Sari la conținut

Kawasaki Gpx/gpz 4 Cilindri


kriminal
 Share

Postări Recomandate

Am vazut foarte multi posesori de GPZ 500 sau 305 in doi cilindri, dar relativ putini de gpx/gpz in patru cilindri.

In speranta ca mai exista si alti posesori de asa ceva, va prezint GPX 600 R-ul meu din '91. Adus din America. 19 mii si ceva de mile la bord. Are nevoie de bujii (NGK DR 8 ES) pe care le-am achizitionat deja, dar nu am scule si timp sa le pun (daca stie cineva de unde pot lua scule de Kawa, plz help), simeringuri de furca (nu prea stiu de unde sa iau dar am inteles ca se gasesc) si un simering de la intrarea axului schimbatorului in cutia de viteze (am inteles ca e vb de unul universal, nu specific Kawasaki).

Care mai aveti asa ceva (sau similar) mai ziceti si voi sa mai aflam cate ceva.

Bafta si asfalt uscat!

 

P.S.: Nu am poze destul de mici cu motorul ca se le pot posta, imediat cum fac, le si pun. Am doua poze slabe in topicul "motocicleta mea"

Editat de kriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti fratilor, chiar nimeni nu calareste gpx-uri?

Am si o intrebare, la mers in oras cat de sus tre sa stea acul care indica temperatura motorului?

La mine sta cam sus, aproape de rosu dar niciodata nu a ajuns pe rosu... si ieri mi-a bubuit un furtun, un colier, sau ceva (n-am avut timp inca sa ma uit) de la sistemul de racire. Nu stiu cat de normal este.

Somebody please help! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, fratilor, dar sunt chiar singur?! Cred ca o sa-mi fac un club cu un singur membru "Clubul Posesorului de Kawa GPX" :cheers: pe principiul "Decat mult si fara rost, mai bine putin, da prost"

Care vreti sa intrati in clubul meu, va anunt ca nu se mai poate, locurile (1) au fost ocupate de catre subsemnatul. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

La KZ-ul meu am aceiasi problema cu semeringul axului de la schimbator.Gasesti pe net de cumparat seturi intregi de garnituri+semeringuri.Semeringurile siguri le gasesti in comert,cel de la schimbator cat si cele de la furca.Scule tot de pe net.Pe site-ul de mai jos gasesti orice piesa si orice vrei tu pentru motocicleta ta.Ti-am pus link-ul la pagina de scule.Vezi ca in Louis au niste scule foarte faine si ieftine.

 

http://www.bikebandit.com/partsbandit/Tools.aspx

post-7907-1157260640.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt Adi din Suceava. Din luna aprilie a acestuia an calaresc un Kawasaki GPX 750 R, an fabricatie 1989.

Sincer sa fiu sunt foarte multumit de el, cu toate ca vreau sa-l vind.

Probleme cu el nu am avut de nici un fel. Am schimbat uleiul si semeringurile la furca fata, in rest nimic. De forjat nu l-am forjat mai mult de 140 km/h. Nu sunt adeptul vitezei.

Acum as vrea sa-l vind si sa-mi iau un choper pentru ca dupa o anumita virsta nu mai sunt asa de interesat de viteza. Am sa atasez si o poza cu mine si cu motocicleta.

post-8465-1157625437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Scurt de tot ca ma grabesc si acum am vazut topicul asta :

 

Pentru Gpz si Gpx ( cele in 4 cilindri) luati legatura cu hadess de pe forum. E moderator la "Motocicleta mea" daca nu ma insel. El are carte de vreo 300 si ceva de pagini (de la Haynes- cele mai bune carti moto) in engleza pt motorul asta - manualul de intretinere + toate reparatiile si sfaturile posibile, toate cotele..tot, tot. Originalul nu xerox.

Am avut-o si eu (copie xerox) dar am dat-o odata cu motorul (Gpz 600 R).

Daca nu il puteti contacta o sa iau eu legatura cu actualul proprietar al motorului ce a fost al meu si va dau nr. lui de telefon pt copie dupa ea.

 

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri de furca (nu prea stiu de unde sa iau dar am inteles ca se gasesc) si un simering de la intrarea axului schimbatorului in cutia de viteze (am inteles ca e vb de unul universal, nu specific Kawasaki).

Care mai aveti asa ceva (sau similar) mai ziceti si voi sa mai aflam cate ceva.

Bafta si asfalt uscat!

 

P.S.: Nu am poze destul de mici cu motorul ca se le pot posta, imediat cum fac, le si pun. Am doua poze slabe in topicul "motocicleta mea"

 

 

salut, acum am vazut topicul. Eu am un GPZ600R din '90 .

Simeringuri de furca gasesti pe Cotroceni la Dobrescu.

Eu am manualul Haynes pt. gpz si gpx, am tot zic ca il scanez sa il pun pe net dar nu am apucat.

Pt. cei din bucurest, daca vreti sa il copiati, dati un semn.

