TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 la ce turatie ar trebuii sa stea in relantiu gsxr 1000 k8? 1170 rot/min Relanti care il face ecu prin target relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea Ai probleme in sistemul de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ai probleme in sistemul de injectie. Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Fi ? nu mai stiu exact, ori de la sonda lamda ori de la exup. poate merge si fara sonda lamda si fara sistemul exup. Nu cred sa mai aibe lambda ...in cazul asta de aici problema ...tre sa merg la cineva cu un tester,sau care stie sa o bage in modul service asa cum am spus mai sus,caz in care cica ar arata exact eroarea la care face referire avertizarea Fi ... Puii mei,daca nu a crapat pana acum,mai merge ceva vreme asa,pana gasesc sa o rezolv . Va multumesc pt opiniile voastre! Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 1170 rot/min Relanti care il face ecu prin target relanti. ok mersi , credeam ca il am prea mare ,deci e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data! Sub sa, sau codita ai o mufa alba acoperita cu un protector de cauciug. Pune un fir intre cele doua pozitii care le-am marcat eu pe imagine. Pe bord o sa ai afisat un cod de eroare C.. Astept codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ok mersi , credeam ca il am prea mare ,deci e ok Nu ai cum sa-l ai mai mare pentru ca nu este controlat de tine. este mentinut la valoare de ISC valve. Iar daca este mai mic sau mai mare de valorile normale o sa ai afisat cod de eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Sub sa, sau codita ai o mufa alba acoperita cu un protector de cauciug. Pune un fir intre cele doua pozitii care le-am marcat eu pe imagine. Pe bord o sa ai afisat un cod de eroare C.. Astept codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Zice "C00" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 C46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 C46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Houston, we have a problem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu chiar. E vb de clapeta de la evacuare...e chiar asa importanta? . Vine pe evacuare,exact sub frana de picior. Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 C46Ai o problema pe valva de exup .Ca este mecanica sau electrica atat timp cat FI este afisat, motorul merge intr-un soft de protectie si redus ca performanta. In manual ai toate procedurile de verificare electrica sau mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! Este foarte usor sa arzi ecu daca gresesti conectarea.in acea mufa ai si un plus,daca ai pus plusul la calea de date s-a ales prafu de ecu. Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar. Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa ) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa ) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara? Daca stii ce sa faci nu este greu,este muca de migala,atentie si rabdare.In manual ai toata procedura pas cu pas de verificare/reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Am luat o varianta de pe net,dar pozele nu sunt ilustrate asa clar..tocmai eram cu nasul in el. O sa caut o varianta mai buna si maine fiind liber,imi bag iar botul in motor. Sunt chei speciale,sau o trusa de imbusuri si niste chei fixe rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ca si chei este destul. Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Ca si chei este destul. Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate. ...daca imi prind nasul,pot sa demontez tot ce gasesc acolo si sa le trimit catre tine? Editat Iunie 20, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Din pacate trebuie si moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Din pacate trebuie si moto. Pfff... asta e,rezolv eu cumva acum ca stiu ce metehne are. Multumesc tare mult pentru indrumare,cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar. So true! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkrunner Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Dragilor si Dragelor.. Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea). In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a. P.S. Pe viraje e dementiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator? Editat Iunie 22, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.