Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Editat Octombrie 21, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Asa este ! Acum urmeaza problema mea : George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far . E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati . Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" . Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ? Multumesc . App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul. Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto Multumesc frumos pentru vorbele frumoase! Drum bun, curat, si fara incidente iti doresc. Asa este ! Acum urmeaza problema mea : George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far . E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati . Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" . Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ? Multumesc . App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu . Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos) Editat Octombrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Incearca sa mai comprimi putin arcul o tura si eventual,doar un click in plus la reglajul de compresie(jos) Perfect , asa o sa fac . Multumesc frumos inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) Pune-ti un soricel pe jamba ca sa vezi exact ce cursa activa are suspensia fata. Pe strada, "safety margin" cu soricelul folosit ca marker de cursa activa e cam 10 mm. Poti pune si mai putin, spre 5 mm, daca stii ca nu faci drumuri denivelate. E o masura de siguranta anti bottoming. Cu 40 mm nefolositi ai o cursa activa mult prea mica. M-am confruntat cu problema asta la un K7 pt un rider de 65 de kg care are nevoie de arcuri mai slabe si nu s-a putut face un reglaj de suspensie cu arcurile stoc. Arcurile tale stoc sunt de 0.9 Daca nu ai peste 80 de kg, set-up corect de suspensie se poate face cu arcurile stoc si preloadul spre minim si chiar zero. Totusi, va trebui sa faci sag-ul static si apoi sa verifici sag-ul dinamic dupa ce faci cateva ture cu motocicleta. Deci daca nu ai peste 80 de kg, si mai ai si cursa nefolosita de 40 de mm, nu intari mai mult suspensia fata. E doar din punctul de vedere al suspensiei. E cunoscuta problema cu amplasarea releului de incarcare dar se poate gasi o solutie care sa impace si capra si varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Poate stiti,daca nu : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/ Citeam MCN-ul si am vazut aceasta treaba,daca va este de ajutor. Un recall "massive" pt toate gixxerele (600.750 si 1000) din 2004 incoace pana acum.Arcul de return al pompei de frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Poate stiti,daca nu : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/ Citeam MCN-ul si am vazut aceasta treaba,daca va este de ajutor. Un recall "massive" pt toate gixxerele (600.750 si 1000) din 2004 incoace pana acum.Arcul de return al pompei de frana fata. ASTA DA!!! Nu stiam de chestia asta,dar iti multumesc mult pentru informatie! De foarte mult timp un nebun de la Ciolpani (TNG)a spus mereu ca ceva nu este in regula cu pompa de frana fata la GSXR dupa K4. Ma poate sustine in afirmatie multi posesori de GSXR cu care am discutat acest aspect, si am fost nevoit sa schimb kitul de garnituri. Inca o data Suzuki imi confirma "nebunia'' la fel cand am spus in 2008 ca hayabusa generatia 2 are probleme la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Georgica de ce am schimbat noi kitul de reparatie acum ceva timp ,faceau astia acum schimbul GRATIS (MOKA)!!!=))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Abia astept sa vina primavara sa dau o fuga pana in Bucuresti,special pt TNG,despre care am auzit doar cuvinte de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Abia astept sa vina primavara sa dau o fuga pana in Bucuresti,special pt TNG,despre care am auzit doar cuvinte de lauda. E cea mai buna alegere pe care o poti face Fratele meu e mecanic auto.Duminica a trebuit sa ma duca la Ciolpani cu trocariciul si a stat cu mine.cand imi explica tng ce a mesterit la mobra descriind niste chestii pe care nu le intelegeam.l-am rugat sa ii explice lu' frate-miu ca el intelegea Faza haioasa e ca al meu frate dintr o data incepe sa imi sopteasca la ureche.Ba,de acum ti-ai gasit mecanic,omu' stie meserie.Doar la el sa vii pe viitor,imi place de el,stie ce face