Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lasat :D

 

deocamdata sper sa rezolv...

am scos vreo 2 litri de benzina, in care prima parte cred ca era numai apa.

acum mai stau cu bateria pe redresor, tb sa ii mai dau de cateva ori la automat, pana se duce toata apa care e in rampa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG

 

Salut,

 

Am un k5 de 600 si la rece balbaie de se vede pe turometru + rateuri in decelerare (aveam).

 

Spun aveam, pt ca am obturat traseele de pair valve, si nu mai am.

 

Parca si balbaielile sunt mai putin accentuate acum.

 

Pare ca merge cu amestec sarac, la rece.

 

Nu ma intereseaza cat consuma, crezi ca se poate sa-mi dai mai multa benzina, la rece?

 

Mentionez faptul ca daca tin evacuarea obturata partial cu mana, sau pun silencer-ul, merge aproape perfect, deci, parerea mea, mult aer, sau putin carburant.

 

Filtru de aer e nou, nu Suzuki, dar nou.

 

Toba e Yoshimura triovala, scurtata de mine (am scurtat-o pt ca, cu ea scoasa mergea perfect - m-am gandit ca poate e mai bine - oricum arata mai bine asa scurta, iar problema nu a disparut).

 

Merci!

Editat de B600RUN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ritmul galopant este dat in principal de evacuarea prea permisiva.

Se poate remapa harta de benzina sau rescriere de soft si se poate corecta.

Partea proasta este ca,daca vrei sa umpli o evacuare prea larga cu gaze sa se creeze o oarecare presiune pentru liniarizarea gazelor,atunci ai nevoie de amestec destul de bogat,lucru care aduce cu el neajunsuri...mentionez, depinde mult de diametrul,lungimea,treseul evacuari!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Si la K1 meu corpul amortizorului antivoblaj joaca putin pe surub ... desi am bagat un imbus pe surub si am incercat sa strang, are joc corpul amortizorului ... de parca ar fi surubul prea lung si nu ar strange urechea corpului de suport.

 

Aveti idee de la ce anume ar fi? ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am avut azi o problema la gsxr ul meu 600 k6. Eram in coloana, s-a incalzit la peste 120 de grade, am tras pe dreapta si in momentul in care am oprit motorul a curs tot antigelul pe supra plin. Stie cineva care ar putea fi problema? Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

 

Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor.

» Post actualizat in 12 Aug 2014 20:01

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

 

Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor.

» Post actualizat in 12 Aug 2014 20:02

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 12 Aug 2014 20:02

 

Pune un oring intre amortizor si prinderea lui de la centru,eventual o saiba si o-ringul intre saiba si amortizor.

O sa fac asta Geo, totusi crezi ca amortizorul setat necorespunzator sa fie cauza unei vibratii asa deranjante in zona frontala a motorerei?

Rivalizeaza chiar cu zgomotul motorului intre 4 si 6000 rotatii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Servus! Din felul cum descrii lucrurile reiese destul de clar ca amortizorul de ghidon este montat corect .Asta este motivul pentru care nu il poti stringe mai tare.Este gindit sa amortizeze miscari violente fara sa afecteze miscari tipice schimbari de directie. Ce iti recomanda TNG te ajuta sa elimini amortizorul ca suspect dar nu cred ca e bine sa mergi cu el fara sa aiba jocul normal. Absolut toate au un mic joc .La unele chiar se aude un clantzanit cind mergi pe drum plin de gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul o sa fie atat cat este nevoie chiar daca amotizorul se deplaseaza si in plan orizontal la capat de cursa.

Crede-ma,cand recomand ceva,stiu foarte bine ce vorbesc, si niciodata nu voi recomanda ceva care pericliteaza siguranta.

Deci un O-ring de 12/14 mm diametru o sa tina amortizorul pe pozitie fara sa oscileze la gropi,estr valabil pentru toate amortizoarele OEM clasice.

Daca ai fi montat/demontat un Ohlins/Hyperpro/GPR ai fi stiut ca nu vorbesc prostii..

Cu respect TNG

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ok. Super! Multam fain pentru explicatie. Si pe al meu l-am auzit de citeva ori . Daca devine deranjant o sa incerc si eu cu O-ring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai potriveste de pe alt model/motocicleta ambreiajul de la un GSXR 600 1998 - SRAD?

Merci

Poti fi putin mai exact ve anume vrei sa stii, ca nu prea inteleg intrebarea..

Vrei da stii daca tot ambreiajul de la SRAD se potriveste pe alta motocicleta,sau daca de la alta motocicleta vrei sa se potriveasca la SRAD?

Cand ai spus "ambreiaj"..ai vrut sa spui

Oala,piesa interioara,placi metalice,placi ferodo,arcuri,placa presiune,rulment..sau doar o anumita piesa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...