Shiro Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Verifica jocul manetei de ambreiaj si daca e reglat corect. Intra pe svrider.com si vezi ca este acolo un tutorial de reglat ambreiajul la sv. Am descoperit cum se regleaz maneta. Dai busonul din cauciuc jos si apoi se regleaza ca la bicicleta - invarti surubul si strangi piulita - ne este din reglajul jocului de la maneta de ambreaj. Pot sa o bag in neutru sau in viteza, dar cand incerc sa pornesc in loc sa cupleze, caraie... tare imi e frica sa nu fie o problema a cutiei de viteze :-s Nu am vazut nivelul uleiului prin gemulet, dar nu cred ca era drept pozitionata motocicleta. Editat Decembrie 8, 2011 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Ala nu e reglajul cablului de ambreiaj... de acolo n-ai facut decat sa intinzi camasa cablului... Ia cartea de service, da jos capacu din stanga jos, de langa schimbatorul de viteze si acolo conform manualului, verifica insertia inferioara a cablului, culisarea lui in camasa si melcu de ambreiaj... Editat Decembrie 8, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Este posibil sa ai dreptate ma ajuti te rog, daca sti tu sa faci asta? Nu am mai desfacut niciodata si imi e sa nu stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Am descoperit problema (defapt Goodkat a descoperit-o) - imi cazuse pinionul, daca va vine sa credeti. Piulita ce tinea pinionul s-a slabit, pana a iesit din lacasul lui. Ii foarte multumesc inca o data pe aceasta cale . Maine daca e zi frumoasa iesiti la o plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Va salut doamnelor si domnilor. Am un parbriz pentru S-ul 99-02, care imi prisoseste. Este cam zgariat dar este intreg, poate merge polishat ceva. Cine-l doreste sa ma anunte, nu vreau bani. Si am si o rugaminte, daca stie cineva vre-un radiator de vanzare pt acelasi model, ca al meu e cam bestelit. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, problema e ca urmeaza sa fie cumparat din IT si probabil va fi greu de probat "pe roti", in functie de vremea de afara. Stiu ca e o motocicleta construita destul de solid cu un motor bun, dar nu cred ca exista motoare perfecte. Prin urmare, care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) si la ce ar trebui sa aiba grija un viitor cumparator? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O intrebare... voi pana la cate grade o lasati sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O intrebare... voi pana la cate grade o lasati sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea? Probabil cel mai indicat ar fi sa pleci imediat dar sa nu o duci in turatii mari. Parerile sunt impartite si fiecare poate aduce argumente pentru a-si sprijini "cauza". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 O intrebare... voi pana la cate grade o lasati sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea? Pana pe la 100-110. Da' eu am bordul cu fahrenheit Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, [...] care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) ? Consumul si mersul incet Alte probleme n-am avut cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Pana pe la 100-110. Da' eu am bordul cu fahrenheit Consumul si mersul incet Alte probleme n-am avut cu ea bai satanistilor...care le forjati ieri pe magheru? capone...pe tine te recunosc dintr-o mie, dar l-am mai vazut pe un tip cu una albastra..nu am reusit sa ii vad numarul..cred ca avea vreo 200 in curba! si ca sa fiu si pe trasa discutiei ...eu plec cu ea cand trece temperatura de 36 de grade. Editat Decembrie 12, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) bai satanistilor...care le forjati ieri pe magheru? capone...pe tine te recunosc dintr-o mie, dar l-am mai vazut pe un tip cu una albastra..nu am reusit sa ii vad numarul..cred ca avea vreo 200 in curba! si ca sa fiu si pe trasa discutiei ...eu plec cu ea cand trece temperatura de 36 de grade. 