yoyocluj Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Eu ti-am spus ca-i popa,tu nimic Batman,Batman! ok multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Daca cumperi kit de repartie pentru pompa de frana,recomand oem,diferenta de pret dintre oem si aftermarket e foarte mica.In cazul meu a fost chiar mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 am auzit o "duma" a unui baiat de pe forum ,posesor de gsxr ca motocicleta pe timp de iarna trebuie sa stea fara lichide(benzina,ulei) in ea ... intrebarea fireasca a fost ,de ce!!!?? pentru benzina cica se depun pe fund metalele grele si la prima pornire nu stiu ce se intampla in motor nu stiu cat de adevarat este... insa si daca sta mult timp cu benzina in ea presupun ca se poate sa misti motocicleta stanga dreapta sa se mai amestece putin daca chiar se depun ... astea sunt obiceiuri de pensionar plictisit, care tine dacia invelita in garaj si ii curata crampoanele cu periuta de dinti nu exista metale grele in compozitia benzinei. este un amestec de hidrocarburi. Probabil cineva a avut rezervor ruginit si de acolo au aparut legende Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Salutare am o intrebare nu imi prinde Frana fata maneta e f. moale si frana cam zero. Imi puteti da vreo idee la ce sa ma astept pana il duc la service?? Si in caz de pompa frana cam la ce costuri sa ma astept MULTUMESC ANT. este vorba de un suzuki gsxr 600 din 2005 mod.k5 Parca era un RECALL pentru frana fata,poate o faci moca la reprezentanta SUZUKI Bafta SARBATORI FERICITE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Ce ulei bagati in ea? Tind spre 15w40 de la Motul(nu este contrafacut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damaschin Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 cumapr in rate suzuki gsxr600 sau yamaha r6,dau lunar 150 de euro ,nr neu de tel 0720831280,rog seriozitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Parca era un RECALL pentru frana fata,poate o faci moca la reprezentanta SUZUKI Bafta SARBATORI FERICITE. Ms. s-a si rezolvat problema am schimbat pompa de frana chiar eu personal. Ma costat 200 lei sarbatori fericite si pt. tine (sarbatori tot o sa mai avem) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DenissineD Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Buna,am si eu un Suzuki GSXR Srad 1997 carburatie,am o problema cu ea.. Intre 5000rpm si 6000rpm trepideaza,am inschimbat releul care incarca bateria,bujiile(Dainese iridium). Apropo am dus motocicleta la mecanic,o reglat carburatoarele,merge bine,dar de atunci am probleme cu ea..Va rog frumos pentru niste pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damaschin Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Va salut, ma interesaza sa pot cumpara o motocicleta sport in rate ,de preferat yanaha r6 sau suzuki gsxr 600,pot da lunar 150 de euro,ca sa nu apara suspiciuni din partea amundorura actele se vor vace la notariat,nr meu de tel 0720831280,rog seriozitate,pot fi sunat la ori ce ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Am inteles de prima data.. nu era nevoie sa postezi de 2 ori aceeasi treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Poate intereseaza pe cineva, apropo de frana fata, e recall oficial: http://www.motorcycle-usa.com/599/17276/Motorcycle-Article/Suzuki-Recalls-More-Than-200-000-GSX-Rs.aspx Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 neata dexter multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Salut! Cam la ce pret pot face rost de o janta spate sh ...decenta,pt un gsxr 1000 k4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Fiind vreme frumoasa azi si calda.. am profitat de ocazie si-am iesit sa "incalzesc" nitel motocicleta... am facut o mica plimbare prin oras Mai e careva care s-a plimbat zilele astea? Editat Ianuarie 7, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut Cum e filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Posibil: Pompa benzina murdara Filtre infundate Presiune pompa mica Injectoare murdare TPS defect Filtru aer murdar MAP senzor defect sau furtunele fisurate TOS senzor defect sau pozitie gresita Cateva posibile cauze... Ar fi bine sa definesti "taie gazul" Nu se mai accelereaza? Se opreste motorul? Ca sa-l pornesti trebuie sa inchizi contactul