Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 prin janta ideala inteleg ce recomanda producatorul ,nu pe ce se recomanda/alearga la curse urmaresc BSB in ultimul timp de acolo am aflat ca cele de 600 merg pe 180/60 si o fac extraordinar ,toata lumea e multumita si eu cred in sinea mea din ce spun oamenii pe forum ca este super super buna alegerea 180/60 pe o janta de 5.5" Da, alta guma, nu 180/55. Cauciuc mai inalt dar si "oleaca" mai lat. Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 astea sunt discutiile constructive pe forum nu "flameurile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Cesar eu nu sunt in masura sa vorbesc cu tine despre asa ceva ,imi cer scuze ,am prea putine informatii ,cum sa ma contrazic eu cu tine cand eu te intreb in legatura cu asta multumesc mult de tot Nici nu trebuie sa ma crezi sau sa fie cum zic eu pentru ca niciodata nu este la fel de bine pentru toata lumea. Ia si probeaza mai multe dimensiuni, tipuri si producatori. Sa dea Domnul sa fie bani si timp frumos pt asta Si cum o sa te simti mai bine pe motoreta asa o sa fie cel mai bine pt tine, nu cum zic eu sau X,Y,Z. Aici e vorba mai degraba de fineturi, si in mare parte de preferinta personala. Eu prefer gumele cu talon mai mare, mai inalte, pt ca nu dau cu varful la cizme de asfalt, nici cu scaritele, nici cu capacul de alternator Cu 120/70R17 si 190/55/R17 am tocit doua randuri de slidere de cizme si am polizat tija la schimbatorul de viteze incat a trebuit sa o mai scurtez. Am trecut la 125/80R17 cu 195/65R17 si inca n-am tocit slidere la cizme dupa doua weekenduri de circuit. Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 1. cmd-ule, baiatu asta de cel mai probabil ii iau motoreta are toba taiata si muflata sau nu stiu, ceva de genul. This is bad right ? 2. un bucurestean de p'acilea imi imprumuta si mie sambata un gadget de masurat curentul din baterie ? il returnez in maxim 2 ore si nu oricum ci calare pe mobra cu un redresor pot sa te ajut,altceva nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am si eu o nelamurire: Incerca o deformare a acelor curburi ca si o incarcare a anvelopei cu greutatea ei si a pilotului, si vezi care are pata mai mare de contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Pata de contact pe loc drept, static are aceeasi aprox. aceeasi suprafata, cu urmatoarele conditii: masa identica, carcasa identica a anvelopei, presiune identica. Difera doar latimea si lungimea in ecuatia asta. Anvelopa mai ingusta va avea o pata de contact mai ingusta si mai "lunga" si aia mai lata, o pata de contact mai lata si mai "scurta". Pe inclinare, in conditii dinamice si la unghiuri mari, pata de contact nu este identica. E mai mare pt cauciucul mai lat si mai inalt. Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu pot spune ca am inteles ...de, sunt doar un mecanic. Dar merg pe mana inginerului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) cu un redresor pot sa te ajut,altceva nu am multumesc, am aflat si eu de curand ca taicamiu are redresor. Bine ca m-a lasat de atatea ori sa iau curent cu cabluri sau sa fiu impins ca sa pornesc brontozaurul. Eu vroiam voltmetrul ala sa vad daca nu are vreo problema la relee, ca asa bateria da-o naibii se pune la redresor si e totul ok dar daca nu merge un releu or smth poate sa fie bateria aia cea mai scumpa si cea mai noua.... later edit: am vazut un k1 galben pe Giulesti pe la 10:00 AM, vreo sansa sa fi fost tu ? daca e vorba de motocicleta aceea cu "clipul" are toba originala ,nu e taiata poate in interior sa fie scose sitele dar nu cred,e prea mare bataie de cap si suna a tabla goala daca era nu, e vorba de cealalta din 99 care necesita cauciuc fata. Nu m-am inteles la