Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am michelin pilot power 2ct si cu 2.4 fata si 2.6 pe spate se comporta excetional mobra ... am un k2 750 dar conteaza si suspensiile cum le ai setate . pt 68 kg ale mele am reglate amortizoarele aproape de soft !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Fereasca Dumnezeu .. 2.9 auzi , nu te juca cu oasele tale . Indiferent ce opinca de guma ai nu se baga niciodata 2 .9 nici pe fata nici pe spate.

Nu este valabil la toate gumel dar in general (parerea mea) te joci cu spatele intre 1.8 si 2.2 maxim si fata niciodata mai jos de 2.4 .. sau 2.5 maxim .

Pentru a descoperii valorile potrivite le faci pe ambele 3 atm si incepi sa le desumflii cu un prieten greutatea ta pe motocicleta , si exact cand incepe sa se lase foarte foarte putin este idealul ..(guma gteutate pilot guma opinca etc)

este o setare cat de cat reala care nu tine cont de tabele sau pareri. Daca guma este lemn nu se incalzest repede deoarec nu se deformeaza deloc .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea?

Multumesc anticipat.

Posibil senzorul de viteza,

Acea saiba din fata pinionului

Mufa de la bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfacut, l-am curatat, inclusiv mufa de la bord, a fost putin oxidata, le-am curatat complet..



plus , acu ca tot veni vorba, exista langa senzorul de neutral vreun semering ? la fel si la tija de la schimbator? imi curge putin ulei prin zonele alea si nu stiu exact daca e grav sau simple chestii de schimbat.. :-)



@ TNG , tot nu merge ok bordul :-)) am uitat sa precizez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in cateva zile o sa fac rost de niste bani si sunt interesat de achizitionarea unui k8 1000. la ce detalii ar trebui sa fiu mai atent? (am inteles ca au fost recall-uri pentru cadru, cum pot sa aflu daca seria sasiului este in baza de date sau nu?) am inteles ca ar trebui sa aiba un cod ecu 21H50. ce probleme specifice mai are acest model? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ?

merge, cu mici modificari. daca vrei sa folosesti suruburile de pe k2 trebuie sa maresti gaurile la aripa de k4 k5 si ca sa se potriveasca trebuie sa scurtezi suportii din spate, 2-3 cm si sa faci gauri noi.

nu reusesc sa fac upload la cateva fotografii, daca ai nevoie da-mi un pm cu adresa ta de mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Pe aici?

post-15340-0-58086900-1402987538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

DA :rusinica: ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine?

Unde din punctele numerotate de mine curge? :-L

post-15340-0-00473700-1402998520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga

Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

 

Curg simeringurile desi credeai ca nu curg :)

 

Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...