Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie în intrau vreo 16-17 litri din câte rețin în modelul k4

 

Mă rog,e normal să consume mult daca o tii numai în turație mare pentru că motorul v2 nu e conceput pentru asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu consumul va scriu si eu. E posibil ca uleiul de motor sa influenteze consumul? Va intreb pentru ca anul trecut am folosit Motul 5100. A consumat cam mult. Anul asta am pus Motul 7100 si parca consuma mult mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul in forja, mie nu mi se pare foarte mare consumul. Pentru viteze normale (gen 140 pe autostrada), in treptele adecvate, eu stiu ca e undeva la 4.5 l/100 consumul. Probabil ca daca motorul tau sta mai mereu la peste 7000 rpm, si mai mergi cu el si prin oras asa, un consum de 10 l/100, nu este chiar foarte mare.

 

La intrebarea cu uleiul si consumul, am incercat uleiuri si mai scumpe si mai ieftine. Eu unul nu am simtit vreo diferenta de consum. Doar diferenta la cum se simte cutia cand schimb vitezele. Si asta a fost cand am folosit ulei ceva mai vascos, nu neaparat mai scump. Dar din ce am citit, SV-ul se comporta bine cu 7100. Eu nu am fost multumit de Motul asa ca folosesc orice altceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult.

 

1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui :)

 

Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult.

 

1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui :)

 

Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti :crack:

nu vorbesc de mers prin oras, ci in afara la 180-200 , na ,sa fie treaba clara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM!

 

p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001.

 

Mersi, urmeaza sa ma bag mai tare in motorul asta cu banii, de luna viitoare.

Luna asta inca fac upgrade de suspensii si frane la masina, plus ca abia am scos Shadow-ul de la revizie.

Ulei si bujii am noi, placute frana fata spate si discuri in stare foarte buna, cauciucuri cam 50%..

 

Alte probleme care apar la modelul asta mai sunt?

 

Pe lista de facut pana acum am rulment roata fata uzat, garnituri furca invechite si cu inceput de crapaturi, rulmentul de la furca pare de asemenea sa fie uzat.

Ma gandesc la furtune de frana noi... alte sugestii?

Editat de Dru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani?

Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani?

Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva?

 

Yup! La mine-n garaj ocazie cu care am schimbat si semeringurile supapelor! All you need is lovetime! :tempted: (si rabdare). Simptome nu prea sunt, numarul KM de pe bord este un indiciu dar si mai mult conteaza regimul de functionare, la mine din cele 8 supape doar 2 mai erau in parametrii, dupa schimb raspunsul la acceleratie era total diferit la fel si forta cu care "tragea". nRock! si spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat motorul jos cand le-ai inlocuit? Eu am incercat sa le masor mai demult si mi s-a parut extrem de incomod sa umblu pe la cilindrul fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, este mult mai usor, chiar daca e mai mult de munca cu datul motorului jos de pe cadru - pentru masurare insa se poate si cu el pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...