bani cu sradul din 97. Editat Februarie 20, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Nu pot spune ca am inteles ...de, sunt doar un mecanic. Dar merg pe mana inginerului! La guma mai ingusta, pe inclinare se ajunge mai repede la capat. Daca motocicleta se inclina mai mult, calea de rulare dinspre centrul anvelopei nu mai e in contact cu asflatul deci (teoretic) dupa un anumit unghi, suprafata petei de contact ar trebui sa scada. In cazul gumei mai late, ughiul de inclinare la care se atinge "buza" anvelopei e mai mare. Si la fel, daca unghiul de inclinare creste peste valoarea asta, teoretic, suprafata petei de contact ar trebui sa scada. In diagrama (suprafata-presiune) asta se vede cum pata de contact creste cu unghiul de inclinare si apoi scade: ultimele doua imagini. Se vede clar si tranzitia formei petei de contact de la elipsa la 0 grade la forma cu limita de jos (dreapta in inclinare) perfect dreapta, delimitata de "buza" anvelopei. Acelasi tip de diagrama pentru inca niste modele de anvelope: Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 multumesc, am aflat si eu de curand ca taicamiu are redresor. Bine ca m-a lasat de atatea ori sa iau curent cu cabluri sau sa fiu impins ca sa pornesc brontozaurul. Eu vroiam voltmetrul ala sa vad daca nu are vreo problema la relee, ca asa bateria da-o naibii se pune la redresor si e totul ok dar daca nu merge un releu or smth poate sa fie bateria aia cea mai scumpa si cea mai noua.... later edit: am vazut un k1 galben pe Giulesti pe la 10:00 AM, vreo sansa sa fi fost tu ? nu, e vorba de cealalta din 99 care necesita cauciuc fata. Nu m-am inteles la bani cu sradul din 97. Nu,motorul meu e in provincie,il aduc in bucale prin martie,aprilie A,asa arata cauciucul spate al mobrei mele Ulitimele doua poze sunt facute inainte de a scoate roata fata pentru indreptarea discurilor Am redresor d'ala destept,daca ai nevoie mergi fix 4 statii de tramvai pana la mine sa iti pun bateria la incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cesar eu m-am referit la cele doua dimensiuni. 190/50/17 190/55/17 Aici am avut nelemuriri... unde castigi ? Ca ai garda la sol mai mare? Cu ce ma ajuta pe mine asta pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cesar eu m-am referit la cele doua dimensiuni. 190/50/17 190/55/17 Aici am avut nelemuriri... unde castigi ? Ca ai garda la sol mai mare? Cu ce ma ajuta pe mine asta pe strada? Castigi la curse sau daca locuiesti in Brasov si cum iesi in toate directiile dai de curbe. Daca mergi pe strada cu un cauciuc de 55 il patratesti chiar daca esti fan serpentine,nu mai pun daca faci si drumuri la mare sau in alte zone de linie dreapta. Eu am patratit rapid un set de cauciucuri din astea de 55. Pe strada 50. 55-ul e si mai ascutit si de aia motoreta se pune mai repede pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) vezi ca redresorul auto are amperaj mult mai mare decat ii trebuie acumulatorului moro.. se incarca dar o fierbi si ii scurtezi viata. Ideal este redresorul special pt moto.. desta electronic, care face un proces intreg de incarcare facand-o beton !! Din cate stiu o incarcare foarte buna se face cu maxim a zecea parte din amperajul acumulatorului. se mai incarca bine pt cine nu are redresor, si cu incarcatorul de la autofiletanta .. cea de 14 v.. in loc de nimic merge si ala foare bine. Editat Februarie 20, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 vezi ca redresorul auto are amperaj mult mai mare decat ii trebuie acumulatorului moro.. se incarca dar o fierbi si ii scurtezi viata. Ideal este redresorul special pt moto.. desta electronic, care face un proces intreg de incarcare facand-o beton !! Din cate stiu o incarcare foarte buna se face cu maxim a zecea parte din amperajul acumulatorului. se mai incarca bine pt cine nu are redresor, si cu incarcatorul de la autofiletanta .. cea de 14 v.. in loc de nimic merge si ala foare bine. thx 4 the info I'auzi brother Wayne, daca imi e necesar vin cu berea/bateria la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cesar eu m-am referit la cele doua dimensiuni. 