raduprint01 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 o intrebare: ce viteza la ce turatie ar trebui sa am (k1 600) in viteza I, eventual si a doua? (cu foaie si pinion standard)mi se pare ca merge mai ciudat uneori... joi, vineri mergea mai "moale", iar sambata si duminica am mers mai mult si parca era ok... acum, de azi, iar mi se pare ca merge "moale"... o fi din cauza ca in timpul saptamanii merg mai supturat (ca tot era un topic despre asta) ? o fi ambreiajul slabit? uzat? bujiile? pasca masii... merci Salut, Nu vreau sa vorbesc aiurea, dar eu patesc urmatoare chestie, si la masina si la motocicleta: daca accelerez foarte usor, mi se pare ca nu trage, daca trag mai tare de acceleratie, totul e ok Din cate mi-ai zis tu, se poate sa fie efectul asta, ca in timpul saptamanii mergi pe aglomeratie, nu tragi tare de ea, iar in w-e ii mai liber si poti accelera corespunzator. Daca asta e, nu tre sa-ti faci griji ca-i numai o impresie Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 mda...de cautat manualul, ca nu-l mai am, sa-l caut si sa-l verific. ar tb sa fie sub rezervor in burduful ala de tabla care e prin de rezervor...ca din " burduful " ala iese furtunul de benzina si intra direct in injectie. interesanta si chestia cu izolarea evacuarii, poate ne da si noua cateva indicii, a invelit toata evacuarea in azbest, a pus garnituri de azbest intre evacuare si blocul motor ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 izolarea evacuarii ar trebui facuta numai la cele din inox, celelalte au sanse foarte mari sa rugineasca foarte repede; asta pentru cine considera ca merita, eu din cate stiu ajuta (putin) la motoarele turbo, nu si la cela aspirate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Intrebare pentru cei cu k6-k7 si respectiv k8: in ce temperaturi stau mobrele prin traficul asta infect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Intrebare pentru cei cu k6-k7 si respectiv k8: in ce temperaturi stau mobrele prin traficul asta infect? La drum intins 80-85 grade, prin bucuresti am fost de doua ori si desi crosetez si incerc sa nu stau la coada la semafor se duce des la pornirea ventilatorului adica 105 chiar daca nu e cald afara (ultima oara in weekend-ul cu salonul moto am fost). E clar ca nu e motoreta de oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 mda...de cautat manualul, ca nu-l mai am,sa-l caut si sa-l verific. ar tb sa fie sub rezervor in burduful ala de tabla care e prin de rezervor...ca din " burduful " ala iese furtunul de benzina si intra direct in injectie. interesanta si chestia cu izolarea evacuarii, poate ne da si noua cateva indicii, a invelit toata evacuarea in azbest, a pus garnituri de azbest intre evacuare si blocul motor ???? intra putin pe topicul celor cu buse si vezi cateva poze cu evacuarea lui NASU care tocmai azi si-a facut-o<nu si-a montat-o asa ca nu mi-a putut spune nimic despre randament><e o textura in genul azbestului data prima oara si dupa o banda de folie din aluminiu<mie personal imi place cum a iesit si cred ca o s-o fac si eu, dar sa nu creada cineva ca no sa-i mai urce apa peste 100 daca se sta pe loc pagina 197 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 salutarea!!! am un k3 si vroiam sa stiu daca pot sa-i pun o toba mica triunghiulara(ceva de genul cum sunt la k6). stie cineva si cam la ce bani sunt tobele alea mici? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 La drum intins 80-85 grade, prin bucuresti am fost de doua ori si desi crosetez si incerc sa nu stau la coada la semafor se duce des la pornirea ventilatorului adica 105 chiar daca nu e cald afara (ultima oara in weekend-ul cu salonul moto am fost). E clar ca nu e motoreta de oras Hmm... la mine sare de 105, ajunge chiar si la 108-109(ce-i drept nu pentru mult timp). Merg zi de zi in trafic. Sezonul trecut nu trecea de 105 ... asta este ingrijorarea mea. Afara, 85-90 ... dar in oras ma "omoara"! M-am gandit la antigel, probabil trebuie schimbat. Are deja 2ani. salutarea!!! am un k3 si vroiam sa stiu daca pot sa-i pun o toba mica triunghiulara(ceva de genul cum sunt la k6). stie cineva si cam la ce bani sunt tobele alea mici? multumesc. de ce sa nu mearga? Din cate stiu eu, sunt in jur de 500E in magazin. La second gasesti si cu 250-300E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 salut, am si eu un amortizor spate de gsxr1000 de vanzare daca intereseaza pe cineva,este in stare f buna(ca sa nu zic impecabil ca bsnitarii). daca e interesat cineva PM,pot sa va trimit si poze daca doriti numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Salutare, Gsxr meu de 750(model 99 dar talon 2000), face niste figuri de cateva zile, In relanti mi se cam opreste motorul. Daca ii dau gaz, se duce racheta, dar din cand in cand la semafor parca isi da duhul in relanti si chiar moare cateodata. Altfel porneste la cheie, imediat. Voi stiti cumva ce ar putea fi? Mentionez ca in primavara i-am facut revizia la Elfii din Popesti, si i-am schimbat toate zemurile(ulei, antigel, lichid de frana). Din ce am vazut pe factura nu a schimbat si filtrul de benzina. O fi de la benzina (alimentez de obicei la Petrom). Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Salutare, Gsxr meu de 750(model 99 dar talon 2000), face niste figuri de cateva zile, In relanti mi se cam opreste motorul. Daca ii dau gaz, se duce racheta, dar din cand in cand la semafor parca isi da duhul in relanti si chiar moare cateodata. Altfel porneste la cheie, imediat. Voi stiti cumva ce ar putea fi? Mentionez ca in primavara i-am facut revizia la Elfii din Popesti, si i-am schimbat toate zemurile(ulei, antigel, lichid de frana). Din ce am vazut pe factura nu a schimbat si filtrul de benzina. O fi de la benzina (alimentez de obicei la Petrom). Multam salve . la k7 imi facea asa , culmea dupa de am facut schibul de ulei si filtre, cred ca l-au dereglat din greseala , pur si simplu trebuia reglat relantiul, eu aveam un shurubel pe stanga partea de jos a cadrului ,teoretic tot undeva in zona aia e si la tine (cauta prin priza de aer sus) , trebuie sa fie undeva la 1100-1300 rpm( cu motorul cald ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 salve . la k7 imi facea asa , culmea dupa de am facut schibul de ulei si filtre, cred ca l-au dereglat din greseala , pur si simplu trebuia reglat relantiul, eu aveam un shurubel pe stanga partea de jos a cadrului ,teoretic tot undeva in zona aia e si la tine (cauta prin priza de aer sus) , trebuie sa fie undeva la 1100-1300 rpm( cu motorul cald ) ! Multam fain prietene.. Vezi...relantiul meu e undeva pe la 900 cu motorul cald. Ai dreptate. O sa ma uit sa vad cum il pot regla. Inca odata merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 salutarea!!! am un k3 si vroiam sa stiu daca pot sa-i pun o toba mica triunghiulara(ceva de genul cum sunt la k6). stie cineva si cam la ce bani sunt tobele alea mici? multumesc. te intereseaza o toba stock de k8? sau custom? eu am una de vanzare: /index.php?...=364577&hl= Intrebare pentru cei cu k6-k7 si respectiv k8: in ce temperaturi stau mobrele prin traficul asta infect? mie in bucuresti imi sta ventilatorul mai tot timpul pornit, temp.102-106 grade... si-mi arunca tot aerul fierbinte pe cizme in alta ordine de idei...ce ziceti de seile astea? sunt facute de Darian. pus burete 5cm suplimentar si "re-impielitate" cu model. Acum sunt mult mai confortabile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu elma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau Multumesc Ai verificat nivelul de lichid de racire, sau colant cum ii spune in engleza? Mai poti sa cureti filtrul de aerisire si cam atat ...parere de incepator intr-ale seviceului Acuma daca mergi numai prin oras se poate sa ai temperaturi ridicate in mod constant, dar la drum intins nu cred ca este prea bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 am un srad de 750 si cateodata cand ii dau in gura merge intrerupt,inainte nu facea asa,dar l-am dus si eu asa ca de inceput de sezon la mecanic sa ii regleze carburatoarele alea alea...dupa un timp a inceput sa faca figurile astea se tureaza normal pana pe la 10 mii dupaceea incep intreruperile si zmanciturile,cand am vazut cum sta treaba i-am ami sincronicat o data carburatoarele(nus ele chiar perfect egale toate dar e destul de mica diferenta dintre ele)stie cineva ce ar putea sa aiba suzi a mea de nu vrea sa mearga ca un zmeu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 am un srad de 750 si cateodata cand ii dau in gura merge intrerupt,inainte nu facea asa,dar l-am dus si eu asa ca de inceput de sezon la mecanic sa ii regleze carburatoarele alea alea...dupa un timp a inceput sa faca figurile astea se tureaza normal pana pe la 10 mii dupaceea incep intreruperile si zmanciturile,cand am vazut cum sta treaba i-am ami sincronicat o data carburatoarele(nus ele chiar perfect egale toate dar e destul de mica diferenta dintre ele)stie cineva ce ar putea sa aiba suzi a mea de nu vrea sa mearga ca un zmeu:) Poti sa verifici destul de multe......buji,fisele de la buji,filtru aer......dar de obicei daca ai