Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? :)

Senzorul de la cric.

 

 

Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei :))

Ulei...Off.

Lucrurile sunt simple,dar ne place noua sa ne complicam viata.

In toate tratatele de mecanica legate de ulei spune ca uleiul (vascozitatea)se alege in functie temperatura MEDIULUI in care functioneaza acel motor.

Asta este criteriul principal dupa care vine clasificarea API care se refera la performantele acelui ulei.Cu cat litera este mai avansata in alfabet cu atat este mai nou ca tehnologie.(acum pe piata nu se mai gasesc uleiuri cu tehnologie veche)

Dupa acestea vin restul de calitati ale uleiurilor care sunt la pachet in functie de producator,prestanta,tip...etc si anume:

aditivi antifrictiune,antispumare,antiacizi,antidepuneri,anti,anti....

Deci concluzie finala,daca mergi cu motorul in Africa sau in medii cu temp. mare alegi un ulei cu W mare,in schimb daca mergi in Siberia un W mai mic.

Acum sunt uleiuri care poti merge si la frig si la cald extrem cele care stiu sa pastreze vascozitatea optima si la -30 si la +50 acelea sunt uleiurile full sintetice.

Cu cat stie sa faca asta mai bine cu atat este mai scump uleiul.

Asa ca daca stii ca mergi cu motorul doar in oras unde vara sunt multe grade si tu stai cu moto doar pe ventilatie statica atunci alegi un ulei cu W mai mare.

Mergi la turing unde motorul beneficiaza de racire dinamica (mult mai buna) poti merge cu un W mai mic.

Ai posibilitarea sa cumperi un full sintetic ai si bonus pe langa vascozitatea aleasa si pachetul de aditivi mult mai complet.

Nu stiu daca m-a inteles cineva ce dracu am scris aici,ideea este ca, uleiul este un subiect care intodeauna a aprins discutii pe care eu le evit.

Cu respect TNG.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.. insa nu gasesc sa cumpar o cheie asemanatoare... doar modelul de mai jos din poza (cele pt suzuki).

 

Ce spuneti, ar fi bun si modelul respectiv? Se potriveste in contact?

 

fbf990c2e0.jpg

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita se poate ridica mai sus? Sau se poate schimba, pune una mai sport (mai ridicata) ? Mi se pare mai agresiva cu codita mai ridicata.. cel putin Honda am vazut ca parca le are mai ridicate.. poate ma insel :)

post-49250-0-32037500-1387624805_thumb.jpg

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca merita modificarile. Ce poti face fara multe modificari de cadru este sa iei un kit de ridicare pe amortizorul de spate.Dar modifica centrul de greutate si nu intodeauna este o buna varianta.

Honda rr are toba sub sa si de aceea pare mai ridicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Comanzi pentru modelul tau orice culoare doresti,inclusiv pentru reglaje(eu am ales rosu).

Am optat pentru varianta ,,scurta'' dar poti sa comanzi leviere de lungimea celor oem

 

Userul mexycanu iti poate aduce asa ceva la un pret foarte ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanzi pentru modelul tau orice culoare doresti,inclusiv pentru reglaje(eu am ales rosu).

Am optat pentru varianta ,,scurta'' dar poti sa comanzi leviere de lungimea celor oem

 

Userul mexycanu iti poate aduce asa ceva la un pret foarte ok

Exact alea 3 culori, ce le ai tu pe setul comandat, le am pe motor. Sunt interesat, il voi cauta pe mexycanu. Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de evacuarile facute de cei de la Vick? Are cineva evacuare de la ei? Cum se aude? As vrea sa mi iau de la ei o evacuare, dat fiind pretul mai redus.. la banii unei tobe noua de la ei, nici una second nu cumpar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...