Jump to content

Recommended Posts

parerea mea este ca bujiile sunt de vina ,daca le-ai schimbat de care ai pus ? ai pus bujii conform manualului ? pune ce scrie in manual corespunzator pentru ce o folosesti tu , ma refer la marca , cod etc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea este ca bujiile sunt de vina ,daca le-ai schimbat de care ai pus ? ai pus bujii conform manualului ? pune ce scrie in manual corespunzator pentru ce o folosesti tu , ma refer la marca , cod etc

CR9E am pe el si tot CR9E avea si inainte

Link to post
Share on other sites
am schimbat si bujiile,si acuma cand i-am sincronziat carburatoarele i-am schimbat si o bujie ca nu facea scanteie bine dar tot asa merge

Daca nu face scantei cauta la fise sau la fire vezi daca nu ai fisurat cxeva pe acolo......ceva sigur nu merge la tine daca nu ai avut probleme numai cu o bujie....

pac pac

Link to post
Share on other sites
CR9E am pe el si tot CR9E avea si inainte

 

nu conteaza ce avea inainte uita-te in manual si cauta codu lpentru bujii normale nu altceva , daca sunt pentru high speed riding cum scrie in manual se strica repede in cam 4000 km sau mai devreme pentru ca tu mergi normal cu ea presupun , iti spun pentru ca am patit asta

Edited by mariusspuneceva
Link to post
Share on other sites

Stie cineva cum se schimba lichidul de racire la un GSX-R de 750 cmc din 2001?

Am manualul si la un moment dat spune sa desfac nu stiu ce surub (pe care nu-l gasesc) si sa eliberez lichidul?

 

Rog pe cine a mai facut asemenea operatiuni sa ma ajute cu un sfat!

Link to post
Share on other sites
Stie cineva cum se schimba lichidul de racire la un GSX-R de 750 cmc din 2001?

Am manualul si la un moment dat spune sa desfac nu stiu ce surub (pe care nu-l gasesc) si sa eliberez lichidul?

 

Rog pe cine a mai facut asemenea operatiuni sa ma ajute cu un sfat!

Salut........trebuie sa scoti lichidul si din radiator si din recipient.........vezi ca trebuie sa aiba un surub mic chestia din plastic in care pui lichidul.Daca nu se vede atunci ia carena jos si cauta mai bine .....poate e ceva recipient schimbat si are surubul mai ascuns.Daca nu merge nici asa intoarce fierul cu rotile in sus si astepta sa curga;)))))

Pac pac

Link to post
Share on other sites

Am schimbat lichidul de racire recent, e simplu. In primul rand trebuie antigel pentru instalatii de aluminiu, eu l-am amestecat cu antigel in proportie de 1 la 1 pentru o temperatura de -40C, pentru k1 de 750 trebuie aproximativ 3.2 sau 3.3 litri. Nu are nimic daca motorul este cald, doar sa nu fie incins. Trebuie date carenele jos, se scoate capacul de la radiator (este in partea dreapta sus) si se desface colierul de pe furtunul gros ce este intre pompa de apa si radiator, in partea stanga a motorului, se desface in parte de jos, langa pompa pentru a curge cat mai mult lichid, tot o sa ramana putin pe instalatie. Pentru a ascoate lichidul din rezervor se scoate capacul si desface colierul apoi se scoate furtunasul. Este posibil sa ramana mizerie in rezervor, se poate spala fara a se demonta folosind lichid vechi si o seringa mai mare. Dupa ce s-a golit instalatia se pun furtunele inapoi, atentie nu strange prea tare colierele, o sa se taie furtunule. Lichidul se toarna usor in radiator pana se umple, trebuie turnat cat mai incet pentru a nu ramane prea mult aer in instalatie apoi se umple rezervorul. Se porneste motorul, se tine putin pornit, turat la 4-6000rpm apoi se desface capacul de la radiator si se completeaza cu lichid daca e cazut, se repeta operatia pana radiatorul ramane plin, de 2 -3 ori.

 

Vand discuri frana fata sh de gsxr k1 750, posibil sa fie bune si pentru alte modele, cel stanga e ok dreapta are joc.

Link to post
Share on other sites
Salutare!