A,geo,salutari de la frate-miu P.S Geo, iti inteleg supararea,eu chiar m-am simtit prost pentru momentul...codita,daca stiam ca umbli pe acolo faceam curatenie inainte de a veni la tine Totusi as fi preferat sa nu ma parasti fratelui ca s-a luat de mine dupe ce i-ai aratat ce a fost in codita....m-ai parat unui om obsedat de curatenie,ca sa intelegi de ce reprosuri am avut parte dupa aia Editat Octombrie 22, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Nu am decat cuvinte de lauda pt Suzuki..bravo!! sa ai tupeu sa faci un asa recall inseamna ceva..la fel ca si cel facut pentru cadru!Asta inseamna customer service Cat despre mecanicul Tng acesta face reparatii si prin telefon..ma mir ca inca nu are telefon cu supra taxa Editat Octombrie 22, 2013 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Nu am decat cuvinte de lauda pt Suzuki..bravo!! sa ai tupeu sa faci un asa recall inseamna ceva..la fel ca si cel facut pentru cadru!Asta inseamna customer service Cat despre mecanicul Tng acesta face reparatii si prin telefon..ma mir ca inca nu are telefon cu supra taxa Salutare!Cu tine a fost adevarat show cu reparatie pe mess si tel. in Anglia,motor cu probleme electrice,si tu care nu stiai ce este un multimetru si ce se face cu el. Dar a fost interesanta experienta. Respect! E cea mai buna alegere pe care o poti face Fratele meu e mecanic auto.Duminica a trebuit sa ma duca la Ciolpani cu trocariciul si a stat cu mine.cand imi explica tng ce a mesterit la mobra descriind niste chestii pe care nu le intelegeam.l-am rugat sa ii explice lu' frate-miu ca el intelegea Faza haioasa e ca al meu frate dintr o data incepe sa imi sopteasca la ureche.Ba,de acum ti-ai gasit mecanic,omu' stie meserie.Doar la el sa vii pe viitor,imi place de el,stie ce face A,geo,salutari de la frate-miu P.S Geo, iti inteleg supararea,eu chiar m-am simtit prost pentru momentul...codita,daca stiam ca umbli pe acolo faceam curatenie inainte de a veni la tine Totusi as fi preferat sa nu ma parasti fratelui ca s-a luat de mine dupe ce i-ai aratat ce a fost in codita....m-ai parat unui om obsedat de curatenie,ca sa intelegi de ce reprosuri am avut parte dupa aia Multumesc pentru apreciere! Salutari si respect si din partea mea pentru fratele tau! PS.Din pacate pentru tine si eu sunt obsedat de curatenie,doar ai vazut cum arata mobrele mele. Editat Octombrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Io-s nitel mai delasator(sa nu zic puturos) in contrast cu al meu frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) @Cesar - multumesc frumos ptr sfaturi . Dupa o cura drastica de vara trecuta (a se citi accident) unde am slabit considerabil vreo 12 kg , acum am mai recuperat din ele si am aproape 80 , deci cu echipament sa spunem 80 +- . O sa pun soricei , citirea de 40 mm am facut-o fugitiv dupa urmele vagi de praf de pe telescop . Am citit tarziu ideea , caci azi am iesit ~ 100km si deja as fi stiut sigur . Da , stiu ca mai exista solutii , gen amplasarea lui sub codita , dar ventilatia ar fi fost mai slaba si in plus cablaraie prea multa si nu prea mi-ar convenii . In rest , dupa ce voi citii cursa telescopului , o sa revin cu detalii ptr a-si face si alti posesori de K7 idee despre "inginerie" . Multumesc inca odata ! Editat Octombrie 22, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Salutare! Cu tine a fost adevarat show cu reparatie pe MESS si tel in Anglia,motor cu probleme electrice,si tu care nu stiai ce este un multimetru si ce se face cu el. Dar a fost interesanta experienta. ce tare. propun sa facem o cheta pt tng si sa-i facem un cadou,o surpriza,ne gandim noi la ceva ca I-o fi plin podu de multamuri. Unu venind din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) Ma pote ajuta si pe mine cineva cu nr lui TNG? Nu pot sa iau legatura cu el pe nr de la profil Editat Octombrie 23, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 mai incearca maine.eu tot ne ala de telefon il am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Ok. