Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Am eu unul de plastic dar are doar 5

 

 

uite asa e al meu....http://i1001.photobucket.com/albums/af132/greenturtle_1/P1010800.jpg

 

nu sunt sigur dar tind sa cred ca se poate prinde in 3 suruburi, cel de sus de pe mijloc so cele 2 de jos de unde pivoteaza capacul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare din nou, mai fac si eu un post probabil util pentru unii si pentru mine in acelasi timp :D ... am incercat sa fac si eu consumul la mobra gsxr 750 k1 . cu plinul facut am mers 175 de km pana a inceput sa clipeasca becul de la indicatorul de benzina , am incercat sa merg cat mai mult cu ea pe rezerva asa si pe la 230 nu am mai avut curaj sa merg de teama sa nu raman in pana prostului cum se mai spune :)) , precizez ca am mers in oras , pe autostrada si destul de turat, am mers si cu 250,270 cu ea pe autostrada de cateva ori timp de cateva minute bune ... acum pentru cine cunoaste mai bine , cum vi se pare consumul ?

pt a face consumul exact trebuia ca dupa cei 230km sa faci din nou plinul. dupa care formula de calcul era simpla pt a obtine consumul exact L<cati litri ai alimentat> inpartit la distanta facuta<230km> ori 100 si obtineai exact consumul. presupunand ca ar fi intrat 17L consumul ar fi fost de 7,39 l la suta< ceea ce nu e chiar putin> eu cu srad-ul de 600 am facut o data 307km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt a face consumul exact trebuia ca dupa cei 230km sa faci din nou plinul. dupa care formula de calcul era simpla pt a obtine consumul exact L<cati litri ai alimentat> inpartit la distanta facuta<230km> ori 100 si obtineai exact consumul. presupunand ca ar fi intrat 17L consumul ar fi fost de 7,39 l la suta< ceea ce nu e chiar putin> eu cu srad-ul de 600 am facut o data 307km

da, stiam sa fac consumul in procentaj dar eu am pus mai precis ca sa vada tot poporul:D si in rezervorul meu incap 19 L deci a consumat mai mult ... ms frumos pt reply kelu 265 :D

 

inca o mica intrebare, sper sa nu fie banala , ieri am observat ca imi da greu la automat(invarte greu), acum pe seara la fel, am mers putin cu motorul apoi am ajuns acasa si am verificat cele trei fire galbene ce intra in releul de incarcare si toate cele trei dau curent , minim 6 v curent alternativ din cate stiu :D, am verificat si incarcarea si este buna cred, sub 13 V nu scade cand turez motorul , ma gandesc sa fie bateria... voi ce credeti ? spun asta pt ca daca o las vreo 30 de minute dupa ce merg cu el are putere bateria sa invarta , dar dupa ce merg cu el , il opresc,dau sa pornesc si nu are putere deloc sa dea motorul peste cap ... tin sa precizez ca acum aproximativ o luna am schimbat si statorul , pus nou de origine :D , am si un releu tot nou pe care l-am cumparat de cand mi s-a ars alternatorul , astept o parere din partea voastra care ati mai patit, intreb pt ca e primul motor si nu am incercat cu o baterie noua ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

salut, am verificat firele galbene, la relanti am peste 6 volti alternativ, cand accelerez scad valorile la 2 V chiar si la 1 .... alternatorul este nou, statorul ma refer, am verificat apoi si cu releul nou de incarcare si tot asa , scade tensiunea pe baterie cand accelerez, la relanti am 13 si ceva ... mai am si un cdi nou dar nu cred ca are legatura, tu ce zici ? e alternatorul? sa dea naiba in el ca e nou ... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am fost clar ce trebuie sa fie acolo?

 

Mai scriu o data:

 

Pe fiecare dintre acele 3 fire deconectate din mufa trebuie sa ai mult mai mult de 6V !

Iar la 5000rot/m undeva pe la 40/70v alternativ,iar la baterie 14/14,5 continu.

Verifica continuitatea firelor cu masa,nu trebuie sa conduca la masa,cred ca ai alternatorul bulit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stiu ca s-a discutat pe forum foarte mult despre alegerea uleiurilor ...

 

Cu pasi repezi se apropie schimbul de ulei si as dori sa pun un ulei bun, momentan am Motul 7100 ... dar dupa 3500 - 4000 km max motorul se aude cam tare, nu e asa "silentios" ... voi ce ulei folositi, ce ulei ati folosit in timp si a fost bun ? ... nu stiu daca as merge tot pe Motul ... is in dubii ... voi ce ziceti ?

 

P.S. Motocicleta nu e de forje ... doar cand ma mai apuca cate o nebuneala, in rest merg ok, tinand cont ca 90 % din timp merg cu pasagera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am finalele de la hayabusa mea,eu cred ca se potrivesc la suruburi.Daca vrei sa incercam te astept sa treci o fuga pana la Ciolpani.

Ii multumesc lui TNG pt amabilitate, dar din pacate nu s-a potrivit finala. In continuare daca ma poate ajuta cineva cu o toba stoc pt un GSX-R 600 k4-k5, i-as fi recunoscator.

Editat de Bobom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii multumesc lui TNG pt amabilitate, dar din pacate nu s-a potrivit finala. In continuare daca ma poate ajuta cineva cu o toba stoc pt un GSX-R 600 k4-k5, i-as fi recunoscator.

se potriveste de la k1-k3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vandut

 

Donez un cauciuc 190/55/17 Dunlop sportmax dot 1809

Este folosit

 

ma intereseaza pe mine cauciucul.

daca mai este valabil discutam pe p.m.

merci

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un cauciuc spate,Dunlop gp d211,dot xx10, 190/55. Cauciucul e bun,uzura nu e mare,se mai poate circula lejer anul asta cu el pe strada.

 

PM sau 0727.240.041 - Andrei

 

Sper sa ajunga la cineva care chiar are nevoie de el.

post-41390-0-83144500-1373896588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un cauciuc spate,Dunlop gp d211,dot xx10, 190/55. Cauciucul e bun,uzura nu e mare,se mai poate circula lejer anul asta cu el pe strada.

 

PM sau 0727.240.041 - Andrei

 

Sper sa ajunga la cineva care chiar are nevoie de el.

 

Il doresc eu ! :)

as face set cu el.

 

Devilish inca nu a raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca il doresti si te ajuta,e al tau.

da, il doresc. acum am un batlax foarte uzat de care as vrea sa scap si, suna a tipar, acum am alte prioritati care nu ma lasa sa cumpar un cauciuc :|

am incercat sa-ti trimit p.m. si nu am reusit.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...