Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare am o intrebare nu imi prinde Frana fata maneta e f. moale si frana cam zero. Imi puteti da vreo idee la ce sa ma astept pana il duc la service?? Si in caz de pompa frana cam la ce costuri sa ma astept MULTUMESC ANT. este vorba de un suzuki gsxr 600 din 2005 mod.k5

Parca era un RECALL pentru frana fata,poate o faci moca la reprezentanta SUZUKI :) Bafta SARBATORI FERICITE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cumapr in rate suzuki gsxr600 sau yamaha r6,dau lunar 150 de euro ,nr neu de tel 0720831280,rog seriozitare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era un RECALL pentru frana fata,poate o faci moca la reprezentanta SUZUKI :) Bafta SARBATORI FERICITE.

Ms. s-a si rezolvat problema am schimbat pompa de frana chiar eu personal. Ma costat 200 lei sarbatori fericite si pt. tine (sarbatori tot o sa mai avem)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,am si eu un Suzuki GSXR Srad 1997 carburatie,am o problema cu ea.. Intre 5000rpm si 6000rpm trepideaza,am inschimbat releul care incarca bateria,bujiile(Dainese iridium). Apropo am dus motocicleta la mecanic,o reglat carburatoarele,merge bine,dar de atunci am probleme cu ea..Va rog frumos pentru niste pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, ma interesaza sa pot cumpara o motocicleta sport in rate ,de preferat yanaha r6 sau suzuki gsxr 600,pot da lunar 150 de euro,ca sa nu apara suspiciuni din partea amundorura actele se vor vace la notariat,nr meu de tel 0720831280,rog seriozitate,pot fi sunat la ori ce ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind vreme frumoasa azi si calda.. am profitat de ocazie si-am iesit sa "incalzesc" nitel motocicleta... am facut o mica plimbare prin oras :peace: Mai e careva care s-a plimbat zilele astea? :)

 

 

:transport-040:

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut

 

Cum e filtrul de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil:

Pompa benzina murdara

Filtre infundate

Presiune pompa mica

Injectoare murdare

TPS defect

Filtru aer murdar

MAP senzor defect sau furtunele fisurate

TOS senzor defect sau pozitie gresita

Cateva posibile cauze...

 

Ar fi bine sa definesti "taie gazul"

Nu se mai accelereaza?

Se opreste motorul?

Ca sa-l pornesti trebuie sa inchizi contactul si dupa aceea porneste?

Porneste singur daca il lasi in decelerare.....etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil:

Pompa benzina murdara

Filtre infundate

Presiune pompa mica

Injectoare murdare

TPS defect

Filtru aer murdar

MAP senzor defect sau furtunele fisurate

TOS senzor defect sau pozitie gresita

Cateva posibile cauze...

 

Ar fi bine sa definesti "taie gazul"

Nu se mai accelereaza?

Se opreste motorul?

Ca sa-l pornesti trebuie sa inchizi contactul si dupa aceea porneste?

Porneste singur daca il lasi in decelerare.....etc

pe acceleratie se opreste motorul iar sa-l pornesc pun din nou contactul nu stiu ce sa zic se intampla de cand sa racit afarai am crezut ca se intampla si de la benzina proasta o sa verific si filtrul sper sa fie de aqolo la primavara revizie .Multumesc frumos pentru raspunsuri va doresc o zi minunata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,ca sa il poti porni din nou trebuie sa inchizi contactul cu cheie si sa-l pui iarasi?

Daca nu faci asta nu invarte electromotorul, sau invarte si nu porneste?

Gandeste-te bine si raspunde cat poti de corect la aceste 2 intrebari,sunt foarte importante,sa pot sa inteleg care este problema ta si implicit sa te ajut.. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e tot recall la Suzuki la pompa de frana, eu stiu ca si 636 avea aceeasi pompa de frana ca la un model de Suzuki. Daca e aceeasi pompa, de ce nu se face si la Kawasaki? Era diferenta doar la culoare, la Kawa era un auriu/maro inchis si la Suzuki era neagra. Stiu ca era ceva 636 05/06 cu un gsxr 1000 04/05? Nu mai stiu sigur ca a trecut ceva timp de cand m-am interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,ca sa il poti porni din nou trebuie sa inchizi contactul cu cheie si sa-l pui iarasi?

Daca nu faci asta nu invarte electromotorul, sau invarte si nu porneste?

Gandeste-te bine si raspunde cat poti de corect la aceste 2 intrebari,sunt foarte importante,sa pot sa inteleg care este problema ta si implicit sa te ajut. :hug:

nu trebuie sa i-au contactul porneste la automat( ca sa poti intelege mai bine cu motorul pornit incalzit la relanti daca o turez in 7-8 mii de ture si las aceleratia se opreste motorul dau la automat si porneste fara probleme si problema apare si in mers o acelerez mai tare si las acceleratia se opreste motorul nu stiu sa explic mai bine sper sa pot face o filmare sa se poata intelege :hug: :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa i-au contactul porneste la automat( ca sa poti intelege mai bine cu motorul pornit incalzit la relanti daca o turez in 7-8 mii de ture si las aceleratia se opreste motorul dau la automat si porneste fara probleme si problema apare si in mers o acelerez mai tare si las acceleratia se opreste motorul nu stiu sa explic mai bine sper sa pot face o filmare sa se poata intelege :hug: :hug:

 

fir'ar ea a dracu de virgula!

 

On: am pornit si eu babeta dupa 6 luni de zile si, spre surprinderea mea, cu putine emotii a pornit din prima! Totusi, am observat ca relantiul nu mai imi sta in 1300 rpm cum il setasem inainte de accident, ci urca undeva la 2000-2500 indiferent de temperatura motorului. Sa fie o cauza directa a perioadei lungi de "stat pe bara" ?

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnule sincer nu va inteleg dar spre surprinderea dumneavoastra nici nu incerc sa va inteleg,,,,,,,,,,, fi dumeata cel mai jmecher scriitor al limbi si literaturi romane si lasa-ma frate cu ale mele chiar nu ma intereseaza ce c...t (cuvant urat) vrei sa faci referire relaxeazate un pic fumeaza o tigara si apoi daca imi poti raspunde iti multumesc daca nu tot iti multumesc.sa fi sanatos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,si fara frica eu te salut,,,,,,,,

fir'ar ea a dracu de virgula!

 

On: am pornit si eu babeta dupa 6 luni de zile si, spre surprinderea mea, cu putine emotii a pornit din prima! Totusi, am observat ca relantiul nu mai imi sta in 1300 rpm cum il setasem inainte de accident, ci urca undeva la 2000-2500 indiferent de temperatura motorului. Sa fie o cauza directa a perioadei lungi de "stat pe bara" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu e vorba de gramatica, ci de virgula. Am vrut sa citesc ceea ce ai postat in ideea ca poate am o opinie pertinenta vizavi de problema ta. Nefolosind absolut nicio virgula, dupa a doua sau a treia propozitie ( !? ) am renuntat. Iti doresc sincer sa rezolvi problema. Pace

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...