si dupa aceea porneste? Porneste singur daca il lasi in decelerare.....etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Posibil: Pompa benzina murdara Filtre infundate Presiune pompa mica Injectoare murdare TPS defect Filtru aer murdar MAP senzor defect sau furtunele fisurate TOS senzor defect sau pozitie gresita Cateva posibile cauze... Ar fi bine sa definesti "taie gazul" Nu se mai accelereaza? Se opreste motorul? Ca sa-l pornesti trebuie sa inchizi contactul si dupa aceea porneste? Porneste singur daca il lasi in decelerare.....etc pe acceleratie se opreste motorul iar sa-l pornesc pun din nou contactul nu stiu ce sa zic se intampla de cand sa racit afarai am crezut ca se intampla si de la benzina proasta o sa verific si filtrul sper sa fie de aqolo la primavara revizie .Multumesc frumos pentru raspunsuri va doresc o zi minunata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Deci,ca sa il poti porni din nou trebuie sa inchizi contactul cu cheie si sa-l pui iarasi? Daca nu faci asta nu invarte electromotorul, sau invarte si nu porneste? Gandeste-te bine si raspunde cat poti de corect la aceste 2 intrebari,sunt foarte importante,sa pot sa inteleg care este problema ta si implicit sa te ajut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Daca e tot recall la Suzuki la pompa de frana, eu stiu ca si 636 avea aceeasi pompa de frana ca la un model de Suzuki. Daca e aceeasi pompa, de ce nu se face si la Kawasaki? Era diferenta doar la culoare, la Kawa era un auriu/maro inchis si la Suzuki era neagra. Stiu ca era ceva 636 05/06 cu un gsxr 1000 04/05? Nu mai stiu sigur ca a trecut ceva timp de cand m-am interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Si la 636 dau rateuri unele pompe. Eu am schimbat doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Deci,ca sa il poti porni din nou trebuie sa inchizi contactul cu cheie si sa-l pui iarasi? Daca nu faci asta nu invarte electromotorul, sau invarte si nu porneste? Gandeste-te bine si raspunde cat poti de corect la aceste 2 intrebari,sunt foarte importante,sa pot sa inteleg care este problema ta si implicit sa te ajut. nu trebuie sa i-au contactul porneste la automat( ca sa poti intelege mai bine cu motorul pornit incalzit la relanti daca o turez in 7-8 mii de ture si las aceleratia se opreste motorul dau la automat si porneste fara probleme si problema apare si in mers o acelerez mai tare si las acceleratia se opreste motorul nu stiu sa explic mai bine sper sa pot face o filmare sa se poata intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) nu trebuie sa i-au contactul porneste la automat( ca sa poti intelege mai bine cu motorul pornit incalzit la relanti daca o turez in 7-8 mii de ture si las aceleratia se opreste motorul dau la automat si porneste fara probleme si problema apare si in mers o acelerez mai tare si las acceleratia se opreste motorul nu stiu sa explic mai bine sper sa pot face o filmare sa se poata intelege fir'ar ea a dracu de virgula! On: am pornit si eu babeta dupa 6 luni de zile si, spre surprinderea mea, cu putine emotii a pornit din prima! Totusi, am observat ca relantiul nu mai imi sta in 1300 rpm cum il setasem inainte de accident, ci urca undeva la 2000-2500 indiferent de temperatura motorului. Sa fie o cauza directa a perioadei lungi de "stat pe bara" ? Editat Ianuarie 13, 2014 de Dan Spataru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 domnule sincer nu va inteleg dar spre surprinderea dumneavoastra nici nu incerc sa va inteleg,,,,,,,,,,, fi dumeata cel mai jmecher scriitor al limbi si literaturi romane si lasa-ma frate cu ale mele chiar nu ma intereseaza ce c...t (cuvant urat) vrei sa faci referire relaxeazate un pic fumeaza o tigara si apoi daca imi poti raspunde iti multumesc daca nu tot iti multumesc.sa fi sanatos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,si fara frica eu te salut,,,,,,,, fir'ar ea a dracu de virgula! On: am pornit si eu babeta dupa 6 luni de zile si, spre surprinderea mea, cu putine emotii a pornit din prima! Totusi, am observat ca relantiul nu mai imi sta in 1300 rpm cum il setasem inainte de accident, ci urca undeva la 2000-2500 indiferent de temperatura motorului. Sa fie o cauza directa a perioadei lungi de "stat pe bara" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.