Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea?

Multumesc anticipat.

Posibil senzorul de viteza,

Acea saiba din fata pinionului

Mufa de la bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfacut, l-am curatat, inclusiv mufa de la bord, a fost putin oxidata, le-am curatat complet..



plus , acu ca tot veni vorba, exista langa senzorul de neutral vreun semering ? la fel si la tija de la schimbator? imi curge putin ulei prin zonele alea si nu stiu exact daca e grav sau simple chestii de schimbat.. :-)



@ TNG , tot nu merge ok bordul :-)) am uitat sa precizez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in cateva zile o sa fac rost de niste bani si sunt interesat de achizitionarea unui k8 1000. la ce detalii ar trebui sa fiu mai atent? (am inteles ca au fost recall-uri pentru cadru, cum pot sa aflu daca seria sasiului este in baza de date sau nu?) am inteles ca ar trebui sa aiba un cod ecu 21H50. ce probleme specifice mai are acest model? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ?

merge, cu mici modificari. daca vrei sa folosesti suruburile de pe k2 trebuie sa maresti gaurile la aripa de k4 k5 si ca sa se potriveasca trebuie sa scurtezi suportii din spate, 2-3 cm si sa faci gauri noi.

nu reusesc sa fac upload la cateva fotografii, daca ai nevoie da-mi un pm cu adresa ta de mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Pe aici?

post-15340-0-58086900-1402987538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

DA :rusinica: ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine?

Unde din punctele numerotate de mine curge? :-L

post-15340-0-00473700-1402998520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga

Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

 

Curg simeringurile desi credeai ca nu curg :)

 

Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te.ai uitat la capacul de la aprindere ?

Pai "aprinderea" este pe dreapta...

 

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Ai lovit motorul undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga :D probabil gresesc cand spun aprindere :D

Editat de wippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a ajuns in sant s-a lovit pe partea stanga!se vad urme pe carena stanga in locul unde este un capac!


» Post actualizat in 18 Jun 2014 07:11

am carene de 750 si capacul este acoperit de carena!

post-47683-0-67842500-1403075444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram dator cu un review mai amanuntit in legatura cu resoftarea calculatorului !

Am facut aceasta operatiune la TNG pentru ca este mecanicul meu si omul in care am incredere deplina.

Sa incepem cu inceputul,am vrut sa fac lucrul acesta pentru ca eram prea ,prea curios cum se simte fata de varianta stock ,am avut in trecut pc3 pe celalalt gsxr si imediat am simtit diferenta in bine (era o simpla harta de benzina imbunatatita).

Am reusit prin aceasta operatiune sa racesc motorul mult mai bine (ventilatorul pleaca mult mai devreme RECOMAND TUTUROR!daca vrei sa ai un motor cat mai mult timp cred ca este timpul sa te gandesti sa-l racesti!).

Am un buton din care comut harta stock si harta de putere depinde cum vreau sa merg insa va spun ca am uitat de harta stock ... nici nu mi-am mai adus aminte de buton/harta,am lasat comutat pe power si gata.Au fost scoase limitarile din fabrica,catalizator nu am avut pe ea pt ca nu vine cu asa ceva,clapetele au fost eliminate cand a fost pus slip-on Akrapovic,nu cred ca am nici sonda lambda .Detaliile tehnice nu le stapanesc asa bine ca sa va spun despre hartile de benzina/grupuri/valorile de aer/deschiderea clapetelor si lista poate continua chestia a fost sa schimbam ceva mult in bine si sa nu bubuim motorul...slava Domnului a iesit ceva excelent .Acceleratia este mult mai senzitiva,in treptele 1,2,3,4 cu care am mers pana acum cel mai mult ma dau jos razand de pe motocicleta. Am vorbit la United sa ma duc sa fac cateva trageri pe harta de stoc si harta de power sa vedem unde ne aflam in momentul acesta,cand am sunat sa fac programare mi-au spus sa sun peste ceva timp ca au ceva probleme cu standul,am inteles ca au rezolvat si luna viitoare sper sa ajungem acolo ,o sa revin cu rezultatul.

Dupa primul drum facut cu motocicleta prin Bucuresti sa schimb pompa de frana din recall am pus mana pe telefon sa-l sun pe TNG sa-i spun o "prostie" asa am gandit atunci ca este si totusi am zis sa-i spun : "Georgica consumul a scazut ! R: Da asa si trebuia sa se intample,e normal etc etc " ,sa nu credeti ca a scazut cu 1L/100 km(eu cel putin nu am constatat asta pana acum,insa sunt bucuros ca nu am depistat cresterea consumului,nu ma deranja daca si crestea cu putin dar sa nu constat o crestere cu 3-4L/100km ) am simtit asta imediat pt ca stiam cati km am facut cu motocicleta si cat am alimentat dupa aceea + mersul prin Bucuresti si dorinta de a vedea ce a facut TNG cu resoftarea ,surpriza a fost placuta,am zis sa nu ma opresc si sa vad ce se intampla cand o sa merg cu ea pe circuit pentru ca acolo ma interesa in special cum se comporta motocicleta/consumul/hartile imbunatatite tot tacamul ... ,am facut 2 iesiri de 2 zile fiecare cu acelasi rezultat,consumul a fost unul modest.Nu aveam cum sa nu constat treaba aceasta sau sa nu fiu atent pentru ca am urmarit/stiam review`urile legate de resoftarea calculatoarelor si majoritatea "se plangeau" de un consum ridicat , de ce sa nu recunosc ma temeam de asta.

Daca o sa-mi mai aduc aminte ceva o sa va mai scriu.

Concluzia : operatia a reusit,a fost un succes,recomand!

Multumesc Georgica pentru treaba asta si multumesc celorlalti baieti care mi-au dat sfaturi sa merg sa fac resoftarea cu incredere pentru ca merita Jagi,staude6,Levi.

post-33534-0-53065200-1403248443_thumb.jpgpost-33534-0-19097600-1403248447_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...