TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Pai cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare... Unul vechi si altul aftermarket.posibil chinezesc. Alternatorul nu arde releul.. invers da! Editat Septembrie 10, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 am inteles si mersi ptr raspuns.si alternatorul cum trebe masurat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Cele 3faze sa nu fie cu continuitate la masa. Cu mufa scoasa din releu, motorul pornit, pe cele 3 faze intre ele trebuie sa fie aproape 20V alternativ la relanti.40/70v la turatie de 5000rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 am inteles si daca are la relantiv una dintre mufe vreo10v?am masurat si nare continuitate la masa numai la o mufa scoate cam 10-11 v.atunci aia nui bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Nu este ok,demonteaza alternatorul si mai mult ca sigur ai o bobina neagra. Scurtul nu este intre bobinaj si masa,este intre spirele acelei bobine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 si ce pot sa fac cu bobina aceea care e neagra se poate repara sau trebe schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 si ce pot sa fac cu bobina aceea care e neagra se poate repara sau trebe schimbat? Intrebarea ta ma face sa-ti recomand sa te duci la cineva care se pricepe..nu mai umbla pe acolo,este spre binele tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 sal man eu nu umblu numai am desfacut capacul sa vad daca ii ars ceva si intradevar sunt inegrite vreo 3 bobine.si mersi mult ptr raspunsuri si ptr timpul acordat toate stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salutare, am o intrebare.. Mai mult ca sigur George imi va raspunde.. puteti sa-mi spuneti de la ce modele se potriveste releul de incarcare? Detin un Suzuki GSX-R 2005 600 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Maine vizionez o suzuki k6-k7 de 600 pe care vreau sa o cumpar.Am nevoie de ajutorului unui/mai multor proprietari pentru a-mi da sfaturi la ce sa ma uit. O voi duce oricum la mecanic, dar pentru a nu plati "diagnoza" aiurea o voi inspecta prima oara eu.Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salutare, am o intrebare.. Mai mult ca sigur George imi va raspunde.. puteti sa-mi spuneti de la ce modele se potriveste releul de incarcare? Detin un Suzuki GSX-R 2005 600 cmc. This Suzuki 32800-33E20 SUPERCEEDED BY 32800-33E21 is used on these models and components: 1999 GSX1300R ELECTRICAL 1999 GSX1300RZ ELECTRICAL 2000 GSX-R750 ELECTRICAL 2000 GSX1300R ELECTRICAL 2000 GSX1300RZ ELECTRICAL 2001 GSX-R1000 ELECTRICAL 2001 GSX-R600 ELECTRICAL 2001 GSX-R600Z ELECTRICAL 2001 GSX-R750 ELECTRICAL 2001 GSX1300R ELECTRICAL 2001 GSX1300RZ ELECTRICAL 2002 GSX-R1000 ELECTRICAL 2002 GSX-R600 ELECTRICAL 2002 GSX-R600Z ELECTRICAL 2002 GSX-R750 ELECTRICAL 2002 GSX1300R ELECTRICAL 2002 GSX1300RZ ELECTRICAL 2003 GSX-R1000 ELECTRICAL 2003 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2003 GSX-R600 ELECTRICAL 2003 GSX-R600Z ELECTRICAL 2003 GSX-R750 ELECTRICAL 2003 GSX1300R ELECTRICAL 2003 GSX1300RZ ELECTRICAL 2004 GSX-R1000 ELECTRICAL 2004 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2004 GSX-R600 ELECTRICAL 2004 GSX-R750 ELECTRICAL 2004 GSX1300R ELECTRICAL 2004 GSX1300RZ ELECTRICAL 2005 GSX-R600 ELECTRICAL 2005 GSX-R750 ELECTRICAL 2005 GSX1300R ELECTRICAL 2005 GSX1300RZ ELECTRICAL 2006 GSX1300R ELECTRICAL 2006 GSX1300RZ ELECTRICAL 2007 GSX1300R ELECTRICAL 2007 GSX1300RZ ELECTRICAL 1999 GSX1300R ELECTRICAL 1999 GSX1300RZ ELECTRICAL 2000 GSX-R750 ELECTRICAL 2000 GSX1300R ELECTRICAL 2000 GSX1300RZ ELECTRICAL 2001 GSX-R1000 ELECTRICAL 2001 GSX-R600 ELECTRICAL 2001 GSX-R600Z ELECTRICAL 2001 GSX-R750 ELECTRICAL 2001 GSX1300R ELECTRICAL 2001 GSX1300RZ ELECTRICAL 2002 GSX-R1000 ELECTRICAL 2002 GSX-R600 ELECTRICAL 2002 GSX-R600Z ELECTRICAL 2002 GSX-R750 ELECTRICAL 2002 GSX1300R ELECTRICAL 2002 GSX1300RZ ELECTRICAL 2003 GSX-R1000 ELECTRICAL 2003 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2003 GSX-R600 ELECTRICAL 2003 GSX-R600Z ELECTRICAL 2003 GSX-R750 ELECTRICAL 2003 GSX1300R ELECTRICAL 2003 GSX1300RZ ELECTRICAL 2004 GSX-R1000 ELECTRICAL 2004 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2004 GSX-R600 ELECTRICAL 2004 GSX-R750 ELECTRICAL 2004 GSX1300R ELECTRICAL 2004 GSX1300RZ ELECTRICAL 2005 GSX-R600 ELECTRICAL 2005 GSX-R750 ELECTRICAL 