wippy Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Da am schimbat si la gsxr si la hayabusa, Sunt piese care se uzeaza in timp datorita temperaturilor crescute...pana la urma sunt din cauciug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 GEORGE, pot sa-ti dau un telefon ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Momentan sunt plecat in concediu..lasa-mi un mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 am lasat deocamdata sper sa rezolv... am scos vreo 2 litri de benzina, in care prima parte cred ca era numai apa. acum mai stau cu bateria pe redresor, tb sa ii mai dau de cateva ori la automat, pana se duce toata apa care e in rampa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600RUN Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) @TNG Salut, Am un k5 de 600 si la rece balbaie de se vede pe turometru + rateuri in decelerare (aveam). Spun aveam, pt ca am obturat traseele de pair valve, si nu mai am. Parca si balbaielile sunt mai putin accentuate acum. Pare ca merge cu amestec sarac, la rece. Nu ma intereseaza cat consuma, crezi ca se poate sa-mi dai mai multa benzina, la rece? Mentionez faptul ca daca tin evacuarea obturata partial cu mana, sau pun silencer-ul, merge aproape perfect, deci, parerea mea, mult aer, sau putin carburant. Filtru de aer e nou, nu Suzuki, dar nou. Toba e Yoshimura triovala, scurtata de mine (am scurtat-o pt ca, cu ea scoasa mergea perfect - m-am gandit ca poate e mai bine - oricum arata mai bine asa scurta, iar problema nu a disparut). Merci! Editat August 10, 2014 de B600RUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Salut, Ritmul galopant este dat in principal de evacuarea prea permisiva. Se poate remapa harta de benzina sau rescriere de soft si se poate corecta. Partea proasta este ca,daca vrei sa umpli o evacuare prea larga cu gaze sa se creeze o oarecare presiune pentru liniarizarea gazelor,atunci ai nevoie de amestec destul de bogat,lucru care aduce cu el neajunsuri...mentionez, depinde mult de diametrul,lungimea,treseul evacuari! Editat August 10, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 http://www.motorcycle-usa.com/639/19013/Motorcycle-Article/2015-Suzuki-GSX-S1000-Streetfighter-Spied.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600RUN Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Ok, merci pentru raspuns! Un numar de telefon de contact, se poate, pe site n-am gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Si la K1 meu corpul amortizorului antivoblaj joaca putin pe surub ... desi am bagat un imbus pe surub si am incercat sa strang, are joc corpul amortizorului ... de parca ar fi surubul prea lung si nu ar strange urechea corpului de suport. Aveti idee de la ce anume ar fi? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenjnr Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Salutare, am avut azi o problema la gsxr ul meu 600 k6. Eram in coloana, s-a incalzit la peste 120 de grade, am tras pe dreapta si in momentul in care am oprit motorul a curs tot antigelul pe supra plin. Stie cineva care ar putea fi problema? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor. » Post actualizat in 12 Aug 2014 20:01 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor. » Post actualizat in 12 Aug 2014 20:02 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 » Post actualizat in 12 Aug 2014 20:02 Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor. O sa fac asta Geo, totusi crezi ca amortizorul setat necorespunzator sa fie cauza unei vibratii asa deranjante in zona frontala a motorerei? Rivalizeaza chiar cu zgomotul motorului intre 4 si 6000 rotatii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600RUN Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @TNG Crezi ca putem rezolva problema mea maine, cumva, mai am o zi de concediu, ar fi perfect? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Te-as ajuta cu placere dar si eu sunt in concediu si....cam departe de casa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 stie cineva daca oala de ambreiaj de la 600 gsxr k1 se potriveste la 750 gsxr k1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Salut! Vand jucaria, daca stiti pe cineva interesat. http://goo.gl/7naX1s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm... Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite. Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva? Multumesc frumos Servus! Din felul cum descrii lucrurile reiese destul de clar ca amortizorul de ghidon este montat corect .Asta este motivul pentru care nu il poti stringe mai tare.Este gindit sa amortizeze miscari violente fara sa afecteze miscari tipice schimbari de directie. Ce iti recomanda TNG te ajuta sa elimini amortizorul ca suspect dar nu cred ca e bine sa mergi cu el fara sa aiba jocul normal. Absolut toate au un mic joc .La unele chiar se aude un clantzanit cind mergi pe drum plin de gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) Jocul o sa fie atat cat este nevoie chiar daca amotizorul se deplaseaza si in plan orizontal la capat de cursa. Crede-ma,cand recomand ceva,stiu foarte bine ce vorbesc, si niciodata nu voi recomanda ceva care pericliteaza siguranta. Deci un O-ring de 12/14 mm diametru o sa tina amortizorul pe pozitie fara sa oscileze la gropi,estr valabil pentru toate amortizoarele OEM clasice. Daca ai fi montat/demontat un Ohlins/Hyperpro/GPR ai fi stiut ca nu vorbesc prostii.. Cu respect TNG Editat August 13, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Ok. Super! Multam fain pentru explicatie. Si pe al meu l-am auzit de citeva ori . Daca devine deranjant o sa incerc si eu cu O-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Se mai potriveste de pe alt model/motocicleta ambreiajul de la un GSXR 600 1998 - SRAD? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Se mai potriveste de pe alt model/motocicleta ambreiajul de la un GSXR 600 1998 - SRAD? Merci Poti fi putin mai exact ve anume vrei sa stii, ca nu prea inteleg intrebarea..Vrei da stii daca tot ambreiajul de la SRAD se potriveste pe alta motocicleta,sau daca de la alta motocicleta vrei sa se potriveasca la SRAD? Cand ai spus "ambreiaj"..ai vrut sa spui Oala,piesa interioara,placi metalice,placi ferodo,arcuri,placa presiune,rulment..sau doar o anumita piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 De la alta motocicleta sa se potriveasca pe SRAD. Vreau sa caut doar placile metalice si placile ferodo SH. Eu am masurile placilor, dar am inteles ca (,) conteaza si o zecime de mm. Oricum povestea e mai lunga, pe scurt am cautat la dezmembrari si am primit ba mai multe placi, ba mai mari in diametru si mai groase... Si toti zic ca este luat de pe SRAD. Acum as vrea sa stiu daca placile se potrivesc de pe alta motocicleta ca sa caut si alte motoare la dezmembrat, deoarece SRAD-urile le-am epuizat Merci. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) De la alta motocicleta sa se potriveasca pe SRAD. Vreau sa caut doar placile metalice si placile ferodo SH. Eu am masurile placilor, dar am inteles ca (,) conteaza si o zecime de mm. Oricum povestea e mai lunga, pe scurt am cautat la dezmembrari si am primit ba mai multe placi, ba mai mari in diametru si mai groase... Si toti zic ca este luat de pe SRAD. Acum as vrea sa stiu daca placile se potrivesc de pe alta motocicleta ca sa caut si alte motoare la dezmembrat, deoarece SRAD-urile le-am epuizat Merci. Salutare Deci: Srad-ul 600 a fost facut in doua editii distincte: 1.Model V-W 2.Model X-Y Ca si ambreiaj ele sunt diferite..acum pe care model il ai tu? Cred ca tu ai modelul W » Post actualizat in 17 Aug 2014 15:07 Asa ca: Placa de ferodo nr 1.... 8 bucati; This Suzuki 21441-31E50 PLATE,CLUTCH DR is used on these models and components: 1996 GSX-R750X CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH 1996 GSX-R750X CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH Placa ferodo mica 1 buc This Suzuki 21451-31E10 PLATE,CLUTCH DR is used on these models and components: 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH placa metalica o marime 7 bucati This Suzuki 21451-31E00 PLATE,CLUTCH DR is used on these models and components: 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH Placa metalica alta marime 1 buc This Suzuki 21451-31E10 PLATE,CLUTCH DR is used on these models and components: 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH 1994 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1995 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1996 GSX-R750X CLUTCH 1996 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 GSF1200S CLUTCH 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1997 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1997 GSX-R750X CLUTCH 1997 RF900RV CLUTCH (MODEL S-T-V) 1997 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSF1200S CLUTCH 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1998 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1998 GSX-R750X CLUTCH 1998 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSF1200S CLUTCH 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 1999 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 1999 GSX-R750X CLUTCH 1999 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSF1200S CLUTCH 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL V-W) 2000 GSX-R600 CLUTCH (MODEL X-Y) 2000 GSX-R750 CLUTCH 2000 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2001 GSF1200 CLUTCH 2001 GSF1200S CLUTCH 2001 GSX-R750 CLUTCH 2001 TL1000S CLUTCH (MODEL V-W) 2002 GSF1200 CLUTCH 2002 GSF1200S CLUTCH 2002 GSX-R750 CLUTCH 2003 GSF1200 CLUTCH 2003 GSF1200S CLUTCH 2003 GSX-R750 CLUTCH 2004 GSF1200 CLUTCH 2004 GSF1200S CLUTCH 2004 GSX-R750 CLUTCH 2005 GSF1200 CLUTCH 2005 GSF1200S CLUTCH 2005 GSX-R750 CLUTCH Editat August 17, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.