Eusebiu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) de ce la toate mobrele de 1000 se opreste bordul la 299 dar turometrul urca? daca turatiile urca obligat urca si vitez dar bordul ramane la 299 Editat Octombrie 9, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 CMD, si la 600RR se rupe sasiul https://www.facebook.com/photo.php?v=10151743980463124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Cesar am vazut foarte multe modele cu cadrul rupt,am vazut pe mobile.de s1000rr cu sasiul rupt ... erau intr-un timp 10-12 bucati ...e loterie ,suzukiurile au o slabiciune insa tind sa cred ca mai tine si de dinamica acidentului "cum se aliniaza planetele:))" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Ce model de moto supersport scapa nerupta la asemenea crash? CMD, si la 600RR se rupe sasiul https://www.facebook.com/photo.php?v=10151743980463124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet? In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 roz g32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet? In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz? Daca este verde pune-i aceasi culoare. Editat Octombrie 12, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 De ce crezi ca anitgelul in masina, ingheatza la alta temperatura decit cel dintr-un propulsor de moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) dau la schimb si cu opel astra gtc , doar in stare buna sau foarte buna am de vanzare una bucata gsxr 600 2008 si un gsxr 1000 2008 0720859836 pentru interesati de mai multe poze condrea.razvan@yahoo.com Editat Octombrie 14, 2013 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Sau daca vrei sa faci treaba treaba, fa un schimb de antigel. Nu e complicat deloc si inveti sa-ti faci anumite operatiuni de mentenanta singur. Si o sa ai si antigel nou in motoreta. Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C ) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ... Editat Octombrie 14, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C ) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ... nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta Te pot contrazice in ceea ce ai spus tu ... se poate pune brut, scotand aceiasi cantitate din motor (nu total) pentru a-l aduce la -30 ... -40 grC ... dar cel mai sigur il voi scoate pe tot si voi pune antigel G12 roz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Antigelul se pune diluat , stiu asta de la masina. daca nu faci asta , nu ajunge la valoarea lui si iti poate roade din instalatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 se pune diluat 50:50 maxim ,scrie si pe capac ...50:50 ii bun pana in ~ -30 grade ...iti trebuie mai mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Hac,mobra mea e la doftor,astept diagnosticul E colega de garaj cu a' lu' cmd P.s mestere imi plac opincile de pe K5 ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Mersi TNG & Saian! mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura Editat Octombrie 17, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Vezi ca la Adancata nu ai ce face cu parbrizul ala de cocalar.In plus, ce era mai important, te faci ca ploua, adica rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) nu Bogdane ,e pe vine si protectia ! parbrizul original din fabrica era impachetat si nu vreau sa-l matuiesc ... *mereu ma certi ) da fac si eu ceva bine ? am si eu ceva bun?=))))) kidding Editat Octombrie 17, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eaglex Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Salut, Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850 Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR: 1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune. Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Hopa..topicu asta e de urmarit. Thx eaglex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze. Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000. Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Un rider care se respecta ia la mana macar odata/an cilindrii aia si vede daca sunt probleme sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am schimbat de mult prostia aia de pompa, cele stock de la yamaha care sunt brembo de 16 sunt net superioare. Daca te uiti mai adanc pe forumul lor, toti schimba inclusiv etrierii cu unii monobloc de la yamaha, dupa 2005 parca s-au prostit de tot, si culmea unde nu trebuie, la FRANA. Eu deja am etrierii de R1 2005 in garaj si cand am ocazia ii schimb, doar 4 saibe sa calce bine placutele pe disc si ai frane in firea lor pe motoret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am prins la combinatie tot setul de carene+rezervor OEM.Mersi inca o data. Inclusiv codita si saua ridicata cu burete. Ala din spatele tau din poza era gabi papy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 cu placere Rares,daca pot face ceva pt prietenii mei ... mereu cu placere da ,derbedeul de Gabi e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.