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 ASTA DA!!! Nu stiam de chestia asta,dar iti multumesc mult pentru informatie! De foarte mult timp un nebun de la Ciolpani (TNG)a spus mereu ca ceva nu este in regula cu pompa de frana fata la GSXR dupa K4. Ma poate sustine in afirmatie multi posesori de GSXR cu care am discutat acest aspect, si am fost nevoit sa schimb kitul de garnituri. Inca o data Suzuki imi confirma "nebunia'' la fel cand am spus in 2008 ca hayabusa generatia 2 are probleme la ambreiaj. Si motorcycle usa are un articol cuprinzator despre treaba asta - recall la peste 200.000 de unitati : http://www.motorcycle-usa.com/599/17276/Motorcycle-Article/Suzuki-Recalls-More-Than-200-000-GSX-Rs.aspx “in combination with older brake fluid, corrosion of the brake piston inside of the front brake master cylinder generates gas that may result in a reduction of fluid pressure transmission to the front brake.” Se va schimba complet pompa frana fata cu una diferita care arata putin altfel,se vede in schite. Dupa cum s-a zis mai sus,e un lucru foarte corect si foarte onorabil din partea Suzuki ca face acest recall,mai ales cand este atat de mare.Este ceva gen Toyota care a facut recall pe 5mil masini cu senzorul acela de la pedala de accel care ramanea blocat,dar bine,la o scara mai mica.E foarte frumos din partea lor ca recunosc greseala si o indreapta. Schimbarea pompei va fi gratis,din cate se zice in acel articol,campania de recall incepe in 4nov. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 oare e valabila treaba si la noi in RO? schimba vreun dealer autorizat, pe gratis, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 ...s-ar putea monta pe k4 1000,motor de k6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eaglex Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut, Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850 Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR: 1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune. Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici. [!] Pentru moderatorul care mi-a mutat topic-ul precedent in "Detinatori de Suzuki GSX-R", inteleg ca acolo ar trebui sa fie postat, dar mi se pare o informatie destul de critica care merita un post de sine statator. Iar cand ma uit ca "Detinatori de Suzuki GSX-R" are 525 pagini, si acolo se discuta diverse chestii, le va scapa celor care nu dau frecvent pe forum sau nu au notificare la post nou. Cred ca ar fi mai folositor inca un subforum pentru modelele mai populare de moto, pentru ca cei noi veniti nu vor parcurge 525 pagini, iar cei vechi vor fi frustrati ca s-a discutat deja. Ar fi si mai usor de folosit functia de cautare si mai usor de dat link direct catre o anumita discutie, decat sa fie toate la gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Si motorcycle usa are un articol cuprinzator despre treaba asta - recall la peste 200.000 de unitati : http://www.motorcycle-usa.com/599/17276/Motorcycle-Article/Suzuki-Recalls-More-Than-200-000-GSX-Rs.aspx “in combination with older brake fluid, corrosion of the brake piston inside of the front brake master cylinder generates gas that may result in a reduction of fluid pressure transmission to the front brake.” Se va schimba complet pompa frana fata cu una diferita care arata putin altfel,se vede in schite. Dupa cum s-a zis mai sus,e un lucru foarte corect si foarte onorabil din partea Suzuki ca face acest recall,mai ales cand este atat de mare.Este ceva gen Toyota care a facut recall pe 5mil masini cu senzorul acela de la pedala de accel care ramanea blocat,dar bine,la o scara mai mica.E foarte frumos din partea lor ca recunosc greseala si o indreapta. Schimbarea pompei va fi gratis,din cate se zice in acel articol,campania de recall incepe in 4nov. Numai bine. Si la noi se vor rechema mobrele in service din data respectiva ?? Sunt foarte curios daca si cum se va intampla chestia asta in Romania Daca stie cineva , sau are ceva info de la vreun service Suzuki... rog frumos a informa si pe restul ... O zi buna va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 ai dreptate ce spui (sa fie topic separat). le-a luat ceva timp sa isi dea seama, dar pana la urma si corodarea asta ia ceva timp ps. daca nu esti primul proprietar, te poti duce sa iti schimbe pe-acolo una-alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eaglex Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) In Romania nu stiu ce se intampla exact sau macar daca exista rechemarea respectiva. In US/Australia se schimba gratuit indiferent daca e nou/vechi sau la al n-lea proprietar cat timp esti afectat (se ia dupa VIN cica, din pacate nu s-au publicat seriile afectate). Editat Octombrie 25, 2013 de eaglex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.