200 in curba nu aveam sigur . La o frana brusca am pierdut fata ieri. Teoretic ar fi trebuit sa fiu jos, dar m-am hotarat ca nu vreau sa cad, asa ca am pus puternic piciorul jos si m-am redresat ... in franare. Nu ma intrebati cum. Editat Decembrie 12, 2011 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 200 in curba nu aveam sigur . La o frana brusca am pierdut fata ieri. Teoretic ar fi trebuit sa fiu jos, dar m-am hotarat ca nu vreau sa cad, asa ca am pus puternic piciorul jos si m-am redresat ... in franare. Nu ma intrebati cum. deci tu erai!!! am banuit eu dar .... si lasa vrajeala ca nu aveai 200 in curba ca stiu ca ai violat si o baba! ))) lasand gluma la o parte ...bine naiba ca nu ai dat-o pe jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) da e asa de buna vremea pe acolo? daca am noroc o scot si eu la o tura de craciun ) Cu 20 la ora!!, ca deh eu sunt credincios Editat Decembrie 12, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Nu ma intrebati cum. Probabil 'ai punctat' si ti-ai recapatat echilibrul. Daca aveai viteza mai mare sau daca tineai mai mult piciorul cam riscai o accidentare la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 da e asa de buna vremea pe acolo? daca am noroc o scot si eu la o tura de craciun ) Cu 20 la ora!!, ca deh eu sunt credincios radule, yo nu pot sa zic decat ca vremea e BRICI! sti cu ies drifturile si wheelspinurile in giratorii, BRICI tata BRICI! da si cand o veni iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Lasa ca pe tine te stiu ca te opresti din mers cand are zapada 30 de cm , dar am impresia ca esti asa... unicat printre SV-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Ia zi omule, merge? Ai observat o schimbare ceva la ambreiaj sau trebuie sa il mai bibilim. In general e ok, dar cate o data intra greu in viteza - probabil mai trebuie reglat melcul ala, sau bate la usa schimbul de ulei. Astept sezonul viitor sa ii fac o revizie totala. Ma simt ca si cum imi este foarte sete, si doar o revizie la motocicleta m-ar satura Incerc sa ma abtin pentru ca oricum nu stiu cate zile mai apuc sa ma dau cu ea. Probabil 'ai punctat' si ti-ai recapatat echilibrul. Daca aveai viteza mai mare sau daca tineai mai mult piciorul cam riscai o accidentare la el. Ceva de genul asta - am impins tare in picior, pentru putin timp, tragand si de coarne. Am cazut o data cu maxiscuterul din cauza ca am pierdut fata (tot in franare am prins o mica pata de ulei). Porbabil din cauza asta am putut sa reactionez repede cand mi-am dat seama ca imi fuge roata din fata. Motocicleta asta este mai usoara si mai manevrabila decat fostul maxiscuter. Exemplul perfect pentru argumentul ca este potrivita pentru incepatori (ca mine) . E mai iertatoare decat mama ) Editat Decembrie 13, 2011 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Va salut. Aveti idee care din bugspoilerele urmatoare sunt mai lungi? Ma intereseaza sa imi acopere cat mai mult din "burta" motorului. 1. bellypan 1 2.bellypan 2 Mi-ar fi foarte folositoare cateva imagini daca aveti moto echipate cu asa ceva, Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1002ro Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Mai baieti, nu vrea careva un bug-spoiler de 2000? ca asta mica a mea are motor de 2003 si nu se pupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Este gata!!! Azi am finalizat un proiect destul de complicat (mai "challenging" decat ma asteptam) la moto. Am terminat transplantul de roata spate de la GSXR 750 la SV 650. Scopul - sa tina corect o anvelopa 50/190. Ca prima impresie de handling se tine mai bine la accelerari si frane tari, are mai multa stabilitate in linie dreapta. Aspect super masiv in comparatie cu corpul subtire al moto. Arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 urmeaza sa ai o avalansa de postari de genu: " POOOOOOOOOOZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEE!!! " ps: hai odata cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Este gata!!! Azi am finalizat un proiect destul de complicat (mai "challenging" decat ma asteptam) la moto. Am terminat transplantul de roata spate de la GSXR 750 la SV 650. Scopul - sa tina corect o anvelopa 50/190. Ca prima impresie de handling se tine mai bine la accelerari si frane tari, are mai multa stabilitate in linie dreapta. Aspect super masiv in comparatie cu corpul subtire al moto. Arata bine Interesant, hai cu poze pana ne intalnim sa iti vad motorul. E posibil sa fim vecini. Editat Decembrie 14, 2011 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Am revenit cu poze Am revenit cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Am revenit cu poze Foarte tare. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Va salut. Aveti idee care din bugspoilerele urmatoare sunt mai lungi? Ma intereseaza sa imi acopere cat mai mult din "burta" motorului. 1. bellypan 1 2.bellypan 2 Mi-ar fi foarte folositoare cateva imagini daca aveti moto echipate cu asa ceva, Multumesc. Si eu as fi interesat de un bellypan pt model 2003, dar ce am vazut era pt modelele pana in 2002. - mai erau doua parca pt SV-uri, dar nu scria pt ce model. Am facut cont pe site, dar nu am gasit unde sa le dau mail sa-i intreb. Ca preturile sunt bune si m-ar tenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.