Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare ,

 

Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei).

 

La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit.

 

Multumesc.

 

post-13253-0-76665400-1316776500_thumb.jpg

Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea.

 

Din pacate nu am avut posibilitate sa ma dau cu ea prea mult, trebuie sa rezolv cu actele. Din ce am citit am inteles ca la partea de handling este ca la loterie . Sper sa ma obisnuiesc cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e cu racirea asta pe ulei in oras, unde stai pe la semafoare si cozi? Azi am fost la ITP si in traficul din Buc s-a cam incalzit (110grC). Am vazut ca intra in rosu la 120gr (fata de apa) . Problema este ca nu am vazut nici un ventilator suplimentar in spatele radiatorului, a incercat cineva sa puna unul suplimentar ? .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers vreo un sezon cu un gix de 1100 din 94..Amintiri,pe langa faptu ca la un drum de mare consumu dintre ea si un fzr de 600 a fost o diferenta de vre 4 litri in favoarea mea( fzr'u mancand mai mult).Motor mare cuplu mare,Dar ai grija in general sunt date pe ulei cam toate:).Ajunsesem la 1000 de km sa ii bag 500 de grame de ulei(NU BAGA Motul 300V).In legatura cu ciclistica e superba in opinia mea grea animal mare si o poti pune lejer pana jos,NU II SCOATE AMORTIZORU DE VOBLAJ ca sa nu ai alte probleme(Vezi daca functioneaza cum trebuie neaaparat).In rest sincer e o Bestie in adevaratu sens al cuvantului.Pe liniutza faceam praf un R1 din 99..Mare grija la gaz se urca usor din power wheelie.

post-63824-0-84193100-1317112797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai treaba cu racirea , cel putin eu nu am avut-o si la fel cum zicea cineva mai sus e o adevarata fiara , si cu ea ma tineam de r1 iar pe autostrada eram in paralel cu r1 , cel putin cu un consum mai mare :) dar , eram satisfacut de ea , era o nebuna

 

 

 

 

e un motor foarte ok , cel putin din punctul meu de vedere , daca ii schimbi uleiul la timp , te duce muuuult timp

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru pareri , intre timp i-am facut si ITP+asigurare si am iesit la cateva drumuri . Intr-adevar m-a speriat :yikes: , dar am inceput sa ma obisnuiesc cu monstruletul :moto: . Eu sunt mai slabanog (67 Kg) si simt ca pierd foarte repede din aderenta spate (fata de FZR600) .

Cum se testeaza amortizorul de ghidon ? Ar trebui sa incerc sa misc brusc de ghidon si sa simt o forta de franare,nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei :)

 

Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impropriu spus 0 aderenta. Omu probabil vrea sa mearga cu slickuri din martie pana in noiembrie. In general cei care vor sa mearga cu slickuri pe strada sunt cei care vor sa impresioneze sa se afiseze cu slickuri din care atarna franjuri. Cu siguranta nu ai nevoie de ele pe strada.

Editat de Luci03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora.

30 km/h ???? alooooooooo nu am avut mai mult de 5 la ora din sacele pana in cheia. musai din ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada :D

 

Respect pt ceea ce afirmi, dar, tu ai verificat personal ? Eu am verificat, am fost curios, aveam si o gramada de slickuri ramase de la curse, si , surprize!!! Chiar merg. Am mers si pe ploaie, cu mega morcov in fund, daca stii ca ai patine in picioare nu cazi, inveti sa frinezi. Chestia e ca , cu picioarele pe jos, 20-30km/h, am tras mai tare frina sa vad cit tine, nu am reusit sa pierd aderentza dar concluzia e ca daca mergi civilizat cu viteza legala, lasi distantza mai mare fatza de masina de dinaitea ta poti sa te DEPLASEZI. Pe uscat merg brici, anvelopele slick, soft, chiar si cele medium sint OK. Cazi mai repede cu un cauciuc de strada nou facut sa tzina 10 000km. Nu mai vorbesc de cauciucurile de strada care au deja 1 an vechime de cind au fost montate pe motoreta, au stat in soare, apa, prezinta clar semne de crapare, imbatrinire. Concluzie: cauc slick merg si pe strada, numai sa stii sa le alegi. Normal ca daca te prinde politia, dai amenda si platesti la RAR taxa de prostie. Problema mare e ca , ca si cu cele stradale sau cele race omologate si pt street, trebuie sa fie fabricate recent, sa nu aibe urme de crapare. Un amanunt foarte important: cauciucurile race noi, rulate citeva sesiuni, intrari pe pista(incalzite la minim 80grd C) se invinetzesc dupa ce au stat nerulate 1-2-3 saptamini. Cele care nu se mai invinetzesc inseamna ca deja s-au evaporat din ele toate substantzele care-i dau elasticitate. Nu trebuie sa prezinte absolut nici o crapatura superficiala. Uitete la anvelopele de strada de citeva luni montate si ai sa vezi zeci de mimi mici crapaturi, semne de imbatrinire. Cauciucuri slick se gasesc la pretz derizoriu, nu fac nici un fel de reclama, dar decit opinci legale imbatrinite vizual mai bine slickuri ilegale proaspete.

 

Nu luati afirmatia mea ca o reclama, nu am vindut nimanui vreun slick. Azi am dat gratis un set unui amic care vrea sa se mai dea pe Amckart dupa ce ultima data a cazut din cauza unei anvelope fatza tare, el a stiut ca risca dar ca toata lumea nepatzita a sperat ca lui nu i se intimpla.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei :)

 

Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea.

 

Amortizorul meu pare sa nu fie original (nu am vazut nici un surub de golire), in schimb am in varful tijei de ghidaj o rotita cu 4 pozitii care regleaza forta de franare. Era dat pe pozitia 0 (adica 0 forta de franare). L-am mutat pe pozitia 3 acum si intr-adevar se simte diferenta in ceea ce priveste stabilitatea .

 

Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer .

 

Asa le spune la toti :)) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm ;) cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa le spune la toti :)) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm ;) cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva.

 

Ms pentru intentie, dar mi-am confectionat unul pe genunchi (arata ingrozitor, dar isi face treaba :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, sunt nou posesor de un k1. Tre sa fac autentificarea, am ITP valabil, dar si xenoane. Am inteles ca ar face astia figuri!!!

 

sa o stapanesti sanatos

 

fac figuri ei dar daca cotizezi si tu ceva numai fac : )) ...

Editat de -GeorGe-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor.

 

Bine ai venit

Multa bafta si multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...