Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Intreb si io pe aici daca a mai avut careva problema asta si cum a rezolvat-o: maneta de frana reglata pe 6 (cel mai departe de semighidon) imi prinde degetele cand trag tare de ea.

 

Unde anume iti prinde degetele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unde anume iti prinde degetele?

Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. :rolleyes:

 

Din poza vad ca manetele alea nu au curbura chiar deloc.

 

Problema s-ar putea sa fie in alta parte... Esti sigur ca 6 e pozitia cea mai indepartata? Eu stiam ca 1 e cea mai indepartata, si ca sa fiu sigur am verificat acum 3 motociclete diferite, la toate 1 e cea mai indepartata.

Editat de jucarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca nu am fost mai clar. Trag de maneta cu 2 degete si tin 2 pa manson. Imi prind inelerul si degetul mic cu maneta de frana. :rolleyes:

De curiozitate am fost sa verific .... JUCARIE a avut dreptate ..... 1 e cea mai indepartata si daca rulezi cu miarul cu frana pusa pe 6 .... nu e de mirare ca nu ai frana .... cu am 750 cc si nu as rula cu treapta 6 la frana .... maneta aproape ca atinge ghidonul ... trebuie sa ai degete de rahitic sa poti sa franezi ... eu folosesc la 3 si e perfect ... la 3 o folosesc si alti 2 prieteni de-ai mei ... unul cu 600 si altul cu 1000 .... tinand seama ca toti avem tuburile de frana originale ! bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, gixxeristi vreau si eu sa intreb unde gasesc ram-air pt un k3-k4 1000? stie cineva, are cineva? :rolleyes:

multumesc!

suzuki ram air direct ...... srad .... ce anume iti trebe ?nu se vinde nici la kg nici la bucata !

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate am fost sa verific .... JUCARIE a avut dreptate ..... 1 e cea mai indepartata si daca rulezi cu miarul cu frana pusa pe 6 .... nu e de mirare ca nu ai frana .... cu am 750 cc si nu as rula cu treapta 6 la frana .... maneta aproape ca atinge ghidonul ... trebuie sa ai degete de rahitic sa poti sa franezi ... eu folosesc la 3 si e perfect ... la 3 o folosesc si alti 2 prieteni de-ai mei ... unul cu 600 si altul cu 1000 .... tinand seama ca toti avem tuburile de frana originale ! bafta !

 

Salutare,

chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic.

Merci de raspunsuri oricum

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic.

Merci de raspunsuri oricum

 

Maneta are distanta suficient de mare, cred ca problema e aerul ramas pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit?

sau la presa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre baieti,am si eu o problema si anume:am cazut cu mobra de 600 srad si nu stiu cum pot sa scot volanta,ca sa o schimb cu una noua,ca are magnetii prafuiti rau,si am totul nou,dar am incercat sa o desfac dar..............fara succes.va rog ajutor,cum se desface,prin infiletare,de arborele cotit?

sau la presa?

iti trebuie o presa ,se poate confectiona destul de usor dak ai un strungar prin preajma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic.

Merci de raspunsuri oricum

 

dale si iati pazzo :cheers:

post-42663-1236131002_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

chiar n-am inebubit! am manete LSL si 1 e pozitia cea mai apropiata de ghidon si 6 cea ma indepartata. Repet, pe 6 imi prind inelarul cand trag de frana si la 1.91m si 95 de kg chiar nu sunt rahitic.

Merci de raspunsuri oricum

sigur ai o problema, ori nu sunt aerisite bine ,ori pompa de frana e defecta,nu se poate ,ar trebuii sa franeze pe orice treapta fara sa atingi ghidonul cu maneta,incearca prima data o aerisire (si a pompei si a circuitului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe net un filmulet destul de educativ despre setarea suspensiilor. E in engleza si masuratorile sunt in inch, dar cred ca e interesant.

 

http://www.onthethrottle.tv/pages/page/pu_...ng_sag/151_1600

 

Foarte educativ.Multumim :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport...

 

Mersi anticipat>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport...

 

Mersi anticipat>

 

 

O toba aftermarket ar trebui sa elimine mai repede gazele din motor, deci ar trebui si un filtru sport ca sa aduca mai mult aer (cel de serie fiind mai restrictiv). Lumea foloseste K&N, BMC sau Pipercross. Probabil K&N cel mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult.

Hmmm,

mobra e noua, 4500 de km. O sa incerc mai intai sa-i schimb lichidul si sa vad pe urma ca mai face. Tu Mac ai mai multa experienta, crezi ca schimbul de lichid si eventual furtune rezolva problema? Ma gandesc sa nu fie pompa sau garniturile din ea (sunt si japonezii oameni). Oricum mai am garantie pana in 2010, o sa-i intreb si pe baietii de la service.

Merci de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am si eu o intrebare:

Unde gasesc un bord (turometru si vitezometru) de gsx 750 es din 1983? second si functional!

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...