cmd Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 15 august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) din cate vad pica intr-o zi de joi,cam greu in timpul saptamanii dar in we 10-11 sau 17-18 eu sunt disponibil Editat Iulie 16, 2013 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 nu se lucreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Pot sa vin cu scuterul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Veniti ,veniti o sa fim si noi (pr)in zona .Poate chiar pe circuit @Little wayne NU !Pune.ti anvelope decente ,scade presiunea in ele si vino cu gixxerul din dotare Editat Iulie 16, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 In caz ca se merge faceti va rog un topic separat sa poata fi urmarit mai usor si poate reusesc sa adun si cativa colegi din est sa venim incolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Veniti ,veniti o sa fim si noi (pr)in zona .Poate chiar pe circuit @Little wayne NU !Pune.ti anvelope decente ,scade presiunea in ele si vino cu gixxerul din dotare Anul asta nu mai bag bani in gixxer,i-am cumparat un motor complect de k5(rezerva).Pe fata am un pilot power dot 2011,pe spate as fi vrut sa schimb 2 ct ul din 2009 dar nu am gasit un gp racer de spate,nou nu vreau. Se vand doar set sh alea ok si ce am gasit single sunt mult prea uzate pe laterale iar oamenii mai vor si bani pe ele.E mult mai safe 2 ct ul din 2009 decat mizeriile pe care se cer bani P.s ma mai gandesc...totusi poate va fac bucata.instalez un sistem haudio pe scuter sa Hasculte manele toti fratii mei si o sa ma iertati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Anul asta nu mai bag bani in gixxer,i-am cumparat un motor complect de k5(rezerva).Pe fata am un pilot power dot 2011,pe spate as fi vrut sa schimb 2 ct ul din 2009 dar nu am gasit un gp racer de spate,nou nu vreau. Se vand doar set sh alea ok si ce am gasit single sunt mult prea uzate pe laterale iar oamenii mai vor si bani pe ele.E mult mai safe 2 ct ul din 2009 decat mizeriile pe care se cer bani P.s ma mai gandesc...totusi poate va fac bucata.instalez un sistem haudio pe scuter sa Hasculte manele toti fratii mei si o sa ma iertati Baietu, somn usor in continuare. Cauciucurile alea din 2012 pe care le blamezi ca-0s prea scumpe second hand, au aderentza dubla fatza de opincile tale. Nu ai de unde sa stii asta, deoarece nu ai avut ocazia sa mergi pe circuit cu asa ceva. A fost un baiat din Iasi la Tg Secuiesc, pe spate aveau un BT R10 care nu mai avea martori pe el, si mergea chiar tare pt un incepator la circuit, fara sa fuga deloc spatele.Cu opincile tale, daca-ti iese o masina in fatza, te imprastii, si cred ca stii asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Nu ma iau ce gume folosesc altii, dar cand ii aud ca nu dau banii pe niste cauciucuri noi, inseamna ca nu le pasa de siguranta lor. Inteleg motor second, ca deh, nu toata lumea are bani de unu nou, dar macar bani ca s-o intretii cu consumabile noi. Asta este, d-asta sunt si atatea accidente, forja cat cuprinde si cand e de frana, pac lichid frana mierlit, pac placute la limita lor, pac cauciucuri ca ebonita, ca sa nu intru si in partea cu uleiurile si reviziile periodice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Baietu, somn usor in continuare. Cauciucurile alea din 2012 pe care le blamezi ca-0s prea scumpe second hand, au aderentza dubla fatza de opincile tale. Nu ai de unde sa stii asta, deoarece nu ai avut ocazia sa mergi pe circuit cu asa ceva. A fost un baiat din Iasi la Tg Secuiesc, pe spate aveau un BT R10 care nu mai avea martori pe el, si mergea chiar tare pt un incepator la circuit, fara sa fuga deloc spatele.Cu opincile tale, daca-ti iese o masina in fatza, te imprastii, si cred ca stii asta. Sa faca matale plici daca am eu opinci la mobra 1,le schimb in secunda 2 daca devin lemn....vroiam doar ceva mai moale 2 cre' sa si matale stii despre faptul ca o data ce se incretesc pe margine cauciucul e compromis...altfel de ce nu se mai foloseste pe circuit? lasa labageala cu caucioace distruse si le vindeti voi de bune la fraierici.ii danseaza unui amik spatele pe curbe intr un mare fel cu un gp racer plin incretituri pe laterale caucioacele mobrei au uzura 20%.Eu merg cu scuterul ,mobra o tin pentru doua iesiri pe luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Cauciucul s.a dat De vanzare Far - 100 lei ( are prinderi rupte si este zgariat) Monopost- 200lei Carena laterala stanga - 100 euro Carena laterala dreapta -100 euro Baghete carene - 150 lei amandoua Carena ram aer 150 lei amandoua sau 75 lei per bucata Codita rupta si zgariata la suprafata 300 lei Undertail 100 lei Aripa fata 200lei Grila 50 lei Oglinda cu semnal- 100lei cadru de bord cadou (este sudat ) pt cineva care are nevoie Carenele prezinta urme de uzura si are unele prinderi rupte . Preturile sunt negociabile in limita bunului simt 0756 227 035 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 as vrea eu suportul de carena de pe partea stanga daca nu are nimic rupt,nu am nevoie de cel de pe dreapta,un pret te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Sa faca matale plici daca am eu opinci la mobra 1,le schimb in secunda 2 daca devin lemn....vroiam