Imi prezint si eu motorul, k1 750, parbiriz bubble, toba Arrow + alarma :P

 

frumoasa foc bestia

s-o stapanesti sanatos si asfalt uscat :)

Link to post
Share on other sites
Am schimbat lichidul de racire recent, e simplu. In primul rand trebuie antigel pentru instalatii de aluminiu, eu l-am amestecat cu antigel in proportie de 1 la 1 pentru o temperatura de -40C, pentru k1 de 750 trebuie aproximativ 3.2 sau 3.3 litri. Nu are nimic daca motorul este cald, doar sa nu fie incins. Trebuie date carenele jos, se scoate capacul de la radiator (este in partea dreapta sus) si se desface colierul de pe furtunul gros ce este intre pompa de apa si radiator, in partea stanga a motorului, se desface in parte de jos, langa pompa pentru a curge cat mai mult lichid, tot o sa ramana putin pe instalatie. Pentru a ascoate lichidul din rezervor se scoate capacul si desface colierul apoi se scoate furtunasul. Este posibil sa ramana mizerie in rezervor, se poate spala fara a se demonta folosind lichid vechi si o seringa mai mare. Dupa ce s-a golit instalatia se pun furtunele inapoi, atentie nu strange prea tare colierele, o sa se taie furtunule. Lichidul se toarna usor in radiator pana se umple, trebuie turnat cat mai incet pentru a nu ramane prea mult aer in instalatie apoi se umple rezervorul. Se porneste motorul, se tine putin pornit, turat la 4-6000rpm apoi se desface capacul de la radiator si se completeaza cu lichid daca e cazut, se repeta operatia pana radiatorul ramane plin, de 2 -3 ori.

 

Vand discuri frana fata sh de gsxr k1 750, posibil sa fie bune si pentru alte modele, cel stanga e ok dreapta are joc.

 

 

Merci si tie si celor dinainte, si asa stiam si eu. dar ce nu intaleg (conform manualului) se aduce vorba si de un surub care trebuie desfacut special sa iasa aerul de pe circuitul de racire (vezi atasamentul, sper sa se vada cat de cat bine, figura 2, poza 2)!

 

Deci unde se gaseste acel surub? :P

 

 

tre sa aiba un surub sub pompa de apa , nu trebuie sa demontezi nici un furtun , cautati in manuale ca deaia sunt facute

:)

 

merci, vezi intrebarea mea de mai sus!

moto.doc

Link to post
Share on other sites

am o nelamurire :P am un GSXR 600 98' ...relantiul mi pus la 1.500 de ture.....dupa ce se incalzeste si ajunge peste 90-110 de grade urca acul la 2.000-2.000 si cva de ture ... e ceva normal sau nu..? :)

Link to post
Share on other sites

nu :P

trebuie sa reglezi relantiul si sa speri ca nu a fost reglat asa din cauza unei alte probleme :)

 

In alta ordine de idei:

Imi pusca furca la gropi sau cand ma las tare si brusc pe ea; cica ar fi de la semeringuri, dar ca daca nu curge ulei nu trebuie facut nimic

Ce parere aveti?

Link to post
Share on other sites

asa am patit si io acu o saptamana si mi-am comandat deja semeringurile si rulmentii de le jug pt ca-mi trosneau cate-o-data<tot la franare>

Link to post
Share on other sites

mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa

Link to post
Share on other sites
mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa

 

 

 

si eu am patit la fel de vreo 2-3 ori....trebe sa ma duc la un mecanic sa vad...numa mi cumva ca imi cam lasa portofelul gol :)

 

mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa

 

 

 

si eu am patit la fel de vreo 2-3 ori....trebe sa ma duc la un mecanic sa vad...numa mi cumva ca imi cam lasa portofelul gol :P

Link to post
Share on other sites

Salut......baietii cu turatia.....se prea poate sa ramana asa daca s-a umblat la motor si nu s-a stiut ce se face......ramane sa umblati la ralantiu si sa asteptati sa se aseze la loc....sau poate este problema cu cablul de acceleratie,poate ramane blocat...poate s-a desfacut.

 

Pt baietii cu puscatul furcii......100% trebuie schimbate simeringurile sau/si rulmentii sau sa se schimbe uleiul din furca......poate la o franare mai brusca pusca si sa te trezesti cu ghidonul uin guyra:) sau pe jos ......acuma ce te costa simeringurile sau rulmentii nu e cine stie ce scump!

pac pac

Link to post
Share on other sites
Pt baietii cu puscatul furcii......100% trebuie schimbate simeringurile sau/si rulmentii sau sa se schimbe uleiul din furca......poate la o franare mai brusca pusca si sa te trezesti cu ghidonul uin guyra:) sau pe jos ......acuma ce te costa simeringurile sau rulmentii nu e cine stie ce scump! pac pac

 

ce inseamna puscatul asta? intreb pentru ca poate am si eu de schimbat lucruri.... :)

Link to post
Share on other sites
ce inseamna puscatul asta? intreb pentru ca poate am si eu de schimbat lucruri.... :)

Chestia asat o poti verifica si cand sta fierul.....tragi de frana si te lasi pe ghidon.....vezi daca se aude ceva sau curge ulei sau orice neobisnuit.....si dupa aia tragi concluziile

pac pac

Link to post
Share on other sites
Chestia asat o poti verifica si cand sta fierul.....tragi de frana si te lasi pe ghidon.....vezi daca se aude ceva sau curge ulei sau orice neobisnuit.....si dupa aia tragi concluziile

pac pac

 

merci, e totul normal se pare, in ciuda gropilor pe care le-am mai luat... :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...