Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

puse pe mobra.jpg

Mersi TNG & Saian!

 

 

mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta

a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa

 

1.jpg

tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura

Sa fi sanatos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850

 

Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR:

 

1000  2005-2013
 750  2004-2013
 600  2004-2013
 

 

Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune.
Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/

 

Si la roata fata la fel se procedeaza?am luat un cui de potcoava destul de subtire si la fel am guma aproape noua

 

da, se peticeste si se re-echilibraza. E OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vulcanizare mi-au pus snur si a tinut pana acum cu toate ca mi se pare cam nesigura treaba..tot ei mi-au spus ca asta ar fi cam singura optiune de vulcanizat

Stai linistit, nu se intampla nimic. Si eu am avut snur pe roata din spate tot sezonul trecut, nu a avut nici pe naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mobra,mobra e.......alta mobra acum,fiecare cilindru arata alte cifre pe ,,ceas''


Ceva de genul ,unul hais si altul cea.Motorul se comporta ok si avea un consum in parametrii chiar si cu sistemul de injectie dereglat/varza


Ambreiajul si oala sunt in parametrii asa nu a fost nevoie shimbul ferodourilor.


Eu am dus mobra la TNG pentru sincronizarea injectiei si verfificarea ambreiajului si a oalei,cu toate ca nu patina...aveam eu pitici pe creier


TNG-u' a a facut mult mai mult decat i-am cerut eu din proprie initiativa,optimizand functionarea si comportamentul motorului


Printre multe maruntisuri importante de altfel.Omu' a reglat suspensia(unde fiecare roata amortiza dupa cum avea chef) pe curbe in tzopaia mobra binisor


In urma cu 2 ani am fost speriat de cineva ca mobra are compresie foarte mica cu diferente pe fiecare cilindru si trebuie segmentat motorul cu toate ca nu datea nici cel mai mic semn de uzura.Se pare ca in 2 ani a mancat vitaminele(aditivi) din ulei si a crescut la 12 pe fiecare cilindru(cica e foarte bine)



Concluzia e ca propulsorul merge mult mai bine dupa vizita la tng.Motorul are suspensiile reglate si un comportament total schimbat( in bine) dupa reglare



Am alta mobra cu aceleasi carene



Multumri maestrului TNG


Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia

 

Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje

 

 

Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul

 

Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul.

Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg

Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul

 

Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul.

Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg

Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto

Asa este !

Acum urmeaza problema mea :

George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far .

E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati .

Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" .

Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ?

Multumesc .

App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia

 

Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje

 

 

Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul

 

Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul.

Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg

Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto

Multumesc frumos pentru vorbele frumoase!

Drum bun, curat, si fara incidente iti doresc.

 

Asa este !

Acum urmeaza problema mea :

George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far .

E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati .

Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" .

Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ?

Multumesc .

App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu .

Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos)

post-15340-0-54752400-1382422579_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos)

Perfect , asa o sa fac .

Multumesc frumos inca o data !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat)

 

Pune-ti un soricel pe jamba ca sa vezi exact ce cursa activa are suspensia fata.

 

Pe strada, "safety margin" cu soricelul folosit ca marker de cursa activa e cam 10 mm. Poti pune si mai putin, spre 5 mm, daca stii ca nu faci drumuri denivelate. E o masura de siguranta anti bottoming.

Cu 40 mm nefolositi ai o cursa activa mult prea mica. M-am confruntat cu problema asta la un K7 pt un rider de 65 de kg care are nevoie de arcuri mai slabe si nu s-a putut face un reglaj de suspensie cu arcurile stoc.

 

Arcurile tale stoc sunt de 0.9 Daca nu ai peste 80 de kg, set-up corect de suspensie se poate face cu arcurile stoc si preloadul spre minim si chiar zero. Totusi, va trebui sa faci sag-ul static si apoi sa verifici sag-ul dinamic dupa ce faci cateva ture cu motocicleta.

Deci daca nu ai peste 80 de kg, si mai ai si cursa nefolosita de 40 de mm, nu intari mai mult suspensia fata. E doar din punctul de vedere al suspensiei.

 

E cunoscuta problema cu amplasarea releului de incarcare dar se poate gasi o solutie care sa impace si capra si varza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stiti,daca nu : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/

Citeam MCN-ul si am vazut aceasta treaba,daca va este de ajutor.

Un recall "massive" pt toate gixxerele (600.750 si 1000) din 2004 incoace pana acum.Arcul de return al pompei de frana fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stiti,daca nu : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/

Citeam MCN-ul si am vazut aceasta treaba,daca va este de ajutor.

Un recall "massive" pt toate gixxerele (600.750 si 1000) din 2004 incoace pana acum.Arcul de return al pompei de frana fata.

ASTA DA!!!

Nu stiam de chestia asta,dar iti multumesc mult pentru informatie!

De foarte mult timp un nebun de la Ciolpani (TNG)a spus mereu ca ceva nu este in regula cu pompa de frana fata la GSXR dupa K4.

Ma poate sustine in afirmatie multi posesori de GSXR cu care am discutat acest aspect, si am fost nevoit sa schimb kitul de garnituri.

Inca o data Suzuki imi confirma "nebunia'' la fel cand am spus in 2008 ca hayabusa generatia 2 are probleme la ambreiaj. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Abia astept sa vina primavara sa dau o fuga pana in Bucuresti,special pt TNG,despre care am auzit doar cuvinte de lauda.

E cea mai buna alegere pe care o poti face

 

Fratele meu e mecanic auto.Duminica a trebuit sa ma duca la Ciolpani cu trocariciul si a stat cu mine.cand imi explica tng ce a mesterit la mobra descriind niste chestii pe care nu le intelegeam.l-am rugat sa ii explice lu' frate-miu ca el intelegea

 

Faza haioasa e ca al meu frate dintr o data incepe sa imi sopteasca la ureche.Ba,de acum ti-ai gasit mecanic,omu' stie meserie.Doar la el sa vii pe viitor,imi place de el,stie ce face

 

A,geo,salutari de la frate-miu

 

P.S Geo, iti inteleg supararea,eu chiar m-am simtit prost pentru momentul...codita,daca stiam ca umbli pe acolo faceam curatenie inainte de a veni la tine

Totusi as fi preferat sa nu ma parasti fratelui ca s-a luat de mine dupe ce i-ai aratat ce a fost in codita....m-ai parat unui om obsedat de curatenie,ca sa intelegi de ce reprosuri am avut parte dupa aia

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...