Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Verifica jocul manetei de ambreiaj si daca e reglat corect. Intra pe svrider.com si vezi ca este acolo un tutorial de reglat ambreiajul la sv.

 

Am descoperit cum se regleaz maneta. Dai busonul din cauciuc jos si apoi se regleaza ca la bicicleta - invarti surubul si strangi piulita :) - ne este din reglajul jocului de la maneta de ambreaj.

Pot sa o bag in neutru sau in viteza, dar cand incerc sa pornesc in loc sa cupleze, caraie... tare imi e frica sa nu fie o problema a cutiei de viteze :-s

Nu am vazut nivelul uleiului prin gemulet, dar nu cred ca era drept pozitionata motocicleta.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala nu e reglajul cablului de ambreiaj... de acolo n-ai facut decat sa intinzi camasa cablului... :rolleyes:

Ia cartea de service, da jos capacu din stanga jos, de langa schimbatorul de viteze si acolo conform manualului, verifica insertia inferioara a cablului, culisarea lui in camasa si melcu de ambreiaj...

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit problema (defapt Goodkat a descoperit-o) - imi cazuse pinionul, daca va vine sa credeti. Piulita ce tinea pinionul s-a slabit, pana a iesit din lacasul lui.

 

Ii foarte multumesc inca o data pe aceasta cale :).

 

Maine daca e zi frumoasa iesiti la o plimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut doamnelor si domnilor.

Am un parbriz pentru S-ul 99-02, care imi prisoseste.

Este cam zgariat dar este intreg, poate merge polishat ceva.

Cine-l doreste sa ma anunte, nu vreau bani.

Si am si o rugaminte, daca stie cineva vre-un radiator de vanzare

pt acelasi model, ca al meu e cam bestelit.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, problema e ca urmeaza sa fie cumparat din IT si probabil va fi greu de probat "pe roti", in functie de vremea de afara. Stiu ca e o motocicleta construita destul de solid cu un motor bun, dar nu cred ca exista motoare perfecte. Prin urmare, care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) si la ce ar trebui sa aiba grija un viitor cumparator? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare... voi pana la cate grade o lasati sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea?

 

Probabil cel mai indicat ar fi sa pleci imediat dar sa nu o duci in turatii mari. Parerile sunt impartite si fiecare poate aduce argumente pentru a-si sprijini "cauza".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare... voi pana la cate grade o lasati sa se incalzeasca inainte sa plecati cu ea?

Pana pe la 100-110. Da' eu am bordul cu fahrenheit :D

 

Prin februarie urmeaza sa devin posesor de un geaman de asta de 1000, [...] care ar fi principalele hibe la modelul asta (1000 sau 1000s) ?

Consumul si mersul incet :crack: Alte probleme n-am avut cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana pe la 100-110. Da' eu am bordul cu fahrenheit :D

 

 

Consumul si mersul incet :crack: Alte probleme n-am avut cu ea :)

 

bai satanistilor...care le forjati ieri pe magheru? capone...pe tine te recunosc dintr-o mie, dar l-am mai vazut pe un tip cu una albastra..nu am reusit sa ii vad numarul..cred ca avea vreo 200 in curba! :crack:

 

si ca sa fiu si pe trasa discutiei ...eu plec cu ea cand trece temperatura de 36 de grade.

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai satanistilor...care le forjati ieri pe magheru? capone...pe tine te recunosc dintr-o mie, dar l-am mai vazut pe un tip cu una albastra..nu am reusit sa ii vad numarul..cred ca avea vreo 200 in curba! :crack:

 

si ca sa fiu si pe trasa discutiei ...eu plec cu ea cand trece temperatura de 36 de grade.

 

200 in curba nu aveam sigur :). La o frana brusca am pierdut fata ieri. Teoretic ar fi trebuit sa fiu jos, dar m-am hotarat ca nu vreau sa cad, asa ca am pus puternic piciorul jos si m-am redresat ... in franare. Nu ma intrebati cum.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 in curba nu aveam sigur :). La o frana brusca am pierdut fata ieri. Teoretic ar fi trebuit sa fiu jos, dar m-am hotarat ca nu vreau sa cad, asa ca am pus puternic piciorul jos si m-am redresat ... in franare. Nu ma intrebati cum.

