Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Metzeler racetec k1 spate k2 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 eu am michelin pilot power 2ct si cu 2.4 fata si 2.6 pe spate se comporta excetional mobra ... am un k2 750 dar conteaza si suspensiile cum le ai setate . pt 68 kg ale mele am reglate amortizoarele aproape de soft ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cu 2ct imi rupe spatele. Eu o am reglata hard... in zona mea sunt drumuri foare bune,rar gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Fereasca Dumnezeu .. 2.9 auzi , nu te juca cu oasele tale . Indiferent ce opinca de guma ai nu se baga niciodata 2 .9 nici pe fata nici pe spate. Nu este valabil la toate gumel dar in general (parerea mea) te joci cu spatele intre 1.8 si 2.2 maxim si fata niciodata mai jos de 2.4 .. sau 2.5 maxim . Pentru a descoperii valorile potrivite le faci pe ambele 3 atm si incepi sa le desumflii cu un prieten greutatea ta pe motocicleta , si exact cand incepe sa se lase foarte foarte putin este idealul ..(guma gteutate pilot guma opinca etc) este o setare cat de cat reala care nu tine cont de tabele sau pareri. Daca guma este lemn nu se incalzest repede deoarec nu se deformeaza deloc . Editat Mai 31, 2014 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Poate ai vrea o comparatie si cu JAWA350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 probabil ai probleme la senzorul de viteza .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Posibil senzorul de viteza,Acea saiba din fata pinionului Mufa de la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 L-am desfacut, l-am curatat, inclusiv mufa de la bord, a fost putin oxidata, le-am curatat complet.. plus , acu ca tot veni vorba, exista langa senzorul de neutral vreun semering ? la fel si la tija de la schimbator? imi curge putin ulei prin zonele alea si nu stiu exact daca e grav sau simple chestii de schimbat.. :-) @ TNG , tot nu merge ok bordul :-)) am uitat sa precizez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Salutare, in cateva zile o sa fac rost de niste bani si sunt interesat de achizitionarea unui k8 1000. la ce detalii ar trebui sa fiu mai atent? (am inteles ca au fost recall-uri pentru cadru, cum pot sa aflu daca seria sasiului este in baza de date sau nu?) am inteles ca ar trebui sa aiba un cod ecu 21H50. ce probleme specifice mai are acest model? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? merge, cu mici modificari. daca vrei sa folosesti suruburile de pe k2 trebuie sa maresti gaurile la aripa de k4 k5 si ca sa se potriveasca trebuie sa scurtezi suportii din spate, 2-3 cm si sa faci gauri noi. nu reusesc sa fac upload la cateva fotografii, daca ai nevoie da-mi un pm cu adresa ta de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Poate intereseaza pe cineva carene curse suzuki Editat Iunie 16, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salut, cumpar Suzuki GSX-R 600 K8 in stare cat mai originala. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 E valva de reglaj a compresiei low velocity. Are un o-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima Pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! DA ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine? Unde din punctele numerotate de mine curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Curg simeringurile desi credeai ca nu curg Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost. Editat Iunie 17, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 te.ai uitat la capacul de la aprindere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.