Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

doctore nu mai tin minte tu ai facut un suport de genti laterele si pentru generatia noua?

daca da poti sa mai pui o poza-doua.

 

sal. nu, yo n-am suporti pe a mea, parca krystian si cu radu aveau ceva suporti facuti pentru SV, dar ambii au 1st gen(N si S) daca nu ma inseala memoria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor..

Daca intereseaza pe cineva o maneta de ambreiaj ( argintie ) noua noutza, in cutie, luata de la Louis, pt SV650S ( merge pt modelele intre 2000 si 2007) o dau la juma de pret. adica 45 lei. tel. 0754697773

Sarbatori fericite sa aveti si asfalt batut de soare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

este pentru generatia noua ?

daca da, poate ai un cod sa vad daca este compatibil cu 1000.

 

mersi

 

 

 

 

Este pentru 650 din 2007, nu stiu daca se potriveste pe 1000.Nu scrie niciun cod pe el(sau nu vad eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este pentru 650 din 2007, nu stiu daca se potriveste pe 1000.Nu scrie niciun cod pe el(sau nu vad eu)

 

ramane sa mai vorbim.

 

o idee sau oferta pentru un bugspoiler sau carenatura inferioara pentru sv650s 1999?

ala de pe louis e cam golas si cam scumput,la 190 de euro

 

bug spoiler first gen

 

 

al meu este tot de la ei, transportul e undeva in jurul a 20 de euro.

 

Treaba sta asa, merg mult prin coloana cand ma duc la facultate, deh, traseu nasol si ma gandeam ca un reglaj al TPS-ului ar fi binevenit pentru mine.

 

TPS-ul te ajuta la viteze mici, gen start sau lucru cu tauratile mici dar in coloana nu e mare lucru.. o sa vezi ca o sa mirosi numai a benzina :) ii vine mult mai multa la ture joase si daca nui ii dai in dinti incepe sa miroasa..

 

daca o faci ia in calcul si tank riser + filtru sport.

 

 

un lucru pe care eu nu l-am facut si vreau sa il fac in primavara este 520 conversion.

e vorba de calacatura motoretei asta e o modificare majora pentru a castiga cuplu la viteze reduse.

 

Intrebare intrebatoare...am vazut ca ti-ai montat tank risers...care este scopul lor? :scratch:

 

daca faci divese modificari care aduc mai multa benzina in camera (TPS de ex) este indicat sa aduci si aerul (filtru sport & tank riser) pentru a beneficia 100 % de modificare.

 

prin compartie cu alte motorete care au un sitem de RAM-AIR ai sa vezi ca ale noastre pleaca cu handicap, cei 18 mm sunt necesari pentru a aduce mai mult aer spre filtru-motor.

 

baietii astia din state spun ca la 650 IS A MUST !!

tank riser svracingparts

 

Faina motoreta domne, faina rau :D Sa o stapanesti sanatos (si sa o vinzi daca vrei :)) )

 

multumesc.

nu cred ca o vand prea curand, imi place, nu vezi multe motorete ca a mea pe strada.

evident ca fost facuta dupa gustul meu, dar ma bucura ca sunt destui oameni care apreciaza o motoreta cu far rotund :)

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nais, welcome back :D

Azi p'aci a fost atat de misto afara ca ma apucase astenia de primavara. Asa ca am mai bagat o turica de 100 si ceva km prin oras si prin jur :D

Sper doar sa nu avem parte de o iarna in primavara, sa merg cu mobra pana de craciun si dupa aia sa dau la zapada pana in aprilie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce viata pe voi va plimbati si eu ma uit pe geam din masina cum trec bikeri pe langa mine . Azi chiar a fost misto sper ca pana cand vine caldura sa rezolv problema cu bataia la cilindrul dins spate .Am obsevat ca si m4v3rick a avut ceva asemanator poate imi da el pontul la mecanicul de a reparato nu vreau sa o duc la unul de o face din carte nestiind ce si cum se repar un V .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Sunt nou in ale sv-ului, prospat posesor, acuma il pun la punct pentru inmatriculare.

Nu stie careva unde pot gasi un stiker ceva sa inlocuiesc cel de la turometru ca nu se intelege nimic din ce e pe acolo, pentru un naked din '99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Sticker slabe sanse sa gasesti de cumparat. Mai repede un bord cu totul de la dezmembrari sau rogi pe cineva sa iti faca o poza, i-o dai unui baiat mai priceput in grafica si iti faci singurel stickerul ;)

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce viata pe voi va plimbati si eu ma uit pe geam din masina cum trec bikeri pe langa mine . Azi chiar a fost misto sper ca pana cand vine caldura sa rezolv problema cu bataia la cilindrul dins spate .Am obsevat ca si m4v3rick a avut ceva asemanator poate imi da el pontul la mecanicul de a reparato nu vreau sa o duc la unul de o face din carte nestiind ce si cum se repar un V .