2005 GSX1300R ELECTRICAL 2005 GSX1300RZ ELECTRICAL 2006 GSX1300R ELECTRICAL 2006 GSX1300RZ ELECTRICAL 2007 GSX1300R ELECTRICAL 2007 GSX1300RZ ELECTRICAL » Post actualizat in 12 Sep 2014 16:40 Maine vizionez o suzuki k6-k7 de 600 pe care vreau sa o cumpar. Am nevoie de ajutorului unui/mai multor proprietari pentru a-mi da sfaturi la ce sa ma uit. O voi duce oricum la mecanic, dar pentru a nu plati "diagnoza" aiurea o voi inspecta prima oara eu. Multumesc ! Defecte frecvente semnalate pe acest model 1.Incidenta mare de releu regulator si alternator ars. 2.Probleme de STV 3.Pompa frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Multumesc frumos TNG ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Sunt in cautarea unui Gsxr k1-k3 600/750 . M-am uitat aici peste cateva pagini dar n-am gasit nimic , n-am rabdare sa le vad pe toate ) . Vreau sa stiu la ce anume ar trebui sa ma uit , ma refer care sunt bubele lor . Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Sunt in cautarea unui Gsxr k1-k3 600/750 . M-am uitat aici peste cateva pagini dar n-am gasit nimic , n-am rabdare sa le vad pe toate ) . Vreau sa stiu la ce anume ar trebui sa ma uit , ma refer care sunt bubele lor . Merci! Sunt modele destul de reusite ca si fiabilitate,din cat stiu eu nu sunt probleme mari stiute. Acum trebuie luat in calcul varsta unui asemenea model,si cum a fost exploatat in acest timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Am inteles , multumesc George ! Ma gandeam ca au ceva bube al lor si trebuie sa fiu ceva mai atent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Defecte frecvente semnalate pe acest model 1.Incidenta mare de releu regulator si alternator ars. 2.Probleme de STV 3.Pompa frana fata Repararea lor implica costuri mari ? Merci frumos TNG ! Editat Septembrie 24, 2014 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Repararea lor implica costuri mari ? Merci frumos TNG ! Depinde de bugetul fiecaruia alocat motocicletei. Pentru uni este scump un alternator de 280 euro ,pentru altii nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Extraordinar de scump nu e, depinde acum si incidenta cu care pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Salutare, am o mica intrebare. Am o problema la khilometraj imi afiseaza AIUREA sau afiseaza ''0'' km/h. Ex: merg in oras la 3-4 mii de turati cu treapta a 2 a , a 3 a...si imi indica 230 km/h si apoi scade la 70km/h sau imi indica 0 km/h!!!! poate sa mi spuna cineva daca a mai intampinat asa ceva? Modelul motoretei este Gsx-r k1 din anul 2000,750 cm3..... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Pare un contact slab pe mufa bordului sau a senzorului de viteza. Daca tot ajungi la senzor,demonteaza-l (un surub de M5 cap inbus de 4) si priveste prin gaura lui din capac.Acolo pe pinion trebuie sa fie o piesa cu 4 latruri prinsa intr-un surub de 8 (inbus de 6) ..asigura-te ca sunt cele 4 laturi. Daca totul este ok dar nu merge, schimba senzorul,pentru un test. Editat Septembrie 26, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Ok. Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Asteapta-ma draga mea, o sa vin dupa tine. O sa fim impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Salut, TNG. Astzi de dimineata am mers sa fac verificarea la senzorul de viteza asa cum m ai indrumat. Am avut surpriza sa vad ca am ramas fara baterie si nu am mai putut porni motoreta, am incarcat bateria de la un coleg de la masina si am mers repede la un service pentru a verifica problema cu bateria descacata, mi au verivicat si nu imi mai incarca bateria, se poate intampla asta din cauza problemei cu senzorul de viteza? mentionez ca am alternatorul schimbat acum o luna si jumatate!!! de la srvice mi au cerut undeva la 500-600 euro sa imi repare mobra!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 La un 600 K2 cand nu mai aveam baterie, facea exact ca al tau... nu mai indica viteza, sau indica gresit. Daca imi amintesc bine si turometrul se ducea pe 0. Dupa schimbarea bateriei, n-a mai avut nicio problema. Dar de incarcat, o facea cum trebuie. Ai fost langa ei cand au masurat, sau asa ti-au spus ei, ca nu mai incarca? Nu de alta, dar daca au sarit direct cu sume de 500-600 de euro, fara macar sa verifice exact ce anume e defect pe motocicleta, eu nu prea as avea incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.