cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) nu Bogdane ,e pe vine si protectia ! parbrizul original din fabrica era impachetat si nu vreau sa-l matuiesc ... *mereu ma certi ) da fac si eu ceva bine ? am si eu ceva bun?=))))) kidding Editat Octombrie 17, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eaglex Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Salut, Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850 Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR: 1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune. Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Hopa..topicu asta e de urmarit. Thx eaglex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze. Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000. Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Un rider care se respecta ia la mana macar odata/an cilindrii aia si vede daca sunt probleme sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am prins la combinatie tot setul de carene+rezervor OEM.Mersi inca o data. Inclusiv codita si saua ridicata cu burete. Ala din spatele tau din poza era gabi papy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 cu placere Rares,daca pot face ceva pt prietenii mei ... mereu cu placere da ,derbedeul de Gabi e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Aaa,e vorba de cilindrul din pompa de frana ?Ma gandisem la alti cilindri (cei din etrieri) Sunt chior:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 eu am pus nou sezonul asta kitul de reparatie pt pompa de frana... problema e arhi/mega cunoscuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Este foarte corecta informatia, am desfacut si eu cateva pompe de frana de gsxr din anii respectivi pentru aceeasi problema. Se rezolva cu un kit de reparatie si un schimb de lichid de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 puse pe mobra.jpg Mersi TNG & Saian! mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa 1.jpg tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura Sa fi sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Mda ...am avut astazi marele noroc de a face pana pe spate ... o lighioana de holsurub. Merita vulcanizat sau sa schimb cauciucul. E vorba de un Metzler Racetec K1 uzat pe jumatate,de care nu as vrea sa ma despart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Pune-i petic,este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Si la roata fata la fel se procedeaza?am luat un cui de potcoava destul de subtire si la fel am guma aproape noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Salut, Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850 Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR: 1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune. Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/ Si la roata fata la fel se procedeaza?am luat un cui de potcoava destul de subtire si la fel am guma aproape noua da, se peticeste si se re-echilibraza. E OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) La vulcanizare mi-au pus snur si a tinut pana acum cu toate ca mi se pare cam nesigura treaba..tot ei mi-au spus ca asta ar fi cam singura optiune de vulcanizat Editat Octombrie 21, 2013 de dragos gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 La vulcanizare mi-au pus snur si a tinut pana acum cu toate ca mi se pare cam nesigura treaba..tot ei mi-au spus ca asta ar fi cam singura optiune de vulcanizat Stai linistit, nu se intampla nimic. Si eu am avut snur pe roata din spate tot sezonul trecut, nu a avut nici pe naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Dau cauciucul jos si pun petec. Auzisem ca s-a zis cu guma odata intepata,ma bucur ca nu e asa . Bine ca exista forumurile astea,ca ne scapa de o multime de probleme pe noi astia incepatorii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) Mobra,mobra e.......alta mobra acum,fiecare cilindru arata alte cifre pe ,,ceas'' Ceva de genul ,unul hais si altul cea.Motorul se comporta ok si avea un consum in parametrii chiar si cu sistemul de injectie dereglat/varza Ambreiajul si oala sunt in parametrii asa nu a fost nevoie shimbul ferodourilor. Eu am dus mobra la TNG pentru sincronizarea injectiei si verfificarea ambreiajului si a oalei,cu toate ca nu patina...aveam eu pitici pe creier TNG-u' a a facut mult mai mult decat i-am cerut eu din proprie initiativa,optimizand functionarea si comportamentul motorului Printre multe maruntisuri importante de altfel.Omu' a reglat suspensia(unde fiecare roata amortiza dupa cum avea chef) pe curbe in tzopaia mobra binisor In urma cu 2 ani am fost speriat de cineva ca mobra are compresie foarte mica cu diferente pe fiecare cilindru si trebuie segmentat motorul cu toate ca nu datea nici cel mai mic semn de uzura.Se pare ca in 2 ani a mancat vitaminele(aditivi) din ulei si a crescut la 12 pe fiecare cilindru(cica e foarte bine) Concluzia e ca propulsorul merge mult mai bine dupa vizita la tng.Motorul are suspensiile reglate si un comportament total schimbat( in bine) dupa reglare Am alta mobra cu aceleasi carene Multumri maestrului TNG Editat Octombrie 21, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 bravo ,ma bucur ! ai venit pe ea pana`n Buc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Editat Octombrie 21, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Asa este ! Acum urmeaza problema mea : George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far . E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati . Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" . Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ? Multumesc . App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Multumesc frumos pentru vorbele frumoase! Drum bun, curat, si fara incidente iti doresc. Asa este ! Acum urmeaza problema mea : George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far . E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati . Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" . Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ? Multumesc . App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu . Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos) Editat Octombrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos) Perfect , asa o sa fac . Multumesc frumos inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) Pune-ti un soricel pe jamba ca sa vezi exact ce cursa activa are suspensia fata. Pe strada, "safety margin" cu soricelul folosit ca marker de cursa activa e cam 10 mm. Poti pune si mai putin, spre 5 mm, daca stii ca nu faci drumuri denivelate. E o masura de siguranta anti bottoming. Cu 40 mm nefolositi ai o cursa activa mult prea mica. M-am confruntat cu problema asta la un K7 pt un rider de 65 de kg care are nevoie de arcuri mai slabe si nu s-a putut face un reglaj de suspensie cu arcurile stoc. Arcurile tale stoc sunt de 0.9 Daca nu ai peste 80 de kg, set-up corect de suspensie se poate face cu arcurile stoc si preloadul spre minim si chiar zero. Totusi, va trebui sa faci sag-ul static si apoi sa verifici sag-ul dinamic dupa ce faci cateva ture cu motocicleta. Deci daca nu ai peste 80 de kg, si mai ai si cursa nefolosita de 40 de mm, nu intari mai mult suspensia fata. E doar din punctul de vedere al suspensiei. E cunoscuta problema cu amplasarea releului de incarcare dar se poate gasi o solutie care sa impace si capra si varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.