Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Multumesc! In cazul asta rasuflu usurat! :lol: :)

 

daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal.

verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor;

pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal.

verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor;

pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util!

 

In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa...

sal

felicitari<frumoasa capra>

descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata>

temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade>

oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme

a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care are o fotografie din spatele bordului unui gsxr 600/750/1000 din 2001-2003 , ma intereseaza in mod deosebit tipul de mufa care il are ! ms anticipat !

 

am eu un gixer 750cmc din 2001; spune-mi ce anume vrei sa vezi, ca fac o poza; la ce mufa te referi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

felicitari<frumoasa capra>

descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata>

temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade>

oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme

a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema :lol:

 

 

Am dat un manual jos... cred ca e cel de reparatie din ce am citit eu prin el... Dar inca nu am fost sa ii fac vreo revizie ceva... si nu esti primul care imi spune sa fac asta. Cred ca o sa ma duc sa vad cu ce ma poate surprinde neplacut o revizie :) La faza cu pornitul nu stiam ca tre sa o las atat de mult... pana se incalzeste .. o sa o fac de acum... multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e foarte important s-o lasi sa se incalzeasca un pic pana sa-i dai forja

poti porni cu ea dupa ce o mers 1-2 minute, da in maxim 3-4000 de ture, eu asa fac pana ajunge la 70 de grade

ai zis mai devreme ceva de iesitul in afara orasului, acuma mai in gluma mai in serios, cred ca afara esti mai in siguranta decat prin circulatie :lol:

oricum, sa ai bafta de ea si cat mai multi km fara incidente

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? :laugh:

auzi da miarul cum are ambreiajul?pe cablu sau hidraulic?

daca e pe cablu poate acesta sa-ti faca figuri, oricum cel mai bine treci pe la un service cu el ca sunt destul de multe posibilitati :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vrea nimeni o toba leo vince sbk pt suzuki gsxr 2001-2003 ,prindere in 4 suruburi?

 

Pret 135 euro fix. :laugh: Toba scoate un sunet gros si frumos. post-18720-1247565841_thumb.jpg

 

Tel:0724 794 456

 

 

mai am parbriz double bouble de la fabbri pentru srad, si aripa carbon tot pentru acelasi model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

scuze de offtopic dar poate gasesc aici vreun amator de schimb.. m-ar interesa un gixer de 600 k4. ofer cbr 929 plus diferenta.

daca este vreunu din voi interesat, dati un semn. poze si detalii aveti la semnatura mea.mersi.

bafta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari 4600 sau 700 nu conteaza pretul e corect mai ales ca-i full arrow !Cand am vb cu baiatul in iarna sau primavara parca cerea mult mai muuuuult... Daca te hotaresti so dai anunta-ma :bounce:

da sam te voi anuntza dar nu prea curand cred ,am facut din ea o mica racheta sag facut ,cauciucuri etc. de toate consumabile schimbate tot ce trebuie o sa te anuntz daca ma decid mai spre iarna mersi pt aprecieri

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine noteaza-ti codul de piesa dupa alpha-sports si suna la bds si intreaba cat costa ca nu e chiar acelasai pret<unele sunt mai scumpe altele mai ieftine>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.

Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu.

post-17527-1247931931_thumb.jpg

post-17527-1247932019_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.

Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu.

 

 

Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine !

 

Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.

 

Bravo mah, sa vii vineri cu el la parc sa il vad si eu .

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...