Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se poate jongla putin cu o remapare,cumulat cu o conversie de lant o putem transforma in ceva frumos.

» Post actualizat in 21 Oct 2014 09:28

Este vorba de 750 2010/2014..deci nu este relevant fata de 750 2008...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

as vrea daca se mai schimba oleaca feelingul.....

se schimba plaja de cuplu sa traga mai bine in ture mici? eu nu o duc in 10k rpm unde are ceva cuplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2008 sta bine,nu sunt probleme mari stiute.

Aleatoriu, cu incidenta mica, posibil probleme cu ISC.

 

 

ISC - se pare ca e destul de frecventa problema.(TNG stie ! :goodposting: :goodposting: ) In rest e reusita...

 

Multam! Aveti idee, ca si marimi, e mai mare ca GSX-R 600 din 2003 ? Eu sunt mai inalt si as trece la 750 ca pe 600 par cam .... mare :D

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

600/750 sunt identice ca dimensiuni.vezi ca modelul mai nou e mult mai subtirel decat grasanul tau si o sa pari precum ursul care merge pe bicicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

600 tau e cat miarul k5-k6.toate ss urile dupa 2006 sunt micute ca si dimensiuni.incaleca un 600rr si o sa te umfle rasul

pana atunci cauta un k8 la tine in oras si cere voie sa il incaleci.vezi cum te simti pe el iar mai departe stii tu ce ai de facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am pregatit motocicleta cat de cat.

 

Daca imi permiti o observatie - jugurile superioare decupate sunt mult prea flexibile pentru folosirea in regim de curse.

Din cauza ca permit deplasari fata spate pe franari puternice, afecteaza in rau atat ciclistica cat si uzura cuzinetilor.

 

Solutia a fost adoptata in trecut ca masura de usurare dar intre timp s-a cam renuntat la ea

post-14189-0-18671700-1413961748_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ar cam trebui sa caut jug original ?

Eu nu o sa am bani sa particip la multe iesiri pe circuit, am vrut sa cam las strada si cu un cafe racer nu m-am inteles, am alte asteptari de la motociclete.

 

Multumesc pentru remarca. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca am vazut acum..ai o mica problema !

Pentru GSXR K1 750 ai 17/42/110 525

 

Ce ai pus tu acolo este pentru GSXR 600 K1, care are 16/45/110 525...si tu ai pus +2 la foaia spate.

post-15340-0-54488000-1414521171_thumb.jpg

post-15340-0-85016900-1414521225_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...