Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 C46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Houston, we have a problem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu chiar. E vb de clapeta de la evacuare...e chiar asa importanta? . Vine pe evacuare,exact sub frana de picior. Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 C46Ai o problema pe valva de exup .Ca este mecanica sau electrica atat timp cat FI este afisat, motorul merge intr-un soft de protectie si redus ca performanta. In manual ai toate procedurile de verificare electrica sau mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! Este foarte usor sa arzi ecu daca gresesti conectarea.in acea mufa ai si un plus,daca ai pus plusul la calea de date s-a ales prafu de ecu. Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar. Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa ) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa ) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara? Daca stii ce sa faci nu este greu,este muca de migala,atentie si rabdare.In manual ai toata procedura pas cu pas de verificare/reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Am luat o varianta de pe net,dar pozele nu sunt ilustrate asa clar..tocmai eram cu nasul in el. O sa caut o varianta mai buna si maine fiind liber,imi bag iar botul in motor. Sunt chei speciale,sau o trusa de imbusuri si niste chei fixe rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ca si chei este destul. Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Ca si chei este destul. Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate. ...daca imi prind nasul,pot sa demontez tot ce gasesc acolo si sa le trimit catre tine? Editat Iunie 20, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Din pacate trebuie si moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Din pacate trebuie si moto. Pfff... asta e,rezolv eu cumva acum ca stiu ce metehne are. Multumesc tare mult pentru indrumare,cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar. So true! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkrunner Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Dragilor si Dragelor.. Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea). In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a. P.S. Pe viraje e dementiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator? Editat Iunie 22, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_zxr Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 salut, am si eu o intrebare pentru cunoscatori, se poate monta motor de gsxr 750 srad pe injectie din '99 pe un cadru de gsxr 600 srad ? multumesc anticipat, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?Daca citeai mai bine in manual ai fi vazut ca spune:Pentru a seta pozitia cablurilor de la exup trebuie sa ai acel fir acolo. Cand ai firul motorul se pune intr-o anumita pozitie pentru reglaj,este normal ca nu mai afisat FI,pentru ca este in pozitia care trebuie. Citeste mai bine cum se regleaza cablurile. Editat Iunie 22, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Am citit ca se pozitioneaza pt reglaj,eu ziceam ca daca pornesc motocicleta cat timp am firul pus se stinge ledul. Dar prob e normal,asa cum spui tu,fiind in pozitia de reglaj. As scapa usor sa trebuiasca doar reglat. Are finala akrapovici ,sa se fi dereglat din cauza schimbarii finalei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 merge suspensia ok ? ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 care are idee la cate ture limiteaza un k1 de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 La cat scrie pe turometru. La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2. De ce intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piknik558 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Din pacate trebuie si moto. vreau sa te intreb citeceva de un r6 imi trimiti un nr de tel pe pm mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 daca apesi pe user o sa-ti apara si nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) AM observant si la motocicleta mea k la 14000 ~ 14500 limiteaza si nu stiam dak e normal ! La cat scrie pe turometru. La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2. De ce intrebi? Editat Iunie 24, 2013 de liviurau_lippi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.