 

deci tu erai!!! am banuit eu dar ....

si lasa vrajeala ca nu aveai 200 in curba ca stiu ca ai violat si o baba! :))))

lasand gluma la o parte ...bine naiba ca nu ai dat-o pe jos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e asa de buna vremea pe acolo? daca am noroc o scot si eu la o tura de craciun :)) Cu 20 la ora!!, ca deh eu sunt credincios :rolleyes:

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intrebati cum.

Probabil 'ai punctat' si ti-ai recapatat echilibrul. Daca aveai viteza mai mare sau daca tineai mai mult piciorul cam riscai o accidentare la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e asa de buna vremea pe acolo? daca am noroc o scot si eu la o tura de craciun :)) Cu 20 la ora!!, ca deh eu sunt credincios :rolleyes:

 

radule, yo nu pot sa zic decat ca vremea e BRICI! :rolleyes: sti cu ies drifturile si wheelspinurile in giratorii, BRICI tata BRICI! :cheers:

 

da si cand o veni iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi omule, merge? Ai observat o schimbare ceva la ambreiaj sau trebuie sa il mai bibilim. :rolleyes:

 

In general e ok, dar cate o data intra greu in viteza - probabil mai trebuie reglat melcul ala, sau bate la usa schimbul de ulei.

 

Astept sezonul viitor sa ii fac o revizie totala. Ma simt ca si cum imi este foarte sete, si doar o revizie la motocicleta m-ar satura :D

Incerc sa ma abtin pentru ca oricum nu stiu cate zile mai apuc sa ma dau cu ea.

 

Probabil 'ai punctat' si ti-ai recapatat echilibrul. Daca aveai viteza mai mare sau daca tineai mai mult piciorul cam riscai o accidentare la el.

 

Ceva de genul asta - am impins tare in picior, pentru putin timp, tragand si de coarne.

Am cazut o data cu maxiscuterul din cauza ca am pierdut fata (tot in franare am prins o mica pata de ulei). Porbabil din cauza asta am putut sa reactionez repede cand mi-am dat seama ca imi fuge roata din fata.

Motocicleta asta este mai usoara si mai manevrabila decat fostul maxiscuter. Exemplul perfect pentru argumentul ca este potrivita pentru incepatori (ca mine) :). E mai iertatoare decat mama :))

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este gata!!!

Azi am finalizat un proiect destul de complicat (mai "challenging" decat ma asteptam) la moto. Am terminat transplantul de roata spate de la GSXR 750 la SV 650. Scopul - sa tina corect o anvelopa 50/190.

Ca prima impresie de handling se tine mai bine la accelerari si frane tari, are mai multa stabilitate in linie dreapta. Aspect super masiv in comparatie cu corpul subtire al moto. Arata binethumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este gata!!!

Azi am finalizat un proiect destul de complicat (mai "challenging" decat ma asteptam) la moto. Am terminat transplantul de roata spate de la GSXR 750 la SV 650. Scopul - sa tina corect o anvelopa 50/190.

Ca prima impresie de handling se tine mai bine la accelerari si frane tari, are mai multa stabilitate in linie dreapta. Aspect super masiv in comparatie cu corpul subtire al moto. Arata binethumb.gif

 

Interesant, hai cu poze :) pana ne intalnim sa iti vad motorul. E posibil sa fim vecini.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Aveti idee care din bugspoilerele urmatoare sunt mai lungi? Ma intereseaza sa imi acopere cat mai mult din "burta" motorului.

1. bellypan 1

2.bellypan 2

 

Mi-ar fi foarte folositoare cateva imagini daca aveti moto echipate cu asa ceva, Multumesc.

 

Si eu as fi interesat de un bellypan pt model 2003, dar ce am vazut era pt modelele pana in 2002. - mai erau doua parca pt SV-uri, dar nu scria pt ce model.

Am facut cont pe site, dar nu am gasit unde sa le dau mail sa-i intreb. Ca preturile sunt bune si m-ar tenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...