cicloburu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Da, sînt de acord. TotuÂşi, ralanti-ul nu este reglat doar din jigler, ci Âşi prin ridicarea sertarului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Ne-am abatut un pic de la subiect ,scuze ,vorbeam de tipul clasic de carburator cu clapeta ,dar nu renunt la parerea mea decat dupa ce bem cate o bere impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Uelcome tu za rial world ! Insanatosire grabnica si completa iti urez. Si eu am zis ca renunt dupa ce am bubuit-o tare ... dar inca nu s-a intamplat si a trecut aproape un an ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) @virgil, cu al3xino o bem virtual (o dau eu, pentru că a fost băiat deÂştept Âşi s-a echipat corespunzător!), iar noi doi am putea s-o bem prin Berceni, că am impresia că sîntem "nițel" vecini... Editat Aprilie 13, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Am o bucata de os care mi se plimba si acum prin cot dupa 13 ani si care imi aminteste de cat de bou eram la inceput.Bine este ca prima experienta sa nu-ti lase urme decat in memorie.Toti cei care scapa o data sau de doua ori devin cei mai buni.Cum este cazul si supravietuitorului nostru.(suntem vecini,orasel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) Capul sus, viata merge inainte. Felicitari pentru purtarea echipamentului. Cum este si normal familia va pune presiuni asupra ta, ai mei au facut la fel cand m-am tavalit si eu (si mai aveam 2 saptamani pana la propria-mi nunta ). Nu lua decizii acum cat evenimentul este "cald". Probabil simti nevoia de certitudine ca asa ceva nu se va mai intampla, mai ales ca ai avut noroc cu carul, de aceea "iti vine" sa te lasi: acest tip de accident nu se mai poate intampla. Cred ca fiecare dintre noi am trecut prin asa ceva, prin perioada imediat premergatoare unui accident cu un potential atat de periculos. Toti ne-am pus eterna intrebare: "Daca data viitoare nu o sa mai fiu asa de norocos??" In acelasi timp, accidentul prin care ai trecut este un wake-up call atat pentru tine, cat si pentru toti ceilalti. Viata motociclistului in trafic este foarte firava si se poate curma in cele mai stupide moduri si din cele mai stupide motive... Shit happens... PS: Acum am vazut: echipamentul (geaca si pantalonii) sunt material textil ?? Editat Aprilie 13, 2010 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
symbol Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 multa sanatate omule, ai avut noroc, ai purtat echipament, mai mediteaza daca sa te lasi de pasiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Totusi intrebarea mea este: se poate bloca roata spate daca s-a intamplat ceva pe la motor (s-a oprit in sarcina) si tu apesi ambreiajul? Singurul caz care imi vine in minte ar fi sa ti se duca naibii lantul si sa se incurce pe acolo s-o blocheze, dar asta nu are legatura cu accidentul asta. Deci? Era de ajuns sa stranga ambreiajul ca sa nu blocheze roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 eu am facut un drum de enduro pe mobra mea de i-au sarit toate cablurile si toata electrica. dupa aia , pana mi-am dat eu seama ce se intampla , imi murea motorul imediat ce luam o groapa cat de mica. a facut asta pret de vreo 400 de km si mi s-a blocat roata spate de doua ori. dupa am inceput sa trag de ambreiaj si nu se mai bloca nimic. trebuia doar sa ascult motocicleta ca sa-mi dau seama daca mai merge sau nu. in bucuresti i-am dat saua jos , am luat fiecare cablu , l-am sters , l-am spalat , l-am pus la loc si am rezolvat problema. pe scurt , din experienta mea - care poate sa fie singulara , habar n-am ca nu-s mecanic- daca tragi ambreiajul ai decuplat transmisia si nu are de ce sa se blocheze roata decat daca ai prins o carpa in lant sau s-a rupt dracia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Nu mereu eÂşti pe fază să tragi ambreajul. Dacă apeÂşi pe butonu` roÂşu nu se întâmplă mare lucru la nsr-ul (la 2t-urile de 125). Întră în frână de motor Âşi atâta tot, când îi pui iar butonul în funcțiune revine la viață, eventual dă Âşi un rateu. În treapta a 6a fâna de motor e foarte foarte slabă, nu îți blochează roata nici dacă vrei. Din câte văd e modelul din '95 (greÂşesc?) deci cel mai probabil l-ai Âşi delimitat, astea se delimitează foarte uÂşor. Contează mult ce ulei îi pui, dar mai ales încearcă să îți aminteÂşti în ce stare era lanțul, dacă era întins sau nu, uzat sau încă în stare ok. Pompele de ulei nu prea cedează la nsr-uri. Nu am auzit de nsr până acum, nici pe forumurile străine căruia să îi cedeze pompa de ulei sau să se înfunde, dar asta nu înseamnă că nu e posibil. E unu` pe aici pe fourm căruia îi tot sărea lanțul prin intersecții Âşi zicea că nu ii blochează roata, dar ține Âşi de noroc. Se prea poate chiar să se desfacă de la siguranță, dacă era cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Scuza-ma pt intrebare ,ce motociclete in doi timpi ai condus ?Mesaj completat Asa ca fapt divers ,la motoarele in doi timpi nu este recomandabila frana de motor pt ca il lasi fara ungere.Nu are leg cu subiectul. Am condus destule,nu are rost sa le insir pe toate. Aici am facut eu o confuzie , nu stiu de ce am avut impresia ca motorul in discutie ar fi fost gsxf.... deaia am spus ca nu e nevoie sa se blocheze motorul pt pierderea aderentei... Totusi la un NSR ai dreptate nu prea se poate pierde aderenta doar din frana de motor in treapta a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soli Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 un bravo mare pt purtarea echipamentului !!! multa sanatate si nu fi descurajat ca si eu am picat si a doua zi eram pe motor sa-mi alung frica care m-a lovit dupa accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 E prima data cand scriu la accidente, dar trebuie sa spun ca ai avut noroc cu carul. Cat despre renuntatul la moto, au zis unii ca slabe sanse sa se intample la fel si a doua oara, nu-s slabe, cazaturi mai poti avea, dar poate nu mai ai norocul asta. Si mie mi-a trecut prin cap sa o vand pe asta si sa-mi iau hard enduro, desi si acolo se pot intampla accidente. Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 mare noroc ai avut, asa cum au spus si ceilalti. cand vei afla cu siguranta care a fost cauza, pls, nu uita sa ne spui si noua aici pe forum. insanatosire rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Pentru ce sa renunti?Ti s-a calat motorul , motor in 2 timpi este ceva...oarecum normal.Am patit si eu asa la 130 insa am tras repede ambreiajul si sunt ok... P.S La motoarele in 2 Timpi frana de motor este egala cu 0 , zgomot , motor fara ulei si atat ! Mesaj completat E posibil, dar nu are efect de blocare a roții motoare, se manifestă doar ca o frînă de motor...Pentru accidentat, ai avut noroc, dar combinat cu inteligență! Bravo! De fapt nu are niciun efect.Am apasat eu din greseala si mergea motorul linistit ca pe liber...trageam de gaz si nu stiam ce are Editat Aprilie 14, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Pentru ce sa renunti?Ti s-a calat motorul , motor in 2 timpi este ceva...oarecum normal.Am patit si eu asa la 130 insa am tras repede ambreiajul si sunt ok... P.S La motoarele in 2 Timpi frana de motor este egala cu 0 , zgomot , motor fara ulei si atat ! Mesaj completat De fapt nu are niciun efect.Am apasat eu din greseala si mergea motorul linistit ca pe liber...trageam de gaz si nu stiam ce are Păi Âşi ție ți s-a blocat mă? Ce echipament ai purtat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Eu aveam combinezon de piele , cizme , manusi si casca...eram full dar nu am cazut! Imediat dupa ce s-a blocat roata si mi-a fugit spatele am tras ambreiajul...am avut noroc ca erau 0 grade si nu a prins aderenta poate... nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) E unu` pe aici pe fourm căruia îi tot sărea lanțul prin intersecții Âşi zicea că nu ii blochează roata, dar ține Âşi de noroc. Se prea poate chiar să se desfacă de la siguranță, dacă era cel original. Prezent : ) Cateva zile la rand am mers cu lantul foarte larg. Avea o "burta" de vreo 3 centimetri. Il scoteam si il puneam la loc pe foaie cu mana. Nu mi s-a intamplat niciodata sa mi se blocheze complet roata, simteam doar ca merge un pic mai greu, asta deoarece lantul cadea intre bascula si roata, undeva intre roata si foaie. Cel mai urat mi-a cazut pe stefan cel mare, am plecat primu' de la semafor, chiar cand i-am dat a 3-a mi-a sarit lantu. Instinctiv am tras ambreiajul, am franat, eram in mijlocul bulevardului, lumea de pe trotuar si de prin statii se holba ca la felu' 14, masinile din spate mai aveau putin pana la mine si eu imi puneam lantu' la loc. Aventuri )) Pt alexinho : E un hobby mult prea frumos ca sa te lasi. In acelasi timp si foarte riscant. P.S. Zicea cineva ca are review-uri proaste nsr-ul. Ei bine, este o motocicleta FOARTE buna. Si nu sunt obiectiv, nu zic asta pt ca am avut nsr, ci pt ca chiar asa este. Numai eu stiu prin ce a trecut a mea timp de 2 ani. Asa-i, Chivz0r? Editat Aprilie 14, 2010 de Frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Eu aveam combinezon de piele , cizme , manusi si casca...eram full dar nu am cazut! Imediat dupa ce s-a blocat roata si mi-a fugit spatele am tras ambreiajul...am avut noroc ca erau 0 grade si nu a prins aderenta poate... nu stiu Nu tu. Îl întrebam pe inițiatorul topicului, nu mai Âştiu nick-ul Asa-i, Chivz0r? AÂşa-i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 rulment blocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Slabe Âşanse. Eu aveam bile sparte în rulmentul față Âşi încă mergea. Dacă aveau rulmenții probleme ar fi simțit dinainte la frânare, face în ultimul hal. Cel mai probabil motor calat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu va mai stresati atat , e clar ca i s-a calat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Voi nu stiti ca astea in doi timpi nu-s de drum lung? Sau macar puneti ulei BUN ca sa nu patiti asa..si nitel de ulei in benzina. Bafta! Editat Aprilie 15, 2010 de crisU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogo Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Ce ulei ai folosit Bunica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Voi nu stiti ca astea in doi timpi nu-s de drum lung? Sau macar puneti ulei BUN ca sa nu patiti asa..si nitel de ulei in benzina.Bafta! Asta-i perla zilei referitor la cele in doi timpi ca nu sunt de drum lung. Am facut litoralul si tur de tara cu comunistele la vremea lor si nu am avut nimic. Baiatul o fi avut vre-o problema neglijata de mult la mobra si sa aventurat asa cu ea. Nici chestia cu rulmentul spart nu tine. Roata inainte de a se distruge rulmentul (camasa) are un joc considerabil dar nu se blocheaza. Eu am venit de la Herculane cu japoneza avand rulmentii spate pe joc, normal cu vre-o 50-60h dar am ajuns. Daca are ungere separata cele in 2 timpi nu mai are rost sa bagi si in benzina ulei ptr ca cel mai des se intampla sa faci depunere pe capul pistonului din cauza uleiului nears. Si multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.