Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea :)

Ai probleme in sistemul de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme in sistemul de injectie.

Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva :) ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi ? nu mai stiu exact, ori de la sonda lamda ori de la exup. poate merge si fara sonda lamda si fara sistemul exup.

Nu cred sa mai aibe lambda ...in cazul asta de aici problema :) ...tre sa merg la cineva cu un tester,sau care stie sa o bage in modul service asa cum am spus mai sus,caz in care cica ar arata exact eroarea la care face referire avertizarea Fi ... Puii mei,daca nu a crapat pana acum,mai merge ceva vreme asa,pana gasesc sa o rezolv :P :) .

 

Va multumesc pt opiniile voastre! Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva :) ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data!

Sub sa, sau codita ai o mufa alba acoperita cu un protector de cauciug.

Pune un fir intre cele doua pozitii care le-am marcat eu pe imagine.

Pe bord o sa ai afisat un cod de eroare C..

 

Astept codul.

post-15340-0-11670700-1371736285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi , credeam ca il am prea mare ,deci e ok

Nu ai cum sa-l ai mai mare pentru ca nu este controlat de tine. este mentinut la valoare de ISC valve.

Iar daca este mai mic sau mai mare de valorile normale o sa ai afisat cod de eroare. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar. E vb de clapeta de la evacuare...e chiar asa importanta? :). Vine pe evacuare,exact sub frana de picior. Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C46

Ai o problema pe valva de exup .

Ca este mecanica sau electrica atat timp cat FI este afisat, motorul merge intr-un soft de protectie si redus ca performanta.

In manual ai toate procedurile de verificare electrica sau mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!!

 

 

Este foarte usor sa arzi ecu daca gresesti conectarea.in acea mufa ai si un plus,daca ai pus plusul la calea de date s-a ales prafu de ecu.

Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar.

Sa fii sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa :)) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa :)) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara?

Daca stii ce sa faci nu este greu,este muca de migala,atentie si rabdare.In manual ai toata procedura pas cu pas de verificare/reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o varianta de pe net,dar pozele nu sunt ilustrate asa clar..tocmai eram cu nasul in el. O sa caut o varianta mai buna si maine fiind liber,imi bag iar botul in motor. Sunt chei speciale,sau o trusa de imbusuri si niste chei fixe rezolva problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si chei este destul.

Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate.

...daca imi prind nasul,pot sa demontez tot ce gasesc acolo si sa le trimit catre tine?

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor si Dragelor.. :tempted: Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea).

In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a.

 

P.S. Pe viraje e dementiala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...