doar ceva mai moale 2 cre' sa si matale stii despre faptul ca o data ce se incretesc pe margine cauciucul e compromis...altfel de ce nu se mai foloseste pe circuit? lasa labageala cu caucioace distruse si le vindeti voi de bune la fraierici.ii danseaza unui amik spatele pe curbe intr un mare fel cu un gp racer plin incretituri pe laterale caucioacele mobrei au uzura 20%.Eu merg cu scuterul ,mobra o tin pentru doua iesiri pe luna Sa spuna Saian cum "ii dansa" lui mobra de la cauciucurile mele. Si toate "incretiturile" tale imaginare, le-a dat jos, le-a "retezat" pe un asfalt foarte fin. De multe ori cauciucul danseaza si de la setarea suspensiei spate. Iti respect opiniile, dar te informez ca sint destui" fraieri" care sint mai informati ca tine, care au avut curiozitatea sa le testeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 nu am ce sa zic,trebuie incercat. vreau sa mentionez ca nici cu d211 urile vechi dot 2010 nu am avut vreodata surprize,iar astea noi "sh" au fost de nota 11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Stie cineva daca se potriveste statorul de la 750 k1-k3 la 600 k1-k3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 doar TNG iti poate spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Treaba cu cauciucuri SH date pe pista e ok pana la un anumit punct. Cand te dai si tu race pe un circuit. Pe strada, mers normal sunt foarte ok, pe circuit s-ar putea sa te pui in cap. De ce le schimba oamenii si ajung sa fie vandute sh ? Nu din simplul fapt ca sunt uzate si prefera unele noi pentru a obtine timpi buni si a diminua sansele de a pica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 pt ca sunt facute sa tina maxim la cateva cicluri de incalzire/racire mai intense,ei chiar stiu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Baieti, CMD, mai citeste si tu pe site-ul Dunlop racing, cum e cu ciclurile. Survolaj, din vastele tale cunostinte, crezi ca ca poti sa ne spui cam care-i timpul pe tura scos de Pascota la Serres? Sau Mistode, Gicu? Crezi ca tu ai reusi sa fii la 1-2 secunde in spatele lor? Crezi ca daca baietii mai sus amintiti scot 1.22 , cu cauciucurile lor aruncate , tu nu ai putea sa mergi macar 1.24? Evident ca nu, ce timp ziceai ca ai pe Serres? Stiu ca esti unul din cei ce se dau de-o viatza si are o mare experientza, poate ne destainui din secretele tale, cum scoti 1.24. Ciclurile de incalzire racire, nu vor fi multe, de regula dupa 6-7 cicluri, cauciucul este de schimbat la acei timpi. 6-7 cicluri inseamna mult mai putin decit 1-2-3 sezoane a unui cauciuc tinut pe janta care a stat in soare, ploaie, a rulat pe autostrada sute, mii de km. Mai precis, o anvelopa second mototolita e mult mai fresh decit una de un sezon tinuta pe moto. Cauciucurile hulite aici sint ca si noi pe mijloc. Pe laterale unde sint uzate, mai nimeni de aici nu le apleaca pe strada. pt ca sunt facute sa tina maxim la cateva cicluri de incalzire/racire mai intense,ei chiar stiu asta Cauta pe google si zi-ne si noua numarul asta de cicluri. Stiam ca esti bine , bine documentat, acuma, se pare ca esti un pic mai grabit in afirmatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare... Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 va rog eu sa nu incepeti si cu uleiurile fiecare isi ia ce cauciucuri vrea, ce-si permite, merge cu ele atat cat permite cauciucul. normal ca ideal este sa le iei noi dar ... eu la toate motocicletele am cumparat cauciucuri noi, nu varfuri de gama dar noi; momentan nu pot cumpara cauciucuri noi si nici nu dau 100 de euro pentru un d211 uzat 80 % pe margini, merg cu ce am (momentan), mai incet pe curbe, mai incet la accelerari... viata nu-i o cursa pe pista trebuie, trebuie cauciucuri bune dar acum nu incepeti sa ne certati ca nu am set de 400 euro. va pup :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Vand o toba Yoshimura RS-3 - pret 100E 0723655774 - Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 un monopost nu vrea nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Cum spuneam si mai sus, daca un alergator ca Pascota scoate 1.20-1.21 pe Serres, cu un cauciucpus de nou, dupa 15 ture, acel cauciuc e uzat pt 1.21, si-l va schimba. De nu nu erge cu el in continuare? Ce rost are sa uzezi propulsorul, sa consumi benzina, sa pierzi timpul degeaba la un 1.23-1.24? Daca il cumpara un debutant care abia scoate 1.30, o sa spuna saru mina. In loc sa dea 205 euro pe unul nou cu care merge undeva la max 300km, Mai bine da 60 euro/buc /uzat si merge 120-150km cu el. Cu cel nou nu va merge mai rapid deoarece nu e inca antrenat creierul. Va rog sa nu faceti confuzia intre cauciucurile de curse second, date jos de pe janta, recent, si cele tinute prin magazii cite 2-3 ani , dupa ce au fost folosite. Nici eu nu folosesc asa ceva. Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare... Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada. Editat Iulie 18, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 eu din ce am vazut intr-un documentar la dunlop,unde zicea ca un cauciuc se consuma mult mai repede pana ajungi sa ii faci tu toate ciclurile de incalzire racire o sa caut si o sa il postez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.