Vizitator little wayne Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 doar TNG iti poate spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Treaba cu cauciucuri SH date pe pista e ok pana la un anumit punct. Cand te dai si tu race pe un circuit. Pe strada, mers normal sunt foarte ok, pe circuit s-ar putea sa te pui in cap. De ce le schimba oamenii si ajung sa fie vandute sh ? Nu din simplul fapt ca sunt uzate si prefera unele noi pentru a obtine timpi buni si a diminua sansele de a pica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 pt ca sunt facute sa tina maxim la cateva cicluri de incalzire/racire mai intense,ei chiar stiu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Baieti, CMD, mai citeste si tu pe site-ul Dunlop racing, cum e cu ciclurile. Survolaj, din vastele tale cunostinte, crezi ca ca poti sa ne spui cam care-i timpul pe tura scos de Pascota la Serres? Sau Mistode, Gicu? Crezi ca tu ai reusi sa fii la 1-2 secunde in spatele lor? Crezi ca daca baietii mai sus amintiti scot 1.22 , cu cauciucurile lor aruncate , tu nu ai putea sa mergi macar 1.24? Evident ca nu, ce timp ziceai ca ai pe Serres? Stiu ca esti unul din cei ce se dau de-o viatza si are o mare experientza, poate ne destainui din secretele tale, cum scoti 1.24. Ciclurile de incalzire racire, nu vor fi multe, de regula dupa 6-7 cicluri, cauciucul este de schimbat la acei timpi. 6-7 cicluri inseamna mult mai putin decit 1-2-3 sezoane a unui cauciuc tinut pe janta care a stat in soare, ploaie, a rulat pe autostrada sute, mii de km. Mai precis, o anvelopa second mototolita e mult mai fresh decit una de un sezon tinuta pe moto. Cauciucurile hulite aici sint ca si noi pe mijloc. Pe laterale unde sint uzate, mai nimeni de aici nu le apleaca pe strada. pt ca sunt facute sa tina maxim la cateva cicluri de incalzire/racire mai intense,ei chiar stiu asta Cauta pe google si zi-ne si noua numarul asta de cicluri. Stiam ca esti bine , bine documentat, acuma, se pare ca esti un pic mai grabit in afirmatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare... Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 va rog eu sa nu incepeti si cu uleiurile fiecare isi ia ce cauciucuri vrea, ce-si permite, merge cu ele atat cat permite cauciucul. normal ca ideal este sa le iei noi dar ... eu la toate motocicletele am cumparat cauciucuri noi, nu varfuri de gama dar noi; momentan nu pot cumpara cauciucuri noi si nici nu dau 100 de euro pentru un d211 uzat 80 % pe margini, merg cu ce am (momentan), mai incet pe curbe, mai incet la accelerari... viata nu-i o cursa pe pista trebuie, trebuie cauciucuri bune dar acum nu incepeti sa ne certati ca nu am set de 400 euro. va pup :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Vand o toba Yoshimura RS-3 - pret 100E 0723655774 - Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 un monopost nu vrea nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Cum spuneam si mai sus, daca un alergator ca Pascota scoate 1.20-1.21 pe Serres, cu un cauciucpus de nou, dupa 15 ture, acel cauciuc e uzat pt 1.21, si-l va schimba. De nu nu erge cu el in continuare? Ce rost are sa uzezi propulsorul, sa consumi benzina, sa pierzi timpul degeaba la un 1.23-1.24? Daca il cumpara un debutant care abia scoate 1.30, o sa spuna saru mina. In loc sa dea 205 euro pe unul nou cu care merge undeva la max 300km, Mai bine da 60 euro/buc /uzat si merge 120-150km cu el. Cu cel nou nu va merge mai rapid deoarece nu e inca antrenat creierul. Va rog sa nu faceti confuzia intre cauciucurile de curse second, date jos de pe janta, recent, si cele tinute prin magazii cite 2-3 ani , dupa ce au fost folosite. Nici eu nu folosesc asa ceva. Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare... Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada. Editat Iulie 18, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 eu din ce am vazut intr-un documentar la dunlop,unde zicea ca un cauciuc se consuma mult mai repede pana ajungi sa ii faci tu toate ciclurile de incalzire racire o sa caut si o sa il postez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) eu am zis de bajetii de la curse ca stiu foarte bine treaba cu ciclurile si cat dau randament maxim pt un anumit timp scos in cursa si de aceea le si schimba ,nu de dunlop racing ,mersi Bogdane,vichendul viitor mergem la @tg secuiesc ,pregateste R1 eu le spun doar atat sa incerce d211,d212 (medium) in conditii superbe ,SOARE,HOT si nu o sa mai incalte motoretele cu altceva Editat Iulie 18, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 pe mine d211 m-a iertat de cateva ori sunt la inceput,nu trag de mine sa scot nu stiu ce timpi doar imi caut pozitiile si trasele corecte!daca aveam alt cauciuc zic eu ca eram putin tavalit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 am ceva piese de SRAD 600, poate trebuie cuiva... motor, carburatoare, roti, inst electrica comenzi etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Ma omorati Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Pentru cine are nevoie, am niste piese pentru k6 k7 600 750 (radiator, comenzi, niste carene,roata fata,etc).0726 125 430 sau PM.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salutare! Mi-am terminat si eu de instalat QS-ul, desi ma speriasem la inceput cu toate firele si mufele am reusit sa le pun cap la cap. Am pus si cateva poze pentru cei care ii intereseaza. Conectarea lui a fost cat de poate de simpla, practic semnalul comun la cele 4 bobine l-am rerutat prin gadget-ul conectat la senzor. Timpul de taiere momentan l-am lasat stock, adica 100ms daca nu ma insel. Mai are inca 4 reglaje 85 75 65 45 de ms, n-am apucat sa ma joc cu ele. Vreau sa spun ca dupa toba care e primul care il pui pe motoreta QS-ul a devenit numarul 2 e mondial. Nici nu simti cum schimba si motoreta devine incredibil de rapida(nu mai zic de sunet care e superb cand schimbi). Cu ocazia asta imi reglez si suspensia, care este VARZA (asta am observat cand am schimbat mai sus in ture si spatele topaia si fata la fel). Una peste alta e o jucarie super tare si o recomand tuturor atat curse cat si strada. Pozele din timpul instalarii: Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 vand filtru aer bmc gsxr 1000 k7 k8 150 ron , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 am ceva piese de SRAD 600, poate trebuie cuiva... motor, carburatoare, roti, inst electrica comenzi etc... oglinzi ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Ma omorati Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ? Tu ai ECU resoftat la mine, timpii de taiere sint setati in ordine descrescatoare cu cresterea fiecarei trepte de viteze. 90-85-80-80-75ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Are cineva tobe mivv pe gsxr 750 k7 ?in special MIVV Doublegun care le vad doar pe GSR-uri Mai exact astea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Cumpar oglinda stanga gsxr k6 k7, a mea sa pierdut pe drum.. http://www.youtube.com/watch?v=QKEenv1bQBA&list=HL1374482555&feature=mh_lolz repet : AM OPRIT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Cumpar oglinda stanga gsxr k6 k7, a mea sa pierdut pe drum.. http://www.youtube.com/watch?v=QKEenv1bQBA&list=HL1374482555&feature=mh_lolz repet : AM OPRIT!! On: am o oglinga stanga OEM,nu e noua si semnalul din oglinda e crapat,pret 100ron,am si semnalul nou nout in cutie,45ron Off: sper ca ai oprit sa il iei la capace...nu inteleg ce cauta ala pe mijlocul drumului...putea sa se termine mult mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Cumpar oglinda stanga gsxr k6 k7, a mea sa pierdut pe drum.. http://www.youtube.com/watch?v=QKEenv1bQBA&list=HL1374482555&feature=mh_lolz repet : AM OPRIT!! Ti-a trecut "glontul pe la ureche".......multi "boi" pe drum Bine ca ai scapat numai cu atat....cretinul ala merita "jucat in picioare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 On: am o oglinga stanga OEM,nu e noua si semnalul din oglinda e crapat,pret 100ron,am si semnalul nou nout in cutie,45ron Off: sper ca ai oprit sa il iei la capace...nu inteleg ce cauta ala pe mijlocul drumului...putea sa se termine mult mai rau bratul e ok? am semnalul si tot numai ca sa rupt fix prinderea de la brat - oglinda Am oprit dar era deja disparut printr-o curte sau naiba sa-l ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 bratul e ok? am semnalul si tot numai ca sa rupt fix prinderea de la brat - oglinda Am oprit dar era deja disparut printr-o curte sau naiba sa-l ia da bratul e ok restul defectelor se vad in poze 0727.240.041-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.