 

 

cip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu m-am mai uitat daca a mai raspuns cineva pe topicul asta, chiar ajunsesem sa cred ca sunt singurul de pe forum cu asa ceva. :angryfire:

In legatura cu manualul ala, chiar as vrea sa-l copiez.. sa vedem cum ne vedem.. eventual mai bem si cate o berica, schimbam o impresie.. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cumva faci o copie a manualului fa te rog una si pentru mine.

O poti trimite cu un curier urmind ca eu sa platesc transportul si copierea.

Daca reusesti ramin dator si poate ne vedem prin Suceava.

Daca il copiez se face.. nici o problema. Chiar am cativa prieteni prin Suceava (Falticeni de fapt) si poate pot sa ti-l trimit prin ei cand se mai duc pe-acasa. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

salut, acum am vazut topicul. Eu am un GPZ600R din '90 .

Simeringuri de furca gasesti pe Cotroceni la Dobrescu.

Eu am manualul Haynes pt. gpz si gpx, am tot zic ca il scanez sa il pun pe net dar nu am apucat.

Pt. cei din bucurest, daca vreti sa il copiati, dati un semn.

cip.

cum putem lua legatura am si eu un gpz 600 r si as vrea manualul de rep tel 0722784037

Editat de soe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

posibil sa fie ceva topic despre modelul asta dar eu nu am gasit:Kawasaki GPz 1000 RX.al meu e din 1987 dar arata si merge aproape impecabil.e adus din Elvetia si are doar 51000 km[reali].oare mai sunt prin Romania si altele?uite si o poza:

post-10713-1265871483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Se doneaza :

 

ROATA FATA + DISCURI

Au apartinut unui Kawasaki GPZ500R (replica austriaca a GPZ600R-ului german). Se potrivesc si la GPX600, GPZ400R si, probabil, si la GPX750.

Indoite intr-un accident, in contact cu o bordura. Unul intre cele 2 discuri este indoit (abatere 1mm, verificat pe sticla). Cel de-al doilea pare ok, dpmdv.

post-3763-1266014519_thumb.jpgpost-3763-1266014525_thumb.jpgpost-3763-1266014534_thumb.jpgpost-3763-1266014542_thumb.jpgpost-3763-1266014550_thumb.jpgpost-3763-1266014556_thumb.jpgpost-3763-1266014561_thumb.jpgpost-3763-1266014566_thumb.jpgpost-3763-1266014570_thumb.jpg

 

PM, va rog, fiindca nu intru f. des pe aceasta sectiune.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

saluuut baieti,

 

Observ ca sunteti putini... sau cel putin pe forum sunteti putini, dar poate ma voi alatura si eu voua, tocmai ce am vorbit cu cineva pentru un GPX de 750 din '89 care arata foarte bine in poze... ramane de vazut live si de auzit.

Intrebarea mea este:

-Se pot face drumuri "mai lungi" cu ea... 300-500km?

-Crapa repede sub tine?

 

Multumesc mult si numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.., azi a revenit si Jean la Kawasaki Gpz 750 din 1983.., asta dupa 6 ani de cand am avut kawa gpz 550! Deh, motor de criza sau mai bine spus o clasica! Cred ca suntem foarte putini cu asa ceva, cel putin eu nu am mai vazut de foarte multa vreme un alt Gpz 750 ca al meu. Sper sa tina cu casa, sa nu ma lase in drum! :lol:

Mesaj completat

Da, stiu.., pare un Streetfighter, de fapt chiar e! Am fata originala cu semicarena, far, oglinzi, semnale, cred ca ca cantaresc 10 kile plus tobele originale ( prea silentioase)+ doua motoare desfacute pt piese! La banii dati pe ea nu imi gaseam nici macar un scuter bun! :laugh: Care mai are Kawasaki Gpz 750 ca al meu sa-mi dea un PM sa il mai intreb niste lucruri despre model. :love:

post-23362-1271106305_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Acuma vad si eu topic asta. Ma adaug la listuta cu un GPz900r din '87.

Nu sunt prea multe in Romania si nu prea sunt apreciate, dar mie imi place pe al meu, desi nu prea ne intelegem la carburatoarele (inca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Intr-adevar putina lume pe aici cu jucariile astea. Ma pun si eu pe lista cu un GPX 600 din 94'. Momentan saraca a vazut si zile mai bune, dar incetul cu incetul poate reusesc sa o readuc la realitate. Ce-mi place la ea, oricat de la pamant ar fi cu toate pe ea, nu m-a lasat nici macar odata in drum nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 8 months later...

acum am vazut topicul.

 

am avut si eu un GPX 400 in 4 cilindri, model de japonia, produs prin 86.

Nu mi s-a parut rea motoreta, dar era destul de incomoda, si nici ciclistica nu era cine stie ce.

Motorul fiind destul de uzat am cautat pistoane din america pina in japonia. Un prieten din Japonia chiar s-a dus a intrebat pe la niste dealeri si i-au spus ca nu se mai fabrica piese pt ea. Drept si pentru care acum rugineste in garaj la un alt prieten....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...