190/50/17 190/55/17 Aici am avut nelemuriri... unde castigi ? Ca ai garda la sol mai mare? Cu ce ma ajuta pe mine asta pe strada? Parerea mea, evident , e mai "jucausa" guma pe 55. Iti salta putin spatele, nu mult dar cred ca semnificativ. Daca te ajuta sau nu... doar tu poti sti, si hotarasti singur ce-i mai potrivit pt tine. Cred totusi ca, chiar in regim stradal, la un mers alert pe curbe, dai cu scaritele de la Hayabusa de asfalt. Cu 190/55, probabil, ajungi cu ele mai greu pe jos. La mers batraneste si multe autostrazi si linie dreapta, mai mult ca sigur nu se justifica un cauciuc mai inalt si mai ascutit. Nico, de exemplu, imi zicea ca revine la 190/50, pt ca a fost multumit de ele pe strada. Ciudat, ca el odata cu inaintarea in varsta e din ce in ce mai forjator Dar sa vad in primavara asta ce alege, cand si-o lua si el motoretutza. Vad mai sus niste chiken strips de trei degete. Acolo e suficienta si guma pe 130 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 thx 4 the info I'auzi brother Wayne, daca imi e necesar vin cu berea/bateria la tine te astept,am un optimate 6 Cerasel,stiu ca ma iubesti.deaia am postat pozele.Stiam ca nu te poti abtine sa nu comentezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dau si eu un +1 pt 190/55. Am simtit diferenta imediat ce am montat-o. Motocicleta "cade" pe viraje si o simt ca sta mai bine odata ce ai aplecat-o. Bine, eu sunt si cazul fericit, am drumurile virajate aproape de casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 O intrebare.Vreau sa fac schimbul de ulei si am mobil 10w40 semisintetic.Se potriveste pe motor?? Subliniez ca doar 3 mii de km as vrea sa ma folosesc de uleiul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 eu n-as baga semisintetic.Cand am cumparat motoreta m-au pacalit aia de la bardak ca e bun 5100 si din ala au pus Am cautat cu varu goagal pana am citit ca nu e indicat,l-am schimbat dupa 300km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Azi am schimbat si eu rezervorul ca al meu era praf cred ca era ultima chemara(foarte ruginit) si am rezolvat si cu nivelul sa nu mai curga si voi pleca catre un mecanic sa fac carburatia:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pai asa trebuia sa spui... ca ai balauri in rezervor si, din cauza asta nu inchid cuiele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 eu n-as baga semisintetic.Cand am cumparat motoreta m-au pacalit aia de la bardak ca e bun 5100 si din ala au pus Am cautat cu varu goagal pana am citit ca nu e indicat,l-am schimbat dupa 300km si de atunci pe ce ulei ai ramas setat wayne ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Pai asa trebuia sa spui... ca ai balauri in rezervor si, din cauza asta nu inchid cuiele Dar am omorat balaurii,ca am dat toata benzina afara,l-am spalat am pus filtru ca nici filtru nu avea,am curatat borcanele si dupa curgea benzina,,,,deci fara balauri,ei erau ramasi in rezervor...si azi a venit rezervoru si l-am schimbat dar nu mai era mizerie in carburatoare Editat Februarie 20, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Domnu Cesar...gasesc si eu un cauciuc la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 si de atunci pe ce ulei ai ramas setat wayne ?? 300v 15w 50,e mai gros si rezista mai bine la caldura mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.