SNOWMAN Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Noi sau second? Noi domnule ...gata sesiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Salutare ! Lucrez la un dealer SUZUKI din tara si avem pe stoc 2 GSX-R care sunt la reducere. un 1000 K8 negru la 8.900 euro si un 750 K8 portocaliu-negru (editie limitata) la 7.930 euro. Motocicletele sunt noi, 2 ani garantie fara limita de km. Cine e interesat sa-mi dea un PM. Sa mori de ciuda cu criza asta!! Bueyyy...si cand te gandesti ca anu trecut am dat pe un K2 de 750 5400 de epuri! Editat Februarie 26, 2009 de aleck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 de vanzare gsxr 600 k7 ,are urmatoarele extrase:galerii+catalizator+finala arrow;filtru aer bmc:powercomander:scarite suzuki cup 2007 de la waltermoto,suspensii fata+amortizor spate ohlins,:xenon: forkadjuster,manete ambreiaj,frana aurii,furtune frana racing,geam doblebuble,toate accesoriile se invart de 4mii eur, are 12mii km adusa recent din germania(o luna) carenele sunt cele originale vopsea originala pret 6500 euro,eventual pot face schimburi + diferente pentru scarite,evacuare........adica dau ce am eu pe cele stok pt interesati aici tel meu:0727344557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 are cumva cineva un senzor de turometru pentru un GSXR din 98 de 750??? plssssssssssssss, va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 de vanzare gsxr 600 k7 ,are urmatoarele extrase:galerii+catalizator+finala arrow;filtru aer bmc:powercomander:scarite suzuki cup 2007 de la waltermoto,suspensii fata+amortizor spate ohlins,:xenon:forkadjuster,manete ambreiaj,frana aurii,furtune frana racing,geam doblebuble,toate accesoriile se invart de 4mii eur, are 12mii km adusa recent din germania(o luna) carenele sunt cele originale vopsea originala pret 6500 euro,eventual pot face schimburi + diferente pentru scarite,evacuare........adica dau ce am eu pe cele stok pt interesati aici tel meu:0727344557 accept schimb cu acelasi model(k6-k7)dar stok+diferenta in functie de stare ,an,km,...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 accept schimb cu acelasi model(k6-k7)dar stok+diferenta in functie de stare ,an,km,...etc in principiu ma intereseaza evacuarea astept un PM. Iti dau evauarea mea stock + ceva banuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 vand si eu un k2 - 4mii neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Ma scuzati ca ma bag aiurea peste voi, dar: am un GSX 650F k8, cu inca un an garantie, 4500 km. M-ar interesa un schimb cu un gixxer 600 la paritate. E careva interesat? Vreau sa o dau ca e cam grea pentru mine 250 kg la plin, iar eu sunt cam plapand si am vazut ca gixxerul de 600 e mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Salutare, am si io un K8 de o miuta luat vara trecuta in iulie de la Bardaci. Foarte buna motoreta, stie si poate mai mult dacat stiu si pot eu; am coborat de pe R1 de 2000 si ziceam ca aia e masura lucrurilor... gresit total. I-am pus niste Rizome si manete LSL, crash pad-uri Puig, benzina, ulei si o toba RaceTaylorMade care face un mare cotcodac si da rateuri pe decelerare mai rau ca petardele de anul nou. Intreb si io pe aici daca a mai avut careva problema asta si cum a rezolvat-o: maneta de frana reglata pe 6 (cel mai departe de semighidon) imi prinde degetele cand trag tare de ea. Ma gandesc ca fiind mobra noua sunt furtunele foarte elastice dar nici chiar asa. Maneta originala mi-a facut alta problema: de 2 ori a sarit din reglaj (c---tul ala cu 6 pozitii s-a rotit si venea maneta in semighidon de am ramas fara frane- odata in oras pe la 65-70 si odata pe A2 pe la 200- m-am cam speriat ) Oare rezolv problema cu furtune? Oricum o sa-i pun cat de curand dar sa stiu daca ii caut si o pompa sau nu. Bafta si sa vina caldura odata sa se incinga pingelele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Intreb si io pe aici daca a mai avut careva problema asta si cum a rezolvat-o: maneta de frana reglata pe 6 (cel mai departe de semighidon) imi prinde degetele cand trag tare de ea. Unde anume iti prinde degetele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Unde anume iti prinde degetele? Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. Din poza vad ca manetele alea nu au curbura chiar deloc. Problema s-ar putea sa fie in alta parte... Esti sigur ca 6 e pozitia cea mai indepartata? Eu stiam ca 1 e cea mai indepartata, si ca sa fiu sigur am verificat acum 3 motociclete diferite, la toate 1 e cea mai indepartata. Editat Martie 2, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. De curiozitate am fost sa verific .... JUCARIE a avut dreptate ..... 1 e cea mai indepartata si daca rulezi cu miarul cu frana pusa pe 6 .... nu e de mirare ca nu ai frana .... cu am 750 cc si nu as rula cu treapta 6 la frana .... maneta aproape ca atinge ghidonul ... trebuie sa ai degete de rahitic sa poti sa franezi ... eu folosesc la 3 si e perfect ... la 3 o folosesc si alti 2 prieteni de-ai mei ... unul cu 600 si altul cu 1000 .... tinand seama ca toti avem tuburile de frana originale ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 sal, gixxeristi vreau si eu sa intreb unde gasesc ram-air pt un k3-k4 1000? stie cineva, are cineva? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) sal, gixxeristi vreau si eu sa intreb unde gasesc ram-air pt un k3-k4 1000? stie cineva, are cineva? multumesc! suzuki ram air direct ...... srad .... ce anume iti trebe ?nu se vinde nici la kg nici la bucata ! Editat Martie 2, 2009 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 sal, gixxeristi vreau si eu sa intreb unde gasesc ram-air pt un k3-k4 1000? stie cineva, are cineva? multumesc! incearca pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 suzuki ram air direct ...... srad .... ce anume iti trebe ?nu se vinde nici la kg nici la bucata ! am precizat k3-k4 asta insemnand suzuki gsx-r 2003-2004 de 1000cmc. si pe ebay nu e nmk, sunt unii din america dar nu trimit in europa, mai ales in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) De curiozitate am fost sa verific .... JUCARIE a avut dreptate ..... 1 e cea mai indepartata si daca rulezi cu miarul cu frana pusa pe 6 .... nu e de mirare ca nu ai frana .... cu am 750 cc si nu as rula cu treapta 6 la frana .... maneta aproape ca atinge ghidonul ... trebuie sa ai degete de rahitic sa poti sa franezi ... eu folosesc la 3 si e perfect ... la 3 o folosesc si alti 2 prieteni de-ai mei ... unul cu 600 si altul cu 1000 .... tinand seama ca toti avem tuburile de frana originale ! bafta ! Salutare, chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum Editat Martie 3, 2009 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum Maneta are distanta suficient de mare, cred ca problema e aerul ramas pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit? sau la presa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit?sau la presa? iti trebuie o presa ,se poate confectiona destul de usor dak ai un strungar prin preajma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum dale si iati pazzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare,chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic. Merci de raspunsuri oricum sigur ai o problema, ori nu sunt aerisite bine ,ori pompa de frana e defecta,nu se poate ,ar trebuii sa franeze pe orice treapta fara sa atingi ghidonul cu maneta,incearca prima data o aerisire (si a pompei si a circuitului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Am gasit pe net un filmulet destul de educativ despre setarea suspensiilor. E in engleza si masuratorile sunt in inch, dar cred ca e interesant. http://www.onthethrottle.tv/pages/page/pu_...ng_sag/151_1600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinta Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Imi vand si eu bijuteria http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=54578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.