ceva mizerie si ii dai un gaz mai mare iese...asa ca s-ar putea sa ai ceva defect pe acolo ar fi bine sa duci la cineva care se pricepe......eu zic bujii! Pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Poti sa verifici destul de multe......buji,fisele de la buji,filtru aer......dar de obicei daca ai ceva mizerie si ii dai un gaz mai mare iese...asa ca s-ar putea sa ai ceva defect pe acolo ar fi bine sa duci la cineva care se pricepe......eu zic bujii!Pac pac am schimbat si bujiile,si acuma cand i-am sincronziat carburatoarele i-am schimbat si o bujie ca nu facea scanteie bine dar tot asa merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 parerea mea este ca bujiile sunt de vina ,daca le-ai schimbat de care ai pus ? ai pus bujii conform manualului ? pune ce scrie in manual corespunzator pentru ce o folosesti tu , ma refer la marca , cod etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 parerea mea este ca bujiile sunt de vina ,daca le-ai schimbat de care ai pus ? ai pus bujii conform manualului ? pune ce scrie in manual corespunzator pentru ce o folosesti tu , ma refer la marca , cod etc CR9E am pe el si tot CR9E avea si inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 am schimbat si bujiile,si acuma cand i-am sincronziat carburatoarele i-am schimbat si o bujie ca nu facea scanteie bine dar tot asa merge Daca nu face scantei cauta la fise sau la fire vezi daca nu ai fisurat cxeva pe acolo......ceva sigur nu merge la tine daca nu ai avut probleme numai cu o bujie.... pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) CR9E am pe el si tot CR9E avea si inainte nu conteaza ce avea inainte uita-te in manual si cauta codu lpentru bujii normale nu altceva , daca sunt pentru high speed riding cum scrie in manual se strica repede in cam 4000 km sau mai devreme pentru ca tu mergi normal cu ea presupun , iti spun pentru ca am patit asta Editat Mai 25, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Stie cineva cum se schimba lichidul de racire la un GSX-R de 750 cmc din 2001? Am manualul si la un moment dat spune sa desfac nu stiu ce surub (pe care nu-l gasesc) si sa eliberez lichidul? Rog pe cine a mai facut asemenea operatiuni sa ma ajute cu un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Stie cineva cum se schimba lichidul de racire la un GSX-R de 750 cmc din 2001?Am manualul si la un moment dat spune sa desfac nu stiu ce surub (pe care nu-l gasesc) si sa eliberez lichidul? Rog pe cine a mai facut asemenea operatiuni sa ma ajute cu un sfat! Salut........trebuie sa scoti lichidul si din radiator si din recipient.........vezi ca trebuie sa aiba un surub mic chestia din plastic in care pui lichidul.Daca nu se vede atunci ia carena jos si cauta mai bine .....poate e ceva recipient schimbat si are surubul mai ascuns.Daca nu merge nici asa intoarce fierul cu rotile in sus si astepta sa curga;))))) Pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salutare! Imi prezint si eu motorul, k1 750, parbiriz bubble, toba Arrow + alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Am schimbat lichidul de racire recent, e simplu. In primul rand trebuie antigel pentru instalatii de aluminiu, eu l-am amestecat cu antigel in proportie de 1 la 1 pentru o temperatura de -40C, pentru k1 de 750 trebuie aproximativ 3.2 sau 3.3 litri. Nu are nimic daca motorul este cald, doar sa nu fie incins. Trebuie date carenele jos, se scoate capacul de la radiator (este in partea dreapta sus) si se desface colierul de pe furtunul gros ce este intre pompa de apa si radiator, in partea stanga a motorului, se desface in parte de jos, langa pompa pentru a curge cat mai mult lichid, tot o sa ramana putin pe instalatie. Pentru a ascoate lichidul din rezervor se scoate capacul si desface colierul apoi se scoate furtunasul. Este posibil sa ramana mizerie in rezervor, se poate spala fara a se demonta folosind lichid vechi si o seringa mai mare. Dupa ce s-a golit instalatia se pun furtunele inapoi, atentie nu strange prea tare colierele, o sa se taie furtunule. Lichidul se toarna usor in radiator pana se umple, trebuie turnat cat mai incet pentru a nu ramane prea mult aer in instalatie apoi se umple rezervorul. Se porneste motorul, se tine putin pornit, turat la 4-6000rpm apoi se desface capacul de la radiator si se completeaza cu lichid daca e cazut, se repeta operatia pana radiatorul ramane plin, de 2 -3 ori. Vand discuri frana fata sh de gsxr k1 750, posibil sa fie bune si pentru alte modele, cel stanga e ok dreapta are joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.