Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 probabil ai probleme la senzorul de viteza .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Posibil senzorul de viteza,Acea saiba din fata pinionului Mufa de la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 L-am desfacut, l-am curatat, inclusiv mufa de la bord, a fost putin oxidata, le-am curatat complet.. plus , acu ca tot veni vorba, exista langa senzorul de neutral vreun semering ? la fel si la tija de la schimbator? imi curge putin ulei prin zonele alea si nu stiu exact daca e grav sau simple chestii de schimbat.. :-) @ TNG , tot nu merge ok bordul :-)) am uitat sa precizez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Salutare, in cateva zile o sa fac rost de niste bani si sunt interesat de achizitionarea unui k8 1000. la ce detalii ar trebui sa fiu mai atent? (am inteles ca au fost recall-uri pentru cadru, cum pot sa aflu daca seria sasiului este in baza de date sau nu?) am inteles ca ar trebui sa aiba un cod ecu 21H50. ce probleme specifice mai are acest model? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? merge, cu mici modificari. daca vrei sa folosesti suruburile de pe k2 trebuie sa maresti gaurile la aripa de k4 k5 si ca sa se potriveasca trebuie sa scurtezi suportii din spate, 2-3 cm si sa faci gauri noi. nu reusesc sa fac upload la cateva fotografii, daca ai nevoie da-mi un pm cu adresa ta de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Poate intereseaza pe cineva carene curse suzuki Editat Iunie 16, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salut, cumpar Suzuki GSX-R 600 K8 in stare cat mai originala. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 E valva de reglaj a compresiei low velocity. Are un o-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima Pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! DA ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine? Unde din punctele numerotate de mine curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Curg simeringurile desi credeai ca nu curg Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost. Editat Iunie 17, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 te.ai uitat la capacul de la aprindere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 te.ai uitat la capacul de la aprindere ? Pai "aprinderea" este pe dreapta... am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000 Ai lovit motorul undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga probabil gresesc cand spun aprindere Editat Iunie 17, 2014 de wippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 cand a ajuns in sant s-a lovit pe partea stanga!se vad urme pe carena stanga in locul unde este un capac! » Post actualizat in 18 Jun 2014 07:11am carene de 750 si capacul este acoperit de carena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 da carena jos si desfa capacul . vezi poate s.a deranjat ceva pe acolo .... vezi sa inclini motocicleta putin spre dreapta sa nu iti curga ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Eram dator cu un review mai amanuntit in legatura cu resoftarea calculatorului ! Am facut aceasta operatiune la TNG pentru ca este mecanicul meu si omul in care am incredere deplina. Sa incepem cu inceputul,am vrut sa fac lucrul acesta pentru ca eram prea ,prea curios cum se simte fata de varianta stock ,am avut in trecut pc3 pe celalalt gsxr si imediat am simtit diferenta in bine (era o simpla harta de benzina imbunatatita). Am reusit prin aceasta operatiune sa racesc motorul mult mai bine (ventilatorul pleaca mult mai devreme RECOMAND TUTUROR!daca vrei sa ai un motor cat mai mult timp cred ca este timpul sa te gandesti sa-l racesti!). Am un buton din care comut harta stock si harta de putere depinde cum vreau sa merg insa va spun ca am uitat de harta stock ... nici nu mi-am mai adus aminte de buton/harta,am lasat comutat pe power si gata.Au fost scoase limitarile din fabrica,catalizator nu am avut pe ea pt ca nu vine cu asa ceva,clapetele au fost eliminate cand a fost pus slip-on Akrapovic,nu cred ca am nici sonda lambda .Detaliile tehnice nu le stapanesc asa bine ca sa va spun despre hartile de benzina/grupuri/valorile de aer/deschiderea clapetelor si lista poate continua chestia a fost sa schimbam ceva mult in bine si sa nu bubuim motorul...slava Domnului a iesit ceva excelent .Acceleratia este mult mai senzitiva,in treptele 1,2,3,4 cu care am mers pana acum cel mai mult ma dau jos razand de pe motocicleta. Am vorbit la United sa ma duc sa fac cateva trageri pe harta de stoc si harta de power sa vedem unde ne aflam in momentul acesta,cand am sunat sa fac programare mi-au spus sa sun peste ceva timp ca au ceva probleme cu standul,am inteles ca au rezolvat si luna viitoare sper sa ajungem acolo ,o sa revin cu rezultatul. Dupa primul drum facut cu motocicleta prin Bucuresti sa schimb pompa de frana din recall am pus mana pe telefon sa-l sun pe TNG sa-i spun o "prostie" asa am gandit atunci ca este si totusi am zis sa-i spun : "Georgica consumul a scazut ! R: Da asa si trebuia sa se intample,e normal etc etc " ,sa nu credeti ca a scazut cu 1L/100 km(eu cel putin nu am constatat asta pana acum,insa sunt bucuros ca nu am depistat cresterea consumului,nu ma deranja daca si crestea cu putin dar sa nu constat o crestere cu 3-4L/100km ) am simtit asta imediat pt ca stiam cati km am facut cu motocicleta si cat am alimentat dupa aceea + mersul prin Bucuresti si dorinta de a vedea ce a facut TNG cu resoftarea ,surpriza a fost placuta,am zis sa nu ma opresc si sa vad ce se intampla cand o sa merg cu ea pe circuit pentru ca acolo ma interesa in special cum se comporta motocicleta/consumul/hartile imbunatatite tot tacamul ... ,am facut 2 iesiri de 2 zile fiecare cu acelasi rezultat,consumul a fost unul modest.Nu aveam cum sa nu constat treaba aceasta sau sa nu fiu atent pentru ca am urmarit/stiam review`urile legate de resoftarea calculatoarelor si majoritatea "se plangeau" de un consum ridicat , de ce sa nu recunosc ma temeam de asta. Daca o sa-mi mai aduc aminte ceva o sa va mai scriu. Concluzia : operatia a reusit,a fost un succes,recomand! Multumesc Georgica pentru treaba asta si multumesc celorlalti baieti care mi-au dat sfaturi sa merg sa fac resoftarea cu incredere pentru ca merita Jagi,staude6,Levi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.