 

Sal. Nu stiu ce sa zic referitor la bataie... O bataie poate sa reprezinte 1000 si una chestii, iar lucru asta mi-a placut la mecanicu' la care am fost yo cu a mea - nu s-a pierdut in supozitii, balarii si bla bla-uri, mi-a zis, daca vrei o deschidem si vedem clar ce are. In cazul meu au fost cuzinetii de pe ambielaj. Rezolvare: am schimbat blocul motor, cu totu'. Sfat/pont: daca ati patit-o in mod asemanator, nu va mai chinuiti cu rectificatu arborelui... nu iese, adica iese, dar nu o sa gasiti cuzineti de reparatie ptr motor... tolerantele la cuzinetii de motoare de turatie ridicata sunt infime... iar cuzinetii sunt piese care se comanda si nu se returneaza... si costa... (chestii invatate pe propria piele a portofelului :disappointed: )

 

Nu pot spune decat ca sunt extrem de fericit (chiar daca un pic cam chiel :bounce: acum de sarbatori) ca mi-am recuperat-o, si destul de rapid, in plus am si revizia de 100.000KM facuta, cu toate ca multe nu au fost de revizuit, adica cilindrii si segmenti mai mult decat ok ptr varsta si distanta parcursa, distributie brici, 2 supape de evacuare innegrite asta datorita pastilelor care au fost rectificate, carburatoare curatate - inca nu le-am si sincronizat pentru ca am o problema cu cablul de soc care tre inlocuit(si nu am avut bani, deh e totusi criza)... si cam atat. Ma rog ii mai trebuie alte placute de frana si un disc pe spate, dar astea intra la consumabile. Oricum, motoru merge si pot spune ca si suna altfel decat inainte... parca, parca i-as schimba si toba...

 

Suzuki SV rocks!

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mecanicul (coleg de munca) tot asa mi-a zis sa il facem boabe sa vedem ce are ca din presupuneri nu ajungem nicaieri.Faza este ca el a lucrat la honda si o sa o desfaca dupa manual ca nu mai am desfacut un sv niciodata si deaceia ma interesez sa gasec un mecanic care sa stie ce si cum se desface un SV.Mi-a zis ca sar putea sa am aceias problema ca u ca si eu am mers cu beculetul de ulei licarind dar din lene maxima nu am mai cautat ulei sa ma duc sa cumpar gandinduma ca ce mai este putin si ii fac revizia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu inteleg cum ati mers fara ulei...defapt nu cum ati mers...ci cum s-a ajuns sa nu mai aveti ulei...nu a fost destul ulei pus la revizie sau va papa ulei motoru? Ca imi da cu virgula :-?, Cat ulei e nevoie sa fie lipsa pentru a provoca pagubele voastre?

Destul, sorbul pompei de ulei se afla la vreo 1,5 cm de partea de jos a baii, dupa mine chiar si jumatate de litru daca are tot trage in sistem, doar sa fie problema din alta parte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mav cel putin, cand se termina benzina o da pe ulei :P.

 

acuma vorbind serios, cum sa vezi ca se aprinde becu si sa o lasi asa ca mai e putin pana la revizie????? hai ca pe mav il inteleg, era pe transalpina, sau alte culmi inalte unde nici apa nu gasesti, si l-a bagat in ma-sa sa ajunga acasa, dar sa mergi asa si sa astepti revizia... de ce???

 

Nu stiu unde e sorbul, nici nu stiu cat conteaza asta, daca becul ala se aprinde indiferent ca sunt 5 litri sau 100 de grame, ceva nu e in regula, ca doar de aia e pus (zic si eu...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos motocicleta din depozit, unde nu prea aveam acces la ea.

Am mers circa 3 km dupa care, atunci cand o introduceam in viteza, pe masura ce dadeam drumul la ambreaj incepea sa caraie. Cred ca nu cupla.

Are idee cineva ce ar putea sa aiba?

La cine sa apelez sa ma ajute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica jocul manetei de ambreiaj si daca e reglat corect. Intra pe svrider.com si vezi ca este acolo un tutorial de reglat ambreiajul la sv.

 

Am descoperit cum se regleaz maneta. Dai busonul din cauciuc jos si apoi se regleaza ca la bicicleta - invarti surubul si strangi piulita :) - ne este din reglajul jocului de la maneta de ambreaj.

Pot sa o bag in neutru sau in viteza, dar cand incerc sa pornesc in loc sa cupleze, caraie... tare imi e frica sa nu fie o problema a cutiei de viteze :-s

Nu am vazut nivelul uleiului prin gemulet, dar nu cred ca era drept pozitionata motocicleta.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e reglajul cablului de ambreiaj... de acolo n-ai facut decat sa intinzi camasa cablului... :rolleyes:

Ia cartea de service, da jos capacu din stanga jos, de langa schimbatorul de viteze si acolo conform manualului, verifica insertia inferioara a cablului, culisarea lui in camasa si melcu de ambreiaj...

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit problema (defapt Goodkat a descoperit-o) - imi cazuse pinionul, daca va vine sa credeti. Piulita ce tinea pinionul s-a slabit, pana a iesit din lacasul lui.

 

Ii foarte multumesc inca o data pe aceasta cale :).

 

Maine daca e zi frumoasa iesiti la o plimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut doamnelor si domnilor.

Am un parbriz pentru S-ul 99-02, care imi prisoseste.

Este cam zgariat dar este intreg, poate merge polishat ceva.

Cine-l doreste sa ma anunte, nu vreau bani.

Si am si o rugaminte, daca stie cineva vre-un radiator de vanzare

pt acelasi model, ca al meu e cam bestelit.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, problema e ca urmeaza sa fie cumparat din IT si probabil va fi greu de probat "pe roti", in functie de vremea de afara. Stiu ca e o motocicleta construita destul de solid cu un motor bun, dar nu cred ca exista motoare perfecte. Prin urmare, care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) si la ce ar trebui sa aiba grija un viitor cumparator? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...