Un amanunt foarte important: cauciucurile race noi, rulate citeva sesiuni, intrari pe pista(incalzite la minim 80grd C) se invinetzesc dupa ce au stat nerulate 1-2-3 saptamini. Cele care nu se mai invinetzesc inseamna ca deja s-au evaporat din ele toate substantzele care-i dau elasticitate. Nu trebuie sa prezinte absolut nici o crapatura superficiala. Uitete la anvelopele de strada de citeva luni montate si ai sa vezi zeci de mimi mici crapaturi, semne de imbatrinire. Cauciucuri slick se gasesc la pretz derizoriu, nu fac nici un fel de reclama, dar decit opinci legale imbatrinite vizual mai bine slickuri ilegale proaspete. Nu luati afirmatia mea ca o reclama, nu am vindut nimanui vreun slick. Azi am dat gratis un set unui amic care vrea sa se mai dea pe Amckart dupa ce ultima data a cazut din cauza unei anvelope fatza tare, el a stiut ca risca dar ca toata lumea nepatzita a sperat ca lui nu i se intimpla. Editat Septembrie 30, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea. Amortizorul meu pare sa nu fie original (nu am vazut nici un surub de golire), in schimb am in varful tijei de ghidaj o rotita cu 4 pozitii care regleaza forta de franare. Era dat pe pozitia 0 (adica 0 forta de franare). L-am mutat pe pozitia 3 acum si intr-adevar se simte diferenta in ceea ce priveste stabilitatea . Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer . Asa le spune la toti ) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Asa le spune la toti ) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva. Ms pentru intentie, dar mi-am confectionat unul pe genunchi (arata ingrozitor, dar isi face treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goro Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Sal, sunt nou posesor de un k1. Tre sa fac autentificarea, am ITP valabil, dar si xenoane. Am inteles ca ar face astia figuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.