paul89 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salut! Am si eu un suzuki gsx 600 r! Prima mea motocicleta cumparata acum vreo luna! Am si o intrebare: Cand merg cu motorul imi indica in bord o temperatura de vreo 100+ grade! E normal sau ar trebui sa imi fac griji! Mentionez ca nu merg cu ea foarte turata sau cu viteze astronomice.... sa zicem ca merg in limita bunului simt! "Regulamentar" mai ales ca sunt si incepator! Multumesc anticipat pentru orice eventual sfat dat de oricine! In afara de sfaturi gen: "Lasate ca nu e de tine" stai calm ca ii normal..... Vand GSXR 600 Srad an:98 ..28.300km reali,consumabile schimbate de 1 luna pret:2100 negociabil cine ii interesat PM si trimit si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 stai calm ca ii normal..... Multumesc! In cazul asta rasuflu usurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 (editat) Multumesc! In cazul asta rasuflu usurat! daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal. verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor; pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util! Editat Iulie 11, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal. verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor; pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util! In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 care are o fotografie din spatele bordului unui gsxr 600/750/1000 din 2001-2003 , ma intereseaza in mod deosebit tipul de mufa care il are ! ms anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa... sal felicitari<frumoasa capra> descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata> temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade> oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 care are o fotografie din spatele bordului unui gsxr 600/750/1000 din 2001-2003 , ma intereseaza in mod deosebit tipul de mufa care il are ! ms anticipat ! am eu un gixer 750cmc din 2001; spune-mi ce anume vrei sa vezi, ca fac o poza; la ce mufa te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 am eu un gixer 750cmc din 2001; spune-mi ce anume vrei sa vezi, ca fac o poza; la ce mufa te referi? ms de ajutor ,am aflat ce ma interesa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 salfelicitari<frumoasa capra> descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata> temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade> oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema Am dat un manual jos... cred ca e cel de reparatie din ce am citit eu prin el... Dar inca nu am fost sa ii fac vreo revizie ceva... si nu esti primul care imi spune sa fac asta. Cred ca o sa ma duc sa vad cu ce ma poate surprinde neplacut o revizie La faza cu pornitul nu stiam ca tre sa o las atat de mult... pana se incalzeste .. o sa o fac de acum... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 da, e foarte important s-o lasi sa se incalzeasca un pic pana sa-i dai forja poti porni cu ea dupa ce o mers 1-2 minute, da in maxim 3-4000 de ture, eu asa fac pana ajunge la 70 de grade ai zis mai devreme ceva de iesitul in afara orasului, acuma mai in gluma mai in serios, cred ca afara esti mai in siguranta decat prin circulatie oricum, sa ai bafta de ea si cat mai multi km fara incidente Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Salut baieti!Am si eu un gsx-r k1 de 1000 la care am schimbat recent ambreiajul.Am o problema cu el si anume:cand plec cu el si motoru este rece ambreiajul functioneaza ok dar cand temp urca peste 80 de grade,la plecarea de pe loc in turatii mai mari(4-5000 rpm) simt o smucitura puternica,si oricat de incet dau drumul la ambreiaj pleaca dintr-o data si maneta de ambreiaj o simt din ce in ce mai slabita.Din ce cauza sa mi se antample asta,ca am tot kitul de ambreiaj nou in el? auzi da miarul cum are ambreiajul?pe cablu sau hidraulic? daca e pe cablu poate acesta sa-ti faca figuri, oricum cel mai bine treci pe la un service cu el ca sunt destul de multe posibilitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 nu vrea nimeni o toba leo vince sbk pt suzuki gsxr 2001-2003 ,prindere in 4 suruburi? Pret 135 euro fix. Toba scoate un sunet gros si frumos. Tel:0724 794 456 mai am parbriz double bouble de la fabbri pentru srad, si aripa carbon tot pentru acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 salut baieti, scuze de offtopic dar poate gasesc aici vreun amator de schimb.. m-ar interesa un gixer de 600 k4. ofer cbr 929 plus diferenta. daca este vreunu din voi interesat, dati un semn. poze si detalii aveti la semnatura mea.mersi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 am lasat si eu motoru in service .... revin cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Felicitari 4600 sau 700 nu conteaza pretul e corect mai ales ca-i full arrow !Cand am vb cu baiatul in iarna sau primavara parca cerea mult mai muuuuult... Daca te hotaresti so dai anunta-ma da sam te voi anuntza dar nu prea curand cred ,am facut din ea o mica racheta sag facut ,cauciucuri etc. de toate consumabile schimbate tot ce trebuie o sa te anuntz daca ma decid mai spre iarna mersi pt aprecieri Editat Iulie 16, 2009 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 stie cineva unde gasesc un vibrochen de srad de 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 am lasat si eu motoru in service .... revin cu amanunte. revizie sau ceva mai nasol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ceva foarte nasol. am si eu nevoie de un link catre un catalog piese de schimb cu preturi. sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) uite aici http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm asta ca sa faci o idee despre ce ai nevoie transformi in euro si comanzi la b&s aduc si cea mai mica piulitza de plastic Editat Iulie 17, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 cel mai bine noteaza-ti codul de piesa dupa alpha-sports si suna la bds si intreaba cat costa ca nu e chiar acelasai pret<unele sunt mai scumpe altele mai ieftine> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 sarumana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 sarumana ! iti place sa ne tii in supans? ce ai patit la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 are dreptate kelu ! daca tot ai deschis subiectul ..... baga mare, nu te jena ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata. Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.